İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/20835 - Basım, Tanıtım Ve Duyuru Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2016/20835
Sektör Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
İdare Karabağlar Belediyesi Destek Hizmetler Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 4 Şubat 2016
İhale Tarihi 4 Mart 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

BASIM, TANITIM VE DUYURU HİZMETİ ALINACAKTIR

KARABAĞLAR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

Basılı Evrakve ve Reklam İşleri Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/20835

1-İdarenin

a) Adresi : Karabağlar Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Cennetoğlu Mah. Yeşillik Cad. No:232 Kat 3 35110 Karabağlar KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324147926 - 2324147997
c) Elektronik Posta Adresi : destek@karabaglar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : - 84 kalem matbaa işleri - 32 kalem reklam işleri
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Karabağlar Belediyesi sınırları içerisinde ve Belediye Hizmet Birimlerinde
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 9(Dokuz) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karabağlar Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Cennetoğlu Mah. Yeşillik Cad. No:232 Karabağlar İZMİR
b) Tarihi ve saati : 04.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamuya veya özel sektöre tekbir sözleşme kapsamında yapılan basım işleri veya reklam işleri benzer iş olarak kabul edilecektir

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karabağlar Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Cennetoğlu Mah. Yeşillik Cad. No: 232 Karabağlar İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karabağlar Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Cennetoğlu Mah. Yeşillik Cad. No:232 Karabağlar İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

İhale, aşağıdaki idarelerin ortak ihtiyaçlarının karşılanması maksadıyla yapılmaktadır.
Karabağlar Belediyesi Basın Yayın Ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
Karabağlar Belediyesi Destek Hizmetler Müdürlüğü
Karabağlar Belediyesi Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
Karabağlar Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü
Karabağlar Belediyesi Sosyal Ve Yardım İşleri Müdürlüğü
Karabağlar Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü

 

 

Cetvel Adı Miktar Birim
AFİŞ 834,000 adet
DAVETİYE 2 4.168,000 adet
BROŞÜR 1 4.168,000 adet
BROŞÜR 2 4.168,000 adet
BROŞÜR 3 4.168,000 adet
SERTİFİKA 500,000 adet
STİCKER 834,000 adet
KİTAPÇIK 1 4.168,000 adet
KİTAPÇIK 3 834,000 adet
KİTAPÇIK 4 834,000 adet
KARTVİZİT 2.000,000 adet
CEPLİ DOSYA 100,000 adet
AJANDA 1.000,000 adet
ÜÇGEN MASA TAKVİMİ 1.000,000 adet
NOT DEFTERİ 1.000,000 adet
KARABAĞLAR DERGİSİ 35.000,000 adet
BİLLBOARD 500,000 adet
DEMONTE PANO 834,000 adet
KIRLANGIÇ 1 50,000 adet
KIRLANGIÇ 2 100,000 adet
DAKOTA BASKI 3 418,000 metrekare
DAKOTA BASKI 4 100,000 metrekare
Roll-up Farklı görsel ve ebatlarda alüminyumdan portatif ve taşıma çantalı ekonomik görsel sunum ürünü 9,000 adet
KİTAPÇIK-5 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EL KİTABI 1.500,000 adet
KİTAPÇIK-6 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ TALİMATLARI 300,000 adet
KİTAPÇIK-7 ACİL EYLEM PLANI-SİVİL SAVUNMA EL KİTABI 250,000 adet
İmza Defteri (Personel) 50,000 adet
Zimmet Defteri (Müdürlük) 100,000 adet
Zimmet Defteri (İmar) 100,000 adet
İzin Takip defteri 10,000 adet
Güvenlik Kontrol Defteri 100,000 adet
Tüketim Ambarı Malzeme çıkış formu 200,000 adet
Asfalt Şantiye Malzeme Çıkış formu 200,000 adet
Sipariş Fişi (Fen İşleri) 50,000 adet
Vasıta Arıza 100,000 adet
İş Arıza Görev emri 50,000 adet
İşçi Puantaj Defteri 10,000 adet
Vasıta Arıza Fişi 100,000 adet
Sipariş Fişi (Ulaşım) 100,000 adet
Göz Kartı 1.000,000 adet
Zabıta İşçi Personeli İmza çizelgesi 10,000 adet
Zabıta Memur Personeli İmza Defteri 15,000 adet
Tebliğ Mazbataları Zarfı 1.500,000 adet
Parlak selefonlu Tam kapaklı dosya (iki renk) 600,000 adet
Sticker Etiket 50,000 adet
Sticker Etiket 350,000 adet
Sticker Etiket 3.000,000 adet
Sac İş Sağlığı ve Güvenliği Levhası 50,000 adet
Dakota İş Sağlığı ve Güvenliği Levhası 155,000 metrekare
FOSFORLU YANGIN İKAZ UYARI LEVHASI 500,000 adet
AFİŞ 7.000,000 adet
DAVETİYE 1 11.000,000 adet
BROŞÜR 2 5.000,000 adet
BROŞÜR 3 13.000,000 adet
SERTİFİKA 2.500,000 adet
STİCKER 1.000,000 adet
KARTVİZİT 3.500,000 adet
CEPLİ DOSYA 500,000 adet
DİPLOMAT ZARF 15.000,000 adet
KAYIT ZARFI 3.000,000 adet
SEÇİM KAĞIDI 1.000,000 adet
YAKA KARTI 1.000,000 adet
KART POŞETİ 1.000,000 adet
YAKA KARTI ASKI İPİ 1.000,000 adet
ANTETLİ KAĞIT 1.000,000 adet
SINIF DEFTERİ 150,000 adet
BİLLBOARD 1.000,000 adet
DEMONTE PANO 2.000,000 adet
BRANDA 2 1.000,000 metrekare
KIRLANGIÇ 1 100,000 adet
KIRLANGIÇ 2 50,000 adet
DAKOTA BASKI 2 250,000 metrekare
ŞAPKA 5.000,000 adet
ÇANTA 2.000,000 adet
KUMAŞ ÜZERİNE TRANSFER BASKI 50,000 adet
CAM ÜZERİNE OWN DELİKLİ FOLYO KAPLAMA 38,000 metrekare
Emlak Vergisi tahakkuk Fişi 50,000 koli
İlan Reklam Tahakkuk İhbarnamesi 2,000 koli
Vergi İhbarnamesi 70,000 koli
Ceza İhbarnamesi 20,000 koli
Emlak Vergisi Bildirimi(BİNA) 20,000 koli
Emlak Vergisi Bildirimi (Arsa) 20,000 koli
Çevre Temizlik vergisi Bildirimi 5,000 koli
Emlak Beyanı Çağrı 25,000 cilt
Ödeme Emri (Amme Alacaklar İçin) 100,000 koli
Yoklama Fişi (Emlak+ÇTV) 500,000 cilt
Vergi Alındı Makbuzu 100,000 koli
Tebliğ Alındısı (Zarf) 250,000 koli
Harcamalara Katılım tahakkuk İhbarnamesi 5,000 koli
Çevre Temizlik Vergisi Tahakkuk Fişi 20,000 koli
İşgaliye Harcı Tahakkuk İhbarnamesi 3,000 koli
Tarama Kontrol servisine (Basılı Evrağı) 2,000 koli
Yoklama Fişi (İlan Reklam+İşgaliye) 200,000 cilt
Bilgilendirme Afişleri 30,000 adet
AFİŞ 2.000,000 adet
BROŞÜR 2 15.000,000 adet
BROŞÜR 3 15.000,000 adet
SERTİFİKA 1.500,000 adet
KİTAPÇIK 2 1.500,000 adet
KİTAPÇIK 3 2.000,000 adet
DEMONTE PANO 250,000 adet
BRANDA 1 320,000 metrekare
DAKOTA BASKI 1 70,000 metrekare
TABELA 1 37,000 adet
TABELA 2 10,000 adet
TABELA 4 1,000 adet
TABELA 5 1,000 adet
TABELA 6 1,000 adet
TABELA 7 1,000 adet
AFİŞ 250,000 adet
BROŞÜR 2 12.000,000 adet
BROŞÜR 3 4.000,000 adet
SPORCU KARTI 6.000,000 adet
DEMONTE PANO 150,000 adet
BRANDA 3 700,000 metrekare
TABELA 3 4,000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)