İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/193882 - Bakanlığımız Ek Hizmet Binasının Tefrişi İçin Mobilya Mal Alımı İhalesi

İhale No 2024/193882
Sektör Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
İdare DIŞİŞLERİ BAKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 22 Şubat 2024
İhale Tarihi 14 Mart 2024 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

MOBİLYA SATIN ALINACAKTIR

DESTEK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DIŞİŞLERİ BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Bakanlığımız Ek Hizmet Binasının Tefrişi İçin Mobilya Mal Alımı İhalesi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/193882
1-İdarenin
a) Adı : DESTEK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DIŞİŞLERİ BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : DR.SADIK AHMET CAD. 8 06520 BALGAT ÇANKAYA/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3122921354 - 3122922704
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Bakanlığımız Ek Hizmet Binasının Tefrişi İçin Mobilya Mal Alımı İhalesi
b) Niteliği, türü ve miktarı : Bakanlığımız Ek Hizmet Binasının Tefrişi İçin 35 Kalem Mobilya Alımı İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ankara İli Çankaya İlçesi Cumhuriyet Mahallesi Ziya Gökalp Caddesi No:5 Kızılay-Çankaya/ ANKARAR ve Dr. Sadık Ahmet Caddesi No: 8 Balgat- Çankaya/ANKARA
ç) Süresi/teslim tarihi : İhale konusu mobilyalar iş başlama tarihinden itibaren 60 gün içinde teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmeye müteakip (izleyen) 1 iş günü içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 14.03.2024 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Bakanlık Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
L Şeklinde Ofis Masası (Memur) /(140x70 cm h:72) 7 adet
Ofis Masası (Daire Başkanı)/(140x70 cm h:72) 8 adet
Etajer (Daire Başkanı)/(90x50 cm h:72) 8 adet
Ofis Sandalyesi (Memur)/(50x50 cm h:110) 120 adet
Yonca Masa (2’li)/(280x90 cm h:72) 1 adet
Yonca Masa (4’lü)/(280x140 cm h:72) 6 adet
Yonca Masa (6’lı)/(420x140 cm h:72) 5 adet
Evrak Dolabı (2’li ve Kapaklı) Büyük Boy (100x37 cm h:210) 52 adet
Evrak Dolabı (2’li ve Kapaklı) Küçük Boy (100x37 cm h:130) 20 adet
Evrak&Kıyafet Dolabı (Genel Müdür yarcımcıları,Büyükelçiler)/(110x35 cm h:180) 15 adet
Toplantı Masası ( 310x120 cm h:78) 2 adet
Toplantı Masası (435X120 cm h:78) 1 adet
Toplantı Koltuğu (50x50 cm h:110) 36 adet
Bekleme Koltuğu (50x50 cm h:80) 20 adet
Makam Masası /Büyükelçi (Tek Kesonlu)/(170x80 cm h:78) 12 adet
Makam Masası / Genel Müdür (210x90 cm h:76) 2 adet
Makam Masası / Genel M. Yardımcısı (190x80 cm h:76) 3 adet
Etajer / (Genel Müdür)/(100x60 cm h:76) 17 adet
Makam Koltuğu (Genel Müdür)/(50x50 cm h:110) 2 adet
Makam Koltuğu (Genel Müdür Yardımcısı, Büyükelçi,Daire Başkanı)/(50x50 cm h:110) 23 adet
Kare Sehpa (40x40 cm h:50) 16 adet
Orta Sehpa (90x55 cm h:50) 2 adet
Arz Koltuğu (50x50 cm h:80) 32 adet
2’li Koltuk (120x55 cm h:78) 1 adet
3’lü Koltuk(180x55 cm h:78) 2 adet
Tekli Koltuk (58x58 cm h:78) 4 adet
Küçük Toplantı Masası / (Genel Müdür)/(230x120 cm h:78) 2 adet
Güvenlik Masası(140x60 cm h:72) 1 adet
Çiftli Dilsiz Uşak(50x35 cm h:125) 22 adet
Ahşap,Metal Askılık(h:175) 25 adet
Ahşap Paravan (180x140 cm) 6 adet
Yemek Masası-Teras (120x80 cm h:72) 24 adet
Yemek Sandalyesi-Teras (42x40 cm h:85) 70 adet
Çalışma Masası (140x70 cm h:72) 50 adet
Komodin (58x40 cm h:55) 50 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)