İhale No | 939033 |
Sektör | İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri |
İdare | Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Yapım İşleri |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 19 Haziran 2015 |
İhale Tarihi | 23 Haziran 2015 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
ANKARA İLİ 3. BÖLGE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
YENİMAHALLE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Sıra no |
Malzeme Adı |
Talep Miktarı |
Birimi |
UBB |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
BANKO YAPIM İŞİ |
2 |
ADET |
|
|
|
TEKNİK ŞARTNAME
KONU: Hastanemizin Acil Servis hasta kayıt birimi için banko yapılması işi.
TEKNİK ÖZELLİKLER
• 220 cmx70 cm h=1 20 cm ebatlarında olacaktır.(masanın yüksekliği 75cm banko yüksekliği 45 cm) ± (%10)
• Banko üst kısmı 18 mm Mdf üzerine beyaz renkte lake ile kaplanacaktır.
• Bankonun altı ve tablası Mdf üzerine abanoz kaplama ve cila olacaktır.(Değişik renk seçeneklerini idarenin onayına sunacaktır.)
• Alt kısım darbelere karşı Mdf üzerine alüminyum laminat kaplanacaktır.
• İmalat Şekildeki gibi olacaktır.(firma değişik öneri sunabilir.)
GENEL HUSUSLAR:
• Kullanılacak olan malzemeler TSE standartlarına uygun olmalıdır.
• Tüm ölçüler (±%10) toleranslı olacaktır.
• Uygulanacak imalat detayları, malzeme seçimleri, renk ve boyut seçimlerinde idarenin oluru alınacaktır.
• Projede idarece öngörülen ve yapısal olmayan ya da malzemeye ilişkin değişikliklerde idarenin oluru alınacaktır.
• Kullanılacak olan tüm aksesuarların imalat fiyatlarının içinde olduğu kabul edilecek ve bunlar için ayrıca bir bedel ödenmeyecektir.
• İmalatlara başlamadan önce üretici firma, her mekanın montajlı işleri için yerinde ölçü alacaktır.
• Yüklenici, imalatların montajı esnasında her türlü emniyet ve koruma tedbirlerini alacaktır. İşin bitimine, teslim tutanağı imzalanana kadar gerekli koruma tedbiri alınmayan, bozulan imalatlardan Yüklenici sorumlu olacak ve bu imalatları ek bedel talebinde bulunmaksızın yenisi ile değiştirecektir.
• Yüklenicinin tüm imalatlardan 2 (iki) yıl, garanti sorumluluğu olacaktır.
• Her tür malzeme ebat, kalite ve şekil olarak bulunduğu ortama uyum sağlayacak şekilde düşünülecektir.
• Tüm imalat ve satın alınan ürünler; kendisi ile ilgili ulusal ve/veya uluslararası standartlara uygun olacaktır.
• Yüklenici, çalışma yaptığı alanda, gerek çalışma esnasında gerekse çalışma tamamlandıktan sonra temizlik, düzen ve sağlık şartlarından sorumludur. Bununla ilgili her türlü tedbir ve önlemleri alacak, kendi imalatlarına ait temizliği kendisi yapacaktır.
• Bütünün parçası olup da detaylarda bulunmayan imalatlar için Yüklenici, çeşitli alternatifleri onaya sunacak ve Idarece uygun görülen tip uygulanacaktır. Bu işlemler için ayrıca bedel ödenmeyecektir.
• Tüm mobilyalar mahaline teslim edilerek montajı yapılacaktır.
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
ANKARA İLİ 3. BÖLGE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
YENİMAHALLE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Aşağıda belirtilen ihtiyaçlarımız 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu' nu 22.Maddesinin (d) fıkrası uyarınca, Teknik Şartname düzenlenerek, aşağıda yazılı İdari Şartlarda belirtilen hususlar göz önünde bulundurularak, satın alınması kararlaştırılmıştır. Teklif verecek firmaların aşağıda yazılı hususlar doğrultusunda hazırlayacakları tekliflerini, belirtilen gün ve saate kadar hastanemiz satın alma-doğrudan temin bölümündeki görevliye teslim etmeleri rica olunur.
Son Teklif Verme Tarihi ve Saati 23/06/2015 Saat: 10:00 ..
Ek: (1) Adet Teknik Şartname
İDARİ ŞARTLAR:
1- Teklif edilecek alım için, listedeki ismine ve miktarına uygun bir şekilde teklif mektubu hazırlanacaktır.
2- Mal/malzeme alımlarında marka, model, varsa katalog numarası ve Tıbbi Cihaz Yönetmeliği Kapsamında olan tıbbi cihaz, tıbbi malzemeler için Ürün Barkot Numarası mutlaka belirtilmelidir. Özelikle hastaya fatura edilebilen tıbbı sarf malzemelerine ait, Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankasındaki (UBB) Ürün barkod numarası belirtilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
UBB ile ilgili istenilen belgeler:
a- Teklif veren firmanın Sağlık Bakanlığı İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair belge,
b- Teklif edilen ürünün Sağlık Bakanlığı İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı’ndan onaylı olduğuna dair belge (İlaç ve Tıbbi Cihaz tanımlama Formu),
c- Teklif veren firma bayi ise, Sağlık Bakanlığı İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında üretici ve ya tedarikçi firmanın bayisi olduğuna dair belge (Bayi Bilgi Formu).
Bu belgeler Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası web sayfasından çıkartılarak sunulacaktır.
3-Teklif Mektubunun istekliler tarafından imzalanması, TL bazında fiyat verilmesi (KDV Hariç), teklif edilen fiyatın rakam ve yazı ile açık olarak yazılması zorunludur.
4-Numune, katalog ve teknik olarak istenen diğer belgeler teklif mektubundan ayrı olarak bir zarf veya dosya içinde verilecektir. Numune istenmişse, teklifinizin değerlendirmeye alınması için mutlaka numune getirmelisiniz. Numune istenmemiş olsa dahi, alımın özelliğine göre, teklifin istenilen özelliklere ve şartnameye uygunluğunu tespit etmek amacıyla tanıtım materyali (numune/katalog/broşür vb.) sunulmalıdır.
5-Teklif edilen fiyatların geçerliliği (opsiyon) teklif tarihinden itibaren, özel durumlar hariç, en az 30 gün olacaktır.
6-Teklif mektubunda, teklif ettiğiniz malzemenin teslimat süresini mutlaka yazınız. Teslimat konusunda, tarafımızdan özel bir durum belirtilmişse (derhal teslim vb. gibi) bu durumda göz önünde bulundurularak teklif verilmelidir
7- Belirtilen tarih ve saate kadar teklifleriniz doğrudan temin birimine teslim edilmelidir. Bu saatten sonra teklifler kabul edilmeyecektir.
8-Teklif verilmeyecekse gerekçeli nedeninin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.
9- İstekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
10- İdaremiz ihaleyi yapıp yapmamakta, dilediği miktarlarda yapmakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.
11- Ödemeler 120 gün içerisinde yapılacaktır.
12- Alımı yapılan malzemeler hastanemiz ayniyat deposuna firma yetkililerince imza sirküleri ve kaşe ile birlikte teslim edilecektir.
DOĞRUDAN TEMİN İLETİŞİM:
Yeni Batı Mh.2026. Cd. Batıkent Yenimahalle/ANKARA
TLF:0312 587 26 87
FAX:0312 587 24 31
E-mail:yenimahalledhdogrudantemin@gmail.com
NOT: TEKLİFLERİNİZ FAXLA GÖNDERİLSE BİLE TEKLİFLERİN ASILLARINIDA HASTANEMİZE TESLİM EDİLMESİ GEREKMEKTEDİR.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)