İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ataçman, Cerrahi Alet Ve Optik Onarımı İşleri

İhale No 2520629
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 15 Ağustos 2022
İhale Tarihi 17 Ağustos 2022 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

           
   

Tarih Teklif No

 
     

: 15/08/2022

 
 

teklif isteme formu

 
 
 

 

 

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bıırsa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Metin AKYUZ (Satmalma Memuru )

Telefon

: 0224 294 42 67

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

Sayın................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

AT AÇMAN ON ARİ MI VE BAKIMI İŞİ

5

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Malı. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 17/08/2022 tarihi, saat kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

 

NOT

 

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Metini

z

 

SatmahfiSvN

I em uru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu böRim^âtınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

F.23.002.01

 

 

 

Doküman Kodu:

F.23.028.00

 

 

ilk Yayın Tarihi:

03.11.2011

İVrr--'

İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI

Revizyon Tarihi:

-

 

Revizyon No:

0

K myr*v

 

Sayfa No:

1

 

08.08.2022

TUTANAK

Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.

Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.

GEREKÇE:

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ameliyathane biriminde kullanılmakta olan 5(Beş) adet arızalı olduğu Klinik mühendislik birimimize bildirilmiştir. Onarımı klinik mühendislik birimimizce yapılamamaktadır.

Aletler biriminde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL servisine yaptırılması hususunda;

Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.

ONARIM YAPILACAK CİHAZ

BİRİM

MİKTAR

Ataçman Onarım İşi

Adet

5

 

 

           
 

Gdkhan OZ

SaökıBilimterr Ün

Bursa Y

Siiû

 
   
   

ldiîuj

ıtisas Egt.A135.H0- :^W,?Kay*t Yetkilisi

 
 
 

 

 

 

■ y ■■

 

/

T.C.

t i

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

T.C. Scsğiık Bokonlığı

Turmvc* Kamu

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Kummu

 

AT AÇMAN ONARIM VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Onarım yapacak firma aletin arızasmı bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.

2.      Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birimine teslim edilmelidir.

3.      Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.

4.      Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.      Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.      Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.

7.      Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.      Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.

9.      Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaraları belirtilerek yazılacaktır.

10.  Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.

11.  Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.

oüU DUlSis ı ÜıvsCK ıiuısas cAt>

EVSurat TAMAÇ

Sici)W-!MM65W Biyorpedikpl $dmncnsr )

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK’dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazm/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                                   Faturalarda            TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4-  UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

 

08/08/2022 CERRAHİ EL ALETLERİ LİSTESİ


 

 

/*/'?/ ^4 * * /

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 15/08/2022 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Metin AKYUZ (Satmalına Memuru )

Telefon

 

0224 294 42 67

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin(5)gmaiI.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

 

Sayın................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Bîrim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

CERRAHİ ALET ONARIM VE BAKIM İŞİ

103

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza girîş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal atımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında Ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 17/08/2022 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Metin AKYÜZ Satmalına Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

1-.23.002.01

*

 

Doküman Kodu:

F.23.028.00

(4)

 

İlk Yayın Tarihi:

03.11.2011

 

İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI

Revizyon Tarihi:

-

Saftık 3ofrGniıg!

Tu<kiy«? Kjrmı

Revizyon No:

0

K^îiUmo'O/1 KUfUrtV.'

 

Sayfa No:

1

 

09.08.2022

TUTANAK

Birimimizin, ekte ihtiyaç Tespit Cetvelimde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.

Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.

GEREKÇE:

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ameliyathanelerinde kullanılmakta olan 79 (Yetmiş dokuz) adet Cerrahi Aletin arızalı olduğu Klinik mühendislik birimimize bildirilmiştir. Onarımı klinik mühendislik birimimizce yapılamamaktadır.

Aletler biriminde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL servisine yaptırılması hususunda;

Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.

ONARIM YAPILACAK CİHAZ

BİRİM

MİKTAR

Cerrahi Alet Onarım ve Bakım İşi

Adet

79

 

 

 
 

dirim

Eğt.AroŞ.Hast kilisi

 

 

 

 

 

 

/

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa II Sağlık Müdürlüğü

TC Sogiek SoKonirğı

T ufkiye* K/>my

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

HooLvks«xi Ku'umo

 

CERRAHİ ALET ONARIM VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Onarım yapacak firma aletin anzasım bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.

2.      Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birimine teslim edilmelidir.

3.      Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.

4.      Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.      Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.      Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.

7.      Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.      Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.

9.      Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaraları belirtilerek yazılacaktır.

10.  Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.

11.  Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK’dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                       Faturalarda            TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4-UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

 

t & 1 ,     s o

14,

- «i.

L „i. ^ Ov^ o. j^1—a.

/>—,s5%

Metin Kutusu: A /V£ C&.^ 0 Ou A, ^ ^<IS^ NcxV^S<

 

 

 

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: MıVcs ^p9-^sX'V' (s^^C.^ckj'v 4^VlUW*

T <X ccL ^ 0=> %.


 

 

                   
   

V3

v. d

 
 
   

CVrevU- O-'Ai ^aftvV H’-.u açAcC<A.

 
 
   

>a^

 
 
   

VAJ o p Vl rx^

 
 

<Lx                   t V' r

U

 
 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

TUTAMA tLrr£^

L( A<U.+-                                        MqV_q S'(Y\2_vo b>>^^one.S

rCa oVoAor.


 


 

 

^^*L ' ^çVvV,

/^Xİr'cTiıXA

l4=Mp^V*î

*%slv^7*/

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

TUTANAK FORMU 1

1

Doküman Kodu: KU.FR.01 | Yayın Tarihi: 10.12.2010 | Revizyon Tarihi: 12.06.2020 | Revizyon No:05 i | Sayfa No: 1/1

 

T arih: r^.iO.U. Zü. UL~

Q>£jtn CzfohiL', Ce^oA, obıf

OİJp* ''/©/-'?/✓* /                       ŞJlrzy*/n tfoff{*-*&? O/v                                 j

 

                       
   
 

•T^

 
 
 
   

oJ^A

 
 
   

efr/

 
 
   

fe.'c^, c«y?t c^'S ?

 
   

'N

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:'Z~ elrK 5^-                                                                                            ^ ^

J>. A<^5 c^Vcys>           VA^çfc> Ç>

H- <2^eV                                                                       '

^                                ,i V ij(w

ÇVc*A>                                                                            ^ bluUyt-Hr^^^)

Â^CM^ &>X=xJr~^                                             (^Ü<^

^r- (£otve/"(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       
  Metin Kutusu: 4/c«^   Metin Kutusu: »
 

/ Ae_A'

 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜOÜRUJĞÜ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

Doküman No

TSY.FR.13

Yayın Tarihi

06.08.2014

Revizyon Tarihi

-

TEKNİK BAKIM - ONARIM DESTEK FORMU

L _ _ _ ______________________  ______  ______ ..____________

Revizyon'No

0

Sayfa No

1 / 1

İş No

256872 İstek Tarihi

20.07.2022

İstek Saati 07:50:12

İstem Yapan Birim

Cerrahi Aletler

Arıza Türü

Cerrahi Aletler Takibi

Cihaz Bilgileri

Kodu

C

Adı

 

Markası

I . .......................  _

Modeli

 

Kullanım Yeri

J- - (fer?

Seri No

 

Arıza Bilgileri

3-              LAWTON         451367 KERRİSON RANGER

4-                  OTOMATİK   CÎLT EKARTÖRÜ

5-           ELCON  344-142 KERRİSON RANGER

110/idA lı'PDDİCrkM DAM/tPD

Künye No

0

Onay-Red Açıklama

 

           

Onay Tarihi

Çağrı Nedeni - Arıza Türü

IP Adresi

Dahili No

21.07.2022 10:48:42

-Cerrahi Aletler Takibi

10.116.14.138

8275

Sonuç açıklama Kullanılan Malzeme Düşünceler


 

Onarımı Yapan

Sorumlu Teknisyen

Arıza Bildirim Yapan Birim

GÖKHAN ÖZTÜRK

 

NİLÜFER AMELİYATHANE

 

 

EBRU BİLGİN ÇOKÜNLÜ

Kullanıcı GÖKHAN ÖZTÛRK 9.08.202215:47:23


 


 

 

~PUTAKAİTTİ 2^

VJCO

 

 

 

 

'"Tc^mİT i rCrp olunur-

 


 

 

 


 

 

 

/ * ■ f*/sr 0

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

TUTANAK FORMU |

Doküman Kodu: KU.FR.Q1 | Yaym Tarihi: 10.12.2010 | Revizyon Tarihi: 12.06.2020 | Revizyon No:05 i jSayfaNo:!/!

 

Tarih: 15/..<ü.U 2~L

 

Metin Kutusu: ■JL. £WV J- £<-V*aLaA .

Oj^tvoU^ t>,2C*

uc iv cAyy ^ V vo

b^KVV

cu^__

-)^— ciotuv i r^oboOfv^

05" -J2jz>(>o 7

 

 

 

 


 

 

Jt.. -*S'

y~*y^A^r.yrı"> a-'1!

(m

±% 'Ş >/* i

U

t

i

| SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ

f| BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

 

1 TUTANAK FORMU

Doküman Kodu: KU.FR_Q[ff | Yayın Tarihi: 10.12,2050 | Revizyon Tarihi: 12.06. 2020 j Revizyon No:05 Sayfa No; 1/1

 

,t

Metin Kutusu: T anîn: Lt. ./. !1Q22-Bursa Yüksek ihtisas

TC: 99539028814

fitlîKfi fiLCHEIKH KADRO

Proiocel '2017120027 DR.[]

GENEL CERRAHI Ooc.Dr .YURDftlCUL t KRıSGK-Goclcl Koruma Kanunu (6< OT: 25.01.1380 Tkp)3DSBV0U

tlua.T: 13,06.2022

Triaj Renk:

(tr-Ofe-Jİ-C'2-2 -knVnVıdc /Wna                                         Idodcc (.2-C22.53

<^\                        <S»roâ.wx^f.!'. I      M^TöAJ

Metin Kutusu: fV'Ç/k.a (Q.'-Gl'îyS cod i u                                        ■ tVirvcAA^v^ ^ç t

Metin Kutusu: OsTG^O^n 0^^OTK)SVOV of t ec
 
• / X* *■ :

Y AVr '

%

ıiV'



 


 

; *fif O ^y*

i*vsnr

+^Qİİ>V/

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

TUTANAK FORMU I

Doküman Kodu: K.U.FR.01 | Yayın Tarihi: 10.12.2010 | Revizyon Tarihi: 12.06.2020 | Revizyon No:05 ! | Sayfa No: 1/1

 

jA'

orv^-i?

lCsXer fû2f'^-c? 0- UGMc^-----o,yp~&£i±___________ ^ ^

o        '' v                         ^_ ------------ "" "                                                       i

worU?^ ^J£T^®^rı~o'i‘i-                                                                             crveU^ «ss^-v^?

Vc^fvarUc, Xo^e gî^-^ g ^,^0 (İJ2rÇ~ f 'V^. Sl.1"As

^S~C (

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: •İAW-v aU^

Metin Kutusu: <2i? V?p ; Tr^ ^col^r * r,

 

 

 


 

 

 


 

 

SZ*>

f /#?%\ i*(ir 0

 

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

ÇÇÖ*/

 

TUTANAK FORMU

Doküman Kodu: KU.FR.01

| Yayın Tarihi: 10.12.2010 | Revizyon Tarihi: 12,06.2020 | Revizyon No:05 | Sayfa No: I/I

 

Tarih: f^j0.6s.r21X&l

. Qî I" t/CyOr!0A^/ OO^de

t>usjc^"         vo~ cö^codsua. Visa p^ec^i ‘ tî^lc

i

OVcrde          on^cfe^ catmüV.

Metin Kutusu: t&fıkı» r*cf

Kf-^a<'ck^

 

 

-¥■

 

Doküman Kodu:

F.23.028.00

( - )

 

İlk Yayın Tarihi:

03.11.2011

 

İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI

Revizyon Tarihi:

-

TurKiya Kı»mvj

Revizyon No:

0

 

 

Sayfa No:

1

 

09.08.2022

TUTANAK

Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.

Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.

GEREKÇE:

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ameliyathanelerinde kullanılmakta olan 24 (Yirmi Dört) adet Forceps’in arızalı olduğu Klinik mühendislik birimimize bildirilmiştir. Onarımı klinik mühendislik birimimizce yapılamamaktadır.

Aletler biriminde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL servisine yaptırılması hususunda;

Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.

ONARIM YAPILACAK CİHAZ

BİRİM

MİKTAR

Cerrahi Alet Onarım ve Bakım İşi

Adet

24

 

 

 

 

/

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

^^

Bursa II Sağlık Müdürlüğü

TC. Soçjlık 3okort|ı^ı

TufVIyr* Komu

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

 

 

CERRAHİ ALET ONARIM VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Onarım yapacak firma aletin arızasım bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.

2.      Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birimine teslim edilmelidir.

3.      Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.

4.      Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.      Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.      Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.

7.      Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.      Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.

9.      Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaraları belirtilerek yazılacaktır.

10.  Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.

11.  Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.


 

TCS^fjhk 8ıîk*jrtlî6ı

Maolanpiçsı K»*rtxnt.


 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                                   Faturalarda            TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2-  Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

 

s-'İr

^/^TxV

*

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ‘

TUTANAK FORMU

. -....... - .....................................  I

Dokuman Kodu: KU.FR.0l 1 Yayın Tarihi: 10.12.2010 | Revizyon Tarihi: 12.06. 2020 | Revizyon No:05 1 | Sayfa No- l/l

 

Tarih:<k)./fife/.a32,'L

2-53 ~ Uo"£> nM'v-oro) t ^pbs>v2% C-^sfno ^forseps'?       f

CŞr®S<o^ Vur AıfK^vr, Xjş^£/'                                               r-^?

^ ^        <<n^ Sc^mC-j'.

4^-&~ Qr"^

 

 

 

 

 

 

 

^VVSVV*.

Vi'vI^V

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM V£ ARAŞTIRMA HASTANESİ '

TUTANAK FORMU

 

Dokuman Kodu: KU.FR.01 | Yayır. Tarihi: 10.12.2010 | Revizyon Tarihi: 12.06.2020 | Revizyon No:0S ! | Sayfa No'I/l

 

Tarih: Ok'tâM: 2

 

       
 
 
   

1 X

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

 

TUTANAK FORMU

Doküman Kodu: KU. FR. 01 Yayın Tarihi: 10.12.2010 | Revizyon Tarihi: 22.01.2016 | Revizyon No:03 | Sayfa No:l/l


[ "T.


 

1rtc'Q     $Wİ{^ÜrcA^

^ 0^,4, s=öıU cMWr                                vejöf l°'£nt,<s

açre$S<>-€.Medp<0

>‘îiaWç^?'îe sl/'Ü.v-/'.

J_ __                                                                 İCöS loi {oL^

forSepS?. ry_ ST&Veslof ©0q   J

r , , u.- .V                           İSI-UOO-UO-}-

n __ ^(S^obtlAop^ O

cr^f=«^                                            lîö3^r- oı«o

5_ $(SxJ St<rt r«^« 290-8^ « ^ ıWP.(o«K4J.

İW 'h^ CV^ 13023 ^ ^ bts                                                                                                  cT3l^

■JLOrSOP^^/                                                                  _               *

?_ İL% 16l3SbOO«,.> lo «A<                                                                           W

^ __ !ay S^o%- 17) O ’loVf'ci.H VMLS ç>_ î|c&er r-s'M ^5. ^S«5-oo> 'lot r-<^ o^€ ı cTs-t^ f*crSaf*^

„ ÎNNS).Ver                 2 S                    Vot cckf kf.jpfST for^e^

H _ TL^b (jv^W SS U|OO~^ Wc                                                                            ^v-s^#3

i <^__ ■(L'Y                   2 5 2> % So CPM'İ |k<3^j^ctM                                    CiSf- faS^S

C V Qt

Tutanak formunu doldururken 5NK1 yöntemine göre yani; Kim, Ne, Nerede, Ne zaman, Neden, Nasıl sorularım cevaplayacak şekilde doldurmaya lütfen dikkat ediniz._____________ /^„u^_______

J; JrO

'/*Sff$< /c


 

 

AAJAL

 

 

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: ,<^•#-0. Vvs.~^ l>/~, 1.Metin Kutusu: aS

 

cxci. —İ or dJ2^ y ^ 'C°-/|-<5 5 a—* s a (j>)<a_A~ ^ ı <r Z4"*’

1

 

 

 

 

1 öd, |orOC.prf                                                 Lı^v£.

 

 

 

 

 

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 15/08/2022

‘ * ❖vvJL-v.v' */

TeklifNo :

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Metin AKYUZ (Satmalına Memuru )

Telefon

: 0224 294 42 67

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

Sayın................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fivat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

OPTİK OMARIMI VE BAKIMI İŞİ

6

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal aiımlarında Ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet aiımlarında Ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Gad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 17/08/2022 tarihi, saat kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli (îsîm,imza,Kase)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Metin AKYÜZ Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

r.23.002.01

 

 

 

Doküman Kodu:

F.23.028.00

( i )

 

İlk Yayın Tarihi:

03.11.2011

 

İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI

Revizyon Tarihi:

-

T uffc'V*’ JCjiTiu

Revizyon No:

0

 

 

Sayfa No:

1

 

08.08.2022

TUTANAK

Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.

Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.

GEREKÇE:

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ameliyathanelerinde kullanılmakta olan 6 (ALTI) adet Optiklerin arızalı olduğu Klinik mühendislik birimimize bildirilmiştir. Onarımı klinik mühendislik birimimizce yapılamamaktadır.

Aletler biriminde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL servisine yaptırılması hususunda;

Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.

ONARIM YAPILACAK CİHAZ

BİRİM

MİKTAR

Optik Onarım ve Bakım İşi

Adet

6

 

 

 

 

/

T.C.

v

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa I! Sağlık Müdürlüğü

T ufkiye Kuwrw

S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

 

 

 

       
   

OPTİK ONARIM VE BAKIM
TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.       Onarım yapacak firma aletin arızasmı bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde
tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.

2.       Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı
yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.

3.       Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.

4.       Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.       Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı
olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.       Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar
ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda
kesinlikle belirtilmelidir.

7.       Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile
birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.       Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik
Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.

9.       Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin
marka, model ve seri numaraları belirtilerek yazılacaktır.

10.   Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan
firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul
edilmeyecektir.

11.   Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler
kabul edilmeyecektir.

^^aufsatujseKmtisasEAH.

Nlurat TAMAÇ

jlKjJVI                                         Sicil Nc|‘. MM65167

 
 
 

Saw oııifrııeru;n)*#r<;itp<:; Bursa

TSKlVkeri

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*

Tu'Mvr K»mı>

Kı*'U'rv


 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                                   Faturalarda            TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4-  UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

 

       
   

SBÜ Bursa YûkaeK IMjşas£.A.h Murat TAMAÇ Sicil Np:m65167

Biypriıe$kş( fy^ertf's'

 
 

i dirim

ıtisas EgtAraş.Has' af t Yetkilisi

 
 

 

 

 



 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)