İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/98887 - Bilişim Demirbaş Ve Sarf Malzemeleri Satın Alınacaktır

İhale No 2018/98887
Sektör Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
İdare İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 5 Mart 2018
İhale Tarihi 27 Mart 2018 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

BİLİŞİM DEMİRBAŞ VE SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

Müdürlüğümüz ve Bağlı Birimlerinde Kullanılmak Üzere Bilişim Demirbaş ve Sarf Malzemeleri Alım işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/98887
1-İdarenin
a) Adresi : Sümer Mah. 451 Sk. No:2 KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 4443501-1150 - 2322469084
c) Elektronik Posta Adresi : izmir.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Müdürlüğümüz ve Bağlı Birimlerinde Kullanılmak Üzere 42 Kalem Bilişim Demirbaş ve Sarf Malzemeleri Alım işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Müdürlüğümüz Urla Ambar Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır. (Ayrıca işe başlama yazısı yazılmayacak sözleşmenin imzalanması tebligat sayılacaktır.) Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 45 (Yirmi) takvim günü içerisinde ürünler teslim edilecektir. Teslimatlar, mesai günleri ( 09:00 -16:00) saatleri arasında depo sorumluları eşliğinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sümer Mah. 451 Sk. No:2 Konak-İZMİR İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı
b) Tarihi ve saati : 27.03.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

* İstekliler, teklif edecekleri kalemlerin marka-model listesini teklif dosyasında sunacaklardır. Teklif dosyasında teklif edilen ürünlerin katalogları, fotoğrafları veya teknik şartnameye cevapları bulunmalıdır.

* 20 ve 21. Kalemlere teklif verecek firmalar, bu kalemlerin teknik şartnmelerinin 43,44 ve 45. maddeleri için ayrıca taahhütte bulunduğunu teklif dosyasında belgelendireceklerdir.

* İdare, gerekli görürse numune isteyebilir. Numune istendiği takdirde firma en geç 3 (üç) iş günü içerisinde numuneyi idareye teslim etmek zorundadır. Teslim etmediği takdirde idare konuyla ilgili gerekli değerlendirmeyi yapma hakkını saklı tutar.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman bedeli, İzmir Kurumlar Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü T.C.Halk Bankası Basmane Şubesi TR24 0001 2009 7330 0005 000046 İBAN hesabına yatırıldıktan sonra, ihale dökümanı İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Birinci Basamak Satın Alma Biriminden teslim alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sümer Mah. 451 Sk. No:2 Konak-İZMİR İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Birinci Basamak Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Masaüstü Tarayıcı 20 adet
Anakart 50 adet
Harddisk 50 adet
Bellek - Tip 1 100 adet
Bellek - Tip 2 50 adet
Güç Kaynağı 100 adet
Mouse (Fare) 200 adet
USB Bellek 200 adet
Harici Disk 20 adet
Modem 30 adet
Cat5 Top Kablo 20 kutu
Hazır Kablo (0.5m) 500 adet
Hazır Kablo (1m) 200 adet
Hazır Kablo (3m) 500 adet
Hazır Kablo (5m) 300 adet
Plastik Şerit Etiket 5 kutu
Termal Macun 5 adet
Kenar Ağ Anahtarı – Tip 1 100 adet
Kenar Ağ Anahtarı – Tip 2 100 adet
Ağ Anahtarı – Tip 1 10 adet
Ağ Anahtarı – Tip 2 20 adet
Sunum Kumandası 5 adet
Tablet Bilgisayar 50 adet
Termal Yazıcı 5 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)