İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/115903 - Atmosfer Gençlik Merkezleri Muhtelif Mobilya Alımı

İhale No 2025/115903
Sektör Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
İdare KONYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Konya
İşin İli Konya
Yayın Tarihi 30 Ocak 2025
İhale Tarihi 25 Şubat 2025 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

MOBİLYA SATIN ALINACAKTIR

KONYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ GENÇLİK VE SPOR HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

Atmosfer Gençlik Merkezleri Muhtelif Mobilya Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/115903
1-İdarenin
a) Adı : KONYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ GENÇLİK VE SPOR HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
b) Adresi : Aslanlı Kışla Cd. No:8 Çimenlik 42030 KARATAY/KONYA
c) Telefon ve faks numarası : 4445542 - 3322491961
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Atmosfer Gençlik Merkezleri Muhtelif Mobilya Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 77 Kalem Büro Mobilyası
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Konya Merkez ve Taşra İlçeleri
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmeye müteakip (izleyen) 5 gün içerisinde işe başlanacaktır. İşin süresi 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmeye müteakip (izleyen) 5 takvim günü içerisinde


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 25.02.2025 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Konya Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı Yerleşkesinde Bulunan İhale Salonu (Horozluhan Mah. Yeni İstanbul Cd. No:64 Zemin Kat Selçuklu/KONYA)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Yüksek Sehpa 20 adet
Yuvarlak Toplantı Masası 40 adet
Standlı Priz-1 35 adet
Standlı Priz-2 35 adet
Sandalye-1 24 adet
Sandalye-2 96 adet
Sandalye-3 6 adet
Dergilik 1 adet
Yazı Tahtası 2 adet
Toplantı Ünitesi 5 adet
Panel-1 120x145 1 adet
Panel-2 120x180 1 adet
Panel-3 80x145 1 adet
Bekleme Grubu-Dikdörtgen 23 adet
Bekleme Grubu-Kare 9 adet
Sandalye 53x55 160 adet
Bar Sandalyesi 16 adet
İkili Kanepe 2 adet
Dolap 80x84 27 adet
Kare Masa 5 adet
Kısa Panel 36 adet
Uzun Panel 33 adet
Sol Puf 13 adet
Sağ Puf 22 adet
Puf 73x96 2 adet
Kolsuz Tekli Kanepe 1 adet
Kolsuz İkili Kanepe 6 adet
Kolsuz Üçlü Kanepe 2 adet
Toplantı Masası Kenar Modülü 4 adet
Toplantı Masası Orta Modülü 2 adet
Prizli Bağlantı Modülü 4 adet
Tekerlekli Sandalye 6 adet
Puf 36x36 60 adet
Kare Sehpa 6 adet
Dikdörtgen Sehpa 8 adet
Toplantı Masası 100x240 1 adet
Askılık 29 adet
Masa 70x120 6 adet
Masa İçin Ön Perde 6 adet
Keson 6 adet
Tekli Puf 59 adet
Sehpa 52x52 5 adet
Kızak Ayaklı Koltuk 6 adet
Tekerlekli Koltuk 12 adet
Masa 60x160 5 adet
Masa 60x80 31 adet
Toplantı Ünitesi 100x220 1 adet
Karşılama Masası 4 adet
Yarım Daire Masa 85x140 6 adet
L: 80 Masalar İçin Ön Perde 6 adet
Dikdörtgen Masa 70x140 50 adet
L: 100 Masa İçin Ön Perde 50 adet
Kürsü 8 adet
Servis Arabası 14 adet
Yazı Tahtası 155x197 7 adet
Yazı Tahtası 205x197 2 adet
Sandalye 57x65 59 adet
Yan Sehpalı Üç Minder Kanepe 65x254 1 adet
Üç Minder Kanepe 65x193 1 adet
Puf 57x63 6 adet
Sallanan Koltuk 10 adet
Yatay Profil 4 adet
Dolap 40x100 4 adet
Raf 32x80 12 adet
Tavan Bağlantılı Dikey Profil 8 adet
Orta-Sırt Ofis Sandalyesi 24 adet
Saksılık 47x47 21 adet
Bar Taburesi 43x46 4 adet
Üçlü Bekleme Grubu 51x161 6 adet
Dikdörtgen Kablo Kapağı 12x25 7 adet
Kablo Tavası 17,5x37 7 adet
Priz Kutusu 5x33 9 adet
Yönetici Masası 90x180 1 adet
Etajer Dolabı 50x150 1 adet
Tekli Kanepe 2 adet
Üç Minderli Üçlü Kanepe 1 adet
Eliptik Sehpa 60x120 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)