İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Bakım Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 2366036
Sektör Akü, Jenaratör, Güç Kaynağı Malzemeleri ve Bakımı
Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 4 Ocak 2022
İhale Tarihi 6 Ocak 2022 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 04/01/2022

Teklif No

:

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

:Erdinç ADIYAMAN  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim Tarihi

1

SPLİT KLİMALARIN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

120

ADET

 

 

 

2

ARÇELİK MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

3

ADET

 

 

 

3

DAİKİN MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

3

ADET

 

 

 

4

FUJİTHERMA MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

5

MİTSUBİSHİ HEAVY MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

2

ADET

 

 

 

6

SAMSUNG MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

3

ADET

 

 

 

7

ACS MARKA HİJYENİK PAKET TİP KLİMA SANTRALLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

2

ADET

 

 

 

8

ALDAĞ MARKA HİJYENİK PAKET TİP KLİMA SANTRALLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

9

İMEKSAN MARKA HİJYENİK PAKET TİP KLİMA SANTRALLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

6

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

               

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Ödemeler Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 06/01/2022 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır.  Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

 

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

     

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 

 Erdinç ADIYAMAN

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 04/01/2022

Teklif No

:

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

:  Erdinç ADIYAMAN  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim Tarihi

1

 

SU SOĞUTMA KULESİ BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

2

 

JENERATÖRLERİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

20

ADET

 

 

 

3

 

BRÜLÖRLERİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

13

ADET

 

 

 

4

 

SİEMENS APOGEE MARKA OTOMASYON SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (12 AYLIK 1 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

5

 

LOYTEC-LWEB803 VİSUALİZATİON MARKA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (12 AYLIK 1 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

                 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Ödemeler mal alımlarında ortalama 360 gündür.

Yapm ve Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 06/01/2022 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır.  Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

 

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

     

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 

 Erdinç ADIYAMAN

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 

 

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ OSMANGAZİ EK HİZMET BİNASINA AİT SU SOĞUTMA KULESİNİN YILLIK BAKIM ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1. KONU:

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Osmangazi Ek Hizmet Binası envanterinde bulunan Su Soğutma Kulesinin 01.01.2022-31.12.2022 tarihleri arasında aşağıda belirtilen şartlar altında faal tutulması için yıllık periyodik bakım ve onarım hizmetlerini kapsar.

2. TANIMLAR:

2.1.                İdare:    Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi (aynı zamanda Kullanıcı’dır.)

2.2.                 Hizmet       Sunucusu: Makine ve ekipmanların, teknik şartnamede belirtilen şartlar altında bakım-onarımmı üstlenen gerçek kişi veya tüzel kişiliğe sahip yasal ticari kurum kuruluştur.

2.3.               Tamir          Edici Bakım-Onanm: Makine ve ekipmanların görevini kısmen veya tamamen yerine getirememesi halinde hizmet sunucusunun teknisyen ve uzmanlarınca yapılarak tam olarak hizmete hazır hale getirme işlemidir. Onarım hizmeti üretici firmanın onarım ile ilgili katalog kitap ve şema gibi dokümanlara göre yapılacaktır. Meydana gelen arızanın giderilmesi tanımlanmamış ise üretici veya temsilci firmanın istek ve tavsiyeleri doğrultusunda hareket edilecektir.

2.4.                      Koruyucu            Bakım: Makine ve ekipmanların üretici firmanın standart teknik bakım kataloglarındaki esaslara ve programına uygun bir biçimde gerçekleştirilecek olan bakım onarım hizmetidir. Koruyucu bakım hizmeti, sistem ve teçhizatı üreten veya temsil eden firmanın bakım-onarım ile ilgili katalog, kitap ve şema gibi dokümanlarına göre yapılır.

2.5.              Anza:     Manika ve ekipmanların çalışmaması veya fonksiyonlarından bir veya birkaçını yerine getirilmemesi durumudur.

2.6.                Yedek          Parça: Makine ve Ekipmanların onarımı için piyasada hazır halde olan veya belirli bir imalat sürecinde elde edilen, bir makine ve ekipmanlann bütününü oluşturan sisteme ait orijinal parçası ve parçalarıdır.

2.7.                        Periyodik          Bakım İş Programı: Hizmet sunucu tarafından bakım ve onarımı yapılacak makine ve ekipmanların hizmet sitesi kapsamında adet ve hafta bazlarında hazırlanmış idarenin onayıyla birlikte hizmet sunucusunun da imza ettiği çizelgedir. Hizmet sunucusu bu çizelgeye göre bakım hizmetini yürütecektir. İdare isteği ile çizelge dışı zamanlarda da bakım ve onarım yapılacaktır.

2.8.Sarf Malzemesi: Bakım ve onarımı yapılacak makine ve ekipmanların yedek parça akşamı dışında kalan (üstüpü, bez, temizlik malzemeleri ve kimyasallardır) malzemelerdir.

2.9.                        Müdahale    Süresi: İdare tarafından hizmet sunucusuna arızanm bildirildiği andan (arıza bildirim tarihi,saati), hizmet sunucusunun yetkili, bakım - onarım elemanlarının arızaya müdahale etmek üzere arızanın bulunduğu yere gelip işlemlere başlaması (servis başlangıç tarihi, saati) arasındaki süreye "Müdahale Süresi” denir.

2.10.                Takım   Avadanlık: Hizmet sunucusunun her türlü bakım-onarım esnasında kullandığı kendisine ait ve maksada uygun el aracıdır.

2.11.                 Hizmet     Süresi: Satın alınan periyodik bakım-onarım hizmetlerinin başlangıç ve bitiş tarihleri arasında kalan süredir.

2.12.                 Hizmet  Bölgesi: Cihazların bulunduğu mahalleridir.

2.13.                    Mecburi Haller: Bu teknik şartname ile satın alınmak istenen hizmetlerin idarenin istediği sürede giderilmesine mani olabilecek, hizmet sunucusunun ve idarenin yetkisi ve gücü dışında olan olaylar olup: hizmet sunucusu veya idarenin ve gücü dışında oluşan olaylar olup: Hizmet sunucusu veya idarenin çalışma yerinde meydana gelebilecek yangın, deprem, sel felaketi gibi her türlü doğal afetler ve grev savaş veya seferberlik, isyan, ayaklanma, hırsızlık, ambargo gibi force majör kabul edilen haller, salgın hastalıklarının, sosyal olayların meydana gelmesiyle bölgeye giriş çıkışın resmi makamlar tarafından yasaklanması, "Mecburi Haller" kapsamında kabul edilecektir.

3-GENEL HUSUSLAR:

3.1.  Bakım onarımı yapılacak Cihaz Listesi Ek-l'dedir.

3.2. Bakım onarımı yapılacak Cihazların Periyodik İş Programı Ek-2'dedir.

3.3.   Sözleşme kapsamındaki Makine ve Ekipmanlar sözleşme tarihi ile birlikte İdare tarafından Hizmet Sunucusu'na çalışır vaziyette teslim edilecektir.

3.4.  Hizmet süresi sözleşme tarihinden itibaren geçerlidir.

3.5. Koruyucu periyodik bakım ve onarım (arıza durumunda) işine her türde yedek parçalar dahil değildir.

"Jei

3.6.  Periyodik bakım veya arızanm giderilmesi için gerekli olan parçaları idare temin edecektir. Temin edilecek parçaların montajı hizmet sunucusu tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır

3.7. Tesisata konulacak antifırizin temini sözleşme kapsamı dışındadır.

3.8.  Bakım ve onarım sırasında kullanılan her türlü alet ayar cihazı, araç, gereç ve avadanlık hizmet sunucusunca temin edilecektir.

3.9.  Hizmet sunucusu koruyucusu ve tamir edici bakım-onarımları cihaz üreticisi veya Türkiye temsilcisinden temin edeceği bakım formları ve bakım prosedürleri doğrultusunda yapacak ve bu formları her bakımın ardından idareye imzalatıp ibraz edecektir.

3.10.   Koruyucu bakım hizmetlerini mesai saatleri 08.30-17.00 (sekiz otuz-on yedi) arasında idarenin tayin edeceği yetkililer nezaretinde yapacaktır.

3.11.   İdare, hafta içi-hafta sonu tatili ve resmi tatil günlerinde ve 7 gün 24 saat arıza hizmetleri için talepte bulunabilecektir.

3.12.   Sözleşme kapsamındaki makine ve ekipmanların bakım ve onarım işlemi yapılırken idare en az bir elemanını, hizmet sunucusun servis teknisyenlerinin başına gözetmen olarak verecektir.

3.13.  Hizmet sunucu makine ve ekipmanlara ait arızalı yedek parçaları öncelikle tamir edecek. Tamiri mümkün olmayan yedek parçalan idare tarafından temin edilen yenisi ile değiştirecektir.

3.14.   Günlük çalıştırma, işletme ve kapatma idare tarafından yapılacaktır. Hizmet sunucusu bu işlemleri yürütecek idare personele eğitim verecektir.

3.15.  Bakım işlemi sırasında ortaya çıkan her türlü çöp ve malzeme atıkları hizmet bölgesi sınırlar içinde idare tarafından gösterilen yere bırakılacaktır.

3.16.   Bakım hizmetleri sırasında kullanılamaz durumda olduğu tespit edilen ve çalışma ömrünü tamamlamış makine ve ekipmanlar sözleşme kapsamı dışındadır.

3.17.    Hizmet sunucusu, her türlü bakım ve onarım hizmetleri için gerekli emniyet tedbirlerini almakla yükümlüdür. Hizmet sunucusu sözleşme kapsamında yapacağı çalışmaları 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ve bu kanuna bağlı olarak çıkarılmış ve çıkarılacak tüm tüzük, yönetmelik ve genelgelere uygun olarak yapma konusunda tamamen sorumludur. Oluşabilecek herhangi bir kaza veya olaydan idare sorumlu tutulmayacaktır.

3.18.  Müdahale süresi arıza bildiriminden itibaren en geç 24 saat içerisinde olacaktır. Sistem, arıza bildiriminden itibaren mecburi haller ve parça gerektiren durumlarda hariç 48 saat içerisinde faal hale getirilecektir.

3.19.  Sözleşme süresince kullanılacak yakıt, su, elektrik, tuz, antifriz, her türlü filtre vb. gibi enerji ve işletme malzemeleri idare tarafından karşılanacaktır.

3.20.   Hizmet sunucusuna periyodik bakım hizmetlerini kendi teknik personeli ile gerçekleştirecektir. Teknik personellerinin SGK Kayıtları ve İş Güvenliği Eğitim Sertifikaları bakım öncesi talep edilecektir.

3.21.  Hizmet Sunucusu idarenin kullanımında olan makine ve ekipmanların bakım-onarım ve periyodik bakım işlemlerini yapabilecek düzeyde bilgi ve beceriye sahip en az bir makine mühendisini şirket merkezinde sürekli istihdam edecektir.

4JBAKIM HİZMETİNDE YAPILACAK İSLER:

4. SU SOĞUTMA KULESİ:

4.1.  Cihazların korozyon kontrolü

4.2.  Havuz seviyesi ve şamandıra kontrolü

4.3.  Kule fan yatak ve elektrik motoru kontrolü

4.4.  Şebekeden gelen elektrik akımını kontrolü (faz anbalansı)

4.5.  Bütün elektrik bağlantılarının sıkılık kontrolü

4.6.  Kule fanı kayış kontrolü (mevcut ise)

4.7.  Dolgu elemanları ve üst dağıtım elemanları, kollektör kontrolü

4.8.  Kule suyu giriş çıkış sıcaklık kontrolü

4.9.  Kule suyu pislik tutucu kontrolü

5. DENETİM VE MUAYENE METOTLARI:

5.1. Her türlü muayene masrafları hizmet sunucusuna aittir.

5.2. Muayene esnasında lüzumlu her türlü personel ve test cihazları hizmet sunucusu tarafından temin edilir.

5.3.   Muayene esnasında tasarım ve imalat hataları sebebiyle meydana gelecek kaza ve hasarlardan hizmet sunucusu sorumludur.

5.4.  Bakım ve onanm yapılacak her bir cihaz ve ekipman %100 göz muayenesi ve yerinde çalışma fonksiyon testine tabi tutulacaktır.

5.5. Ölçme ve kontrollerde elektronik pens ampermetre, voltmetre, yağ test kiti, v.b. cihazlar kullanılacaktır.

fLAMBALAILAMA VE ETİKETLEME:

6.1.                Hizmet bölgesinde yapılacak onarım ve bakım hizmeti ile ilgili bütün nakliye masrafları hizmet sunucusuna aittir.


 

 

6.2.Değiştirilmek üzere getirilen yedek parçalar ve sarf malzemeleri her türlü hasarı (ısı, nem, çürüme, çarpma, v.s.) karşı orijinal ambalajında arıza mahaline getirilerek idare gözetiminde ambalaj açılıp yerine takılacaktır veya eklenecektir.

1..                   .GARANTİ  ŞARTLARI:

7.1. Hizmet sunucusu firma tarafından tedariği yapılan yedek parçalara 1 (bir) yıl garanti verilecektir.

& YÜKLENİCİ FİRMADAN İSTENEN YETERLİLİK BELGELERİ:

8.1.  Hizmet Sunucusu Türk Standardları Enstitüsü nün vermiş olduğu TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesine sahip olacaktır. Söz konusu belgenin konusu TS 12850 ve TS 12817 olacaktır. Güncel tarihli belgelerini teklifleri ile birlikte verecektir.

8.2.  Hizmet Sunucusu hizmet konusu iş için alınmış TÜRKAK logolu ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesine sahip olacaktır. Belgenin kapsamı 'Sanayi Tipi Isıtma İklimiendirme, Soğutma Cihazlarının ve Ekipmanlarının Bakım ve Onarım Hizmetleri' olacaktır. Güncel tarihli belgelerini teklifleri ile birlikte verecektir.

8.3.  Hizmet Sunucusu hizmet konusu iş için alınmış TÜRKAK logolu ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi belgesine sahip olacaktır. Belgenin kapsamı 'Sanayi Tipi Isıtma İklimiendirme, Soğutma Cihazlarının ve Ekipmanlarının Bakım ve Onarım Hizmetleri' olacaktır. Güncel tarihli belgelerini teklifleri ile birlikte verecektir.

8.4.  Hizmet sunucusu; Soğutma Grubu Cihazları Konusunda Yetkili Servis olacaktır. Belgeleri teklifleri ile birlikte verecektir.

8.5.   Hizmet Sunucusu Teknik Personeli Tehlikeli ve Çok Tehlikeli İşlerde Merkezi İklimiendirme Sistemleri hakkında Kurs Bitirme Belgesine sahip olacaktır. Güncel tarihli belgelerini teklifleri ile birlikte verecektir. (T.C. Milli Eğitim Bakanlığı onaylı olacaktır.)

8.6. Hizmet Sunucusu bu şartname içeriğine benzer cihazların bakım onarımı ile ilgili teklif tutarının en az % 50 si kadar iş deneyim belgesine sahip olacaktır.

9.EKLER:

9.1. EK-1: Makine Ekipman Listesi ve Bakım Periyotları

9.2. EK-2: Periyodik Bakım İş Programı

EK-1: Makine, Ekipman Listesi ve Bakım Periyotları:

SIRA

NO

CİHAZ TİPLERİ

CİHAZIN BULUNDUĞU YER

BAKIM ADETLERİ

MİKTAR

1

Su Soğutma Kulesi

Osmangazi Ek Bina

3 Sefer

1 Adet

 

EK 2: Periyodik Bakım İş Programı:

s/

N

CİHAZ

Ocak

Şubat

Mart

Nisan

Mayıs

Haziran

Temmuz

Ağustos

Eylül

Ekim

Kasım

Aralık

1

Su

Soğutma

Kulesi

 

 

 

 

Bakım

 

 

Bakım

 

 

Bakım

 

 

 

       
   

Ala-atity: D EM İp, TeknisyenSieü NopMj2527 Teknik Servis Sorümlusd

 
 

Barsa Yüksek İhtisas üğl. ve Arş. Hıt

Yusuf ÇALIŞKAN

Makine Mil

*4

 
 

 

 

 

Sayfa 3

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ JENERATÖRLERİN BAKIM ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Madde 1. İ$in Tanımı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Binaya ait 1 adet 2250 KVA Cummins marka ve 2 adet 1650 KVA Çukurova marka, Kadın Doğum Ek Binaya ait 4 adet 650 KVATeksan marka, Kalp Merkezî Ek Binasına ait 3 adet 1300 KVA Aksa marka ve 1 adet 60 KVA Çukurova marka, Osmangazi Ek Binasına ait 1 adetTeksan TJ 700 DW marka, Nilüfer Ek Binaya ait 3 adet 770 KVA Aksa marka, Dörtçelik'Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binasına ait 2 adet 750 KVA Alimar Euroenergy marka, Getat Ek Binasına ait 1 adet 400 KVA Alimar Euroenergy marka, Rehabilitasyon Merkezi Ek Binasına ait 1 adet 110 KVA Aksa marka ve Bağlaraltı ASM Ek Binasına ait 1 adet 70 KVA Genpower marka jeneratörlerin 01.01.2022-31.12.2022 tarihleri arasında yılda 2 (iki) kez olmak üzere periyodik bakım ve onarım iş'dîr.

Cihaz

Marka

Miktar

Dönem

Jeneratör

Cummins, Çukurova, Teksan, Aksa, Alimar Euroenergy, Genpower

20

2

 

Madde 2. İşin Kapsamı

Arızalı olsun yada olmasın; genel bakım yapılmasını, ayrıca genel kontrol dışında oluşabilecek arızalara da müdahale edilmesini kapsar.

Madde 3. Genel ve Periyodik Bakımın Kapsamı:

1.  Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacak, firma montajını sözleşme dahilinde ücretsiz yapacaktır.

2.  Yüklenici firma cihazların bakımlarını idarenin belirlediği takvime göre yapacak, işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir.

Ayrıca her periyodik bakıma gelindiğinde;

Akü seviye ve şarj kontrolü

Yakıt hatlarının kontrolü

Yakıt boruları, hortum ve bağlantıların kontrolü

Kayışların gerginlik kontrolü

Titreşim takozları ve bağlantı yerlerinin ko;ntrolü ve torklanması

Hareketli parçaların greslenmesi

Egzoz sistem kontrolü

Yağ ve yakıt filtrelerinin değişimi  ;

Hava filtresi değişimi varsa

Varsa türbo yağ, hava borularının ses ve gezinti kontrolü

Uygun çalışma kontrolü

Marş ve şarj sisteminin çalışma kontrolü :

Göstergelerin kontrolü ve varsa elektronik modül kontrolü

Isıtıcı ve ısıtma bujisinin kontrolü

Akümülatörün genel kontrolü

Antifriz kontrolü ve tamamlanması

Motor temizliği

Jeneratörün çalışma testleri yapılacaktır. •

Madde 4. Jeneratörlerde Değiştirilmesi Gerekecek Parçalar Hakkında Aşağıdaki Sekil Uygulanacaktır:

1. Yüklenici firma jeneratörlerin arıza durumunda yada periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine fiiTmalarımn açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.

2.  Her 6 (altı) ayda bir yapıları bakım ve/veya kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak checklist şeklinde sunulacaktır. İlk nüsha teknik servis sorumlusuna, ikinci nüsha hakediş talebi yapılırken faturayla birlikte muayene kabul birimine verilecek, üçüncü nüsha ise firmanın kendisinde kalacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen checklistler kabul edilmeyecektir.

3.  Yüklenici firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç yirmi dört saat içinde yedek parçaları değiştirecektir.

4.  Değiştirilen yedek parçaların arızalı olaniarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

5.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya:da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

6. Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

7.   Jeneratörlerin bakım onarım yada parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

8.    Sistemde bulunan kontrol panellerinde donanımsal veya yazılımsal oluşabilecek arızaların müdahalesi bakım kapsamında olup, onarım için başka firmalardan alınacak hizmetler için ücret talep edilemez, ancak bunlar dışında sistem çalışmasına etki edecek arızaların çözümleri için alınacak test ve ölçüm hizmetlerine istinaden, hangi test ve ölçümlerin yapılması gerektiği servis raporu ile bildirilecektir. Kurum tarafından bu test ve ölçüm hizmetler için hizmet alımı yapılacaktır.

9.   Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

10. Cihazların Ölçümleme ve ayarlan (kalibrasyon) firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

11.   Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri en geç 2 (iki) saat içinde olmalıdır. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. İklim ve yol durumunun uygun olmadığı durumlarda arızanın aciliyetine hastane idaresi (teknik servis sorumlusu, cihazın kullanıcı birim sorumlusu) karar verir.

12.  Malzemenin hastane tarafından temîrtinin yapılması sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma parçalan temin edebileceğine dair yazılı bir taahhütte bulunmalıdır.

13.  Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

14. Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat'belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (hek, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.

15.  Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığrzararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

16.   Hakediş ödemeleri her bakım döne.hninin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.  !

Madde 5. Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1.   Yüklenici firma belirtilen markaların- herhangi bir jeneratör üretici firmasından yetkili servis belgesine ve eğitim sertifikasına sahip olmalı ve bu belgeleri teklifi ile beraber vermelidir.

2.   Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

3.   Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

4.  Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım, program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

5. Yedek parça fiyat üstesi (2022 yılı için)

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

BRÜLÖR BAKIM ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Madde 1- İşin Tanımı: Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi Ek Binasına ait 3 adet Ecostar, Dörtçelik Ruh Sağlığı ve'Hastalıkları Ek Binasına ait 5 adet Alarko, Nilüfer Ek Binasına ait 2 adet Lamborghini, Osmangazi Ek Binasına ait 1 adet Dreizler ve Rehabilitasyon Merkezi Ek Binasına ait 2 adet Baymak marka brülörün 01.01.2022*31.12.2022 tarihleri arası parça hariç toplam 3 defa periyodik bakım, onarım ve kontrollerinin yaptırılması ve 13 adet sıcak su kazanının basınçlı kap testinin yaptırılması ile ilgili hizmetlerin sağlanmasıdır.

Cihaz

Marka

Miktar

Dönem

Brülör

Ecostar, Alarko, Lamborghini, Dreizler, Baymak

13

3

 

Madde 2- İşin Kapsamı: Cihazlardaı meydana gelebilecek arızalan önlemek, cihazlarda herhangi bir hatanın ortaya çıkması ihtimalini azaltmak, cihazın ömrünü uzatmak ve daima verimli çalışmasını sağlamak amacıyla önceden belirlenmiş aralıklarla periyodik olarak cihazların her türlü bakım onarımları yapılacaktır.

Brülör Bakımlarında Yapılması Gereken İşlemler:

1) Ateşleme elektrotları temizlik, kontrol ve ayar.

2)  UV dedektörü temizlik ve kontrol.                   ■ • ■

3)  Hava fanı temizlik ve balans kontrolü.

4)  Hava klapelerinin temizlik ve ayar kontrolü.

5)  Servo motor kontrol ve ayar.

6)  Kumanda rölesi kontrol ve fonksiyon testleri.

7)  Gaz filtresi kontrol ve temizlik.

8} Pilot ateşleme sistemi kontrolü. ,

9) Bağlantı klemenslerînin gevşekliklerinin giderilmesi.

Madde 3- Genel ve Periyodik Bakımın Kapsamı:

1.   Yukarıdaki maddelerde belirtilen koruyucu, düzeltici bakım işleri belirtilen zamanlarda hastane teknik elemanları gözetiminde ve istekleri doğrultusunda yapılacaktır. Bakımı yapılan brülörler île ilgili düzenlenecek olan 3 nüshalı formun 1 nüshası ilgili birimde bırakılacak, 1 nüshası firma kendisine alacak, djğer nüshası ise fatura ekinde muayene kabul birimine bırakılacaktır.

2.   Servis sonrası düzenlenecek o.ian Teknik Servis Raporu ve Check List'in bakım sonrası hastane teknik elemanlarınca onaylanması sağlanacaktır.

3.   Arızaya müdahale: Cihazlar için bakım sözleşmesi yapılacak olan firma idare tarafından kendisine çağrı gelir gelmez en geç 2 (iki) saat içerisinde söz konusu arızaya müdahale edecektir. Parça gerekmemesi durumunda en geç 8 (sekiz) saat İçerisinde arıza giderilecektir. Parça gereken durumlarda ise parça temin süresi, kara ve hava ulaşımının normal koşullarda yapılamadığı ve gümrüklerin normal çalışmadığı haller dışında 24 (yirmidört) saati geçmeyecektir.

4.    Cihazların onanmmda kullanılacak olan her türlü parça malzemeler hastane tarafından temin edilir ve işi yüklenici firma tarafından ücretsiz takılır.

5.    Periyodik bakım öncesi hastane teknik—sorumlularından randevu alınmalı ve bir program

 

dahilinde hizmet verilmelidir.

6.     Brülör bakımı 4 (dört) ayda bir, toplamda 3 (üç) defa olacaktır.

7.  Yüklenici firma cihaz adetine göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (hek, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.

8.  Malzemenin hastane tarafından temininin yapılması sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhütte bulunmalıdır.

9.   Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

10.   Firma yangın yönetmeliği doğalgaz kullanım esasları kapsamında "Bina içi tesisatların, gaz kesme tüketim cihazlarının ve bacaların periyodik kontrol ve bakımları yetkili servislere yaptırılmalıdır." maddesine istinaden gerekli kontrol ve bakımlar firma tarafından yetkili servislere yaptırılacaktır.

11.    Firma hastane bünyesinde bulunan 13 adet sıcak su kazanının basınçlı kap testini ilgili Türkak tarafından akredite kuruluşa yaptıracak ve ilgili muayene ücreti firma tarafından karşılanacaktır. Testten geçmemesi durumunda revizyon için gerekli malzemeler hastane tarafından karşılandıktan sonra tekrar test için firma ilgili muayene kurulusunu davet edecektir ve test sonuçlarının bir nüshası hastane idaresine verilecektir.

12.   Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin1; uğradığı zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

13.   Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir. ;

Madde 4- Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1.  Yüklenici firma herhangi bir brülör üretici firmasından yetkili servis belgesine sahip olmalı ve bu belgeyi teklifi İle sunacaktır.

2.   Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin İsim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifi ile sunacaktır.

3.   Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

4.  Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veıya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

5.  Yedek parça fiyat listesi (2022 yılı için)


 

! T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK ^İLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİCİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ANA BİNA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİ YILLIK BAKIM İfE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1. İşin Tanımı:

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa’Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Binasında kurulu bulunan ısıtma-havalandırma vp iklimlendirme otomasyon sisteminin sözleşme süresi içerisinde 01.01.2022-31.12.2022 tarihleri arasında yılda 1 kez yapılacak koruyucu periyodik bakım ve onarım aşağıdaki kontrol, ayarlama, temizlik ve onarım işlerini kapsar.

Sistem

Marka

Dönem

İklimlendirme Otomasyon Sistemi

Siemens Apogee

1

 

2. Periyodik Bakımda Yapılacaklar:

1.   Sistemde bulunan vana, servomotoru; ve damper servomotorlarının durumları kontrol edilerek gerekli ayar, bakım, temizlik ve onarım işleri yapılacaktır.

2.  Filtre, vantilatör, aspiratör, fark basınç prosestatları, donma sıcaklık hissedicileri ve kanal sıcaklık hissedicilerinden gelen sinyaller test edilecektir. Arıza durumu varsa giderilecektir.

E. Filtreler gözle kontrol edilerek kirli olanlar hastane idaresine bildirilecektir. Filtrelerin temizlenmesi bu sözleşme kapsamında değildir. i

4.  Vantilatör ve aspiratörlerin bilgisayar üzerinden start/stop edildiği test edilecektir. Arıza durumu varsa giderilecektir.

5.  Bilgisayar ile DDC paneller arasında haberleşme olup olmadığı test edilecektir. Arıza durumu varsa giderilecektir.

6.  DDC panellerin periyodik bakımı yapılacaktır. Arıza durumu varsa giderilecektir.

7.  Hijyenik mahallerin tüm kontrollerinin ve izlemelerinin testleri, yapılacaktır ve arıza durumu varsa giderilecektir.

3. Aylık Bakım ve Onarımlarda Firmanın Uyması Gereken Kurallar:

1.  Otomasyon bakımları; yılda bir defe olmak üzere idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Şakım çizelgesinin imzalı bîr nüshası teknik servise, bir nüshası fatura ile birlikte muayene kabul birimine veriföcek, diğer nüshası da yüklenici de kalacaktır.

2.  Sonradan doldurularak gönderilen bakım checklistleri kabul edilmeyecektir.

3.  Bütün bakım ve onanmlar normal mesai .günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma-gelinmeyecektir. Bakım planı firma tarafından İdareden istenecektir.

4.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

5.  Arıza giderici bakım, çağırma yöntemine göre yürütülecektir.

6.     Yüklenici, bilgisayar programındaki bir arızanın hastane İdaresi tarafından kendisine bildirilmesinden sonra 24 saat içerisinde . hastane bilgisayarına bağlanacak ve bağlantı gerçekleştiği anda sistem arızasını tespit ederek gidermeye çalışacaktır. Bu arızanın uzaktan giderilememesi halinde ise arızanın kendine bildirilmesini takiben 72 saat İçerisinde arıza mahallinde çalışmaya başlanmış olacaktır.

7.  Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacak ve firma tarafından ücretsiz olarak yerine montajı yapılacaktır. Malzemeyi' terpin^edecek firma montajını, bakım firması eşliğinde
yapacaktır,

8. 

 
  Metin Kutusu: ; ,
I
t


Yüklenici anzalı yedek parçalann önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla itlareye teslim edilecektir.

9.   Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

10.  Arızanın giderilmesi için parça değişikliği gerekiyorsa kullanılan yedek parça cinsi ve miktarını belirten yazılı bîr evrak, hastanenin belirleyeceği bir personel ve yüklenici yetkilisince karşılıklı imzalanacaktır.

11.  Herhangi bir parçanın değiştirilmesine, yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm kararlar hastana idaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır.

12.   Otomasyon sisteminin bakım onarım yada -'parça değişiminde yükleniciden doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

13.  Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı’zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

14.   Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

15.   İdare, yüklenicinin sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

4. Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1. Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2. Otomasyon sisteminin her türlü bakımını ve anzasını giderecek taahhütname.

3.   Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu İle Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

4.   Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. Sözleşme süresinde personel değişikliği olursa yazılı olarak bildirilecektir.

5.  Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım, program gibi) fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır. Firma parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.  i

6. Yedek parça fiyat listesi (2022 yılı için)


 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ KALP MERKEZİ EK BİNA

İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİ YILLIK BAKIM VE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

l.İşin Tanımı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Hastanesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi Ek Binasında bulunan bina otomasyon sistemi LOYTEC LWEB-803 Visualizatiön marka yazılım ve saha cihazlarının 01.01.2022-31.12.2022 tarihleri arasında yılda 1 kez yapılacak koruyucu periyodik bakım ve onarım aşağıdaki kontrol, ayarlama, temizlik ve onarım işlerini kapsar.

2.1.  Bakım Periyodu: Belirtilen cihazların servis ve periyodik bakımları, sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihten sona ereceği tarihe kadar, toplam 1 (bir) tur olarak, idarenin ilgili birim amirliği tarafından belirlenecek tarihlerde yapılacaktır.

2.2.  Periyodik bakım hizmetleri normal çalîşma gün ve saatleri içinde verilecektir. Hafta sonu ve resmi tatillere denk gelen günlere bakım planlanmayacaktır.

2.3.  Arızalarm Giderilmesi: Bakım çalışm&ları dışında bildirilen arızalara, yüklenici firma tarafından 24 saat içinde müdahale edilecek ve yapılan işle ilgili servis arıza giderme formu düzenlenecektir.

3.Aylık Bakım ve Onarımlarda Firmanın Uyması Gereken Kurallar:

1.  Otomasyon bakımları yılda bir defa olmak üzere idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası teknik servise, bir nüshası fatura ile birlikte muayene kabul birimine verilecek, diğer nüshası da yüklenici de kalacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen bakım checklistteri kabul edilmeyecektir.

2. Yüklenici, sözleşme yaptığı yıl içerisinde bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dişinde, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.

3.     Yüklenici, bilgisayar programındaki bir arızanın, hastane idaresi tarafından kendisine bildirilmesinden sonra 24 saat içerisinde hastane, bilgisayarına bağlanacak ve bağlantı gerçekleştiği anda sistem arızasını tespit ederek gidermeye-çalışacaktır. Bu arızanın uzaktan giderilememesi halinde ise arızanın kendine bildirilmesini takiben 72 saat içerisinde arıza mahallinde çalışmaya başlanmış olacaktır.

4. Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri.yoluna gidecektir.

5.   Firma parçaları temin edebileceğine' dair yazılı bir taahhütte bulunmalıdır. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

4. Otomasyon Sisteminin Yeniden Yapılması veya Değiştirilmesi Gerekecek Parçalar Hakkında Aşağıdaki Sekil Uygulanacaktır:

1. Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

2.  Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.    -

3. Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

4.  Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.

5.  Herhangi bir parçanın değiştirilmesine; yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm kararlar hastana idaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır.

6.  Firma arızalı parçayı orijinal yedek parça ile değiştirecektir.

r?

7. Yüklenici firma bakım esnasında bildirijen arızalar için ayrıca ücret talep edemez.

8.   Yüklenici firma söz konusu bakım ve arızalarının giderilmesi için gerekli makine ve teçhizatı bulundurmak zorundadır. ;;;

9.   Bakımı yapılan sistemler DDC-PLC üniteler ile ilgili bakım raporları hazırlanacak ve İdareye iletilecektir.

10.   Otomasyon sisteminin bakım onarım yada parça değişiminde yükleniciden doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

11.  Firma tarafından arızalı olduğu tespit'edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığ; zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. .Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

12.   Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

13.   idare yüklenicinin sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

5. Bina Otomasyon Sistemi Bakımında Yapılacak İsler:

1. Sistemdeki her bir saha cihazı 1 yıllık bakım periyodu süresince en az 1 kez kontrol edilecektir..

2.   Klima santralleri üfleme ve dönüş -kanallarına bağlı kanal tipi sıcaklık sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

3.  Klima santralleri üfleme ve dönüş kanallarına bağlı kanal tipi sıcaklık ve aktif nem sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır,

4.   Klima santralleri üfleme ve dönüş kanallarına bağlı kanal tipi hava kalite sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

5.   Klima santralleri vantilatör ve aspiratör hücrelerine bağlı fan kayış kopma durumlarını izleme amaçlı kullanılmakta olan fark basınç prosestatlarının ve hortumlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.                                 , •

6.  Klima santralleri filtre hücrelerine bağ!:, filtre kirlilik durumlarını izleme amaçlı kullanılmakta olan fark basınç prosestatlarının ve hortumlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

7.  Klima santralleri ısıtıcı ve soğutucu batarya hücrelerine bağlı, serpantin donma durumlarını izlemek amaçlı kullanılmakta olan donma termostatlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

8.   Klima santralleri ısıtıcı ve soğutucu batarya servo motorlu vanalarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

9.   Klima santralleri üfleme dönüş ve karışım hava damperlerinin konumlandırılmasını sağlayan oransal ve on/off damper servo motorlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

10.  Dış hava meteorolojik tip sıcaklık ve nem sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

11.  Soğutma tesisatlarında, hatve kollektör sıcaklıklarını izleme amaçlı kullanılan daldırma tip sıcaklık sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

12.   Bina otomasyon sistemi dahilindeki novanet-pc haberleşme protokol dönüştürücü routerların, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

13.  DDC-PLC ünitelerin analog girişleri, dijital girişleri, analog çıkışları ve dijital çıkışları test ve kontrol edilecektir.

14.   Bakımı yapılan sistemler DDC-PLC üniteler ile ilgili bakım raporları hazırlanacak ve İdareye İletilecektir.

15.  Bakım çalışması tamamlandığında scâda programları ile ilgili son yedekler alınarak bîr kopyası idareye teslim edilecektir.

16. İdarenin talebi halinde, idare teknik personeline eğitim verilecektir.

6.Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1. Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2. Otomasyon sisteminin her türlü bakımını

ve arızas/fiı giderecek taahhütname. 2

3.   Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

4.   Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

5.  Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için {sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım, program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

6. Yüklenici belirtilen marka ve cihazların Yetkili Servis Belgesi'ne sahip olacaktır.

7.  Yedek parça fiyat listesi (2022 yılı İçin).

 

A

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SPLİT VE SALON TİPİ KLİMA BAKIM ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Madde 1: İsin Tanımı

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina, Kadın boğum Ek Bina, Kalp Merkebi Ek Binası, Osmangazi Ek Bina, Nilüfer Ek Bina ve Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binasına ait toplamda 120 adet split ve salon tipi klimanın 01.01.2022-31.12.2022 tarihleri arası 2 kez olmak üzere periyodik bakım ve onarımlarının yapılması işinin aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.

Cihaz

Marka

Miktar

Dönem

Split ve Salon Tipi Klima

Arçelik, Vestel, Mitsubishi, Regal, Beko, Auer

120

2

 

Madde 2: İsin Kapsamı

Aylık bakımlarda idare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller aşağıda belirtilen "Periyodik Bakım Esasları" dahilinde yapılacaktır.

Periyodik Bakımda Yapılacaklar:

•  İç ünite (evaporatör) kimyasal ilaçla yıkanmalıdır.

•  İç ünite fan kanatçıkları iyi temizlenmelidir.

•  İç ünite filtresi temizlenmelidir.

•  Gaz ölçümleri yapılmalıdır.

•  Elektronik kartın tozlan temizlenmelidir.'

•  Elektrik kablo bağlantı uçları kontrol edilmelidir.

•  Dış ünite (kondanser) kimyasal ilaçlarla yıkanmalıdır.

•  Drenaj tavası ve borusu temizlenmelidir.

•  Dış ünitede alçak ve yüksek basınç kontrolü yapılmalıdır.

•  Bakır boru bağlantılan ve izolasyonu kontrol edilmelidir.

Madde 3: Genel ve Periyodik Bakımın Kapsamı

•  Klimaların bakımları; yılda iki defa olmak üzere, idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır.

•    Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası teknik servis birimine, bir nüshası muayene kabul birimine, diğer nüshası da yükleniciye verilecektir.

•  Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin, mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında ve resmi tatillerde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.:

•   Bakım zamanı dışında çıkabilecek muhtemel bîr arıza halinde, bu durum idarenin yetkili teknik personeli tarafından derhal yüklenici firmaya bildirilecektir. Yüklenici firma İhbarı aldıktan sonra en geç il içi 8 saat, il dışı ise 12 saat içerisinde iş yerine gelerek klimanın a^zasmı giderme çalışmasına başlayacaktır.                        ^

- Klima arızasının, yükleniciden kaynaklanmayan bir nedenden dolayı giderilememesi gibi uzun süreli hallerde yüklenici durumu idareye bildirecek ve ek süre talebinde bulunacaktır.

Yüklenicinin idare tarafından yapılacak srıza ihbarlarına belirtilen sürede üç kere icap etmemesi halinde İdare sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

•  Yüklenici anzalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan yedek parçalar hastane tarafından temin edilmek üzere hastane idaresine bildirilecektir.

•  Parça değiştirilmesine ihtiyaç duyulmayan normal a rızaların giderilmesi bakım ücretine dahil olup, yüklenici ayrıca bir ücret talebinde bulunmayacaktır.

•   Malzemenin hastane tarafından temin edilmesi sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatla ndırn/abuîiste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

ı^

 

Değiştirilmesi Gereken Parçalar İçin Aşağıdaki Yol İzlenecektir:

a)  Değiştirilmesi gerekli parçalar için yüklenici firma tarafından bakım onarım raporu düzenlendikten sonra hastane idaresi tarafından satın alma boyutuna geçilir. Malzemenin alınmasından sonra yüklenici firma tarafından ücretsiz parça değiştirilme işlemi yapılacaktır.

b) Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

c)   İdare, yüklenicinin sorumluluklarım'yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Bu durumda idare başka bir yüklenici ile yeniden sözleşme yapabilir.

d)   Yüklenici firma klimaların arızası durumunda ve periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane İdaresine firmalarının açık adres ve kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.

e)    Klimaların bakımları yaz ve kış aylarına girişlerde yapılacaktır. Bakım planı idare tarafından verilecektir.

f)  Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

g)  Klimaların bakım onarım yada parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

h)  Yüklenici, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç bir (1) iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir.

ı) Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir. Sözleşme sonunda idarenin uygun gördüğü parçaların bertarafı firma tarafından yapılacaktır.

i)  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

j) Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

k) Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi

gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.

I) Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararhakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

m) Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir:

n) Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren belirlenen tarihler içinde yapacaktır. Cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verilecek, eğitim verecek personelin eğitici sertifikası olacaktır. Bakım planı idare tarafından verilecektir.

Madde 4: Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler

1.    Yüklenici firma herhangi bir klima üretici firmasından yetkili servis belgesine sahip olmalı ve bu belgeyi teklifi ile sunacaktır.   f

2.     Klimanın,her türlü bakımı ve arızasını giderecek taahhütname.

3.     Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ve Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan tanımlar geçerlidir.

4.     Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla İlgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. Sözleşme süresinde personel değişikliği olursa İdareye yazılı olarak bildirecektir.

5.    Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (hek, arıza vs.) cihazlardan bîr veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar İçin ücret talep edecektir. >

6.     Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.   1 -

7.     Bakım anlaşmalı firmalar arızalı teipit edilen malzemelerin hastane tarafından temin edilmesi sırasında her türlü talep İçin (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

8.     Yedek parça fiyat listesi (2022 yılı için)



 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ VRF KLİMA BAKIM ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Madde 1: İsin Tanımı

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi Ek Binası -1. kat anjiyo odalarına 1 adet dış üniteli (2 adet iç ünite), 2. kat anjiyo odalarına 1 adet dış üniteli (2 adet iç ünite) ve Trafo ve Jeneratör Merkezine 3 adet dış üniteli (8 adet kanal tipi iç ünite) Arçelik marka, Kalp Merkezi Ek Binası 1. kat Eko Ünitesine 1 adet dış üniteli (5 adet iç ünite), zemin kat Kemoterapi Ünitesine 1 adet dış üniteli (2 adet iç ünite) ve Yıldırım TRSM Ek Binasına 2 adet dış üniteli (6 adet iç ünite) Daikİn marka, Ge-tat Ek Binasına 4 adet dış üniteli {48 adet iç ünite) Fujitherma marka, Bağlaraltı ASM Ek Binasına 2 adet dış üniteli (10 adet iç ünite) ve Kadın Doğum Ek Binası Hiperbarik Birimine 1 adet dış üniteli (9 adet İç ünite) Mitsubishi Heavy marka, Kadın- Doğum Ek Binası Eczane Birimine 1 adet dış üniteli (8 adet iç ünite), Kalp Merkezi Ek Binası 1. ve 2. kattaki 3 adet İT pano odasına 1 adet dış üniteli (5 adet iç ünite) ve Kalp Merkezi Ek Binası 2. kat anjiyo odalarına 2 adet dış üniteli {7 adet iç ünite) Samsung marka vrf klima sisteminin 01.01.2022-31.12.2022 tarihleri arası 2 kez olmak üzere periyodik bakım ve onarımlarının yapılması işinin aşağıda belirtildiği şekildeyüklenici firma tarafından yapılması işidir.

Sistem

Marka

Dış Ünite

İç Ünite

Dönem

Vrf Klima Sistemi

Arçelik (Kalp Merkezi Ek Bina -1. Kat Anjiyo Odaları)

1

2

2

Vrf Klima Sistemi

Arçelik (Kalp Merkezi Ek Bina 2. Kat Anjiyo Odaları)

1

2

2

Vrf Klima Sistemi

Arçelik (Trafo Jeneratör Merkezi)

3

8

2

Vrf Klima Sistemi

Daikin (Kalp Merkezi Ek Bina 1. Kat Eko Ünitesi)

1

5

2

Vrf Klima Sistemi

Daikin (Kalp Merkezi Ek Bina Zemin Kat Kemoterapi Ünitesi)

1

2

2

Vrf Klima Sistemi

Daikin (Yıldırım TRSM Ek^Bİnası) ,

2

6

2

Vrf Klima Sistemi

Fujitherma (Getat Ek Binası)

4

48

2

Vrf Klima Sistemi

Mitsubishi Heavy (Bağlaraltı ASM)

2

10

2

Vrf Klima Sistemi

Mitsubishi Heavy (Kadın Doğum Ek Bina Hiperbarik Birimi)

1

9

2

Vrf Klima Sistemi

Samsung (Kadın Doğum Ek Bina Eczane)

1

8

2 ...

Vrf Klima Sistemi

Samsung (Kalp Merkezi Ek Bina 1. Ve 2. Kat İT Pano Odaları)

1

5

2

Vrf Klima Sistemi

Samsung (Kalp Merkezî Ek Bina 2. Kat Anjiyo Odaları)

2

7

2

Toplam             20             112


 

Madde 2: İsin Kapsamı

Aylık bakımlarda İdare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller aşağıda belirtilen "Periyodik Bakım Esasları" dahilinde yapılacaktır.

Periyodik Bakımda Yapılacaklar:      ^

•  İç ünite (evaporatör) kimyasal ilaçla yıkanmalıdır.

•  İç ünite fan kanatçıkları iyi temizlenmelidir.

•  İç ünite filtresi temizlenmelidir.

•  Gaz ölçümleri yapılmalıdır.

•  Elektronik kartın tozları temizlenmelidir.   .

•  Elektrik kablo bağlantı uçları kontrol edilmelidir.

•  Dış ünite (kondanser) kimyasal ilaçlarla yıkanmalıdır. '

•  Drenaj tavası ve borusu temizlenmelidir.

•  Dış ünitede aIçak ve yüksek basınç kontrolü yapılmalıdır.

•  Bakır boru bağlantıları ve izolasyonu kontrol edilmelidir.

Madde 3: Genel ve Periyodik Bakımın Kapsamı

•   Klimaların bakımlan; yılda iki defa olmak üzere, idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır.

•   Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ^ye^^are personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni

il'

 

tarafından imzalanacaktır. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası teknik servis birimine, bir nüshası muayene kabul birimine, diğer nüshası da yükleniciye verilecektir.

•  Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin, mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında ve resmi tatillerde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir. -

•. Bakım zamanı dışında çıkabilecek muhtemel bir arıza halinde, bu durum idarenin yetkili teknik personeli tarafından derhal yüklenici firmaya bildirilecektir. Yüklenici firma ihbarı aldıktan sonra en geç il içi 8 saat, İl dışı ise 12 saat içerisinde iş yerine gelerek klimanın arızasını giderme çaltşmasına başlayacaktır.

•   Klima arızasının, yükleniciden kaynaklanmayan bir nedenden dolayı giderilememesi gibi uzun süreli hallerde yüklenici durumu idareye bildirecek ve ek süre talebinde bulunacaktır.

•  Yüklenicinin idare tarafından yapılacak arıza ihbarlarına belirtilen sürede üç kere icap etmemesi halinde İdare sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

•  Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan yedek parçalar hastane tarafından temin edilmek üzere hastane idaresine bildirilecektir.

•  Parça değiştirilmesine ihtiyaç duyulmayan normal anzaların giderilmesi bakım ücretine dahil olup, yüklenici ayrıca bir ücret talebinde bulunmayacaktır.

•   Malzemenin hastane tarafından temin edilmesi sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Değiştirilmesi Gereken Parçalar İçin Aşağıdaki Yol İzlenecektir:

a)  Değiştirilmesi gerekli parçalar için yüklenici firma tarafından bakım onarım raporu düzenlendikten sonra hastane idaresi tarafından satın alma boyutuna geçilir. Malzemenin alınmasından sonra yüklenici firma tarafından ücretsiz parça değiştirilme işlerdi yapılacaktır.

b) Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

c)   İdare, yüklenicinin sorumluluklarını .yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Bu durumda idare başka bir yüklenici ile yeniden sözleşme yapabilir.

d)   Yüklenici firma klimaların arızası dur'umunda ve periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane İdaresine firmalarının, açık adres ve kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.      ' ''

e)    Klimaların bakımları yaz ve kış aylarına girişlerde yapılacaktır. Bakım planı idare tarafından verilecektir.

f)  Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

g)  Klimaların bakım onarım yada parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

h)  Yüklenici, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç bir (1) iş günü içinde yedek parçalan değiştirecektir.

ı) Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir. Sözleşme sonunda İdarenin uygun gördüğü parçaların bertarafı firma tarafından yapılacaktır.

i)  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

j) Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

k) Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi

gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.

İ) Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında .yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zarar hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

m) Hakediş ödemeleri her bakım dönemiriin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

n) Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; İşin yükleniciye verildiği tarihten itibaren belirlenen tarihler İçinde yapacaktır. Cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verilecek, eğitim verecek personelin eğitici sertifikası olacaktır. Bakım planı idare tarafından verilecektir.

Madde 4: Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler

1.    Yüklenici firma herhangi bir klima üretici firm^sTncten vrf klima sistemleri için yetkili servis belgesine

sahip olmalı ve bu belgeyi teklifi ile sunacaktır.

2.     Klimanın her türlü bakımı ve arızasını giderecek taahhütname.

3.     Bu şartnamenin uygulanmasında 47$4 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ve Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan tanımlar geçerlidir.

4.    Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. Sözleşme süresinde personel değişikliği olursa idareye yazılı olarak bildirecektir.

5.     Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (hek, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir. '

6.     Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

7.     Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temin edilmesi sırasında her türlü talep için (sarf, 'yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçalan temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

8.    Yedek parça fiyat listesi (2022 yılı için)

iv- I v ı

jjjLl


 

 

c

TC

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ HİJYENİK PAKET TİP KLİMA SANTRALİ BAKIM-ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Madde l.İsin Tanımı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Binaya ait 2 adet ACS marka ve 1 adet Aldağ marka. Kalp Merkezi Ek Binasına ait 6 adet İmeksan marka paket tip hijyenik klima santrallerinin 01.01.2022-31.12.2022 tarihleri arası 2 kez olmak üzere periyodik bakım ve onarımlarmın yapılması işinin aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.

Marka

Cihaz

Miktar

Dönem

ACS

Hijyenik paket tip klima santrali

2

2

Aldağ

Hijyenik paket tic klima santrali

1

2

İmeksan

Hijyenik paket tİD klima santrali

6

2

 

Madde 2.İ$in Kapsamı

İdare tarafından yaptırılması istenen bakım, temizlik ve kontroller aşağıda belirtilen Periyodik Bakım Esasları dahilinde yapılacaktır.

Periyodik Bakımda Yapılacaklar:

Cihazın durdurulması, elektrik şartellerin kapatılması,

Cihaz kapaklarının açılması, filtrelerin kontrolü gerekirse değişimi,

Motor kasnak ve kayışların kontrolü gerekirse değişimi,

Kasnak burçlarının kontrolü, gerekirse ayarlarnın yapılması,

Sıcak soğuk bataryaların kontrolü,

Serpantinlerin kimyasal ile temizlenmesi,

Santral hücresinin kimyasal ile yıkanması,

Buharlı nemlendiricilerin kontrolü,

Buharlı nemlendiricilerin su tankı ve boruların.kontrolü,

Basınç prosetatların kontrolü,

Süzgeçlerin ve sprey nozulların temizlenmesi, ■

Kontrol vanası buhar beslemesindeki süzgecin temizliğinin yapılması,

Damla tutucuların kontrolü ve temizliğinin yapılması,

Hava damperlerinin kontrolü ve ayarlann yapılması,

Filtrelerin kızak ve pay pas saclarının kontrolü,

Motor akım ve voltaj değerlerinin alınması,

Genel çalışma ve performans değerlerinin alınması,

Hava debi ve basınç değerlerinin ölçülmesi,

Klima santrali ile bina otomasyon arasındaki bağlantı kontrolü.

Madde 3. Bakım ve Onanmlarda Firmanın Uyması Gereken Kurallar:

1.  Klima santrallerinin bakımları, yılda iki defe1 olmak üzere idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Klima santrallerinim bakımları mevsim durumlarına göre (yaz ve kış mevsimi başlangıcında) İdare tarafından belirlenecek tarihlerde yapılacaktır.

2.   Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından İmzalanacaktır. Bakım çizelgesinirnmzalı bir nüshası teknik servis sorumlusuna, bir nüshası fatura ile birlikte muayene kabul birimine verilecek diğer nüshası da yüklenicide kalacaktır.

3. Sonradan doldurularak gönderilen bakım checklistleri kabul edilmeyecektir.

4. Bütün bakım ve onartmlar normal mesaî günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.

5.  Bakım zamanını- dışında çıkabilecek muhtemel bir arıza halinde, bu durum idarenin yetkili teknik personeli tarafından derhal yüklenici firmaya bildirilecek, mesai saatleri dahilinde olmak üzere, yüklenici firma ihbarı

 

6.   Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri i! içi 8 (sekiz) saat ii dışı ise 24 (yirmidört) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması dü.rumunda geçerlidir. İklim ve yol durumunun uygun olmadığı durumlarda arızaya 48 saat içerisinde müdahale etmek zorundadır. Arızanın aciliyetine hastane idaresi (teknik servis sorumlusu, cihazı kullanıcı cirim sorumlusu) karar verir

7.  Klima santral arızasının, yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş, belli bir nedenden dolayı giderilememesi gibi uzun süreli hallerde yüklenici durumu idareye bildirecek ve ek süre talebinde bulunacaktır. Yüklenicinin idare tarafından yapılacak arıza'ihbarlarına belirtilen sürede, üç kere icap etmemesi halinde idare sözleşmeyi tek t&raflı olarak feshedebilir.

8. Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan yedek parçalar hastane tarafından temin edilmek üzere hastane idaresine bildirilecektir.

9.  Parça değiştirilmesine ihtiyaç göstermeyen normal anzalann giderilmesi bakım ücretine dahil olup, yüklenici ayrıca bir ücret talebinde bulunamayacaktır.

10.    İdare yüklenicinin sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

Madde 4. Klima Santrallerinde Yeniden Yapılması veya Değiştirilmesi Gerekecek Parçalar Hakkında Aşağıdaki Sekil Uygulanacaktır:

1.  Değiştirilmesi gerekli parçalar önce yüklenici firma tarafından bakım onarım raporu düzenlendikten sonra hastane idaresi tarafından satın alma boyutuna getirilir. Malzemenin alınmasından sonra yüklenici firma tarafından ücretsiz parça değiştirilme işlen’i yapılacaktır.

2.  Malzemenin hastane tarafından teminimin yapılması sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bîr taahhütte bulunmalıdır. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzşrinden yapılacaktır.

3. Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tütanakld idareye teslim edilecektir.

4.  Yüklenici firma klima santrallerinin arızası durumunda yada periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.

5.  Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

6.   Klima santrallerinin bakım onarım yada parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

7.  Yüklenici firma, kurumun yedek parça" teminini bildirmesini takip eden en geç 1 (bir) işgünü içinde yedek parçalan değiştirecektir.

8.  Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

9.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma -yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.    ■1

10. Temin edilen parça ve sarf malzemele'r firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

11.   Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.

12.  Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda İdarenin uğradığı zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

13.  Hakediş ödemeleri her bakım dönemdin sonunda düzenlenecek olup son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

Madde 5. Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1. Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2. Klima santrallerinin her türlü bakımını ve artzasını giderecektaahhütname.

3. Firma TS 12850 kalite standartına uygun olrnalıdır.

4.    Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genöl Şartnamesinde ve ihale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

5.  Yüklenici firma hizmet vereceği teknik'personelinîn isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.   1

6.  Yüklenici firma cihaz .başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (hek, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.

7.  Firma teknik şartnameye uyacağına cair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

8.   Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım, program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçalan temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

9.  Yedek parça fiyat listesi (2022 yılı için)J

Sîirea’i'iites!; îMsaı ce:. >;« r-b'i.

^ rqi r-y ^

îvlskine Mühenriîsî *

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)