İhale No | 2016/134288 |
Sektör | İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat |
İdare | URLA BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 29 Nisan 2016 |
İhale Tarihi | 23 Mayıs 2016 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
URLA BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Urla Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğünce muhtelif sokaklarda kullanılmak üzere asfalt alım işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/134288 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | HACIİSA MAHALLESİ BÜLENT BARATALI CADDESİ NO: 3 35430 URLA/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2327541144 - 2327541145 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | fenisleri@urla.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 6000 Ton Asfalt Aşınma Tabakası, 1000 Ton Asfalt Binder Tabakası, 500 Ton Asfalt Rodmix Tabakası ve 5 Ton MC30 alımı yapılacaktır. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Üretim tesisten teslim alınacaktır. |
c) Teslim tarihleri | : | 1. Alımı yapılacak ürünler; idarenin talebi doğrultusunda peyderpey teslim edilecektir. 2. Sözleşmenin imzalanmasından sonra İdarenin Bayındırlık birim sorumlusu tarafından e-posta veya faks yolu ile teslimi istenen cins ve miktarda malzeme yükleniciye bildirecektir. 3. Malzemeler, siparişin verilmesinden itibaren, en geç 3 iş günü içerisinde hazır edilecek, idareye ait araç yüklenici firmanın üretim tesisinden (Urla Merkeze en fazla 90 km mesafede kalmak şartıyla) tam ve eksiksiz olarak teslim alacaktır. 4. Üretim Tesisine en yakın yerde malzemeyi taşıyacak olan idare araçları: önce boş, daha sonra ise dolu olarak tartılarak net tonajı tespit edilerek kayda geçirilecektir. Teslimat ve Ölçüler kantar fişlerindeki dolu-boş tartı sonucunda oluşan ton hesabına göre yapılacaktır. Kantar Bilgisayar donanımlı ve düzenli kontrolleri yapılan kantar olmalıdır. Teslim irsaliyesi bu doğrultuda hazırlanarak, malı teslim alan ve teslim eden tarafından imza altına alınacaktır. 5. Teslimi yapılan malzemenin TSE belgeleri, teknik dokümanları teslim irsaliyesi ile birlikte idareye teslim edilecektir. 6. İdare, şartname ve standartlara uymayan malzemeleri iade etmeye tam yetkilidir. Uygun olmayan malzeme yüklenici tarafından şantiyeden teslim alınacaktır. Bu malzemenin, yükleme, boşaltma, nakliye bedelleri yükleniciye ödenmez. 7. Ürünün belirtilen özelliklerde olmadığı anlaşılırsa; yüklenici evsafına uymayan ürün veya ürünleri, evsafı uygun olanlarla en geç 10 takvim günü içerisinde değiştirecektir. Vasıfsız ürünlerin değiştirme işlemi şayet 10 takvim gününü geçerse; her geçen gün için cezai müeyyideler uygulanacaktır. 8. Teslim edilen malzemeler Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine göre kabul komisyonunca teslim alınacak ve tutanağa bağlanarak, Yüklenici adına malın teslimini yapan kişi teslim tutanağını imzalayacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Urla Belediyesi Meclis Toplantı Salonu Hacıisa Mahallesi Bülent Baratalı Caddesi No:1 URLA/İZMİR |
b) Tarihi ve saati | : | 23.05.2016 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Urla Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Hacıisa Mahallesi Bülent Baratalı Caddesi No:1 URLA/İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Urla Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Hacıisa Mahallesi Bülent Baratalı Caddesi No:1 URLA/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Asfalt Aşınma Tabakası | 6.000 | ton |
Asfalt Binder Tabakası | 1.000 | ton |
Asfalt Rodmix Tabakası | 500 | ton |
MC 30 | 5 | ton |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)