İhale No | 2021/142550 |
Sektör | Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım |
İdare | Ankara Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 18 Mart 2021 |
İhale Tarihi | 13 Nisan 2021 15:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Belediyemiz Birimlerinde Kullanılmak Üzere 33 Kalem Matbuu Basım Evrakları ve Kırtasiye Malzemesi Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2021/142550 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Emniyet Mahallesi Hipodrom Caddesi No:5 B Blok Kat:13 06330 YENİMAHALLE/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3125072503 - 3125072545 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ali.okatan@ankara.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Belediyemiz Birimlerinde Kullanılmak Üzere 33 Kalem Matbuu Basım Evrakları ve Kırtasiye Malzemesi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Malzemeler Destek Hizmetler Dairesi Başkanlığı ambarına teslim edilecektir |
c) Teslim tarihi | : | Malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 (Otuz) takvim günü içerisinde Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı ambarına teslim edecektir |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Ankara Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı-Satınalma Şube Müdürlüğü, Emniyet Mah. Hipodrum Cad. No:5 B Blok Kat:7 Yenimahalle/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 13.04.2021 - 15:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Ankara Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Emniyet Mahallesi Hipodrom Caddesi No:5 D Blok Yenimahalle – ANKARA adresinde bulunan İdarenin ambarına numuneler bir tutanak ile ihale tarih saatinden en geç 1 (bir) saat önceye kadar teslim edilecek ve bu tutanağın bir sureti de istekliye verilecektir. Numune teslim tutanağı teslim zarfında sunulması zorunludur.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı-Satınalma Şube Müdürlüğü, Emniyet Mah. Hipodrum Cad. No:5 B Blok Kat:13 Yenimahalle/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Hamur A3 Fotokopi Kâğıdı (1. Sınıf Hamur Kağıt, 80 Gr) | 2.000 | top |
Hamur A4 Fotokopi Kâğıdı (1. Sınıf Hamur Kağıt, 80 Gr) | 30.000 | top |
100 Gr. A4 Kağıt (1. Sınıf Hamur Kağıt) | 20 | top |
160 Gr. A4 Kağıt (1. Sınıf Hamur Kağıt) | 20 | top |
Plotter Kağıdı | 100 | rulo |
Perforeli Sürekli Form Kağıdı | 150 | kutu |
Spiralli Dosya | 2.500 | adet |
Sırtlık Dosya | 2.500 | adet |
Sunum Dosyası | 2.000 | adet |
Zımba Tel Sökücü | 500 | adet |
Yumuşak Silgi | 4.000 | adet |
Kurşun Kalem | 1.000 | düzine |
Tükenmez Kalem Kırmızı | 500 | adet |
Koli Bandı | 4.000 | adet |
Orta Boy Zarf (A4 ebadı) | 20.000 | adet |
Orta Boy Delgeç | 500 | adet |
Yapışkanlı Not Kâğıdı (75*75) | 2.000 | paket |
Yapışkanlı Not Kâğıdı (76*51) | 2.000 | paket |
Ataş | 4.000 | paket |
Zarf Küçük Boy | 10.000 | adet |
Hesap Makinesi 16 Haneli | 400 | adet |
Fiber Uçlu Mavi İmza Kalemi | 2.500 | adet |
Personel Özlük Dosyası | 5.000 | adet |
Tam Kapak Dosya (23,2*32,5) | 5.000 | adet |
Tam Kapak Dosya (35*28) | 2.000 | adet |
Unutmayınız Notluk | 25.000 | adet |
Dava Dosyası | 6.000 | adet |
İcra Dosyası | 6.000 | adet |
Numarataj Şube Müdürlüğü Tahakkuk Fişi | 5.000 | adet |
Numarataj Dilekçe Formu | 30.000 | adet |
Cezalı Hal Rüsum Tutanağı | 50 | paket |
200 Gr A4 Kağıt ( Kurum Logolu) | 20 | top |
Makina-Taşıt Görev Emri | 50.000 | cilt |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)