İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/216682 - Baskılı Baskısız Sürekli Form Ve Abonelik Sözleşmesi Malzeme Alım İşi

İhale No 2021/216682
Sektör Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
İdare Aski Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 22 Nisan 2021
İhale Tarihi 21 Mayıs 2021 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BASKILI BASKISIZ SÜREKLİ FORM VE ABONELİK SÖZLEŞMESİ SATIN ALINACAKTIR

ANKARA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Baskılı Baskısız Sürekli Form ve Abonelik Sözleşmesi Malzeme Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/216682
1-İdarenin
a) Adresi : Hacıbayram Mah. Kazımkarabekir Cad. No:70 Ulus 06050 ALTINDAĞ ANKARA ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3126161358-6161360 - 3123112831
c) Elektronik Posta Adresi : webmaster@aski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 5 Kalem Baskılı Baskısız Sürekli Form ve Abonelik Sözleşmesi alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ASKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ, Abone İşleri Dairesi Başkanlığı
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 270 takvim günüdür. İdari ve teknik şartname ve sözleşme kapsamları dikkate alınarak; Baskılı Termal Rulo Kağıt Teslim Programı; 1. Parti 10 Takvim günü içerisinde 25.000 adet 2. Parti 1. Parti termal rulonun teslimine müteakip 20 takvim günü içerisinde 25.000 adet 3.Parti 2. Parti termal rulonun teslimine müteakip 30 takvim günü içerisinde 25.000 adet 4. Parti 3. Parti termal rulonun teslimine müteakip 30 takvim günü içerisinde 25.000 adet 5. Parti 4. Parti termal rulonun teslimine müteakip 30 takvim günü içerisinde 25.000 adet 6. Parti 5. Parti termal rulonun teslimine müteakip 30 takvim günü içerisinde 25.000 adet 7. Parti 6. Parti termal rulonun teslimine müteakip 30 takvim günü içerisinde 25.000 adet 8. Parti 7. Parti termal rulonun teslimine müteakip 30 takvim günü içerisinde 25.000 adet 9. Parti 8. Parti termal rulonun teslimine müteakip 30 takvim günü içerisinde 25.000 adet 10. Parti 9. Parti termal rulonun teslimine müteakip 30 takvim günü içerisinde 25.000 adet olmak üzere toplam 250.000 adet termal rulonun tamamı 270 takvim günü içerisinde teslim etmiş olacaktır. 11x24 cm İki Nüsha Baskısız Otokopili Sürekli Form ,6x19 cm Tek Nüsha Baskılı Sürekli Form ve 6x19 cm Üç Nüsha Baskılı Otokopili Sürekli Formlardan numuneye uygun olarak iki adet örnek basacak ve İdaremizin onayına sunacaktır. İdarenin onay vermesi ile malzemenin kabulü yapılacaktır. Yüklenici Baskılı-Baskısız Otokopili Sürekli Formları işe başlama yazısına müteakip 30 iş günü sonuna kadar "Abone İşleri Dairesi Başkanılığı , Sayaç Sökme Takma ve Kontrol Şube Müdürlüğü Deposuna " teslim edecektir. Abone Sözleşmesi Teslim Programı; 1. Parti 30 Takvim günü içerisinde 100 Top 2. Parti 1. Parti Abone Sözleşmesinin teslimine müteakip 30 takvim günü içerisinde 100 Top 3. Parti 2. Parti abone sözleşmesinin teslimine müteakip 30 takvim günü içerisinde 100 Top 4. Parti 3. Parti abone sözleşmesinin teslimine müteakip 30 takvim günü içerisinde 150 Top 5. Parti 4. Parti abone sözleşmesinin teslimine müteakip 30 takvim günü içerisinde 150 Top olmak üzere toplam 600 Top abone sözleşmesinin tamamı 150 takvim günü içerisinde teslim olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ASKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ, Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı (Konferans Salonu üstü ihale Odası)
b) Tarihi ve saati : 21.05.2021 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhtiyaç listesinde yer alan malzemelerin baskısız olacak şekilde 1 adet numuneleri ihale komisyonuna sunulacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede benzer iş olarak, Baskılı Baskısız Sürekli Form,Otokopili Kağıt alım ve satımı kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ASKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ, Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
11X24cm İki Nüsha Baskısız Otokopili Sürekli Form (Kutular 1.000`li) 500 kutu
Abone Sözleşmesi (1 Top 500 Adet) 600 top
6x19 cm Tek Nüsha Baskılı Sürekli Form (1 kutu =3.000 Adet Olarak) 400 kutu
6 x19 cm üç Nüsha Baskılı Sürekli Form (1 KUTU 2000 TK) 300 kutu
BASKILI TERMAL KAĞIT (SU FATURA BİLDİRİMİ) 250.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)