İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Bakım Onarım Hizmeti

İhale No 2160560
Sektör Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
İdare Bursa Dr.Ayten Bozkaya Spastik Özürlü Çocuk Hastalıkları Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 17 Aralık 2020
İhale Tarihi 21 Aralık 2020 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Dr. Ayten Bozkaya Spastik Çocuklar Hastanesi ve Rehabilitasyon Merkezi

TEKLİF MEKTUBU

16.12.2020

Sayın İLGİLİ

İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem 8i ADET KLİMA VE 3 adet hava PERDESİNİN 2021 YILI PERİYODİK bakim HİZMETİ ALIMI işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca alımı yapılacaktır. Bu işin maliyetlerinin hesaplanabilmesi için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 21.12.2020 tarihine kadar bildirilmesini rica ederiz.

Teklif Verme Şartları

1- Teknik şartnameye uygun olmayan ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2- İşin süresi malın teslim süresi 10 takvim günüdür.

3- Sözleşme yapılmayacaktır.

4- Nakliye yüklenici firmaya aittir.

5- Tekliflerin geçerlilik süresi 30 gündür.

6- Teklif edilen mal/malzeme tıbbi malzeme ise UBB kodu belirtilmelidir. Eğer varsa SUT kodu teklif ile beraber sunulacaktır.

Sıra

No

Malın / İşin Cinsi

Miktar

Birimi

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

81 ADET KLİMA VE 3 ADET HAVA PERDESİNİN 2021 YILI PERİYODİK BAKIM HİZMETİ ALIMI

2

ADET

 

 

Toplam

 

 

Altınova Mah. Yolgör Sok. Osmangazi/BURSA

Telefon: : 0224 216 00 66/117 Faks: 0224 216 00 70 Mail: brsspastikcocukhsatinalma@gmail.com

ı/ı

 

pfrl*û}

> 

BURSA DR.A.B,SPASTİK ÇOCUKLAR HASTANESİ VE REHABİLİTASYON MERKEZİ KLİMALARIN PERİYODİK BAKIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ

Doküman Kodu

Yayın Tarihi

Revizyon Numarası

Revizyon tarihi

Sayfa No

GNL.YD.02

07.02.2014

0

 

1

 

1-                  İşin      Tarifi: Bursa Dr.A.B.Spastik Çocuklar Hastanesi Ve Rehabilitasyon Merkezi’ne ait klima sözleşme süresi içerisinde 81 adet klimanın ve 3 adet hava perdesi 01.01.2021-31.12.2021 tarihleri arası yılda 1 kez olmak üzere periyodik bakım ve onaranlarının yapılması işinin, aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir. Hastanemize ait 73 adet split klima, 8 adet salon tipi klima ve 3 adet hava perdesi hastanemizin belirleyeceği tarihte yılda 1 (bir) defa yapılacaktır.

2-                                      Koruyucu         Bakım: Cihazlarda meydana gelebilecek arızalan önlemek. Cihazlarda herhangi bir arızanın ortaya çıkması ihtimalini azaltmak, cihazın ömrünü uzatmak ve daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla önceden belirlenmiş aralıklarla periyodik olarak yapılan her türlü müdahale ve kontrolleri yapılacaktır.

3-                       Arıza           Bakım(Düzeltici Bakım):Tanımı yapılan cihazların teknik prospektiisünde performans ve fonksiyonlarının istendiği şekilde yerine getirilmesi sağlanacaktır.

4-                      Arıza            Müdahale: Cihazlar için bakım sözleşmesi yapılacak olan firma idare tarafından kendisine çağrı gelir gelmez en geç 2 (iki) saat içerisinde söz konusu arızaya müdahale edecektir. Parça gerekmemesi durumunda arıza en geç 8 (sekiz) saat içerisinde giderilecektir. Parça gereken durumlarda ise parça temin süresi, kara ve hava ulaşımının normal koşullarda yapılamadığı veya gümrüklerin normal çalışmadığı haller dışında 24 (yirmidört) saati geçmeyecektir.

Belirtilen süre içerisinde arıza giderimi için firma kuruma gelmezse, idare başka bir firmaya cihaz tamirini yaptırın ve faturası anlaşmalı firma tarafından karşılanır.

5-                        Yedek          Parça ve Akşamı: Cihazların onarımmda kullanılacak oluşan her türlü yedek parça en az 1 (bir) yıl süre ile garantili olacaktır. Bu sürede arızalanan parça firma tarafından ücretsiz olarak değiştirilecektir.

6-                      Genel            Hükümler:

1.   Çalışan kurumda çalışma/bakım esnasında kişisel koruyucu donanımını yanında getirmek ve kullanmak zorundadır.

2.  Yetki belgesiz çalışan tespit edilmesi halinde idare, bakım sözleşmesini iptal etme yetkisine sahiptir.

Bu işlemden dolayı yüklenici hiçbir hak talebinde bulunamaz. Yetki belgesi olmayan bir kişinin bakım ve onarım yaparken, çalışmasından kaynaklanan her türlü kusur - arıza, ölüm ve sakatlanma hallerinde tüm sorumluluk yükleniciye aittir.

3.  Yüklenici firma yaptığı bakımlar ile onarımlar sırasında iş güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.

4.  Çalışanların iş güvenliği kurallarına uymaması sonucu bakım ve onarım yaparken, çalışmasından kaynaklanan her türlü kusur - arıza, ölüm ve sakatlanma hallerinde tüm hukuki sorumluluk yüklenici firmaya aittir.

5.  Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığının ‘6331 İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ve ilgili yönetmeliklere uyulmak zorundadır. Kanun ve ilgili yönetmeliklere aykırı yapılan çalışmalardan oluşan ya da oluşabilecek her türlü olayın maddi ve manevi hukuksal sorumluluğu yükleniciye aittir.

6.  Yetkili firmanın bünyesindeki mevcut teknik elemanların eğitim durumlarını (Diploma sertifika vb.) gösterir belgeleri olacaktır.

7.  Arıza halinde 7 gün 24 saat hizmet verilecektir. Cihazlarla ilgili koruyucu bakım hizmetleri ise Pazartesi. Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma günleri 08.00-16.00 saatleri arasında olacaktır.

8.  Bakım işleri belirtilen zamanlarda hastane teknik elemanları gözetiminde istekleri doğrultusunda yapılacaktır. Bakımı yapılacak asansörlerle ilgili düzenlenecek bakım formunun 1 nüshası teknik servise bırakılacaktır.

 

9.  Servis sonrası düzenlenecek olan TEKNİK SERVİS raporunun hastane teknik elemanlarınca onaylanması sağlanacaktır.

10. Parça gerektiren hallerde idare tarafından temin edilen parçanın montajı ücretsiz olarak yapılacaktır.

11. Yıl içinde idarenin talep etmesi halinde maksimum 5 klimanın yer değişikliği ücretsiz olarak yapılacaktır.

12. Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

13. Klima bakım faturası, yapılacak olan bakım işinin bitiminde tanzim edilecektir.

14. "İdare" "Yüklenicinin" sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde "Sözleşmeyi" tek taraflı olarak feshedebilir. "Yüklenicinin" varsa kesin teminatı gelir kaydedilir ve bu durumda idare başka bir "Yüklenici" ile yeniden sözleşme yapabilir. Bakımda Dikkat Edilecekler:

1.      1 .Filtrelerin ve peteklerin temizlenmesi, kimyasal ilaçla yıkanıp dezenfekte edilecektir.

2.      Klimalara gaz basımı genel bakım parametreleri içerisinde yapılacak olup ayrıca bunun için ücretlendirme yapılmayacaktır.

3.      Dış ünite petekleri tek tek yıkanıp temizlenecektir.

4.      Drenaj tablosu sökülerek yıkanacak, yatak kontrolü yapılacaktır. Klima fazı şarj edilecek ve rekor bağlantılarının kontrolü titizlikle yapılacaktır.

5.      Elektronik kartlar hava ile temizlenecektir.

6.      İç ve dış üniteler arasında elektriksel bağlantılar mutlaka kontrol edilecektir.

7.      Genel bakımları yapılan klimalara sözleşme süresi içerisinde yeniden bakım gerektiğinde firma herhangi bir ücret talep etmeden klimaların bakımını gerçekleştirecektir.

8.      Bioplazma klimaların filtrelerinin değiştirilmesi ve bakteri temizliği yapılacaktır.

9.      Teknik personele eğitim verilecektir.

10. Revizyon ve yer değişikliği gerektiğinde muhtemel mekanik ve teknik parçalar önceden rapor halinde idareye bildirilecektir. Ücreti idarece karşılanacak yedek parçalar firma tarafından program dahilinde servis ücreti ve işçilik ücreti alınmadan bu hizmet verilecektir.

11. İç ünite(evaporatör) kimyasal ilaçla yıkanmalıdır.

12. İç ünite fan kanatçıkları iyi temizlenmelidir.

13. İç ünite filtresi temizlenmelidir.

14. Gaz ölçümleri yapılmalıdır.

15. Elektronik kartın tozları temizlenmelidir.

16. Elektrik kablo bağlantı uçları kontrol edilmelidir.

17. Dış ünite (kondanser) kimyasal ilaçlarla yıkanmalıdır.

18. Drenaj tavası ve borusu temizlenmelidir.

19. Dış ünitede alçak ve yüksek basınç kontrolü yapılmalıdır.

20.  Bakır boru bağlantıları ve izolasyonu kontrol edilmelidir.

Firmadan İstenecek Belgeler:

1.   Çalışacak personelin sigortalı Olduğuna dair belge (işe giriş veya son ay sgk hizmet dökümü)

2.  İş Sağılığı ve Güvenliği Eğitim Belgeleri (İh ve İgu imzalı) fotokopisi

3.  Yapacağı işe özgü Mesleki yeterlilik belgesi (Gerekli ise)

4.  Çalışma Ortamı için düzenlenmiş Risk Analizi Fotokopisi

5.  Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını sunacaktır.

i UUf                                                                      Çt-l'Jc

/^<AÂy/

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)