İhale No | 2012/20931 |
Sektör | Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri |
İdare | POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) Malzeme Dairesi Başkanlığı |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Belirli İstekliler Arasında |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 2 Mart 2012 |
İhale Tarihi | 19 Mart 2012 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BAKIM ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
P o st a Telg ra f Teşki la t ı Gene l M üdürlüğ ü(pt t ) M a lzeme Da iresi B a şka n lığ ı
Garantisi Biten Konveyör Sistemlerinin 3 Yıllık Parçalı Bakım-Onarım hizmet alımı, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 20 nci maddesine göre belli istekliler arasında ihale usulüyle ihale edilecektir. Ön yeterlik değerlendirilmesi sonucu yeterliği tespit edilenler arasından ön yeterlik şartnamesinde belirtilen kriterlere göre sıralanarak listeye alınan 5 aday teklif vermeye davet edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/20931
1-İda re nin
a) Adresi : Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F
Blok Kat:1 06101 Ulus / Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3125095418-18 - 3123095616
c) Elektronik Posta Adresi : 2satinalma@ptt.gov.tr
ç) Ön yeterlik ve ihale dokümanının
görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2- Ö n y et er lik ko nus u hiz me t in
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
a) Niteliği, türü ve miktarı : (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ön yeterlik dokümanı içinde bulunan ön yeterlik şartnamesinden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Teknik Şartnamenin EK:1 listesinde belirtilen PTT Başmüdürlükleri
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 36(Otuzaltı) aydır
3- Ö n y et er lik değ er lendir mesinin
a) Yapılacağı yer : PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen
Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 Ulus / Ankara
b) Tarihi ve saati : 19.03.2012 14:00
4. Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde,kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya son başvuru taihi ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlıolduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
4.1.2. Ön yeterlik başvurusunda bulunmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3 Şekli ve içeriği Ön Yeterlik Şartnamesinin ekinde belirtilen Başvuru Mektubu,
4.1.4 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler:
100000 TRY (Türk Lirası) tutarından az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya
gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu.
Bu kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
4.2.2. Adayın ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan adaylar yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan adaylar, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait
gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır.
Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
Son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
a) Toplam ciro için en az 500000 TRY (Türk Lirası)
b) taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarı için ise en az
300000 TRY (Türk Lirası) tutarı ön yeterlik asgari şartı olarak sunulacaktır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beşyıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan 300000 TRY (Türk Lirası)
tutarından, az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Konveyör sistemleri bakım - onarım hizmeti işleri
Konveyör sistemleri imalatı ve/veya montajı ( kurulumu )
5. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
6. Ön yeterlik ve ihale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
6.1. Ön yeterlik ve ihale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.Ön yeterlik dokümanı 100 TRY (Türk Lirası) ve ihale dokümanı 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 Ulus / Ankara adresinden satın alınabilir.
6.2. Ön yeterliğe başvuracak olanların Ön yeterlik dökümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
7. Ön yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 Ulus / Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
8. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
İstanbul And. Yak. PİD Başmüdürlüğü - Gelen Giden Posta Servisi (Akıllı İletim ve Teleskopik Konveyör Sistemi) | 1,000 | adet |
İstanbul Avp. Yak. PİD Başmüdürlüğü - Toplu Kabul Gelen Servisi (Tartılı Konveyör Sistemi) | 1,000 | adet |
İzmir PİD Başmüdürlüğü - Gelen Posta Servisi (Tartılı Konveyör Sistemi) | 2,000 | adet |
Ankara PİD Başmüdürlüğü - Babaharman Posta ve Dağıtım Merkezi (Teleskopik Konveyör Sistemi) | 1,000 | adet |
Ankara PİD Başmüdürlüğü - Çankaya Posta ve Dağıtım Merkezi (Teleskopik Konveyör Sistemi) | 1,000 | adet |
İstanbul And. Yak. PİD Başmüdürlüğü - KİM (Teleskopik Konveyör Sistemi) | 2,000 | adet |
İstanbul Avp. Yak. PİD Başmüdürlüğü - İç Hat Kargo Geçiş Hizmetleri (Teleskopik ve Tartılı Konveyör Sistemi) | 1,000 | adet |
İzmir PİD Başmüdürlüğü - KİM Müdürlüğü (Teleskopik ve İletim Konveyör Sistemi) | 1,000 | adet |
İzmir PİD Başmüdürlüğü - İç Hat Kargo Geçiş Hizmetleri (Teleskopik ve Tartılı Konveyör Sistemi) | 1,000 | adet |
Ankara PİD Başmüdürlüğü - İç Hat Kargo Geçiş Hizmetleri (Teleskopik ve Tartılı Konveyör Sistemi) | 1,000 | adet |
Ankara PİD Başmüdürlüğü - KİM (Teleskopik Konveyör Sistemi) | 3,000 | adet |
Bursa PTT Başmüdürlüğü - KİM (Teleskopik Konveyör Sistemi) | 1,000 | adet |
Konya PTT Başmüdürlüğü - KİM (Teleskopik Konveyör Sistemi) | 1,000 | adet |
İstanbul Avp. Yak. PİD Başmüdürlüğü - UPİM (Teleskopik ve Tartılı Konveyör Sistemi) | 1,000 | adet |
Afyonkarahisar PTT Başmüdürlüğü - PİM (Teleskopik Konveyör Sistemi) | 6,000 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)