İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/321172 - Basılı Evrak Alımı

İhale No 2022/321172
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Adana Seyhan Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Adana
İşin İli Adana
Yayın Tarihi 7 Nisan 2022
İhale Tarihi 29 Nisan 2022 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -ADANA SEYHAN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Basılı Evrak Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2022/321172
1-İdarenin
a) Adresi : Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabanci Cad. SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3222259329 - 3222272555
c) Elektronik Posta Adresi : adanadhs6@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 41 Kalem Basılı Evrak Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastane Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır. idarenin posta, faks, mail veya EKAP üzerinden yazılı sipariş göndermesine müteakip 10 gün içerisinde hastane deposuna teslimatlar peyderpey yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ADANA SEYHAN DEVLET HASTANESİ
b) Tarihi ve saati : 29.04.2022 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ADANA SEYHAN DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Hasta Dosyası 60.000 adet
Hasta Arşiv Zarfı 50.000 adet
Acil Servis Hasta Muayene Formu 1.200.000 adet
Alet Teslim Formu 3.000 adet
Ameliyathane Göz Sarf Malzeme Takip Formu (Otokopili) 300 cilt
Zimmet Defteri 60 adet
Nöbet Defteri (Numaralı) 60 adet
Genel Adli Muayene Formu (3 Nüsha) 300 cilt
Yeni Doğan Kimlik Kartı 5.000 adet
Bebek Ayak İzi Kağıdı 5.000 adet
Fenilketanüri Kayıt Defteri 3 adet
Ameliyathane Kayıt Defteri 5 adet
Yeni Doğan İşitme Taraması Defteri 6 cilt
Yeni Doğan İşitme Taraması Bilgi Formu 10.000 adet
Yatan Hasta Eğitim Formu 10.000 adet
Alet Ve Malzeme Teslim Formu 2.000 adet
Malzeme Kullanım Raporu 2.000 adet
Mek Kontrol Ve Yüksek Düzey Dezenfektan Hazırlama Kontrol Formu 2.000 adet
Nöbet Ve Görev Değişim Formu 2.000 adet
Ameliyat Arası Temizlik Kontrol Formu 2.000 adet
Patoloji Tetkik İstem Belgesi 100 cilt
Anestezi Takip Formu (Otokopili) 300 cilt
Servis Sorumlu Hemşiresi Haftalık Denrtleme Formu 5.000 adet
Günübirlik Hasta Değerlendirme Formu 5.000 adet
Güvenli Cerrahi Uyg.Rehberi 20.000 adet
Covid 19 Pandemisine Bağlı Riskler Ek Bilgilendirme Formu 30.000 adet
Hemşirelik Hizmetleri Hasta Ön Değerlendirme Formu 10.000 adet
Hemşire Gözlem Formu (Doğum Servisi) 20.000 adet
Hemşire Gözlem Formu 50.000 adet
Doğum Kartı 50 adet
Anestezi Fişi 100 cilt
Kuduz Aşı Kayıt Defteri 4 adet
Hasta Sevk Formu 15 cilt
Acil Servis Hasta Takip-Gözlem Formu 50.000 adet
Ameliyathane Sarf Malzeme Takip Formu (Otokopili) 300 cilt
Çocuk Yoğunbakım Tıbbı Muayene Ve Müşhade Formu 2.000 adet
Reçete 2.000 cilt
Triyaj Etiketi 300.000 adet
Kan Ürünü Servise Çıkış Defteri 6 adet
Kan Ürünü Rezerve Defteri 6 adet
Hasta Transfer Defteri 4 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)