İhale No | 2366036 |
Sektör | Akü, Jenaratör, Güç Kaynağı Malzemeleri ve Bakımı Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 4 Ocak 2022 |
İhale Tarihi | 6 Ocak 2022 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih |
: 04/01/2022 |
Teklif No |
: |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
:Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 224 294 42 71 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
: |
Firma Tel & Faks & E Posta |
: |
Yetkili Adı Soyadı |
: |
Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
1 |
SPLİT KLİMALARIN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
120 |
ADET |
|
|
|
|
2 |
ARÇELİK MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
3 |
ADET |
|
|
|
|
3 |
DAİKİN MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
3 |
ADET |
|
|
|
|
4 |
FUJİTHERMA MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
|
|
5 |
MİTSUBİSHİ HEAVY MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
2 |
ADET |
|
|
|
|
6 |
SAMSUNG MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
3 |
ADET |
|
|
|
|
7 |
ACS MARKA HİJYENİK PAKET TİP KLİMA SANTRALLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
2 |
ADET |
|
|
|
|
8 |
ALDAĞ MARKA HİJYENİK PAKET TİP KLİMA SANTRALLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
|
|
9 |
İMEKSAN MARKA HİJYENİK PAKET TİP KLİMA SANTRALLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
6 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
|||||
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Ödemeler Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür. |
|
NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ |
: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 06/01/2022 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır! |
|
NOT |
: |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih |
: 04/01/2022 |
Teklif No |
: |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 224 294 42 71 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
: |
Firma Tel & Faks & E Posta |
: |
Yetkili Adı Soyadı |
: |
Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
1 |
|
SU SOĞUTMA KULESİ BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
|
|
2 |
|
JENERATÖRLERİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
20 |
ADET |
|
|
|
|
3 |
|
BRÜLÖRLERİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM) |
13 |
ADET |
|
|
|
|
4 |
|
SİEMENS APOGEE MARKA OTOMASYON SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (12 AYLIK 1 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
|
|
5 |
|
LOYTEC-LWEB803 VİSUALİZATİON MARKA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (12 AYLIK 1 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
||||||
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Ödemeler mal alımlarında ortalama 360 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür. |
|
NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ |
: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 06/01/2022 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır! |
|
NOT |
: |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
SAĞLIK BAKANLIĞI
SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ OSMANGAZİ EK HİZMET BİNASINA AİT SU SOĞUTMA KULESİNİN YILLIK BAKIM ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. KONU:
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Osmangazi Ek Hizmet Binası envanterinde bulunan Su Soğutma Kulesinin 01.01.2022-31.12.2022 tarihleri arasında aşağıda belirtilen şartlar altında faal tutulması için yıllık periyodik bakım ve onarım hizmetlerini kapsar.
2. TANIMLAR:
2.1. İdare: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi (aynı zamanda Kullanıcı’dır.)
2.2. Hizmet Sunucusu: Makine ve ekipmanların, teknik şartnamede belirtilen şartlar altında bakım-onarımmı üstlenen gerçek kişi veya tüzel kişiliğe sahip yasal ticari kurum kuruluştur.
2.3. Tamir Edici Bakım-Onanm: Makine ve ekipmanların görevini kısmen veya tamamen yerine getirememesi halinde hizmet sunucusunun teknisyen ve uzmanlarınca yapılarak tam olarak hizmete hazır hale getirme işlemidir. Onarım hizmeti üretici firmanın onarım ile ilgili katalog kitap ve şema gibi dokümanlara göre yapılacaktır. Meydana gelen arızanın giderilmesi tanımlanmamış ise üretici veya temsilci firmanın istek ve tavsiyeleri doğrultusunda hareket edilecektir.
2.4. Koruyucu Bakım: Makine ve ekipmanların üretici firmanın standart teknik bakım kataloglarındaki esaslara ve programına uygun bir biçimde gerçekleştirilecek olan bakım onarım hizmetidir. Koruyucu bakım hizmeti, sistem ve teçhizatı üreten veya temsil eden firmanın bakım-onarım ile ilgili katalog, kitap ve şema gibi dokümanlarına göre yapılır.
2.5. Anza: Manika ve ekipmanların çalışmaması veya fonksiyonlarından bir veya birkaçını yerine getirilmemesi durumudur.
2.6. Yedek Parça: Makine ve Ekipmanların onarımı için piyasada hazır halde olan veya belirli bir imalat sürecinde elde edilen, bir makine ve ekipmanlann bütününü oluşturan sisteme ait orijinal parçası ve parçalarıdır.
2.7. Periyodik Bakım İş Programı: Hizmet sunucu tarafından bakım ve onarımı yapılacak makine ve ekipmanların hizmet sitesi kapsamında adet ve hafta bazlarında hazırlanmış idarenin onayıyla birlikte hizmet sunucusunun da imza ettiği çizelgedir. Hizmet sunucusu bu çizelgeye göre bakım hizmetini yürütecektir. İdare isteği ile çizelge dışı zamanlarda da bakım ve onarım yapılacaktır.
2.8.Sarf Malzemesi: Bakım ve onarımı yapılacak makine ve ekipmanların yedek parça akşamı dışında kalan (üstüpü, bez, temizlik malzemeleri ve kimyasallardır) malzemelerdir.
2.9. Müdahale Süresi: İdare tarafından hizmet sunucusuna arızanm bildirildiği andan (arıza bildirim tarihi,saati), hizmet sunucusunun yetkili, bakım - onarım elemanlarının arızaya müdahale etmek üzere arızanın bulunduğu yere gelip işlemlere başlaması (servis başlangıç tarihi, saati) arasındaki süreye "Müdahale Süresi” denir.
2.10. Takım Avadanlık: Hizmet sunucusunun her türlü bakım-onarım esnasında kullandığı kendisine ait ve maksada uygun el aracıdır.
2.11. Hizmet Süresi: Satın alınan periyodik bakım-onarım hizmetlerinin başlangıç ve bitiş tarihleri arasında kalan süredir.
2.12. Hizmet Bölgesi: Cihazların bulunduğu mahalleridir.
2.13. Mecburi Haller: Bu teknik şartname ile satın alınmak istenen hizmetlerin idarenin istediği sürede giderilmesine mani olabilecek, hizmet sunucusunun ve idarenin yetkisi ve gücü dışında olan olaylar olup: hizmet sunucusu veya idarenin ve gücü dışında oluşan olaylar olup: Hizmet sunucusu veya idarenin çalışma yerinde meydana gelebilecek yangın, deprem, sel felaketi gibi her türlü doğal afetler ve grev savaş veya seferberlik, isyan, ayaklanma, hırsızlık, ambargo gibi force majör kabul edilen haller, salgın hastalıklarının, sosyal olayların meydana gelmesiyle bölgeye giriş çıkışın resmi makamlar tarafından yasaklanması, "Mecburi Haller" kapsamında kabul edilecektir.
3-GENEL HUSUSLAR:
3.1. Bakım onarımı yapılacak Cihaz Listesi Ek-l'dedir.
3.2. Bakım onarımı yapılacak Cihazların Periyodik İş Programı Ek-2'dedir.
3.3. Sözleşme kapsamındaki Makine ve Ekipmanlar sözleşme tarihi ile birlikte İdare tarafından Hizmet Sunucusu'na çalışır vaziyette teslim edilecektir.
3.4. Hizmet süresi sözleşme tarihinden itibaren geçerlidir.
3.5. Koruyucu periyodik bakım ve onarım (arıza durumunda) işine her türde yedek parçalar dahil değildir.
"Jei ”
3.6. Periyodik bakım veya arızanm giderilmesi için gerekli olan parçaları idare temin edecektir. Temin edilecek parçaların montajı hizmet sunucusu tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır
3.7. Tesisata konulacak antifırizin temini sözleşme kapsamı dışındadır.
3.8. Bakım ve onarım sırasında kullanılan her türlü alet ayar cihazı, araç, gereç ve avadanlık hizmet sunucusunca temin edilecektir.
3.9. Hizmet sunucusu koruyucusu ve tamir edici bakım-onarımları cihaz üreticisi veya Türkiye temsilcisinden temin edeceği bakım formları ve bakım prosedürleri doğrultusunda yapacak ve bu formları her bakımın ardından idareye imzalatıp ibraz edecektir.
3.10. Koruyucu bakım hizmetlerini mesai saatleri 08.30-17.00 (sekiz otuz-on yedi) arasında idarenin tayin edeceği yetkililer nezaretinde yapacaktır.
3.11. İdare, hafta içi-hafta sonu tatili ve resmi tatil günlerinde ve 7 gün 24 saat arıza hizmetleri için talepte bulunabilecektir.
3.12. Sözleşme kapsamındaki makine ve ekipmanların bakım ve onarım işlemi yapılırken idare en az bir elemanını, hizmet sunucusun servis teknisyenlerinin başına gözetmen olarak verecektir.
3.13. Hizmet sunucu makine ve ekipmanlara ait arızalı yedek parçaları öncelikle tamir edecek. Tamiri mümkün olmayan yedek parçalan idare tarafından temin edilen yenisi ile değiştirecektir.
3.14. Günlük çalıştırma, işletme ve kapatma idare tarafından yapılacaktır. Hizmet sunucusu bu işlemleri yürütecek idare personele eğitim verecektir.
3.15. Bakım işlemi sırasında ortaya çıkan her türlü çöp ve malzeme atıkları hizmet bölgesi sınırlar içinde idare tarafından gösterilen yere bırakılacaktır.
3.16. Bakım hizmetleri sırasında kullanılamaz durumda olduğu tespit edilen ve çalışma ömrünü tamamlamış makine ve ekipmanlar sözleşme kapsamı dışındadır.
3.17. Hizmet sunucusu, her türlü bakım ve onarım hizmetleri için gerekli emniyet tedbirlerini almakla yükümlüdür. Hizmet sunucusu sözleşme kapsamında yapacağı çalışmaları 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ve bu kanuna bağlı olarak çıkarılmış ve çıkarılacak tüm tüzük, yönetmelik ve genelgelere uygun olarak yapma konusunda tamamen sorumludur. Oluşabilecek herhangi bir kaza veya olaydan idare sorumlu tutulmayacaktır.
3.18. Müdahale süresi arıza bildiriminden itibaren en geç 24 saat içerisinde olacaktır. Sistem, arıza bildiriminden itibaren mecburi haller ve parça gerektiren durumlarda hariç 48 saat içerisinde faal hale getirilecektir.
3.19. Sözleşme süresince kullanılacak yakıt, su, elektrik, tuz, antifriz, her türlü filtre vb. gibi enerji ve işletme malzemeleri idare tarafından karşılanacaktır.
3.20. Hizmet sunucusuna periyodik bakım hizmetlerini kendi teknik personeli ile gerçekleştirecektir. Teknik personellerinin SGK Kayıtları ve İş Güvenliği Eğitim Sertifikaları bakım öncesi talep edilecektir.
3.21. Hizmet Sunucusu idarenin kullanımında olan makine ve ekipmanların bakım-onarım ve periyodik bakım işlemlerini yapabilecek düzeyde bilgi ve beceriye sahip en az bir makine mühendisini şirket merkezinde sürekli istihdam edecektir.
4JBAKIM HİZMETİNDE YAPILACAK İSLER:
4. SU SOĞUTMA KULESİ:
4.1. Cihazların korozyon kontrolü
4.2. Havuz seviyesi ve şamandıra kontrolü
4.3. Kule fan yatak ve elektrik motoru kontrolü
4.4. Şebekeden gelen elektrik akımını kontrolü (faz anbalansı)
4.5. Bütün elektrik bağlantılarının sıkılık kontrolü
4.6. Kule fanı kayış kontrolü (mevcut ise)
4.7. Dolgu elemanları ve üst dağıtım elemanları, kollektör kontrolü
4.8. Kule suyu giriş çıkış sıcaklık kontrolü
4.9. Kule suyu pislik tutucu kontrolü
5. DENETİM VE MUAYENE METOTLARI:
5.1. Her türlü muayene masrafları hizmet sunucusuna aittir.
5.2. Muayene esnasında lüzumlu her türlü personel ve test cihazları hizmet sunucusu tarafından temin edilir.
5.3. Muayene esnasında tasarım ve imalat hataları sebebiyle meydana gelecek kaza ve hasarlardan hizmet sunucusu sorumludur.
5.4. Bakım ve onanm yapılacak her bir cihaz ve ekipman %100 göz muayenesi ve yerinde çalışma fonksiyon testine tabi tutulacaktır.
5.5. Ölçme ve kontrollerde elektronik pens ampermetre, voltmetre, yağ test kiti, v.b. cihazlar kullanılacaktır.
fLAMBALAILAMA VE ETİKETLEME:
6.1. Hizmet bölgesinde yapılacak onarım ve bakım hizmeti ile ilgili bütün nakliye masrafları hizmet sunucusuna aittir.
|