İhale No | 2811956 |
Sektör | Tesis İşletme, Gayrimenkul Satış ve Kiralama Hizmetleri |
İdare | MİLAS BELEDİYESİ |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Muğla |
İşin İli | Muğla |
Yayın Tarihi | 8 Eylül 2023 |
İhale Tarihi | 21 Eylül 2023 13:30 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Toplama ve değerlendirme hakkı Milas Belediyesine ait olan Milas Belediyesi hizmet alanı sınırları içerisinde meydana gelen ambalaj atıklarının mevzuat hükümleri çerçevesinde evsel atıklardan ayrı olarak toplanması, taşınması ve ayrıştırılması ve geri kazanımı hakkı 2886 sayılı devlet ihale kanununun 45. maddesi gereğince açık ihale usulü ile 3 yıl süre ile kiraya verilecektir.
İhalesi 21/09/2023 Perşembe Günü saat 13:30’da Milas Belediyesi Başkanlık Makamında Belediye Encümeni huzurunda yapılacaktır.
Şartnamesi Milas Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğünde (Temizlik İşleri Müdürlüğü Hacıapti Mahallesi Labranda Bulvarı No:26 adresindedir.) görülebilir ve Temizlik İşleri Müdürlüğünden temin edilebilir.
İşin Muhammen Bedeli 3 (üç) yıllık 1.500.000,00 TL olup, geçici teminatı 45.000,00 TL’dir.
İhaleye katılabilmek için :
1-Kanuni ikametgah sahibi olmak.
2- Tebligat için Türkiye’de adres göstermek.Telefon numarası ile varsa faks numarasının ve elektronik tebligatının bildirilmesi.
3- Ticaret ve/veya Sanayi Odası Belgesini vermek.
a) Tüzel kişiler adına ihaleye katılacaklarda ihalenin yapıldığı yıl içerisinde
alınmış Ticaret ve Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğuna dair
belge
b) Gerçek kişiler için ihalenin yapıldığı yıl içerisinde alınmış Ticaret ve/veya
Sanayi odasına yada ilgili meslek odasına kayıtlı olduğuna dair belge.
4- İmza Sirkülerinin Verilmesi :
a) Gerçek kişi olması halinde Noter Tasdikli imza sirküleri
b) Tüzel kişi olması halinde Tüzel kişiliğin Noter tasdikli imza sirküleri
c) Ortak girişim olması halinde ortak girişimi oluşturan gerçek ve tüzel
kişilerin her birinin ayrı ayrı 3. maddede belirtilen belgeler ile pilot ortağın imza sirküsü
5- Vekalet ile iştirak edeceklerde Noter tasdikli vekaletnamenin sunulması.
6-Tüzel kişiler adına ihaleye katılacaklarda şirketi temsile yetkili olduklarına dair Noter tasdikli imza sirküleri veya Noter tasdikli yetki belgesi
7- Ortak girişim halinde Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi (örneği idari şartname ekinde mevcuttur)
8- İsteklilerin Ambalaj Atıklarının Kontrolü Yönetmeliği gereğince bu işi yapmaya yetkili olduklarını gösteren ve Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığından alınmış olan toplama ayırma tesisi için Çevre İzin ve Lisans veya Geçici Faaliyet belgesini sunması.
9-İsteklilerin “ Ambalaj atığı toplama ayırma tesisi” ile ilgili olarak 2. Tip tesis kriterlerini taşıdığına dair Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğünden/Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığından almış oldukları yazı/belgeyi sunması.
10- Araçlar ile ilgili belgeler :
İstekliler en az 3 (üç) adet sıkıştırmalı kamyon (en az 4 - 5 m3 kapasiteli), 1 adet cam toplama aracını bulunduracağına dair taahhütname (Örneği teknik şartname ekinde mevcuttur) sunacaktır.
11-Personel ile ilgili belgeler:
İstekliler en az 1 adet Çevre Mühendisi (Proje sorumlusu olarak) ve Nisan-Ekim ayları arası (7 ay) en az 12 adet personel ve Kasım-Mart ayları arası (5 ay) en az 10 adet personeli toplama, taşıma, geri kazanım işinde çalıştıracağına dair taahhütname (örneği teknik şartname ekinde mevcuttur) sunacaktır.
12- Geçici Teminat mektubu yada makbuzu
13-Milas Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınacak olan Milas Belediyesine borcu olmadığına dair belge
14-İhaleye katılacak kişinin (gerçek kişinin kendisinin, şirket adına ihaleye iştirak edecek kişinin yada ortak girişim adına ihaleye iştirak edecek kişinin ) nüfus cüzdan fotokopisi
Sunulması zorunludur.
Belgeler şartnameye uygun olarak düzenlenecektir.
Belgeler 20/09/2023 günü mesai bitimine kadar (saat: 17:30’a kadar) teslim tutanağı karşılığında Milas Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğüne teslim edilmek zorundadır. Mektup ile yapılan başvurularda mektupların en geç bu tarihte Belediyemize ulaşması gerekmektedir. Gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
İlanen duyurulur.
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)