İhale No | 1127479 |
Sektör | Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım |
İdare | Uludağ Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi ( Uludağ Üniversitesi BAP ) |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 30 Haziran 2016 |
İhale Tarihi | 13 Temmuz 2016 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BİLGİSAYAR ALIMI | |||
Son Geçerlilik Tarihi | 13-07-2016 | Ekleyen | Mehmet ÇAVUNDUR |
Son Geçerlilik Saati | 17:00 | Tarih | 29-06-2016 |
Duyuru Detayı BİLGİSAYAR ALIMI EK DOSYALAR: |
|
Satınalan Birimi |
Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi |
||
Talep Eden Birim |
Mühendislik Fakültesi |
|||
Proje Numarası |
AYP (R) -2016/12 |
0224 294 0146 (Abdullah KURU) |
||
Proje Yürütücüsü |
|
|||
Satınalma Usulü |
Yaklaşık maliyet |
|||
Satınalma Memuru |
Metin ÖZTÜRK |
Tel : 0224 294 02 58 |
||
Fax: 0224 294 02 55 |
||||
E-mail:metinozturk@uludag.edu.tr |
||||
Sıra No |
Mal/Hizmet Cinsi |
Mal/Hizmet Özellikleri |
Miktarı |
1- |
MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR |
Teknik Şartnamede Belirtilmiştir. |
700 adet |
2- |
DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR (Laptop) |
Teknik Şartnamede Belirtilmiştir. |
300 adet |
|
|
|
|
|
|
|
|
AYP (R) -2016/12 nolu Proje nin ihtiyacı olan mal ve malzemeler aşağıda belirtilen şartlar dahilinde alımı yapılacaktır.
1- Teklifler 13/07/2016 tarih ve saat 17:00 ye kadar U.Ü. Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi Satın alma Bölümüne elden teslim edileceği gibi posta yoluyla da gönderilebilir. Teklifin fax veya elektronik posta adresine gönderilmesi halinde; teklif mektubunun kaşeli ve ıslak imzalı aslı da kapalı zarf ile gönderilecektir.
2- Teklif mektubuna ve zarfının üzerine proje numarası yazılmalıdır.
3- Kısmi teklif verilebilir. Alternatif teklif verilmeyecektir.
4- Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.
5- Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. KDV oranları ilgili yere yazılmalıdır.
6- Mal/Hizmet ile ilgili Garanti verilmelidir. (4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında kanun ve ilgili mevzuat gereği)
7- Teklifler sıra numaralarına göre verilecektir. Teklif verilmeyen ürünlerin karşılığına “Teklif veremiyoruz” ibaresi yazılacaktır.
8- Teklif edilen malın istenilen şartlarla uygunluğunu teyit etmek amacıyla, ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı katalog ve idarece hazırlanan teknik şartnamenin tüm maddelerin karşısına teknik şartnameye cevaplar. (Teklif edilen malın markası, modeli ve menşei ülkesi ayrıntılı olarak yazılacaktır.)
9- Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurularak verilmesi gerekmektedir.
Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü – Bilimsel araştırma Projeleri Birimi
Görükle Kampusü 16059 Nilüfer / BURSA
TEKLİF MEKTUBU
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ BİRİMİNE
Tarih: …./…./2016
Teklif Vermeye Yetkili Kişinin; |
|
Adı ve Soyadı |
|
Firma Adı |
|
Açık Tebligat Adresi |
|
Vergi Dairesi ve Vergi Numarası |
|
Telefon ve Fax Numarası |
|
Elektronik Posta Adresi |
|
Teklife İlişkin Proje Numarası: |
|
|
|||
Sıra No |
Mal/Hizmet Cinsi |
Miktarı |
Birim Fiyatı |
Toplam |
KDV Oranı |
1- |
MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR |
700 adet |
|
|
%...... |
2 |
DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR (Laptop) |
300 adet |
|
|
%...... |
|
|
|
|
|
%...... |
|
|
|
|
|
%...... |
|
|
|
|
|
%...... |
|
|
|
|
|
%...... |
|
|
|
|
|
|
|
KDV’siz Genel Toplam (TL) |
|
1- Yukarıda belirtilen ( …… Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz.
2-Teklifimiz …./…./2016 tarihine kadar geçerlidir.
3-Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra ……………. takvim günü içerisinde teslim edilecektir.
4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal ve malzemelerin garanti kapsamında olduğunu taahhüt ediyorum.
5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını:
¨ Kabul ediyorum.
¨ Kabul etmiyorum.
Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;
Adı ve Soyadı:
İmzası :
BİLGİSAYAR ALIMI TEKNİK ŞARTNAMELERİ
MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR (700 Adet)
1) 1151 soket yapısında en az 6MB önbellek ve en az 2.8 GHz hızında Intel Core i5 işlemci,
2) Anakart üzerinde 4 ad. DDR4 RAM yuvası, onb vga(ve/veya dvi) + ses + gbit lan + hdmi + en az 2 adeti usb 3.0 olmak üzere min. 6 ad. usb soket yuvası
3) En az 21.5” ekran büyüklüğü ile, dahili adaptörlü, dahili hoparlörlü, en az 1920x1080 çözünürlük destekli, 5 ms veya altında tepki süreli LED Monitör
4) Mevcut işlemci ve anakart ile tam uyumlu 1 ad. 8 GB DDR4 RAM
5) SATA 3.0 ve 64Mb destekli en az 1TB 7200 rpm disk
6) Sata DVD-RW optik okuyucu-yazıcı
7) En az 350 watt olmak üzere gerekli gücü sağlayacak güç kaynağı olan diğer tüm parçalarla tam uyumlu ATX Kasa
8) Kasanın ön tarafında en az 2 ad. usb soketi, hoparlör ve kulaklık çıkışı
9) Q Türkçe Klavye, en az 1000 dpi ve (scroll dahil) 3 tuşlu optik mouse
10) Bilgisayarın tüm parçaları en az 5 yıl yerinde garantili
olmak üzere teklif edilen bilgisayar 1 ad. kasa, 1 ad. monitör, klavye-mouse ile çalışır halde eksiksiz şekilde masaüstü bilgisayar olmalıdır.
Kasa, monitör, klavye, mouse vb. bileşenler aynı renkte ve aynı marka olmalıdır.
Sistemle birlikte donanıma ait yeniden kurulum Cd’leri, orijinal dokümanlar varsa verilecektir.
Teklif edilen ürünün marka ve modeli belirtilecektir.
Bilgisayarlar freeDos işletim sistemli olmalıdır. Fakat muayene kabul yapılabilmesi için üzerinde LİSANSSIZ (key girilmemiş) en az Windows 7 işletim sistemi (driver’lar dahil) yüklü ve çalışır halde teslim edilmelidir.
DİZÜSTÜ TEKNİK ŞARTNAMESİ (300 adet)
1) Dizüstü Bilgisayarın en az intel core i5 2.2 GHz hızında 3 MB önbellekli işlemcisi olmalıdır.
2) En az 8 GB belleğe sahip olmalıdır.
3) En az 1 adet boş bellek yuvası olmalıdır.
4) Harici ekran kartlı (çift ekran kartlı da olabilir) olmalıdır.
5) Tümleşik en az 8GB SSD önbellekle 1TB hibrit depolama alanına sahip sabit diski olmalıdır.
6) Ekran boyutu 15.6” büyüklüğünde LED ekran olup en az 1366x768 çözünürlüğü desteklemelidir.
7) Bataryası en az 4 hücreli li-ion olmalıdır.
8) Dizüstü bilgisayarın batarya dahil ağırlığı 2.6 Kg geçmemelidir.
9) DVD-RW optik sürücü olmalıdır.
10) Touchpad, HDMI, VGA, en az 1 adet usb 3.0 olmak üzere en az 4 adet usb port, kart okuyucu, kulaklık çıkışı, kamera, wi-fi, eternet (gbit) üzerinde entegre bulunmalıdır.
11) Teklif verilen cihazın marka-modeli belirtilmeli, varsa driver ve/veya kurtarma cd’leri verilmelidir.
12) Dizüstü bilgisayar ile birlikte 1 adet uygun büyüklükte dizüstü için taşıma çantası ve usb mouse bulunmalıdır.
13) Türkçe Q klavye olmalıdır.
14) Dizüstü bilgisayarın adaptörü ve bataryası dahil 3 yıl yerinde garantili olmalıdır.
15) Dizüstü bilgisayarda freeDos işletim sistemi olmalıdır. Fakat muayene kabul iş ve işlemlerinin daha hızlı yapılabilmesi için lisanssız (key girilmemiş) en az Windows 7 işletim sistemi (driver’lar dahil) yüklü şekilde teslim edilecektir.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)