İhale No | 1876357 |
Sektör | Muhtelif Hizmetler ve Ürünler |
İdare | ANKARA POSTA VE TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (PTT) |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Pazarlık |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 14 Haziran 2019 |
İhale Tarihi | 20 Haziran 2019 18:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İhale Detayı
Duyuru Tarihi | 13-06-2019 |
İhale Tarihi | 20-06-2019 |
İhale Konusu | Başmüdürlüklerimiz ve Bağlı İş Yerlerimizde Atıl Durumunda Bulunan Yakıt Kazanları, Su Depoları, Sıvı Atık, Metal Atık (Bertaraf Edilerek) vb. Malzemelerinin Tesisatları İle Birlikte satışı |
Açıklama |
İşin Adı : Başmüdürlüklerimiz ve Bağlı İş Yerlerimizde Atıl Durumunda Bulunan Yakıt Kazanları, Su Depoları, Sıvı Atık, Metal Atık (Bertaraf Edilerek) vb. Malzemelerinin Tesisatları İle Birlikte satışı İhale Usulü :Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi Satış İşlemleri Prosedürü'nün “Pazarlık Usulü" başlıklı 5.8.1.1 maddesi kapsamında ilan etmek suretiyle ihaleye çıkılması, 1 – İdarenin;
a) Adı : T.C. Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı b) Adresi : Sehit Tegmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA c) Telefon ve faks numarası : 0312 509 54 40/47/48/49 – 0312 309 56 08 ç) Kep adresi : ptt.satinalmadairebaskanligi@hs01.kep.tr d) İlgili personelinin adı, soyadı ve unvanı : Aykut Emre BİLECEN – Memur
2 - İhale konusu hizmetin;
a) Niteliği, türü ve miktarı :Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi bünyesinde bulunan Başmüdürlüklere bağlı iş yerlerinde atıl durumunda bulunan yakıt kazanları, su depoları, sıvı atık, metal atık (bertaraf edilerek) vb. malzemelerin tesisatları ve atıkların tesisatı ile birlikte söküm, taşıma ve imha edilmesi işidir.
b) Yapılacağı yer : PTT A.Ş. Genel Müdürlüğü bünyesinde bulunan PTT Başmüdürlüklerine bağlı iş yerleri ve binaları
c) Süresi : Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 10 gün içerisinde işe başlanacak ve 12 ay içerisinde bitirilecektir.
3- İhalenin ;
a) Tarihi ve saati : 20.06.2019 – 11:00 b) Dokümanının görülebileceği yer : T.C. Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Malzeme Şube Müdürlüğü (Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 Ulus / ANKARA) c) İhalenin yapılacağı adres : T.C. Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Toplantı Salonu (Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 Ulus / ANKARA) d) Tekliflerin sunulacağı adres :T.C. Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Toplantı Salonu (Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 Ulus / ANKARA)
İhale saatinden önce veya sözleşme imzalanıncaya kadar her aşamada, tüm katılımcılara bildirilmek şartıyla ihalenin ertelenmesi, tekliflerin reddedilmesi ve ihalenin iptal edilmesinde PTT A.Ş serbesttir ve bu nedenle isteklilerce PTT A.Ş 'den herhangi bir hak talebinde bulunamaz.
Madde 4- İhaleye katılabilmek için gereken belgeler
4.1. İstekliler, ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgelerden istenilenleri teklifleri kapsamında PTT'ye sunarlar. 4.1.1. Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi (faks numarası ve/veya elektronik posta adreslerinden birinin verilmesi zorunludur.) 4.1.2. Nüfus cüzdanı veya ehliyet fotokopisi 4.1.1. Taahhütname (Ekte gönderilen taahhütname şablonu imzalı olarak PTT A.Ş. ye teslim edilecektir) 4.1.2. Geçici teminat (10.000,00 TL / On Bin Türk Lirası) olup, nakit olarak verilebileceği gibi mektup şeklinde de verilebilir. Ancak geçici teminatın nakit olması halinde; ihale saatinden önce teminat tutarı Muhasebe Daire Başkanlığının veznesine yatırılarak; bu işleme dair makbuz teklif zarfı içerisinde sunulacaktır. Bankalardan getirilecek olan geçici teminatın süresi ihale tarihinden itibaren en az 3(üç) ay süreli olacaktır.
Madde 5- Diğer Belgeler
İstekli, ''Çevre Kanununca Alınması Gereken İzin ve Lisanslar Hakkında Yönetmelik'' kapsamında çevre izin ve lisanslarına sahip olacak ve ihaleden önce teklif zarfı içerisinde bu belgeleri sunacaktır.
İzin ve lisansların ''Atık Yönetimi Yönetmeliğinde'' bulunan atık listesinde belirtilen,
05 01 03- Tank Dibi Çamur, 13 07 01- Fuel-oil Ve Mazot, 17 04 09- Tehlikeli Maddeler Kontamine Olmuş Atık Metallar, Kodlarında lisansları bulunmalıdır.
Ayrıca, ihaleye konu işlere ait kodlarda izin ve lisanslarının (atıkların türüne göre taşıma yapacak araç lisans vb. belgeleri) bulunması ve ibra edilmesi gerekmektedir. Madde 6- İhaleye Katılamayacak Olanlar
6.1 Aşağıda sayılanlar doğrudan veya dolaylı olarak, kendileri veya başkaları adına hiçbir şekilde ihalelere katılamaz:
a) PTI"nin ihale yetkilileri,
b) PTT'nin ihale konusu işle ilgili her türlü ihale işlemlerini hazırlamak, yürütmek, sonuçlandırmak ve onaylamakla görevli olanlar,
c) (a) ve (b) bentlerinde belirtilen şahısların eşleri ve üçüncü dereceye kadar karı ve ikinci dereceye kadar kayın hısımları ile evlatlıkları ve (a), (b) ve (c) bentlerinde belirtilenlerin ortakları ile şirketleri.
6.2 Bu yasaklara rağmen ihaleye katılan istekliler ihale dışı bırakılarak geçici teminatları gelir kaydedilir. Ayrıca, bu durumun tekliflerin değerlendirmesi aşamasında tespit edilememesi nedeniyle bunlardan biri üzerine ihale yapılmışsa, teminatı gelir kaydedilerek ihale iptal edilir.
Madde 7- İhalenin Şekli:
PTT A.Ş. Satış İşlemleri Prosedürünün 5.8.1.1 maddesi kapsamında Pazarlık Usulüne göre ihaleye çıkılmak suretiyle; MKE Kurumu hurda fiyatları baz alınarak birim kilogram/litre üzerinden açık artırımlı şekilde teklifler alınarak satış işlemleri gerçekleştirilecektir.
Madde 8- Vergi, Resim ve Harçlar ile Sözleşmeyle İlgili Diğer Giderler 8.1.Sözleşmenin düzenlenmesine ilişkin her türlü vergi, resim ve harçlar ile söz konusu iş kapsamında iş yerlerimize ait sigorta ve diğer giderler müşteriye ait olacaktır. 8.2. Katma Değer Vergisi, baz fiyatlara dahil olmayıp müşteri tarafından İdareye ödenecektir. 8.3. Söz konusu malzemelerin demontajında ve tahliyesi esnasında iş yerlerimizde meydana gelebilecek deformasyonlar ile tadilat işi (düzeltme) müşteri tarafından yaptırılacak ayrıca ücret talep edilmeyecektir. Müşteri tarafından düzeltmelerin yapılmaması halinde bu düzeltmeler İdare tarafından yaptırılacak olup bu işe ilişkin masraflar müşteriye rücu edilecektir.
|
Ekler | Taahhütname son.docx |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)