İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/52785 - Ayniyat Tüketim Depo Malzemesi Ve Teknik Atölye Malzemesi Satın Alınacaktır

İhale No 2017/52785
Sektör Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
İdare UŞAK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 15 Şubat 2017
İhale Tarihi 15 Mart 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

AYNİYAT TÜKETİM DEPO MALZEMESİ VE TEKNİK ATÖLYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

AYNİYAT TÜKETİM DEPO MALZEMESİ VE TEKNİK ATÖLYE MALZEMESİ ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/52785
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000 - 6512-6516 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 131 Kalem / AYNİYAT TÜKETİM DEPO MALZEMESİ VE TEKNİK ATÖLYE MALZEMESİ ALIMI İŞİ Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : UŞAK KAMU HASTANELER BİRLİĞİ UŞAK ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ, BANAZ DEVLET HASTANESİ, SİVASLI DEVLET HASTANESİ, EŞME DEVLET HASTANESİ VE AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ İLGİLİ BİRİMLERİ
c) Teslim tarihleri : Malzemeler 2 eşit parti halinde teslim edilecektir. İlk parti malzemeler sözleşme imzalanmasına müteakip 20 gün içinde teslim edilecek, ikinci parti ise Ekim ayının ilk haftası teslim edilecektir. Bağlı Sağlık Tesislerinin acil ihtiyacının olması halinde sipariş verildikten sonra malzemeler 10 iş günü içerisinde ilgili Sağlık Tesisine teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 31.12.2017 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 15.03.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

*İstekliler ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar teklif ettikleri malzemelere ait numunelerini/kataloglarını ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numunelerin/katalogların üzerine firma ismini ve ürünlerin ihaledeki sıra numarasını belirten etiket yapıştırılmış şekilde olacaktır.

77. ve 78. Kalemler için Katalog ve/veya Tanıtıcı Belge verilecektir.

108., 109., 110., 111., 112. ve 113. Kalemler için Numune ve/veya Katalog ve/veya Tanıtıcı Belge verilecektir.

Diğer malzemeler için en az 1’er adet numune verilecektir.

Ayrıca katalog verilen malzemelerde idarenin isteği doğrultusunda ihale sonrasında numune istenebilecektir.

*Firmalar teklif ettiği malzemelerin marka ve model bilgilerini teklifiyle birlikte sunacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Halk Bankası Uşak Şubesi TR200001200978200006100047 IBAN Nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
ARŞİV DOSYASI 49.500 adet
ASETATLI KALEM KIRMIZI 250 adet
BARKOD ETİKETİ 11.200 rulo
CD 20.200 adet
DVD 30.650 adet
CD-DVD ZARFI 52.800 adet
DAKSİL 865 adet
DOSYA GÖMLEĞİ-POŞET DOSYA (100)LÜK 700 paket
FOTOKOPİ KAĞIDI A3 110 paket
FOTOKOPİ KAĞIDI A4 12.650 paket
HESAP MAKİNASI 50 adet
KARTON BARDAK 86.000 adet
KLASÖR İNCE 1.050 adet
KLASÖR KALIN 1.950 adet
KURŞUN KALEM KIRMIZI 310 adet
KURŞUN KALEM SİYAH 620 adet
MAKAS ORTA BOY 135 adet
ISTAMPA MÜREKKEBİ KIRMIZI 27 adet
ISTAMPA MÜREKKEBİ MAVİ 110 adet
İNCE KALEM PİL AAA 6.720 adet
9 V YASSI PİL 1.200 adet
TELLİ DOSYA PLASTİK 13.250 adet
TÜK. KALEM KIRMIZI 1.620 adet
TÜK. KALEM MAVİ 15.500 adet
YAZI TAHTASI KALEMİ 87 adet
A4 ZARF 5.100 adet
A5 ZARF 6.500 adet
MAUSE (FARE) 300 adet
KLAVYE 300 adet
POWER SUPPLY 350W 130 adet
USB. :2.0 KABLO UÇLU 165 adet
DISPLYAY LİNK ADAPTÖR 58 adet
LGA İŞLEMCİ FANI 50 adet
İ5 DESTEKLİ LGA ANA KART 50 adet
İ5 İŞLEMCİ 30 adet
500 GB SATA HDD 158 adet
1 TB SATA HDD 39 adet
320 VEYA 500 IDE HDD 55 adet
CABLO TEST CİHAZI 9 adet
RJ45 ÇELİK KONNEKTÖR 600 adet
DVD-RW SATA 25 adet
USB DVD RW 9 adet
ANESTEZİ İLAÇ VE KAYIT DEFTERİ 160 cilt
YATAN HASTA TRANSFER KAYIT FORMU 40 cilt
ECZANE TALEP DEFTERİ 225 cilt
AMBULANS SEVK KAYIT FORMU 330 cilt
AMELİYAT VE ANESTEZİ TAKİP FORMU 125 cilt
ANESTEZİ İLAÇ VE MALZEME KULLANIM. FORMU 155 cilt
SICAKLIK TAKİP FORMU 75 cilt
YOĞUN BAKIM HASTA TAKİP FORMU 200 cilt
ÖLÜM KARTI (İPLİ) 2.200 adet
FİZİK TEDAVİ HASTA TAKİP KARTI 8.000 adet
REFAKATÇI KARTI 26.150 adet
AMBULANS PERSONEL GÖREVLENDİRME KARTI 80 cilt
YASTIK ALEZİ 2.000 adet
YATAK ALEZİ 1.850 adet
BOXS GÖMLEĞİ 1.050 adet
BONE 153.150 adet
ÇARŞAFLIK KUMAŞ BEYAZ 2.100 metre
GALOŞ 256.000 adet
HASTA BİLEK ANNE-BEBEK MAVİ 1.500 adet
HASTA BİLEK ANNE-BEBEK PEMBE 1.400 adet
HASTA BİLEKLİĞİ-BEYAZ 93.500 adet
HASTA BİLEKLİĞİ-KIRMIZI 3.800 adet
HASTA ÖNLÜĞÜ YETİŞKİN BOYDAN 6.200 adet
HASTA ÖNLÜĞÜ ALT-ÜST ÇOCUK 3.150 adet
HASTA ÖNLÜĞÜ ALT-ÜST YETİŞKİN 4.150 adet
HASTA ÖNLÜĞÜ BOYDAN ÇOCUK 2.150 adet
KETEN KUMAŞ YEŞİL 6.200 metre
KLOR TABLET 100LÜ 302 kutu
MASKE LASTİKLİ 123.000 adet
MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ RULO 2.400 rulo
NEVRESİM TAKIMI (TEK KİŞİLİK) 3.200 takım
PİKE TEKLİ 1.850 adet
POŞET ELDİVEN 405.600 adet
SEDYE ÖRTÜSÜ LASTİKLİ 80x240 27.010 adet
183x366x18 MM MDF LAM 650 tabaka
170x210x3 MM ARKALIK 350 tabaka
ARA MUSLUK FİLİTRELİ 140 adet
KISA LAVOBA MUSLUĞU 170 adet
MİX BANYO BATARYASI SICAK, SOĞUK 103 adet
MİX MUTFAK BATARYASI SICAK, SOĞUK 112 adet
20 MM PPRC KÜRESEL VANA 90 adet
25 MM PPRC KÜRESEL VANA 100 adet
18 WAT FLORESAN AMPULU 1.480 adet
36 WAT FLORESAN AMPULU 400 adet
15 WAT TASARRUFLU AMPUL 1.190 adet
72 WAT ELEKTRONİK BALAST 70 adet
36 WAT BALAST 85 adet
3x1.5 TTR KABLO 2.000 metre
3x2.5 TTR KABLO 600 metre
16x16 KABLO KANALI YAPIŞKANLI 810 metre
ERKEK TOP PRİZ UPS Lİ 500 adet
GRUP PRİZ 3 LÜ 305 adet
GRUP PRİZ 6 LI 315 adet
4x22 STARTER 225 adet
4x65 STARTER 175 adet
İZOLE BANT 420 adet
KOLİ BANDI 30 adet
TÜRK BAYRAĞI 20 adet
KIZILAY BAYRAĞI 20 adet
05 PİLOT KALEM (MAVİ) 50 adet
07 PİLOT KALEM (MAVİ) 50 adet
KALEM PİL 200 adet
ŞARJLI KALEM PİL (KÜÇÜK) 200 adet
İMZA SÜMENİ 5 adet
HIZLI YAPIŞTIRICI 300 adet
YAZICI TONERİ 100 adet
YAZICI TONERİ. 100 adet
YAZICI TONERİ.. 3 adet
YAZICI TONERİ… 2 takım
RENKLİ FAX TONERİ 4 adet
BASKI MAKİNASI MÜREKKEBİ 4 adet
TOPRAKLI ERKEK FİŞ 20 adet
TAHARET MUSLUĞU 10 adet
TUVALET BAS MUSLUĞU 20 adet
KAPI KOLU 30 adet
ŞEFFAF SİLİKON YAPIŞTIRICI 20 adet
CAT-6 KABLO 305 metre
ZARF (35*26) 500 adet
HASTA TEDAVİ DEFTERİ 6 adet
BÖLÜMÜ KAYIT DEFTERİ 6 adet
SERVİS NÖBET DEFTERİ 6 adet
ARAÇ GÖREV DEFTERİ 3 adet
EVRAK ZİMMET DEFTERİ 2 adet
BAĞCIKLI KLASÖR 200 adet
ZIMBA MAKİNESİ 24/6 50 adet
ZIMBA TELİ 24/6 VE 23/10 MUHTELİF (HER KUTU 1000Lİ BİR PAKETTE 10000 TEL) 100 paket
TORBA ZARF (RÖNTGEN ZARFI) 32x42 5.000 adet
TORBA ZARF (RÖNTGEN ZARFI) 32x45 5.000 adet
KESİCİ DELİCİ ENFEKTE ATIK KUTUSU 1.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)