İhale No | 1930215 |
Sektör | İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri |
İdare | MANİSA EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Manisa |
İşin İli | Manisa |
Yayın Tarihi | 16 Eylül 2019 |
İhale Tarihi | 18 Eylül 2019 11:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI
ALAŞEHİR/MANİSA
BACA TEMİZLİĞİ HİZMET ALIMI 19DT432598
MAHAL LİSTESİ |
||||
S. |
YERİ |
ALINACAK HİZMETİN ADI |
BİRİM |
MİKTARI |
1 |
KIŞLA TEHSİN MERKEZİ 985-KLF-KRS-056 |
1744 Kw (1.500.000 kcal) kapasiteli kazanın periyodik kontrolü (Baca Temizliği) |
Adet |
2 |
2 |
KIŞLA GAZİNO KAZAN DAİRESİ 1985-SGZ-KRS-057 |
406 kW (350.000 Kcal) kapasiteli kazanın periyodik kontrolü (Baca Temizliği) |
Adet |
1 |
3 |
KAYIT KABULMERKEZİ KAZAN DAİRESİ 985-KKY-KRS-021 |
50.000 Kcal kapasiteli kazanın periyodik kontrolü (Baca Temizliği) |
Adet |
1 |
4 |
NİZAMİYE KAZAN DAİRESİ 985-NİZ-KRS-020 |
50.000 Kcal kapasiteli kazanın periyodik kontrolü (Baca Temizliği) |
Adet |
1 |
5 |
GİYİNDİRME BİNASI KAZAN DAİRESİ 985-LOJ-KRS-001 |
116 kW (100.000 kcal) kapasiteli kazanın periyodik kontrolü (Baca Temizliği) |
Adet |
1 |
6 |
MERKEZ KOMUTANLIĞI KAZAN DAİRESİ 004-AMM-PRF-109 |
33,000-40,000 KCAL/H kap kapasiteli kazanın periyodik kontrolü (Baca Temizliği) |
Adet |
1 |
7 |
DAĞ EVİ KAZAN DAİRESİ 985-LOJ-KRS-001 |
32.000 Kcal kapasiteli kazanın periyodik kontrolü (Baca Temizliği) |
Adet |
1 |
Madde 5 - Sözleşmenin konusu işin/alımın tanımı
5.1. Sözleşmenin konusu; İdarenin ihtiyacı olan ve aşağıda miktarı belirtilen ve özellikleri düzenlenen Baca Temizliğinin yapılması (8 Adet) ve Belgelerin bu sözleşmede belirlenen şartlar dâhilinde Yüklenici tarafından temini ve İdareye teslimi işidir.
S.
NU. YAPILACAK İŞİN ADI BİRİM İHTİYAÇ MİKTARI
1 Sıcak Su Kazanı (Baca Temizliği) Adet 1
2 Buhar Kazanı (Baca Temizliği) Adet 2
3 Kat Kaloriferi (Baca Temizliği) Adet 5
5.1.1. Sözleşme kapsamında alımı yapılacak hizmet/ hizmetlerin miktarı:
5.1.1.1 . Sözleşmenin konusu; İdarenin ihtiyacı olan Baca Temizliğinin yapılması (8 Adet) ve Belgelerin bu sözleşmede belirlenen şartlar dâhilinde Yüklenici tarafından temini ve İdareye teslimi işidir. Cins ve miktarı mahal listesinde mevcuttur
5.1.1.2. Bu Sözleşme ile temin edilecek hizmet, sözleşme ve eklerinde yer alan düzenlemelere uygun alınacaktır.
Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli
6.1.İş bu sözleşme Hizmet Sözleşmesi ve sözleşmenin toplam bedeli …………………………………………………………. (rakam ve yazıyla) bedel üzerinden akdedilmiştir.
Madde 7 - Sözleşme bedeline dahil giderler
7.1.Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin her türlü ulaşım, vergi resim, harç, Sosyal Sigortalar Primi ve Bağ - Kur primi, Kıdem Tazminatları, iaşe ve ibadete giderleri ve iş kıyafetleri, sözleşmenin çoğaltılması da dahil sözleşme giderleri vb. bütün giderler sözleşme bedeline dahildir. Yüklenicinin teklif aşamasında tüm bu giderleri öngördüğü ve teklifini oluşturur iken, bu maliyetleri de teklif bedelinin içinde mütalaa ettiği kabul edilir.
7.1.1. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi sözleşme bedeline dahil olmayıp İdare tarafından yükleniciye ödenecektir.
7.1.2. Alım yapılacak hizmet Eğitim Alay Komutanlığı ALAŞEHİR/MANİSA kışla içerisinde bulunan mahal listesinde belirtilen yerlerde yapılacaktır. Baca Temizliği için gerekli malzeme, teçhizat, nakliye ve vb. giderler için yükleniciye ilave ücret ödenmeyecektir.
Madde 8 - Sözleşmenin ekleri
8.1. İhale dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılıklar olması halinde ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır.
8.2. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir:
1) Sözleşme tasarısı
2) Özel Teknik Şartname
3) Mahal Listesi
8.3. Yukarıdaki belgelerin zeyilnameleri, ait oldukları dokümanın öncelik sırasına sahiptir.
Madde 9 - Sözleşmenin süresi
9.1. Sözleşmenin süresi, ise başlama tarihinden itibaren (kararın imzalanmasına müteakip gün) 90 (doksan) takvim günüdür.
Madde 10 – İşin Yapılma Yeri, İş Yeri Teslim ve İşe Başlama Tarihi
10.1. İşin yapılma yeri :
Eğitim Alay Komutanlığı (Alaşehir/MANİSA)
10.2. İşe başlama tarihi
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 10 (on) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır. 10.3. Teslim programı ve teslim tarihi:
Yüklenici taahhüdün tümünü, işyeri teslim tarihinden itibaren 15 (onbeş) takvim günü içinde tamamlayarak geçici kabule hazır hale getirmek zorundadır. Sürenin hesaplanmasında; havanın fen noktasından çalışmaya uygun olmayan dönemi ile resmi tatil günleri dikkate alındığından, bu nedenlerle ayrıca süre uzatımı verilmez.
Madde 11 - Teminata ilişkin hükümler
11.1. Kati teminat alınmayacaktır.
Madde 12 - Ödeme yeri ve şartları
12.1. Ödeme yeri
İdare tarafından sözleşmeye ilişkin ödemeler Eğitim Alay Komutanlığı tarafından tanzim edilecek usulüne uygun belgelere istinaden, Alay Gerçekleştirme Astsubaylığı tarafından tahakkuka bağlanarak ait olduğu 2019 mali yılının 03.5.9.90 mali satır kaleminden Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usuller ile serbest bırakılma oranları dâhilinde düzenlenecek, evraklara istinaden Alaşehir Mal Müdürlüğünce yapılacaktır.
Ödeme emrinin Mal Müdürlüğüne geç intikali veya nakit yokluğu gibi nedenlerle istihkaklarının ödenmesi geciktiği takdirde yüklenici, herhangi bir hak talebinde bulunmayacak ve mal teslimatına devam edecektir. Yüklenici tarafından alım konusu malın, sözleşme ve ihale dokümanına uygun şekilde teslim edilmesi koşuluyla ödemelere ilişkin hususlar ve ödeme zamanı aşağıda düzenlenmiştir.
12.2 İdare, Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliğine göre gerekli evrak ve belgelerin tanzimi ve onaylanmasından itibaren Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usuller ile serbest bırakılma oranları dâhilinde düzenlenecek, evraklara istinaden Alaşehir Mal Müdürlüğünce yapılacaktır.
12.3. Ödemeye esas para birimi TRY (Türk Lirası) 'dır
İhale Kayıt Numarası: 19DT432598
İhalenin adı: BACA TEMİZLİĞİ HİZMET ALIMI
TEKLİF EDİLEN FİYATIN 0,00569 KARAR PULU, 0,00948 SÖZLEŞME PULU ALINACAKTIR. KATİ TEMİNAT ALINMAYACAKTIR.
18/09/2019 SAAT: 11:30' A KADAR TEKLİF GÖNDERMENİZ VE TELEFON İLE İRTİBATA GEÇMENİZ RİCA OLUNUR.
KURUMUMUZUN İHTİYACI, DOĞRUDAN TEMİN USULÜYLE HİZMET ALIMI YAPILACAKTIR. TEKLİF MEKTUBU, TEKNİK ŞARTNAME VE DİĞER BİLGİLER İÇİN MAİL VE TELEFON İLE İRTİBATA GEÇMENİZ RİCA OLUNUR.
Harun YILMAZ
Ulş.Yzb.
İhl.Koms.Bşk.
0236 653 00 11 / 1088
05065054616
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)