İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/1211983 - Belediyemiz Müdürlüklerinde Kullanılmak üzere Muhtelif Kırtasiye Malzemesi Satın Alınması İşi

İhale No 2024/1211983
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare KONAK BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 18 Eylül 2024
İhale Tarihi 4 Ekim 2024 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

KIRTASİYE VE BÜRO MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

KONAK BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Belediyemiz müdürlüklerinde kullanılmak üzere muhtelif kırtasiye malzemesi satın alınması işi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1211983
1-İdarenin
a) Adı : KONAK BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : TOROS PAZARYERİ VE SOSYAL TESİSLERİ/ ULUBATLI MAH. 2737 SK. NO:42/1 KONAK / İZMİR KONAK/İZMİR
c) Telefon ve faks numarası : 2324845300 - 2324463047
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Belediyemiz müdürlüklerinde kullanılmak üzere muhtelif kırtasiye malzemesi satın alınması işi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 61 kalem kırtasiye malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Konak Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Ambarı Toros Pazaryeri ve Sosyal Tesisleri Ulubatlı Mahallesi 2737 Sokak No:42/1 Konak/İZMİR
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 3 takvim günü içerisinde, idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden (Yer Teslim Tutanağı) itibaren idarenin şiparişi doğrultusunda mallar peyder pey teslim edilmeye başlanacaktır . Yüklenici sipariş edilen malı en geç 1 gün içinde idareye teslim edecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından sonra 3 takvim günü


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 04.10.2024 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Konak Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Toros Pazaryeri ve Sosyal Tesisleri Ulubatlı Mahallesi 2737 Sokak No:42/1 Konak/İZMİR


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
PİLOT KALEM (MAVİ ) 400 adet
PİLOT KALEM (SİYAH ) 200 adet
PİLOT KALEM (KIRMIZI ) 200 adet
TÜKENMEZ KALEM (MAVİ ) 4.000 adet
TÜKENMEZ KALEM (KIRMIZI) 200 adet
FOSFORLU KALEM TAKIMI 500 paket
KEÇELİ KALEM (SİYAH) 150 adet
KEÇELİ KALEM (MAVİ) 150 adet
KEÇELİ KALEM (KIRMIZI) 150 adet
CETVEL 50 adet
YAZI KAĞITLARI ( A4 FOTOKOPİ ) 5.000 top
YAZI KAĞITLARI ( A3 FOTOKOPİ ) 20 top
YAPIŞKANLI NOT KAĞIDI (POSTİT) 300 paket
YARIM KAPAK KARTON TELLİ DOSYA 4.000 adet
PLASTİK TELLİ DOSYA 6.000 adet
PLASTİK DOSYA GÖMLEĞİ 500 paket
MEKANİZMALI KLASÖR (GENİŞ) 1.000 adet
MEKANİZMALI KLASÖR (DAR) 500 adet
TORBA ZARF (17*25 CM) 50 kutu
DAVETİYE ZARFI(13*18 CM) 100 kutu
TORBA ZARF (24*32) 30 kutu
TORBA ZARF (26*35 CM) 20 kutu
TORBA ZARF (30*40 CM) 20 kutu
ISTAMPA MÜREKKEBİ (SİYAH) 50 adet
ISTAMPA MÜREKKEBİ (MAVİ) 50 adet
ATAÇ ( No:3 ) 300 kutu
ZIMBA TELİ ( 24/6 ) 250 kutu
ZIMBA TELİ ( No:10 ) 250 kutu
KOLİ BANTI 500 adet
ÇOK AMAÇLI SIVI YAPIŞTIRICI 250 adet
TOPLU İĞNE 50 kutu
YAPIŞKAN BANT 100 adet
SİLGİ 100 adet
ŞERİT DAKSİL 300 adet
TEL SÖKÜCÜ 50 adet
TEL ZIMBA MAKİNESİ 100 adet
DELGEÇ 100 adet
KAĞIT MAKASI 100 adet
MAKET BIÇAĞI 100 adet
TEL ZIMBA MAKİNASI(KÜÇÜK BOY) 100 adet
ALKALİN PİL AAA 300 adet
KALEM PİL 300 adet
KAPAKLI SEKRETER ALTLIĞI 300 adet
YAPIŞKAN PLASTİK AYRAÇ 200 paket
PUL SÜNGERİ 50 adet
BAĞCIKLI ARŞİV KLASÖRÜ 400 adet
YAZI TAHTASI KALEMİ 300 adet
TAHTA SİLGİSİ 100 adet
YAPIŞTIRICI (Stick) 200 adet
KÜP NOT KAĞIDI 200 paket
KALEMTRAŞ 500 adet
ATAŞ(BATTAL TİP) 200 kutu
İMZA KALEMİ 200 adet
A4 KAĞIDI (MAVİ) 10 top
KESİK UÇLU KOLİ KALEMİ 300 adet
GÖRÜNMEZ MAT BANT 200 adet
PAFTA ASKI BANDI 200 rulo
CD KALEMİ 100 adet
CD 30 paket
DVD 30 paket
DOLMA KALEM (KULLAN AT TİPİ ) 30 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)