İhale No | 2012/24150 |
Sektör | Nakliye ve Lojistik Hizmetleri İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | SOMA BELEDİYESİ CEVRE TEMİZLİK MÜDÜRLÜĞÜ |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Manisa |
İşin İli | Manisa |
Yayın Tarihi | 28 Şubat 2012 |
İhale Tarihi | 29 Mart 2012 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ATIK TOPLANMASI, NAKLİ VE KENT TEMİZLİĞİ HİZMETİ ALINACAKTIR
So ma B elediy esi Te miz li k İ şl er i M üdürlüğ ü
Soma İlçesi Belediye Ve Mücavir Alan Sınırları Dahilinde Oluşan Evsel Atıkların Toplanması, Nakli,
,Pazaryerlerinin Yıkanması, Bulvar-Meydan- Cadde-Sokakların Sulanması Vesüpürme Kent Temizliğinin 730
Takvim Gün Süreli hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/24150
1-İda re nin
a) Adresi : Soma Belediyesi -Temizlik İşleri Müdürlüğü Kurtuluş Mah. Atatürk
Caddesi Cengiz Topel Meydanı No:8 Kat:3 45500 Soma-Manisa
b) Telefon ve faks numarası : 2366132416 - 2366132418
c) Elektronik Posta Adresi : cevretemizlik@soma.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
Manisa ili Soma ilçesi Belediye ve mücavir alan sınırları içi.(Mahalle,
b) Yapılacağı yer : bulvar, meydan, çarşı, dere, ana arter, cadde, sokak, Pazaryerleri ve bu yerlere cephesi bulunan umuma açık alanlar.)
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.09.2012, işin bitiş tarihi 31.08.2014
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Soma Belediyesi Ana hizmet binası- Belediye Encümen toplantı ve ihale
Salonu (İdare Adresi)
b) Tarihi ve saati : 29.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır.
Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
Yüklenici aşağıda cinsi, âdeti, modeli, motor gücü ve kapasitesi yazılı araçları sözleşme süresi boyunca işin özelliğine göre verimliliği ve fonksiyonelliği ile hizmet sunumunun kalitesini sağlamaya yönelik, iş başında bulundurmak ve söz konusu hizmet işinde idarece ön görülecek çalışma programına uygun olarak çalıştırmak zorundadır. İhale tarihi itibariyle, Araç ve Makinelerin ruhsatlarındaki tarih esas alınarak aşağıda tabloda belirlenen model ve yaşlarda, teknik özellikleri temizlik faaliyetini sorunsuz yürütmeye uygun olacaktır.
İdare tarafından aşağıda cinsi,yaşı,sayı ve teknik özellikleri belirtilen makine,teçhizat ve diğer ekipmanların ihale konusu hizmet kapsamında çalıştırılması zorunludur. Makine, teçhizat ve ekipman için kendi malı olma şartının aranmaması esastır.
Sıra
No
Araç Ve Ekipman Cinsi Yaşı, Sayı Ve Belirgin Teknik Özellikleri
Miktar
Birim
1 Yol Süpürme Aracı Asgari (6 M3) Çöp Hazne Kapasiteli Ve 110 Hp Motor Gücüne Sahip,Vakumlu Yol Süpürme Makinesi Bu Kent Temizliği Hizmet Alımında Çalıştırılacak Araçlar En Az 2005 Model Ve Çalışır Vaziyette Olmaları Zorunludur.Hale Süresince, Haftada 6 Gün, , Toplam 625 Gün Çalışacaktır.
1
Adet
2 13+1,5 M³ Hidrolik Sıkış. Çöp Top. Aracı 280 Hp Motor Gücüne Sahip, (4x2) 6 Lastikli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu. Bu Kent Temizliği Hizmet Alımında Çalıştırılacak Araçlar En Az 2005 Model Ve Çalışır Vaziyette Olmaları Zorunludur.730 Gün Ve Günlük 7,5 Saat Çalışacaktır.
6
Adet
3 7+1 M3 Hidrolik Sıkış. Çöp Top. Aracı 130 Hp Motor Gücüne Sahip, (4x2) 6 Lastikli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu. Bu Kent Temizliği Hizmet Alımında Çalıştırılacak Araçlar İhale Tarihi İtibariyle En Az 2005 Model Ve Çalışır Vaziyette Olmaları Zorunludur.730 Gün Ve Günlük 7,5 Saat Çalışacaktır.
4
Adet
4 Römorklü Traktör Asgari 3 Ton Kapasiteli Ve 70 Hp Motor Gücüne Sahip Damperli Traktör Bu Kent Temizliği Hizmet Alımında Çalıştırılacak Araçlar İhale Tarihi İtibariyle En Az 2005 Model Ve Çalışır Vaziyette Olmaları Zorunludur.İhale Süresince Haftada 6
Gün, Günlük 7,5 Saat, Toplam 625 Gün Çalışacaktır.
3
Adet
5 3,5 M3 Minipak Çöp Toplama Aracı 110 Hp Motor Gücüne Sahip, Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu. Bu Kent Temizliği Hizmet Alımında Çalıştırılacak Araçlar İhale Tarihi İtibariyle En Az 2012 Model Ve Çalışır Vaziyette Olmaları Zorunludur. İhale Süresince Haftada 6 Gün, Günlük 7,5 Saat, Toplam 625 Gün Çalışacaktır.
1
Adet
6 Arazöz Asgari 10 Ton Su Kapasiteli Ve 200 Hp Motor Gücüne Sahip Yıkama Aparatlı,Enaz 20 Mt Hortumlu İtfaiye Arazözü Bu Kent Temizliği Hizmet Alımında Çalıştırılacak Araçlar İhale Tarihi İtibariyle En Az 2005 Model Ve Çalışır Vaziyette Olmaları Zorunludur.Araç 2012 Yılında 44 Gün2013 Yılında183 Gün,2014 Yılında 208
Gün,İhale Süresince Günde 7 Saat Çalışacaktır.
1
Adet
7 Pick-Up Kontrol Aracı (Dizel) Kasalı Çift Kabinli Ve Asgari 90 Hp Motor Gücüne Sahip,4x2 Pick-Up Kamyonet Bu Kent Temizliği Hizmet Alımında Çalıştırılacak Araçlar İhale Tarihi İtibariyle En Az 2012 Model Ve Çalışır Vaziyette Olmaları Zorunludur.
İhale Süresince Haftada 6 Gün, Günlük 7,5 Saat, Toplam 625 Gün Çalışacaktır.
1
Adet
Toplam 17 Adet
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İsteklilerin ihale konusu hizmet işiyle alakalı kaliteyi sağlamaya yönelik ihale tarihi itibariyle geçerlilik süresini doldurmamış aşağıda belirtilen kalite belgelerinin aslı veya noter tasdikli suretlerini teklifleri ile birlikte sunmaları zorunludur. Çöp toplama ve/veya kent temizliği hizmet alımı ihalelerinde; kalite yönetim sistem belgesi, çevre yönetim sistem belgesi ve İşyerleri-Kent Temizliği Hizmet Yeterlilik Belgesi (TS 13111) istenebilecektir.
Kalite ve standarda ilişkin belgeler ve kapsamları.
a) İş Yerleri - Kent temizliği için genel kuralları içeren TS 13111 standardına uygunluğunu gösterir hizmet yeri yeterlilik belgesi.
b) ISO 9001 : 2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi. (Kent içi temizlik, çöp-atık toplama ve nakliye)
c) ISO 14001 : 2004 Çevre Yönetim Sistem Belgesi (Kent içi temizlik, çöp-atık toplama ve nakliye)
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma
Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan
alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu ve özel sektörde yapılmış çöp toplama ve nakli hizmetleri alımı benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Soma Belediyesi- Temizlik İşleri Müdürlüğü Kurtuluş Mah. Atatürk Caddesi Cengiz Topel Meydanı No:8 Kat:3 45500 Soma - Manisa(Belediye Ana Hizmet Binası) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Soma Belediyesi Ana Hizmet binası- Belediye Encümen toplantı ve ihale Salonu ( Kurtuluş mahallesi, Atatürk Caddesi Cengiz Topel Meydanı, No: 8 45500 Soma /Manisa ) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle
toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)