İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/142550 - Belediyemiz Birimlerinde Kullanılmak Üzere 33 Kalem Matbuu Basım Evrakları Ve Kırtasiye Malzemesi Alımı İşi

İhale No 2021/142550
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Ankara Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 18 Mart 2021
İhale Tarihi 13 Nisan 2021 15:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

MATBUU BASIM EVRAKLARI VE KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Belediyemiz Birimlerinde Kullanılmak Üzere 33 Kalem Matbuu Basım Evrakları ve Kırtasiye Malzemesi Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/142550
1-İdarenin
a) Adresi : Emniyet Mahallesi Hipodrom Caddesi No:5 B Blok Kat:13 06330 YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125072503 - 3125072545
c) Elektronik Posta Adresi : ali.okatan@ankara.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Belediyemiz Birimlerinde Kullanılmak Üzere 33 Kalem Matbuu Basım Evrakları ve Kırtasiye Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Malzemeler Destek Hizmetler Dairesi Başkanlığı ambarına teslim edilecektir
c) Teslim tarihi : Malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 (Otuz) takvim günü içerisinde Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı ambarına teslim edecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı-Satınalma Şube Müdürlüğü, Emniyet Mah. Hipodrum Cad. No:5 B Blok Kat:7 Yenimahalle/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 13.04.2021 - 15:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Ankara Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Emniyet Mahallesi Hipodrom Caddesi No:5 D Blok Yenimahalle – ANKARA adresinde bulunan İdarenin ambarına numuneler bir tutanak ile  ihale tarih saatinden en geç 1 (bir) saat önceye kadar  teslim edilecek ve bu tutanağın bir sureti de istekliye verilecektir. Numune teslim tutanağı teslim zarfında sunulması zorunludur.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı-Satınalma Şube Müdürlüğü, Emniyet Mah. Hipodrum Cad. No:5 B Blok Kat:13 Yenimahalle/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
Hamur A3 Fotokopi Kâğıdı (1. Sınıf Hamur Kağıt, 80 Gr) 2.000 top
Hamur A4 Fotokopi Kâğıdı (1. Sınıf Hamur Kağıt, 80 Gr) 30.000 top
100 Gr. A4 Kağıt (1. Sınıf Hamur Kağıt) 20 top
160 Gr. A4 Kağıt (1. Sınıf Hamur Kağıt) 20 top
Plotter Kağıdı 100 rulo
Perforeli Sürekli Form Kağıdı 150 kutu
Spiralli Dosya 2.500 adet
Sırtlık Dosya 2.500 adet
Sunum Dosyası 2.000 adet
Zımba Tel Sökücü 500 adet
Yumuşak Silgi 4.000 adet
Kurşun Kalem 1.000 düzine
Tükenmez Kalem Kırmızı 500 adet
Koli Bandı 4.000 adet
Orta Boy Zarf (A4 ebadı) 20.000 adet
Orta Boy Delgeç 500 adet
Yapışkanlı Not Kâğıdı (75*75) 2.000 paket
Yapışkanlı Not Kâğıdı (76*51) 2.000 paket
Ataş 4.000 paket
Zarf Küçük Boy 10.000 adet
Hesap Makinesi 16 Haneli 400 adet
Fiber Uçlu Mavi İmza Kalemi 2.500 adet
Personel Özlük Dosyası 5.000 adet
Tam Kapak Dosya (23,2*32,5) 5.000 adet
Tam Kapak Dosya (35*28) 2.000 adet
Unutmayınız Notluk 25.000 adet
Dava Dosyası 6.000 adet
İcra Dosyası 6.000 adet
Numarataj Şube Müdürlüğü Tahakkuk Fişi 5.000 adet
Numarataj Dilekçe Formu 30.000 adet
Cezalı Hal Rüsum Tutanağı 50 paket
200 Gr A4 Kağıt ( Kurum Logolu) 20 top
Makina-Taşıt Görev Emri 50.000 cilt
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)