İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/545841 - Belediyemizde Görev Yapan 354 Memur Ve Sözleşmeli Personele 2020 Yılında Yemek Hizmeti Alımı İşi

İhale No 2019/545841
Sektör Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
İdare ALTINDAĞ BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 31 Ekim 2019
İhale Tarihi 25 Kasım 2019 09:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

ALTINDAĞ BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Belediyemizde görev yapan 354 memur ve sözleşmeli personele 2020 yılında yemek hizmeti alımı işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/545841

1-İdarenin

a) Adresi : HACETTEPE MAHALLESİ ANAFARTALAR CADDESİ 177 06230 ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125070000 - 3123125433
c) Elektronik Posta Adresi : bdemir@altindag.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 354 Personel için 80.712 öğün yemek hizmeti alım işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Altındağ Belediyesi Yemekhanesi, Fen İşleri Kampüsü yemekhanesinde dağıtım yapılacaktır.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 02.01.2020, işin bitiş tarihi 31.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Hacettepe Mah. Anafartalar cad. No: 177 Samanpazarı/Ankara
b) Tarihi ve saati : 25.11.2019 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Gıda Üretim Sicil Belgesi veya İşletme Kayıt Belgesi


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İstekliler tarafından; Gıda taşıma araçlarının hizmet yeterlilik belgesi TSE 13075 teklif dosyasında sunulacaktır. Gıda maddeleri imal eden, hazırlayan, depo eden ve satan yerler için gerekli olan TS 6914 Yeterlilik Belgesini teklif dosyasında sunulacaktır. İş yerleri -yemek fabrikaları ve toplu yemek mutfakları için kurallar standardına uygun hizmet veren TS 8985 Yeterlilik Belgesi teklif dosyasında sunulacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede benzer iş olarak kamuda veya özel sektörde yemek pişirme, dağıtım ve sonrası hizmetler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.

Ekonomik açıdan en avantajlı Teklif Fiyat Dışı Unsur ile birlikte değerlendirilerek tespit edilecektir.

Ekonomik açıdan en avantajlı fiyatın tespitinde;

Fiyatın ağırlığı  %80  Fiyat dışı unsurların ağırlığı ise %20 olacaktır.

Fiyat dışı unsurların toplamı 20 puandır.

Ekonomik açıdan en avantajlı Teklif Fiyat Dışı Unsur ile birlikte değerlendirilmesinde;

Geçerli en düşük teklife 80 puan verilecek,

Geçerli tekliflerin mali teklif puanı ; teklif tutarının en düşük teklif tutarına oranlamak suretiyle belirlenecektir.

Hesaplanan mali teklif puana fiyat dışı unsur puanı eklenmek suretiyle toplam teklif puanı tespit edilecektir.

ÖRNEĞİN:

(Toplam Teklif Puanı) =Mali Teklif Puanı + Fiyat dışı unsur puanı şeklinde hesaplanacak;

En düşük geçerli teklif 1000 TL ise 1300 TL geçerli teklifin mali teklif puanı ;

1000 --->80

1300 ---> A

1000x80=1300xA

80000=1300xA

A=80000/1300

A=61,54

=61,54 puan Şeklinde olacaktır.

Fiyat dışı unsur puanı  = 20 puan almış  ise ;

Toplam Teklif Puanı    = 61,54+20= 81,54 olacaktır.

Bu şekilde yapılan hesaplamalar neticesinde ; Toplam Teklif Puanı en yüksek olan istekli Ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak belirlenecektir.

EK-1

SIRA NO DEĞERLENDİRME ADI EVET HAYIR AĞIRLIK PUANI DEĞERLENDİRME PUANI
1 Et-tavuk-sebze işleme alanları birbirinden ayrı ve iklimlendirme, havalandırma sistemleri, sterilizatör mevcut mudur?     3  
2 Duvarlar tavana kadar açık renk, fayans veya seramik kaplama mıdır?     3  
3 Firmanın kendi kullanımına ait jeneratör ve hidrofor sistemi var mıdır?     3  
4 Yemek üretiminin  gerçekleştiği alan, Bulaşıkhane, Wc'lerin tamamı tavana kadar  seramik kaplama şeklinde midir?     1  
5 Yemek üretiminin  gerçekleştiği alana açılan pencerelerde zararlıları (böcek,sinek) vb engeleyecek tel,ızgara,sineklik vb. var mıdır?     2  
6 İşletme girişi ve Wc girişlerininde dezenfektanlı paspas mevcut mudur?     1  
7 İşletme malzeme kabul alanı ile sevkiyat alanı birbirinden ayrı mıdır?     2  
8 Soğuk hava depolarında sıcaklık ve nem ölçer cihazları var mıdır?     1  
9 Soğuk hava  et depolarında kullanılan askıların ve metallerin tamamı paslanmaz çelikten midir?     2  
10 Üretim, Bulaşıkhane, Kuru gıda depolarında havalandırma tesisatı bulunmakta mıdır?     2  

 



6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ALTINDAĞ BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Belediyemizde görev yapan 354 memur ve sözleşmeli personele 2020 yılında yemek hizmeti alımı işi 80.712 öğün
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)