İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/119360 - Bina, Tesis, Kalorifer Kazanı Ve Müştemilatının Periyodik Bakımına Yönelik 3 (üç) Kısımlı 138 (yüzotuzsekiz) Kalem Stok Seviye Tüketim Mal Ve Malzeme

İhale No 2021/119360
Sektör Enerji Satın Alımları
İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
İdare TERÖRİZMLE MÜCADELE EĞİTİM VE TATBİKAT MERKEZ KOMUTANLIĞI
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Isparta
İşin İli Isparta
Yayın Tarihi 4 Mart 2021
İhale Tarihi 19 Mart 2021 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BİNA, TESİS, KALORİFER KAZANI VE MÜŞTEMİLATININ PERİYODİK BAKIMINA YÖNELİK 3 (ÜÇ) KISIMLI 138 (YÜZOTUZSEKİZ) KALEM STOK SEVİYE TÜKETİM MAL VE MALZEME

TERÖRİZMLE MÜCADELE EĞİTİM VE TATBİKAT MRK.K.LIĞI MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI MSB BAĞLILARI

Bina, Tesis, Kalorifer Kazanı ve Müştemilatının Periyodik Bakımına Yönelik 3 (Üç) Kısımlı 138 (Yüzotuzsekiz) Kalem Stok Seviye Tüketim Mal ve Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/119360
1-İdarenin
a) Adresi : TERÖRİZMLE MÜCADELE EGITIM VE TATBIKAT MERKEZI KOMUTANLIGI EGIRDIR YOLU ÜZERI 32000 ISPARTA MERKEZ/ISPARTA
b) Telefon ve faks numarası : 2462324612 - 2462324612
c) Elektronik Posta Adresi : komandotugay32@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 3 (Üç) Kısımlı 138 (Yüzotuzsekiz) Kalem Stok Seviye Tüketim Mal ve Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Te.Müc.Eğt. ve Tatb.Mrk.K.lığı Taşınır Tüketilebilir 409 Mal Saymanlığı Depoları Merkez / ISPARTA
c) Teslim tarihi : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINI MÜTEAKİP 30 (OTUZ) TAKVİM GÜNÜ İÇERİSİNDE MAL TESLİM EDİLECEKTİR


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Te.Müc.Eğt.ve Tatb.Mrk. İhale Komisyon Başkanlığı Kepeci Mahallesi Aksu Caddesi No.:25 (Eski Askeri Mahkeme Binası) Merkez / ISPARTA
b) Tarihi ve saati : 19.03.2021 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Te.Müc.Eğt.ve Tatb.Mrk. İhale Komisyon Başkanlığı Kepeci Mahallesi Aksu Caddesi No.:25 (Eski Askeri Mahkeme Binası) Merkez / ISPARTA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Sözleşmenin yürürlüğe girmesini (imzalanmasını) müteakip teslimatına/işe başlanacak 30 takvim günü içerisinde taahhüt konusu makine ve malzemeler 2.1.ç maddesinde belirtilen teslim yerlerine defaten teslim edilecektir. 47.1.1. Taahhüt edilen mal/malların son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise sözleşme tasarısının 34?üncü maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. 47.1.2. Defaten teslim edilen mal/malların, kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme hali dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir. 47.1.3. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre; yüklenicinin malı/malları ihale dokümanına uygun şekilde ilgili birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak, muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine (Dahil) kadar devam eden süredir. 47.1.4. Teslim süresi içerisinde getirilen mal/malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde mal/malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mal/mallar yerine sadece 1 (bir) defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen mal/mallarının muayenesi yapılır. 47.1.5. Yüklenici, sözleşmeye uygun olarak taahhüdünü süresinde yerine getiremediği takdirde; idarece sözleşme tasarısının 34?üncü maddesine göre çekilecek ihtarlı sürede sadece 1 (BİR) defa mal/malları getirme hakkına sahiptir. 47.2. Muayene ve kabul şekil ve şartları: 47.2.1. Yüklenicinin, malı/malları ihale dokümanına ve sözleşmesine uygun şekilde birlik/kuruma teslim etmesini müteakip muayeneye hazır hale getirdiğini, ilgili mal saymanlığına bildirmesinden itibaren, en geç beş iş günü içinde, malın/malların muayene işlemleri başlatılır. Yüklenicinin, malı/malları birlik/kuruma teslim etmesi ve birlik/kurumca Taşınır Mal Geçici Teslim Tesellüm Belgesinin düzenlenmesi ile mal idareye teslim edilmiş olur. Bu durumda, ilgili mal saymanlığınca, Muayene Muhtırası ve Komisyon Kararının Muayene Muhtırası kısmı, en geç beş iş günü içinde tanzim edilir. Söz konusu belgenin tanzimi ile muayene işlemleri başlamış kabul edilir. 47.2.2. Muayeneyi yapacak makam tarafından, öncelikle yükleniciye muayene ve kabul işlemlerinin yapılacağı tarih bildirilerek; belirtilen yer, gün ve saatte hazır olması yazılı olarak bildirilir. Bu yazılı bildirim; faks, elektronik posta ve/veya özel kargo şirketleri ile yapılabilir. Bu yazılı bildirim, ayrıca posta ile gönderilmelidir. Bildirimin postaya verilmesini takip eden yedinci gün, yükleniciye tebliğ edilmiş sayılır. Bu yazılı bildirim imza karşılığı, yüklenici veya kanunî temsilcisine, elden tebliğ edilmek suretiyle de yapılabilir. Ayrıca, yüklenici; muayene yerini, tarihi ve saatini öğrenmek için birlik/kurumla gerekli koordinasyonu kurar. 47.3. Muayene İşlemlerine Başlanması İçin Gerekli Şartlar: Bir malın/malların muayene ve kabul komisyonu tarafından muayenesine başlanabilmesi için; 47.3.1. Malın/malların ihale dokümanı ve sözleşmesinde belirtilen miktara uygun olarak birlik/kuruma teslim edilmiş olması veya dokümana uygun olarak teslime hazır hale getirildiğinin birlik/kuruma bildirilmiş olması, 47.3.2. Muayene makamına; ihaleyi yapan makam tarafından muayenesi yapılacak mala ait ihale dokümanı ve sözleşmesi malı/malları teslim alan mal saymanlığınca da, asgari 4 (dört) nüsha Muayene Muhtırası ve Komisyon Kararının gönderilmiş olması zorunludur. 47.4. Muayene İşlemleri: Teslim edilen mal/mallarının muayene işlemleri Te.Müc.Eğt.ve Tatb.Mrk.K.lığı Muayene Komisyonu Başkanlığınca yapılacaktır. Muayeneler yürürlükteki Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik ve Türk Silahlı Kuvvetleri Mal Alımları, Denetim, Muayene Ve Kabul İşlemleri Yönergesi esaslarına, ihale dokümanına ekli Teknik Şartnameye ve yürürlükteki ilgili mevzuata göre yapılır. 47.5. Fiziki Muayene: 47.51. Fiziki muayeneye yükleniciye tebliğ edilen gün ve saatte başlanır. Muayenenin aynı günde bitmemesi halinde devam edilecek gün ve saat saymanlığa ve muayeneye katılmış ise yükleniciye tebliğ edilir. 47.5.2. Yüklenici veya kanuni vekili fiziki muayenede hazır bulunmasalar da muayene işlemlerine başlanır ve keyfiyet raporda belirtilir. 47.5.3. Fiziki muayene kapsamında fonksiyon testi söz konusu olması halinde yüklenici veya kanuni vekili isterse bu muayenelere katılabilir. Ancak, malın/malların fiziksel muayenesi aşamasında, fonksiyon testi dışındaki fiziksel niteliklerinden dolayı uygun bulunmaması sonucunda, yüklenicinin veya kanuni temsilcisinin yazılı talebi halinde, Fonksiyon Testi yaptırılmaz. Bu husus, Muayene ve Kabul Komisyonu Muayene Raporunda belirtilir. MUAYENE AŞAMASINDA TESLİM EDİLECEK BELGELER 47.6. Fiziki muayene aşamasında verilecek belgeler muayene ve kabul komisyonuna yüklenici veya kanuni vekili tarafından fiziksel muayene sonuçlanıncaya kadar teslim edilir. 47.6.1. Fiziksel muayene aşamasında komisyona teslim edileceği belirtilen belgeler (Varsa teknik şartnamede istenen diğer belgeler/taahhütnameler dahil), ilgili teknik şartnamesi ve TSK Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi esaslarına (Fiziksel muayene aşamasında komisyona teslim edileceği belirtilen belgelerin aslı veya aslına uygunluğu noterce tasdikli sureti, yüklenici tarafından komisyona teslim edilir. Belgelerin asılları ibraz edilmiş ve yüklenici tarafından asılları geri istenirse, komisyonca fotokopisi alınarak "Aslı Görülmüştür" ibaresi yazılıp ilgili dosyasına eklenir.) uygun olarak muayene ve kabul komisyonlarına verilecektir. Fiziksel muayene süresi içerisinde ihale dokümanında yazılı belgelerin hiç teslim edilmemesi, eksik veya farklı belge teslim edilmesi, malın/malların niteliklerine uygun bulunmama sebebidir. 47.7. İtiraz Muayenesi: 47.7.1. Yüklenici, muayene sonucunun Ret çıkması halinde muayene sonucuna itirazını sonucun kendisine tebliğini müteakip 2 (İKİ) işgünü içinde yazılı olarak malı teslim etmiş olduğu Mal Saymanlığının bağlı olduğu Komutanlığa yapabilir. Yüklenicinin veya kanuni vekilinin fiziki muayeneye katılmaması itiraz muayene hakkını ortadan kaldırmaz. 47.7.2. Fiziksel itiraz muayenesi; ilk muayeneyi yapan komisyonda görev almamış personelden ve yürürlükteki TSK Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönerge esaslarına göre kurulacak, en az üç veya daha fazla tek sayıda kişiden oluşan, ikinci bir komisyon tarafından yapılır. Prensip olarak bu muayenelere, Mal Sorumlusu yerine Mal Saymanının katılması esastır. Mal saymanı yoksa, yerine vekalet eden personel katılır. Bu komisyonun vereceği karar kesin olup; muayene ve kabul bu karar esas alınarak sonuçlandırılacaktır. Yüklenicinin ikinci muayene sonucuna itiraz hakkı yoktur. Konunun mahkemeye intikal etmesi halinde her iki tarafta bu raporla yetinmeyi şimdiden kabul ve taahhüt ederler. 47.7.3. Fiziksel İtiraz muayenesi; ilk muayeneden olumsuz çıkan ve itiraz edilen hususlara yönelik olarak, ilk komisyonca tutulan mal numunesi üzerinden veya ihtiyaç duyulması halinde malın/malların tamamı üzerinden de yapılır. Teknik şartnamesinde numune tutulmayacağı ve malın/malların tamamının kontrol edileceği yazılı ise, mal üzerinden yapılır. Numune veya malın/malların değişmemesi veya üzerinde düzeltme yapılmaması için gerekli tedbir ilgililerince alınır. 47.7.4. Fiziksel İtiraz Muayenesi sonucu olumsuz ise, NİTELİKLERİNE UYGUN DEĞİLDİR raporu verilir. Rapor, itiraz komisyonunca, muayeneyi talep eden makama gönderilir. Bu rapor kesin olup, teslim edilmiş olan mal/iş için başka bir muayene yapılmaz. Bu durumda, laboratuvar muayenelerine geçilmez ve bu rapora itiraz edilmez. 47.7.5. Fiziksel İtiraz Muayenesi sonucu olumlu ise; itiraz muayenesi için düzenlenen Muayene Muhtırası ve Komisyon Kararı, İtiraz Komisyonunca imzalanarak, muayeneyi talep eden makama gönderilir. 47.7.6. Fiziksel itiraz muayene sonucunda fonksiyon testi ve/veya laboratuvar muayenesi safhasına geçilmeyecek ise, itiraz muayene komisyonunun vereceği rapor kesin olup muayene sonuçlandırılmış olur. 47.7.7. Fiziksel itiraz muayene sonucunda, fonksiyon testi ve/veya laboratuvar muayenesi safhasına geçilerek muayeneye devam edilecek ise; ilgili mal saymanlığınca, üçüncü bir Muayene Muhtırası ve Komisyon Kararı düzenlenir ve bu aşamadan sonraki tüm işlemler, muayeneyi yapan ilk komisyon tarafından yürütülür. 47.7.8. Yüklenici veya kanuni temsilcisinin fiziksel muayeneye katılmaması, itiraz muayene hakkını kaldırmaz. Yüklenici veya kanuni temsilcisi, isterse itiraz muayenesine katılabilir. 47.2.3.2.3 Yüklenici fonksiyon test sonuçlarının ret çıkması halinde muayene sonucunun kendisine tebliğini müteakip 2(iki) iş günü içinde ilgili saymanlığa yazılı olarak itiraz edebilir. Fonksiyon Testi, bizzat kabul komisyonu tarafından yapılmış ise, itiraz muayenesi, başka bir komisyon tarafından yürürlükteki TSK Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesinde belirtilen esaslara göre icra edilir. Fonksiyon Testi, kabul komisyonu tarafından yapılmamış ise, aynı komisyon tarafından, başka bir merkezde veya aynı merkezde farklı personele yaptırılır. 47.8. MUAYENE SONUCUNUN TEBLİĞİ: Muayene Komisyonu tarafından muayenesi tamamlanan mala ilişkin muayene raporları muayeneyi talep eden makama gönderilir. Muayene raporlarını alan ilgili Mal Saymanlığınca yükleniciye muayene sonucunun tebliği yapılır. Mal niteliklerine uygun bulunmamış ise tebligat ile birlikte Muayene Muhtırası ve eklerinin fotokopileri de yükleniciye gönderilir/verilir. 47.8.1. Yüklenici, niteliklerine uygun bulunmayan mal/mallarının tamamını idarenin deposundan 5 (beş) gün içerisinde geri almak zorundadır. Bu müddet içerisinde mal alınmaz ise yükleniciye geçecek her gün için o taksit tutarının %0,05(onbindebeş)i nispetinde para cezası verilir. Ancak cezalı müddet hiçbir şekilde 10 (on) günü geçemez. Geçtiği takdirde teslim yerindeki Muhakemat Müdürlüğü vasıtası ile gerekli yasal işlemler başlatılır. Yüklenici geri almadığı mal/mallarına ilişkin olarak idareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz. Geçen süre içerisinde malın/malların miktarının eksilmesi veya evsafını kaybetmesinden ya da evsafını kaybetmesi sonucu muhafazasına imkan kalmadığının fiziki muayeneyi yapan Muayene ve Kabul Komisyonunca belgelenmesi kaydıyla imha edilmesinden dolayı alıcı birlik/kurum sorumlu tutulamaz. Bu süreç içerisinde oluşacak ardiye, depolama, tahlil ve imha işlemleri ücretleri yürürlükteki yasal mevzuatlar çerçevesinde tahsil edilecektir. 47.8.2. Mal/Mallarının denetim, muayene ve testleri tamamlandığında, komisyonun olumlu raporu idarece kabul edilerek, ödemeye ilişkin belgelerin düzenlenmesinde esas alınır. 47.8.3. Getirilen mal/mallarının muayenelerinin gerektirdiği her türlü masraflar (istifleme, gruplama, teslim yerine indirme, kutu, ip, mühür mumu, ambalajlama, sadece numunelerin kargo masrafı vs.) yükleniciye aittir. Yüklenicinin hiçbir şekilde (numune veya raporun idarece görevlendirilen personel vasıtasıyla garnizon dışına götürülmesi de dahil) idare personelinin yolluk ve yevmiyesine ait sorumluluğu yoktur. Muayene faaliyetini icra eden, numune veya rapor taşımak üzere görevlendirilen personelin yolluk ve yevmiyeleri, bağlı olduğu birlik veya kurum tarafından karşılanır. 47.8.4. Muayeneler sırasında saklamak üzere mal numunesi alınmayacaktır. 47.8.5. Muayene ve Kabul Komisyonunca talep edildiği takdirde, ilgili teknik şartnamede belirtilen ve muayeneler için gerekli olan doküman ve Türk Standartları yüklenici tarafından temin edilecektir. 47.8.6. Muayeneler esnasında gerekli her türlü alet, araç, gereç, sarf malzemeleri, ortam, doküman, test ve ölçme cihazı ve yardımcı personel yüklenici tarafından karşılanacaktır. 47.8.7. Yüklenici tarafından, muayene edilecek malın/malların; tamamının incelenmesini kolaylaştıracak bir düzende bulundurulması, numune alımı ile ilgili her türlü aparat ve malzemenin hazır edilmesi sağlanacaktır. 47.8.8. Yüklenici; 47.2.7., 47.2.9., 47.2.10., ve 47.2.11 maddeleri uyarınca Muayene ve kabul komisyonunca talep edilen ve varsa teknik şartnamede yüklenici tarafından yerine getirilmesi öngörülen hususları Muayene ve Kabul Komisyonunca bildirilen fiziki muayeneye başlangıç tarihine kadar temin ederek; herhangi bir hak talep etmeksizin komisyona sunacaktır. Muayene bitiminde sarf malzemesinden artanlar ile muayenede faydalanılmak üzere sunulan alet, araç, gereç ve ölçme cihazları yükleniciye iade edilecektir.Yüklenici istenilenleri muayeneye başlangıç tarihine kadar temin etmediği takdirde muayeneye başlanmayarak durum bir tutanak ile tespit altına alınacak ve Yüklenicinin istenilenleri teslim etmesi beklenecektir. Tespit tarihinden itibaren yüklenicinin istenilenleri teslimine kadar geçecek her iş günü için muayeneye sunulan mal miktarının %0,05(Onbindebeş)i oranında ceza uygulanacak; uygulanan ceza muayene raporunda belirtilerek tutanaklar rapora eklenecektir. Yüklenicinin, tespit tarihinden itibaren geçecek 5 (beş) işgünü içerisinde istenilenleri getirmemesi halinde bir tutanak ile tespiti yapılarak; yükleniciye yeni bir muayene tarih-saati verilecektir. 5 (beş) işgünü içerisinde yüklenicinin istenilenleri getirmemesi halinde muayeneye başlanamadığı teslim yeri mal saymanlığına bildirilecektir. Bu takdirde; ilgili mal saymanlığınca sözleşme tasarısının 34?üncü maddesi hükümleri uygulanacaktır. 47.8.9. Muayene esnasında ambalajların tasarım ve imalat hataları nedeniyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır. 47.8.10. Muayene masrafları (TSK laboratuvarlarında yapılamayan analiz ve test masrafları dahil olmak üzere) ile muayene esnasında dizayn, montaj ve imalat hataları sebebiyle meydana gelebilecek her türlü kaza ve hasarlardan yüklenici firma sorumlu olacaktır. 47.9. Bu alım için ara denetim yapılmayacaktır. 48.10. Bir firmanın birden fazla kısımlara verdiği tekliflerin uygun bulunması halinde tek bir sözleşme yapılabilecek; fakat mal kabulü ve muayene kısım bazında değerlendirilerek kısmi mal kabulü ve muayene işlemi yapılacaktır. Sözleşmenin yürürlüğe girmesini (imzalanmasını) müteakip teslimatına/işe başlanacak 30 takvim günü içerisinde taahhüt konusu makine ve malzemeler 2.1.ç maddesinde belirtilen teslim yerlerine defaten teslim edilecektir. 47.1.1. Taahhüt edilen mal/malların son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise sözleşme tasarısının 34?üncü maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. 47.1.2. Defaten teslim edilen mal/malların, kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme hali dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir. 47.1.3. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre; yüklenicinin malı/malları ihale dokümanına uygun şekilde ilgili birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak, muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine (Dahil) kadar devam eden süredir. 47.1.4. Teslim süresi içerisinde getirilen mal/malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde mal/malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mal/mallar yerine sadece 1 (bir) defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen mal/mallarının muayenesi yapılır. 47.1.5. Yüklenici, sözleşmeye uygun olarak taahhüdünü süresinde yerine getiremediği takdirde; idarece sözleşme tasarısının 34?üncü maddesine göre çekilecek ihtarlı sürede sadece 1 (BİR) defa mal/malları getirme hakkına sahiptir. 47.2. Muayene ve kabul şekil ve şartları: 47.2.1. Yüklenicinin, malı/malları ihale dokümanına ve sözleşmesine uygun şekilde birlik/kuruma teslim etmesini müteakip muayeneye hazır hale getirdiğini, ilgili mal saymanlığına bildirmesinden itibaren, en geç beş iş günü içinde, malın/malların muayene işlemleri başlatılır. Yüklenicinin, malı/malları birlik/kuruma teslim etmesi ve birlik/kurumca Taşınır Mal Geçici Teslim Tesellüm Belgesinin düzenlenmesi ile mal idareye teslim edilmiş olur. Bu durumda, ilgili mal saymanlığınca, Muayene Muhtırası ve Komisyon Kararının Muayene Muhtırası kısmı, en geç beş iş günü içinde tanzim edilir. Söz konusu belgenin tanzimi ile muayene işlemleri başlamış kabul edilir. 47.2.2. Muayeneyi yapacak makam tarafından, öncelikle yükleniciye muayene ve kabul işlemlerinin yapılacağı tarih bildirilerek; belirtilen yer, gün ve saatte hazır olması yazılı olarak bildirilir. Bu yazılı bildirim; faks, elektronik posta ve/veya özel kargo şirketleri ile yapılabilir. Bu yazılı bildirim, ayrıca posta ile gönderilmelidir. Bildirimin postaya verilmesini takip eden yedinci gün, yükleniciye tebliğ edilmiş sayılır. Bu yazılı bildirim imza karşılığı, yüklenici veya kanunî temsilcisine, elden tebliğ edilmek suretiyle de yapılabilir. Ayrıca, yüklenici; muayene yerini, tarihi ve saatini öğrenmek için birlik/kurumla gerekli koordinasyonu kurar. 47.3. Muayene İşlemlerine Başlanması İçin Gerekli Şartlar: Bir malın/malların muayene ve kabul komisyonu tarafından muayenesine başlanabilmesi için; 47.3.1. Malın/malların ihale dokümanı ve sözleşmesinde belirtilen miktara uygun olarak birlik/kuruma teslim edilmiş olması veya dokümana uygun olarak teslime hazır hale getirildiğinin birlik/kuruma bildirilmiş olması, 47.3.2. Muayene makamına; ihaleyi yapan makam tarafından muayenesi yapılacak mala ait ihale dokümanı ve sözleşmesi malı/malları teslim alan mal saymanlığınca da, asgari 4 (dört) nüsha Muayene Muhtırası ve Komisyon Kararının gönderilmiş olması zorunludur. 47.4. Muayene İşlemleri: Teslim edilen mal/mallarının muayene işlemleri Te.Müc.Eğt.ve Tatb.Mrk.K.lığı Muayene Komisyonu Başkanlığınca yapılacaktır. Muayeneler yürürlükteki Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik ve Türk Silahlı Kuvvetleri Mal Alımları, Denetim, Muayene Ve Kabul İşlemleri Yönergesi esaslarına, ihale dokümanına ekli Teknik Şartnameye ve yürürlükteki ilgili mevzuata göre yapılır. 47.5. Fiziki Muayene: 47.51. Fiziki muayeneye yükleniciye tebliğ edilen gün ve saatte başlanır. Muayenenin aynı günde bitmemesi halinde devam edilecek gün ve saat saymanlığa ve muayeneye katılmış ise yükleniciye tebliğ edilir. 47.5.2. Yüklenici veya kanuni vekili fiziki muayenede hazır bulunmasalar da muayene işlemlerine başlanır ve keyfiyet raporda belirtilir. 47.5.3. Fiziki muayene kapsamında fonksiyon testi söz konusu olması halinde yüklenici veya kanuni vekili isterse bu muayenelere katılabilir. Ancak, malın/malların fiziksel muayenesi aşamasında, fonksiyon testi dışındaki fiziksel niteliklerinden dolayı uygun bulunmaması sonucunda, yüklenicinin veya kanuni temsilcisinin yazılı talebi halinde, Fonksiyon Testi yaptırılmaz. Bu husus, Muayene ve Kabul Komisyonu Muayene Raporunda belirtilir. MUAYENE AŞAMASINDA TESLİM EDİLECEK BELGELER 47.6. Fiziki muayene aşamasında verilecek belgeler muayene ve kabul komisyonuna yüklenici veya kanuni vekili tarafından fiziksel muayene sonuçlanıncaya kadar teslim edilir. 47.6.1. Fiziksel muayene aşamasında komisyona teslim edileceği belirtilen belgeler (Varsa teknik şartnamede istenen diğer belgeler/taahhütnameler dahil), ilgili teknik şartnamesi ve TSK Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi esaslarına (Fiziksel muayene aşamasında komisyona teslim edileceği belirtilen belgelerin aslı veya aslına uygunluğu noterce tasdikli sureti, yüklenici tarafından komisyona teslim edilir. Belgelerin asılları ibraz edilmiş ve yüklenici tarafından asılları geri istenirse, komisyonca fotokopisi alınarak "Aslı Görülmüştür" ibaresi yazılıp ilgili dosyasına eklenir.) uygun olarak muayene ve kabul komisyonlarına verilecektir. Fiziksel muayene süresi içerisinde ihale dokümanında yazılı belgelerin hiç teslim edilmemesi, eksik veya farklı belge teslim edilmesi, malın/malların niteliklerine uygun bulunmama sebebidir. 47.7. İtiraz Muayenesi: 47.7.1. Yüklenici, muayene sonucunun Ret çıkması halinde muayene sonucuna itirazını sonucun kendisine tebliğini müteakip 2 (İKİ) işgünü içinde yazılı olarak malı teslim etmiş olduğu Mal Saymanlığının bağlı olduğu Komutanlığa yapabilir. Yüklenicinin veya kanuni vekilinin fiziki muayeneye katılmaması itiraz muayene hakkını ortadan kaldırmaz. 47.7.2. Fiziksel itiraz muayenesi; ilk muayeneyi yapan komisyonda görev almamış personelden ve yürürlükteki TSK Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönerge esaslarına göre kurulacak, en az üç veya daha fazla tek sayıda kişiden oluşan, ikinci bir komisyon tarafından yapılır. Prensip olarak bu muayenelere, Mal Sorumlusu yerine Mal Saymanının katılması esastır. Mal saymanı yoksa, yerine vekalet eden personel katılır. Bu komisyonun vereceği karar kesin olup; muayene ve kabul bu karar esas alınarak sonuçlandırılacaktır. Yüklenicinin ikinci muayene sonucuna itiraz hakkı yoktur. Konunun mahkemeye intikal etmesi halinde her iki tarafta bu raporla yetinmeyi şimdiden kabul ve taahhüt ederler. 47.7.3. Fiziksel İtiraz muayenesi; ilk muayeneden olumsuz çıkan ve itiraz edilen hususlara yönelik olarak, ilk komisyonca tutulan mal numunesi üzerinden veya ihtiyaç duyulması halinde malın/malların tamamı üzerinden de yapılır. Teknik şartnamesinde numune tutulmayacağı ve malın/malların tamamının kontrol edileceği yazılı ise, mal üzerinden yapılır. Numune veya malın/malların değişmemesi veya üzerinde düzeltme yapılmaması için gerekli tedbir ilgililerince alınır. 47.7.4. Fiziksel İtiraz Muayenesi sonucu olumsuz ise, NİTELİKLERİNE UYGUN DEĞİLDİR raporu verilir. Rapor, itiraz komisyonunca, muayeneyi talep eden makama gönderilir. Bu rapor kesin olup, teslim edilmiş olan mal/iş için başka bir muayene yapılmaz. Bu durumda, laboratuvar muayenelerine geçilmez ve bu rapora itiraz edilmez. 47.7.5. Fiziksel İtiraz Muayenesi sonucu olumlu ise; itiraz muayenesi için düzenlenen Muayene Muhtırası ve Komisyon Kararı, İtiraz Komisyonunca imzalanarak, muayeneyi talep eden makama gönderilir. 47.7.6. Fiziksel itiraz muayene sonucunda fonksiyon testi ve/veya laboratuvar muayenesi safhasına geçilmeyecek ise, itiraz muayene komisyonunun vereceği rapor kesin olup muayene sonuçlandırılmış olur. 47.7.7. Fiziksel itiraz muayene sonucunda, fonksiyon testi ve/veya laboratuvar muayenesi safhasına geçilerek muayeneye devam edilecek ise; ilgili mal saymanlığınca, üçüncü bir Muayene Muhtırası ve Komisyon Kararı düzenlenir ve bu aşamadan sonraki tüm işlemler, muayeneyi yapan ilk komisyon tarafından yürütülür. 47.7.8. Yüklenici veya kanuni temsilcisinin fiziksel muayeneye katılmaması, itiraz muayene hakkını kaldırmaz. Yüklenici veya kanuni temsilcisi, isterse itiraz muayenesine katılabilir. 47.2.3.2.3 Yüklenici fonksiyon test sonuçlarının ret çıkması halinde muayene sonucunun kendisine tebliğini müteakip 2(iki) iş günü içinde ilgili saymanlığa yazılı olarak itiraz edebilir. Fonksiyon Testi, bizzat kabul komisyonu tarafından yapılmış ise, itiraz muayenesi, başka bir komisyon tarafından yürürlükteki TSK Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesinde belirtilen esaslara göre icra edilir. Fonksiyon Testi, kabul komisyonu tarafından yapılmamış ise, aynı komisyon tarafından, başka bir merkezde veya aynı merkezde farklı personele yaptırılır. 47.8. MUAYENE SONUCUNUN TEBLİĞİ: Muayene Komisyonu tarafından muayenesi tamamlanan mala ilişkin muayene raporları muayeneyi talep eden makama gönderilir. Muayene raporlarını alan ilgili Mal Saymanlığınca yükleniciye muayene sonucunun tebliği yapılır. Mal niteliklerine uygun bulunmamış ise tebligat ile birlikte Muayene Muhtırası ve eklerinin fotokopileri de yükleniciye gönderilir/verilir. 47.8.1. Yüklenici, niteliklerine uygun bulunmayan mal/mallarının tamamını idarenin deposundan 5 (beş) gün içerisinde geri almak zorundadır. Bu müddet içerisinde mal alınmaz ise yükleniciye geçecek her gün için o taksit tutarının %0,05(onbindebeş)i nispetinde para cezası verilir. Ancak cezalı müddet hiçbir şekilde 10 (on) günü geçemez. Geçtiği takdirde teslim yerindeki Muhakemat Müdürlüğü vasıtası ile gerekli yasal işlemler başlatılır. Yüklenici geri almadığı mal/mallarına ilişkin olarak idareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz. Geçen süre içerisinde malın/malların miktarının eksilmesi veya evsafını kaybetmesinden ya da evsafını kaybetmesi sonucu muhafazasına imkan kalmadığının fiziki muayeneyi yapan Muayene ve Kabul Komisyonunca belgelenmesi kaydıyla imha edilmesinden dolayı alıcı birlik/kurum sorumlu tutulamaz. Bu süreç içerisinde oluşacak ardiye, depolama, tahlil ve imha işlemleri ücretleri yürürlükteki yasal mevzuatlar çerçevesinde tahsil edilecektir. 47.8.2. Mal/Mallarının denetim, muayene ve testleri tamamlandığında, komisyonun olumlu raporu idarece kabul edilerek, ödemeye ilişkin belgelerin düzenlenmesinde esas alınır. 47.8.3. Getirilen mal/mallarının muayenelerinin gerektirdiği her türlü masraflar (istifleme, gruplama, teslim yerine indirme, kutu, ip, mühür mumu, ambalajlama, sadece numunelerin kargo masrafı vs.) yükleniciye aittir. Yüklenicinin hiçbir şekilde (numune veya raporun idarece görevlendirilen personel vasıtasıyla garnizon dışına götürülmesi de dahil) idare personelinin yolluk ve yevmiyesine ait sorumluluğu yoktur. Muayene faaliyetini icra eden, numune veya rapor taşımak üzere görevlendirilen personelin yolluk ve yevmiyeleri, bağlı olduğu birlik veya kurum tarafından karşılanır. 47.8.4. Muayeneler sırasında saklamak üzere mal numunesi alınmayacaktır. 47.8.5. Muayene ve Kabul Komisyonunca talep edildiği takdirde, ilgili teknik şartnamede belirtilen ve muayeneler için gerekli olan doküman ve Türk Standartları yüklenici tarafından temin edilecektir. 47.8.6. Muayeneler esnasında gerekli her türlü alet, araç, gereç, sarf malzemeleri, ortam, doküman, test ve ölçme cihazı ve yardımcı personel yüklenici tarafından karşılanacaktır. 47.8.7. Yüklenici tarafından, muayene edilecek malın/malların; tamamının incelenmesini kolaylaştıracak bir düzende bulundurulması, numune alımı ile ilgili her türlü aparat ve malzemenin hazır edilmesi sağlanacaktır. 47.8.8. Yüklenici; 47.2.7., 47.2.9., 47.2.10., ve 47.2.11 maddeleri uyarınca Muayene ve kabul komisyonunca talep edilen ve varsa teknik şartnamede yüklenici tarafından yerine getirilmesi öngörülen hususları Muayene ve Kabul Komisyonunca bildirilen fiziki muayeneye başlangıç tarihine kadar temin ederek; herhangi bir hak talep etmeksizin komisyona sunacaktır. Muayene bitiminde sarf malzemesinden artanlar ile muayenede faydalanılmak üzere sunulan alet, araç, gereç ve ölçme cihazları yükleniciye iade edilecektir. Yüklenici istenilenleri muayeneye başlangıç tarihine kadar temin etmediği takdirde muayeneye başlanmayarak durum bir tutanak ile tespit altına alınacak ve Yüklenicinin istenilenleri teslim etmesi beklenecektir. Tespit tarihinden itibaren yüklenicinin istenilenleri teslimine kadar geçecek her iş günü için muayeneye sunulan mal miktarının %0,05(Onbindebeş)i oranında ceza uygulanacak; uygulanan ceza muayene raporunda belirtilerek tutanaklar rapora eklenecektir. Yüklenicinin, tespit tarihinden itibaren geçecek 5 (beş) işgünü içerisinde istenilenleri getirmemesi halinde bir tutanak ile tespiti yapılarak; yükleniciye yeni bir muayene tarih-saati verilecektir. 5 (beş) işgünü içerisinde yüklenicinin istenilenleri getirmemesi halinde muayeneye başlanamadığı teslim yeri mal saymanlığına bildirilecektir. Bu takdirde; ilgili mal saymanlığınca sözleşme tasarısının 34?üncü maddesi hükümleri uygulanacaktır. 47.8.9. Muayene esnasında ambalajların tasarım ve imalat hataları nedeniyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır. 47.8.10. Muayene masrafları (TSK laboratuvarlarında yapılamayan analiz ve test masrafları dahil olmak üzere) ile muayene esnasında dizayn, montaj ve imalat hataları sebebiyle meydana gelebilecek her türlü kaza ve hasarlardan yüklenici firma sorumlu olacaktır. 47.9. Bu alım için ara denetim yapılmayacaktır. 48.10. Bir firmanın birden fazla kısımlara verdiği tekliflerin uygun bulunması halinde tek bir sözleşme yapılabilecek; fakat mal kabulü ve muayene kısım bazında değerlendirilerek kısmi mal kabulü ve muayene işlemi yapılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
LED PANEL ARMATÜR 30X30 SIVA ÜSTÜ (İÇ AYDINLATMA) 40 adet
BAKIR TOPRAKLAMA ÇUBUĞU 5 adet
PRİZ,TOPRAKLI 220 V. 10-16 A. SIVA ALTI 80 adet
AMPÜL MİNİ MANTAR GECE LAMBASI LED 1.000 adet
ANAHTAR KOMİTATÖR SIVA ALTI 80 adet
ANAHTAR,KOMİTATÖR SIVA ÜSTÜ, ÇİFTLİ 50 adet
ARMATÜR LED DOWNLIGHT 50 adet
ARMATÜR, AYDINLATMA, 6-9W S/A LED PANEL 40 adet
FİŞ,TOPRAKLI ERKEK ELEKTRİK 80 adet
GRUP OTOMAT SİGORTA 3X32 A 10 adet
GRUP OTOMAT SİGORTA 3X40 A 10 adet
GRUP PRİZ, 6'LI 20 adet
GRUP TOPRAKLI PRİZ 3'LÜ (KABLOSUZ) 30 adet
İZOLE BANT,ELEKTRİK 500 adet
KABLO ANTİGRON 4X2,5 200 metre
KABLO ANTİGRON 4X4 MM2 200 metre
KABLO KANALI 25X25 MM. PLASTİK,BEYAZ,YAPIŞKANLI 500 metre
KABLO KANALI 40X25 BEYAZ PLASTİK YAPIŞKANLI 500 metre
KABLO 3X2,5 TTR BEYAZ KANGAL 100 metre
KAÇAK AKIM KORUMA ŞALTERİ 4X32 A (30MA) 5 adet
KAÇAK AKIM ROLESİ 4X40 A -30MA 5 adet
KONTAKTÖR, 3TF43 1NC+NO 10 adet
LEDLİ AMPUL 2.000 adet
LEDLİ SOKAK ARMATÜRÜ 20 adet
OTOAMATİK SİGORTA,3X16 A 10 adet
OTOMATİK SİGORTA, 1X40 A 10 adet
PLC SOKETLİ AMPUL 13 W/ 41 250 adet
SİGORTA ANAHTARLI OTOMATİK 1X32 A 20 adet
SİGORTA KUTUSU 12'Lİ 5 adet
SİGORTA KUTUSU, 8'Lİ 5 adet
TTR KABLO 3X1,5 MM 200 metre
V OTOMAT 1X10 20 adet
V OTOMAT 1X16 20 adet
10X10 KARE BUAT 100 adet
3X25 A W OTOMATİK SİGORTA 10 adet
3X2,5 H05 RR-F TTR KABLO 200 metre
4X2,5 MM.TTR. KABLO 100 metre
ARMATÜR,AYDINLATMA,42W SIVA ÜSTÜ LED TİPİ ETANJ (L=60CM) 40 adet
LED FLORESAN AMPUL BEYAZ 18W 400 adet
AMPUL, LED FLORESAN 8W 200 adet
LED BANT ARMATÜR 36W 50 adet
LED BANT ARMATÜR 14 W. 20 adet
PROJEKTÖR, 50W LED PROJEKTÖR (SMD) 10 adet
100 W LEDLİ PROJEKTÖR (SMD) 10 adet
PROJEKTÖR,LED 150W (SMD) 10 adet
AMPUL HALOJEN 1000W 20 adet
TEKLİ OTOMATİK SİGORTA KUTUSU 30 adet
OTOMATİK SİGORTA KUTUSU (3-4'LÜ) 20 adet
ASPİRATÖR (KAPAKLI TİP, 25 CM 50 W) 6 adet
ASPİRATÖR; PİMAPEN, KIRMIZI/BEYAZ RENK 30 CM.'LİK 2 adet
ASPİRATÖR 42 CM 2 adet
ADAPTÖR, DIŞTAN DİŞLİ PPR-C 20 MM 200 adet
ADAPTÖR, LAVABO CONTASI 100 adet
ADAPTÖR/RAKOR, DÜZ,HORTUM UÇLU VE BORU BAĞLANTILI BATARYA BAĞLANTISI 20'LİK PPRC 200 adet
İÇME SUYU BORUSU PPRC 20 MM. 576 metre
ARA MUSLUK 120 adet
FLEX HORTUM 1/2-3/8'' 60 CM. UZUNLUĞUNDA 50 adet
FLEX HORTUM 70CM 3/8-3/8 50 adet
KÖR TAPA 1/2 100 adet
KROM KAP.UZUN MUSLUK 1/2'' 170 adet
LAVABO SİFONU PLASTİK (KÖRÜKLÜ) 200 adet
MANŞON,PPRC, 1/2'' 100 adet
MUSLUK BAŞLIĞI KOMPLE 150 adet
MUSLUK, PİSUVAR 1/2'' 226 adet
NİPEL, BORU 1/2'' 40 adet
PİSUVAR SİFONU 150 adet
PPRC DİRSEK İÇÇAP:20 300 adet
PPRC DİRSEK 25MM 50 adet
PPRC MANŞON İÇÇAP:25 30 adet
BAŞLIK DUŞ GÖMME 560 adet
YÖN AYAR ÇUBUĞU BATARYA 100 adet
BANYO BATARYASI TUTMA KULPU,KOMPLE 80 adet
MUSLUK BATARYA TEKLİ 40 adet
BATARYA BANYO (MİX) 44 adet
MUSLUK (BATARYA), ÇİFT GİRİŞLİ 20 adet
BORU, PLASTİK PPRC 25'LİK 100 metre
KÜRESEL VANA 3" 3 adet
VANA,KÜRESEL (2'') 4 adet
KÜRE VANA PN16 11/4'' 14 adet
KÜRE VANA PN16 1'' 34 adet
KÜRESEL VANA 3/4" 30 adet
1/2 LİK KÜRESEL VANA 30 adet
BAS KÜRESEL 3/4" 30 adet
SIVI SABUN AKITMA APARATI MUSLUĞU 300 adet
PPRC DIŞ DİŞLİ DİRSEK 20MM 100 adet
RADYATÖR VANASI KÖŞE 1/2" 40 adet
TUVALET TAŞI (ÇEVRE YIKAMALI) 2 adet
WC ES 100'LÜK PVC 4 adet
PVC DİRSEK 45X100 20 adet
BORU, 100X500 10 adet
YER SÜZGECİ 10X10 10 adet
TEFLONBANT 700 adet
PPRC BORU 32 MM 40 metre
DİRSEK PLASTİK 32 MM 30 adet
PPRC MANŞON İÇÇAP:32 30 adet
REZERVUAR İÇ TAKIMI 15 adet
FLEX HORTUM 1/2"-1/2" TAMAMI METAL OLMAYAN 10 adet
KELEPÇE,TEKLİ PPRC-Ø20 100 adet
RADYATÖR, ISITMA 600X800 1 adet
RADYATÖR, ISITMA 7 adet
PANEL RADYATÖR 600X1500 9 adet
KELEPÇE,BORU TRİFONLU 1/2" 50 adet
REDİKSİYON 1/2X3/4" 20 adet
BORU PLASTİK 63 MM 40 metre
MANŞON, BORU 63MM 10 adet
REKOR PLASTİK DIŞ DİŞLİ 63MM 4 adet
REKOR, 2 " 2 adet
NİPEL, 2" (GALVANİZ) 4 adet
REDÜKSİYON,BORU (PUŞVİT) DIŞ DİŞ Q63 20 adet
REKOR DIŞ DİŞLİ 40'LIK 16 adet
MANŞON 1 1/4 14 adet
40'LIK PPRC MANŞON 14 adet
40'LIK PPRC DİRSEK 20 adet
PPRC İÇTEN FOLYOLU BORU 40 MM 40 metre
SARI REKOR 1 1/4" 8 adet
PPRC 40'LIK TE 5 adet
PPRC REDİKSİYON Q32-Q40 5 adet
32X20 PPRC REDİKSİYON 5 adet
PPRC IÇTEN FOLYOLU BORU, 20 MM 20 metre
40'LIK PLASTİK KANGAL BORU 200 metre
KELEPÇE, HIRSIZ 63'LÜK 2 adet
FLATÖRLÜ ŞAMANDIRA 1 1/2" 5 adet
VANA,KÜRESEL, 2 1/2'', PN25 10 adet
KÖRTAPA 1 1/4 10 adet
SARI REKOR 1 10 adet
BRÜLÖR MEMESİ 8'LİK 24 adet
TUTUCU, FOTOSEL 20 adet
ATEŞLEME TRAFOSU, BRÜLÖR İÇİN 10 adet
BÜRÜLÖR ÖN ISITICI TERMOSTATI RAK4 10 adet
ISITICI BAKIR PLAKA (2.2 KW) 30 adet
FIRÇA, TEL, KAZAN BORUSU İÇİN 100 adet
ÇEKVALF 3/4" 10 adet
ÇEKVALF (YATAY) 1/2" 10 adet
TERMOMETRE, GÖSTERGELİ, BİMETAL 10 adet
MANOMETRE (BUHAR İÇİN) (0 - 10 BAR) 20 adet
YAKIT POMPASI D57C 2 adet
BRÜLÖR YAKIT POMPASI (E6NC) 1 adet
DALGIÇ POMPA 2" 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)