İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/464624 - Basılı Malzeme Ve Baskı Makinesi/sergilik Malzemeler/büro Malzemeleri/bilgisayar/tablet Bilgisayar/drone Ve Organizasyon Alımı

İhale No 2019/464624
Sektör Muhtelif Hizmetler ve Ürünler
Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
İdare BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Balıkesir
İşin İli Balıkesir
Yayın Tarihi 27 Eylül 2019
İhale Tarihi 21 Ekim 2019 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BASILI MALZEME VE BASKI MAKİNESİ/SERGİLİK MALZEMELER/BÜRO MALZEMELERİ/BİLGİSAYAR/TABLET BİLGİSAYAR/DRONE VE ORGANİZASYON MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

BASILI MALZEME VE BASKI MAKİNESİ/SERGİLİK MALZEMELER/BÜRO MALZEMELERİ/BİLGİSAYAR/TABLET BİLGİSAYAR/DRONE VE ORGANİZASYON ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/464624
1-İdarenin
a) Adresi : YENİ ŞEHİT ASTSUBAY MUSTAFA SONER VARLIK CAD. 77 10200 - BANDIRMA/BALIKESİR
b) Telefon ve faks numarası : 2667170117 - 2667170030
c) Elektronik Posta Adresi : imid@bandirma.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : BASILI MALZEMELER/BASKI MAKİNESİ/SERGİLİK MALZEMELER/BÜRO MALZEMELERİ/BİLGİSAYAR/TABLET BİLGİSAYAR/DRONE VE ORGANİZASYON GEREKSİNİMLERİNDEN OLUŞAN 27 KALEM MAL ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İdaremizin yer değişikliği hakkı saklı kalmak koşuluyla Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Merkez Yerleşkesi
c) Teslim tarihi : İş bu sözleşme aksi bir durum olmadığı (sözleşme imzalanmasının gecikmemesi durumunda) müddetçe 01.11.2019 tarihinde işe başlanacak olup 30.06.2020 tarihine kadar (8 Ay) sözleşme süresi olacaktır. Sözleşme imzalama sürecinin gecikmesi durumunda sözleşme imzalanmasını müteakip işin süresi 30.06.2020 tarihine kadardır. Alıma konu mallar İdarenin uygun göreceği planlama doğrultusunda peyder pey teslim alınacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğü İhale Toplantı Salonu 1. Kat
b) Tarihi ve saati : 21.10.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhalenin Baskı Makinesi, Bilgisayar, Tablet Bilgisayar, Drone kısımlarına ait ürünlerin teknik özelliklerini gösterir ürün kataloğu, resim, fotografları vb. sunulması zorunludur. Kataloğu bulunmayan ürünler için teknik şartnameye cevaplar tek tek işaretlenerek teknik şartname cevaplanmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı 3. Kat adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
Faaliyet Raporu 2016 250 adet
Faaliyet Raporu 2017 250 adet
Faaliyet Raporu 2018 250 adet
Kurum İçi Değerlendirme Raporu 2017-2018 500 adet
Öğrenci Bilgi Kitabı Türkçe 4 adet
Öğrenci Bilgi Kitabı İngilizce 1 adet
Tanıtım Kitabı Türkçe 10 adet
Tanıtım Kitabı İngilizce 3 adet
İngilizce Broşür 5 adet
Fotoğraf Baskı Makinası 1 adet
Kubbeli Çadır 3m*3m 5 adet
Örümcek Çadır 2 adet
Örümcek Stand 6 adet
Su Sebili 10 adet
Vantilatör 5 adet
Işıldak 10 adet
Tablet Tutucu (masa) 2 adet
Tablet Tutucu (tablet bilgisayar) 2 adet
Tablet Adaptörü 2 adet
8 TB Taşınabilir Disk 6 adet
USB Disk 32gb 20 adet
Fotoğraf Baskı Kağıdı 10 paket
Bilgisayar 1 adet
Tablet Bilgisayar 1 adet
Drone 1 adet
Açılış Organizasyonu 1 1 adet
Açılış Organizasyonu 2 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)