İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Bap İçin 1 Kalem Malzeme Alınacaktır. (dr.öğr.üyesi Atike Pınar Erdoğan'ın 2021-045 Nolu Projesi İçin)

İhale No 2268973
Sektör Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi ( BAP )
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 20 Ağustos 2021
İhale Tarihi 27 Ağustos 2021 23:59

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : BAP için 1 kalem malzeme alınacaktır. (Dr.Öğr.Üyesi Atike Pınar ERDOĞAN'ın 2021-045 nolu projesi için)

  İhale Notu   : BAP için 1 kalem malzeme alınacaktır. (Dr.Öğr.Üyesi Atike Pınar ERDOĞAN'ın 2021-045 nolu projesi için)İlgili:Zeynep ZEHİR0 236 201 1057
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  27.08.2021
SAATİ :  23:59
YERİ :  
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ KOORDİNASYON BİRİMİ
TELEFON : 201 1051
DAHİLİ : -
FAKS : 2011447
E-POSTA : bap@cbu.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 
T.C.
MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
Bilimsel Araştırma Projeleri  Koordinasyon Birimi
             
Teklif Mektubu
             
Sayı    :  75602888.604.01.05-                                                                                                                                      20/08/ 2021
Konu  :   Doğrudan Temin Yoluyla Malzeme Alımı                                                                                                                                                  
 
   Üniversitemiz Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimince desteklenenDr.Öğr.Üyesi Atike Pınar ERDOĞAN'ın 2021-045 nolu    projesinde kullanılmak üzere aşağıda cinsi ve miktarı yazılı malzemeler, 4734 sayılı KİK.nun 3.Maddesinin (f) bendi uyarınca yapılacak alımlar için  2003/6554 sayılı Bakanlar Kurulu ekindeki esas ve usullerin (21/d)
 maddesine göre doğrudan temin yoluyla satın alınacaktır. Son teklif verme süresi 27/08/2021 saat 17.00'a kadardır.
             
TEL: (236)  201 10 57  Dahili    FAX : (236) 201 14 47   e mail :  bap@cbu.edu.tr               
            Ömer VAROL
            BAP Şube Müdürü
             
1- Teklif mektubuna firma adı, soyadı veya ticaret ünvanı yazılmalı ve yetkili kişilerce imzalanmalı ve kaşeli olmalıdır. Teklif mektubu ''Manisa Celal Bayar Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri  Koordinasyon Birimi  Prof.Dr.İlhan Varank Yerleşkesi, 45040 MANİSA''
adresine gönderilmelidir.Teklifler faksla gönderilebilir  ancak aslı 3(üç) gün içinde mutlaka gönderilmelidir.
2- Teklif mektuplarında teklif edilen  bedel rakam ve yazı ile birbirine uygun olarak yazılmalı, mektubun üzerinde  kazıntı silinti bulunmamalıdır.Teklifler TL  olarak verilmelidir. Toplam teklif tutarı KDV hariç olarak yazılmalı, oranı belirtilmelidir.
3-  Teklif edilen cihaz ise ; marka ve modelinin ayrıntılı olarak belirtilmesi ve teknik şartnameye uygunluk cevapları ile katalog ve resimler  gönderilmeli ve 2 yıl garanti, 10 yıl yedek parça temini, servisle ilgili taahhütname verilmelidir.
4- Kimyasal sarf malzemelerinde, teklifte belirtilen marka ve katalog numaralarına ait teknik veri bilgileri (datasheet) teklif mektubuna eklenmeli veya bap@cbu.edu.tr adresine  mail edilmelidir. Belirtilen marka ve katalog numaralarına ait teknik
 veri bilgileri (teknik şartnameye cevaplar, katalog ve resimler ) eklenmelidir.  
5-Teslim yerine kadar olan taşıma ve sigorta giderleri, montaj gerektiren durumlarda montaj işlemleri, eğitim gerektiren durumlarda proje ekibine eğitim verilmesi yükleniciye aittir.
6- Alternatif teklif verilmeyecektir.İdare doğrudan temin alımını yapıp yapmamakta serbesttir. Yukarıdaki şartlara  ve teknik şartnameye uygun verilmeyen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.Teklifin süresi en az 30 gün olmalıdır.
7- Birimimiz malzemenin teslimine müteakip çok kısa sürede ilgili firmaya ödeme yapmaktadır.Teklif edilen fiyatlar bu hususu dikkate alarak düzenlemelidir.
8- Teklif mektuplarında "Teknikşartnamede belirtilen maddeleri yerine getirmeyi taahhüt ediyorum." ibaresi yer almalıdır.
 
Sıra  Malzemenin Cinsi Miktarı Ölçü Birim Fiyatı Tutarı TL Özellikleri (Markası,Kodu)
1 SARS-SoV-2 Kantitatif IgG 800 test      
             
             
             
             
             
             
             
             
             
Yazıyla toplam tutar KDV Hariç………………………………………………  Toplam Tutar  
…………………………………..Türk Lirasıdır. KDV %    
        Genel Toplam  

 

SARS-CoV-2Kantitatif IgG Antikor Teknik Şartnamesi

 

1.    Buteknik şartname ile bazı kalem ya da kalemlere teklif veren firmaların Manisaveya İzmir ili içinde iletişim büroları ile TSE belgeli teknik servisleribulunması gerekmektedir. Firmalara sistem kurma koşulu getirilmektedir.Kurulacak sistem(ler) ile ilgili olarak;

 

1.1.        Firmalar saattekihızı en az 200 test veya üzeri olan bir cihaz teklif etmelidirler. (Analizörhızlarının belirlenmesinde analizörlerin orijinal kataloglarında belirtilenhızlar esas alınacaktır).

 

1.2.        Analizörler aşağıdaverilen testi çalışabilmelidir.

 

 

TEST ADI

TEST
MİKTARI

SARS-CoV-2 kantitatif IgG

800

 

 

 

1.3.        Analizör tamotomatik sistem olmalı ve kemilüminesans yöntemine göre ölçüm yapmalıdır.Cihaza sürekli, rastgele ve çoktan seçmeli test girişi yapılabilmelidir.

 

1.4.        Analizördereaktiflerin bozulmasını önlemeye yönelik soğutma sistemi olmalı ve reaktiflerbitinceye kadar analizörlerden çıkarılmamalıdır. Tüm reaktifler kullanıma hazırolmalıdır, herhangi bir sulandırma ve ön hazırlık işlemi gerektirmemelidir.

 

1.5.        Analizör,numunelerin programlanması ve numunelerin cihaza yerleştirilmesinden,sonuçların hasta raporu şeklinde alınmasına kadar tam otomatik olarak çalışabilmelidirler.

 

1.6.        Raporlamada kullanılacak sürekli–süreksizformlar ile barkod kağıtları ilgili firma tarafından yeterli miktardasağlanmalıdır.

 

1.7.        Analizör en az 2problu olmalı; numune ve reaktif problarında seviye dedektörü, numune probundapıhtı dedektörü bulunmalıdır. Numune veya reaktif hacmi azaldığında kullanıcısistem tarafından uyarılmalıdır. Numune probu Carry Over engellemek amacı iletek kullanımlık pipet ucu kullanmalıdır.

 

1.8.        Analizörde acil moduolmalı ve acil numuneler bekletilmeden çalışılmalıdır. Sistem çalışırken vedurdurmaya gerek olmadan yeni reaktif veya sarf yüklemesi yapılabilmelidir.

 

1.9.        Yüklenici firma,elektrik kesintilerine karşı, analizör için ayrı bir kesintisiz güç kaynağını(en az 1 saat yeterli olacak kapasitede) cihazla birlikte laboratuvara kurmalıdır.

 

1.10.     Analizör Tıbbi Mikrobiyoloji Anabilim DalıSeroloji laboratuvarına montajı yapılarak çalışır halde teslim edilecektir.

 

1.11.      En az100 numune yüklenebilmelidir.

 

1.12.     Yüklenici firma,kitler bitinceye kadar geçen süre boyunca analizörlerini 24 saat çalışır haldetutacak ve her türlü bakım, onarım ve yedek parça ihtiyacını ücretsiz olarakkarşılayacaktır. Bu hizmetin kitlerin bitimine kadar kesintisiz olarakyapılacağı, yüklenici firma tarafından garanti edilmelidir.

 

2.    Buşartname ile istenen kitlere verilen teklifler aşağıdaki bilgileri içermelidir.

 

 

2.1.        Teklif edilen kitlerin raf ömrü, satın alındığıtarihten başlayarak en az 3 ay olmalıdır. Daha uzun olması tercih nedeni olabilir.Raf ömrünü tamamlamasına 1 ay kalan kitler önceden haber verilerek ilgili firmatarafından daha uzun olanlar ile ücretsiz değiştirilir.

 

2.2.        Teklif edilen kitlerin her bir test için aynılot numaralarından olması tercih nedeni olabilir. Kullanım sırasında kiteilişkin bir sorun çıkması durumunda ilgili firma, tüm kitleri sağlıklıçalıştığı kanıtlanmış yeni lot numaralı kitler ile ücretsiz olarakdeğiştirmelidir.

 

2.3.        Teklif edilen kitlerin Tıbbi Mikrobiyoloji AD’nın belirleyeceği koşullar çerçevesinde denenmesi için örnek istenebilir. İstemiizleyen 5 iş günü içerisinde örneklerin laboratuvara teslim edilmesigereklidir. Buna karşın tüm kitlerin teslim aşamasında denenmesi mümkündeğildir. İlgili firmalar deneme için verdikleri kitler ve deneme sonuçlarınailişkin hak ve ücret talep edemezler.

 

2.4.        Tıbbi Mikrobiyoloji AD teklif verilen kitlerintransport, kötü koşullarda saklanma, kit içeriklerinde fiziksel hasar dahilkendi denetimi dışında olabilecek her türlü sorun ile ilgili hiçbir sorumluluktaşımaz. İlgili firma tüm durumlarda anabilim dalı tarafından yapılacak yazılıbaşvuruyu takip eden 10 gün içinde kitleri ücretsiz olarak yenileri iledeğiştirmelidir. Benzer biçimde, kit içeriklerinin bildirilenden eksik çıkmasıdurumunda ilgili firma tüm eksiklikleri öngörülen test çalışma koşullarına uygunbiçimde gidermekle yükümlüdür.

 

2.5.        1.2 maddesinde yer alan alım listesinde yeralan SARS-CoV-2 kantitatif IgG testi ve ilgili cihazların kullanımıyla ilgiligerekebilecek her türlü sarf malzeme (kontrol ve kalibratörler de dahil),çalışma süresince firmalar tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır.Kullanılan tüm reaktifler lot değişikliği olduğunda kalibrasyon istemelidir.

 

2.6.        Kitler kemilüminesans teknolojisiyle çalışmayauygun olmalıdır.

 

2.7.        SARS-CoV-2IgG reaktifleri, S1RBD hedef antijen üzerinden sonuç vermelidir.

 

2.8.        SARS-CoV-2IgG reaktiflerinin spesifikliği, düşük prevalans değerlerinde etkin olabilmesiiçin en az  ≥99,5 % olmalıdır.

 

2.9.        SARS-CoV-2IgG reaktifleri az numune ile çalışabilmelidir, numune hacmi en fazla 50uLolmalıdır.

 

 

3.     Bu şartnameye aitgenel hususlar aşağıda yer almaktadır.

 

3.1.        Yüklenici firma,analizörlerin kurulumunu takiben kullanıcıların eğitimini laboratuvarsorumlusunun uygun göreceği şartlarda ve süre boyunca gerçekleştirmelidir.Eğitim sonrası kullanıcı eğitim sertifikaları Laboratuvar sorumlusuna teslimedilmelidir.

 

3.2.        Gerekli masa, çalışma tezgâhları laboratuvarstandartlarına uygun biçimde ilgili firma tarafından sağlanır.

 

3.3.        Sistemin çalışması için gerekebilecek hertürlü materyal ilgili firma tarafından ücretsiz sağlanmalıdır.

  






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)