İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/252403 - Baskılı- Baskısız Kağıt Ve Kırtasiye Malzemeleri Satın Alınacaktır

İhale No 2018/252403
Sektör Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
İdare Aski Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 25 Mayıs 2018
İhale Tarihi 19 Haziran 2018 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BASKILI- BASKISIZ KAĞIT VE KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

ANKARA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ, DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

BASKILI- BASKISIZ KAĞIT VE KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/252403
1-İdarenin
a) Adresi : Doğanbey Mah. Kazımkarabekir Cad. No:70 Ulus 06030 ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3126161358-6161360 - 3123112831
c) Elektronik Posta Adresi : webmaster@aski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 15 KALEM BASKILI- BASKISIZ KAĞIT VE KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ASKİ Genel Müdürlüğü, Abone İşleri Dairesi Başkanlığı Fuat Börekçi Cad. No: 70 Ulus/ Altındağ /ANKARA
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 45 takvim günüdür. İdari ve teknik şartname ve sözleşme kapsamları dikkate alınarak örnek numune onayı alındıktan sonra 45 (Kırkbeş) takvim günü içinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ASKİ Genel Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı (Konferans Salonu üstü ihale Odası)
b) Tarihi ve saati : 19.06.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhtiyaç listesi 8. kalem malzemenin 2 (iki) adet numunesi ve 1-2-3-4-5-6-7-9-10-11-12-13-14. kalemlerideki malzemelerin baskısız olacak şekilde 2'şer (ikişer) adet kağıt numuneleri ihale komisyonuna sunulacaktır


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı ASKİ Genel Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ASKİ Genel Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
11"X24 İKİ NÜSHA BASKISIZ OTOKOPİLİ SÜREKLİ FORM (1 KUTU =1000 TAKIM OLARAK) (360 000 Adet = 360 Kutu) 360 kutu
8 x 24 İki Nüsha Baskılı Otokopili Sürekli Form (Açma Raporu)(1 Kutu= 1000 Takım Olarak)(50.000 Adet= 50 Kutu) 50 kutu
6X19 cm Üç Nüsha Baskılı Otokopili Sürekli Form(Açma Raporu)(1 Kutu= 3.000 Takım Olarak)(651.000 Adet= 217 Kutu) 217 kutu
6X19 cm Üç Nüsha Baskılı Otokopili Sürekli Form (Arıza Formu)(1 Kutu=1.500 takım Olarak)(40.500 Adet= 27 Kutu) 27 kutu
6x19 cm İki Nüsha Baskılı Otokopili Sürekli Form (On Yıllık Raporu)(1 kutu= 2.000 takım olarak)(50.000 Adet= 25 Kutu) ) 25 kutu
6 x19 cm üç Nüsha Baskılı Otokopili Sürekli Form (Şikayetli Raporu)(1 Kutu= 1500 TakımOlarak)(10.500 Adet= 7 Kutu) 7 kutu
Abone Sözleşmesi (11x24 cm Beş Nüsha)(1.Hamur) Sürekli Form (1 Kutu =500 Takım Olarak)(300 000 Adet =600 Kutu) . Nüsha 70gr.2-3-4-5. Nüsha 60 gr) 600 kutu
Tam Kapak Arşiv Dosyası (1 koli=500 Adet)(100.000 Adet= 200 Koli) 100.000 adet
12 x 32 cm Yeni Su Bağlantı Formu (1 kutu= 1000 Adet)(10.000 Adet=10 Kutu) 10 kutu
12 x 32 cm Boru Kutru Bağlantı Formu (1 Kutu= 1000 Adet)(10.000 Adet= 10 Kutu) 10 kutu
80 x 93 m Baskısız Termal Rulo Kağıt 1.000 adet
11X24 cm Üç Nüsha Baskısız Otokopili Sürekli Form (1 Kutu=1000 Takım Olarak)(250.000 Adet= 250 Kutu) 250 kutu
6x19 cm üç Nüsha Otokopili Sürekli Form Tahsilat ve Abonelik (1 Kutu= 2000 Takım Olarak)(750 Kutu= 1500000 Adet) 500 kutu
6x19 cm Tek Nüsha Baskılı Sürekli Form (1 kutu =3.000 Takım Olarak) 500 kutu
11 x 22 cm Zarf (Beyaz Pencereli Baskılı) (1 Kutu =500 Adet x 100 Kutu) 50.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)