İhale No | 2342938 |
Sektör | Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Yaklaşık Maliyet |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 16 Kasım 2021 |
İhale Tarihi | 18 Kasım 2021 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
YAKLAŞIK MALİYET TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih |
: 16/11/2021 |
|
Teklif No |
: |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 224 294 42 71 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
: |
Firma Tel & Faks & E Posta |
: |
Yetkili Adı Soyadı |
: |
Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
1 |
|
ASANSÖRLERİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (1 AYLIK 12 DÖNEM) |
50 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
||||||
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Ödemeler Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür. |
|
NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ |
: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 18/11/2021 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır! |
|
NOT |
: |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
NOT: Birim fiyat kısmına 1 asansörün 1 yıllık bakım fiyatı yazılacaktır.
|
T.C. |
• • v s 7 ■ |
sağlik bakanliği |
|
■t::77";7777;;>77;.:; bursa valiliği |
|
Sağlık Bilimleri Üniversitesi |
X* * . ■■ |
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ASANSÖR YEDEK PARÇALI BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ |
|
|
- 7 7Madde:l İşin Tanımı ■ T
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesine ait Ana Bina 10 adet, Ana Bina 1 Adet Engelli Asansörü, Kadın Doğum Binası 12 adet, Kalp Merkezi Ek Binası 10 adet, Dörtçelik Akıl ve Ruh Sağlığı Hastanesi 6 adet, Nilüfer Ek Binasına ait 4 adet, Osmangazi Ek Binaya ait 5 Adet, GETAT Binasına ait 2 adet, toplam 50 adet asansörün 01.01.2022-31.12.2022 tarihleri arası ayda bir defa olmak üzere parça dahil periyodik bakım ve onarımlarının yapılması işinin, aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.
Marka |
Sistem/Cihaz |
Miktar |
Dönem |
Otis, Üzbir,Em a,0 m ak, Uçak,Mikel,Alift |
Asansör |
50 |
12 |
|
Madde:2.İsin kapsamı»
;: Aylık bakımlarda idare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller Yıllık periyodik kontrol formunda yer,alan maddelere göre check-list düzenlenip yapılacaktır. Bu sayede kırmızı etiket alınmasının dnüne geçilmiş olunacaktır. C
:■ MADDE 3: Aylık bakım ve onarımiarda firmanın uyması gereken kurallar,
I. İhale süresi, 01.0İ.2022-31.12.2022 tarihleri arasıdır. "İdare" İsterse ihale süresini uzatma,yetkisine
■; 7 YY ■ -f-'- hî^irV-'d^'^
--J 2: Hastanemiz Ana kampüsünde (Ana Bina, Kadın Doğum ve KVC) hafta içi 08:00-17:00 arasında a rızalara r , ,: ; ^' anında müdahale etmek amacı ile sabit bir teknik personel bulunduracaktır. r
3. Bakım ve arıza onarım İşlerinde sabit personelin yetersiz kalması durumunda gerekli personel desteği ' firma tarafından sağlanacaktır.
^ 4. "Yüklenici"/sözleşme yaptığı yıl içerisinde asansörlerin, asgari her ay bir defa olmak üzere bakımını
yapmak zorundadır. Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.
5. Arıza durumunda firma en geç 2 saat içerisinde arıza mahaline gelerek arıza tespiti yapacak,
.v- ■' ‘ parça gerekmeyen arızalarda onarım süresi 6 saati geçmeyecektir. Parça gerektiren
durumlarda yurt içi temin süresi ve devreye alma 7 gün, yurt dışı parça temin süresi ve devreye alma 30 -günü geçmemelidir. Aksi halde idari şartnamede yer alan'cezai müeyyide : uygulanacaktır.
6. Can güvenliğini tehlikeye düşürecek acil durumlarda derhal müdahale edilecektir, ia
r : 7. Belirtilen işler yapılırken, "Yüklenici" tarafından yapılan işin cinsini, çalışılan süreyi bildiren 3 (üç)
kopyalık iş fişi tanzim edilecek, işin bitiminde imzalı bir kopyası "Hastane idaresine" bırakılacak,
2. kopyası muayene kabul birimine hak ediş yapılabilmesi için bırakılacak. "Hastane idaresi" tarafından ;: ,'7 imzalanacak olan üçüncü kopya da "Yükleniciye" iade edilecektir.
! 7 ■ ; 8. Yüklenici arıza onarımı için geldiğinde servis formu düzenleyerek 1 nüshasını teknik servis*yetkilisine
7 7 7 - imzalatarak kuruma teslim edecektir. -u.
9. Tamiri;mümkün olmayan parçalar bîr tutanakla idareye teslim edilecektir. 7 7
i; . ’ 10. .Asansör bakim faturası, her ay yapılacak olan bakım işinin bitiminde, aylık olarak tanzim edilecektir.
II. "İdare" "Yüklenicinin" sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde "Sözleşmeyi" tek taraflı plarak feshedebilir. "Yüklenicinin" kesin teminatı gelir kaydedilir ve bu durumda İdare başka'bîr "Yüklenici" ile yeniden sözleşme yapabilir.
12. Yüklenici ışın verildiği tarihten itibaren ilk on beş gün için de Asansörlerin ilk bakımlarını
Y : yapacak ve idare tarafından verilen bakım planlarına uyacaktır. rc
13. Motor, sürücü ve halat arızalarında onarım söz konusu olması durumunda' yedek parçaların
arıza tespit ve kargo masrafları yüklenici tarafından karşılanacaktır. t:
14. Asansörlerin bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait
! olacaktır. /A
15. Sonradan doldurularak gönderilen bakım check Üsteleri kabul edilmeyecektir.
16. Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.
17. Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Çıkan parçalar idareye teslim edilecek. Sözleşme sonunda İdarenin uygun gördüğü parçaların bertarafr firma'tarafından yapılacaktır.
18. Firmanın düzenleyeceği periyodik bakım formlarında, firmanın yetki belgeli v Makine
Mühendisinin onayı olacaktır. n
19. Aylık periyodik bakımlar, idarenin, hasta, ziyaretçi ve personel trafiğinin yoğun olmadığı, hizmetin en az aksayabileceği saatlerde idare tarafından belirtilen saatlerde yapılacaktır.
20. Herhangi bir parçanın değiştirilmesine, yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm
karârlar hastana idaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır. V;:
21. Orijinal: kullanılmayan yedek parçalardan kaynaklı doğacak tüm maddi ve hukuki sorumluluk
firmaya ait olacaktır. i-
22. Periyodik olarak veya kullanıcıdan kaynaklı olsa bile arızalanan veya deformasyona uğramış tüm parçalar (kabin içi, kabin dışı ve makine dairesindeki tüm parçalar) (halat, motor ve sürücü hariç olmak üzere) firma tarafından temin edilerek ücretsiz olarak değiştirilecektir.
23. Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda İdarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.
24. Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme
sonunda düzenlenecektir. ■ :al
25. Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale
Sözleşmeleri Kânunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir. >c
26. Bakım sırasında asansör kapılarına bakım yapıldığına dair bilgilendirme tabelaları takılacaktır.
27. TS ElSi 13 015+A 1 -ve TS EN 81-20 Standartlarında yer alan Asansör Bakım Kurallarına uygun
bakım prosedürü uygulanacaktır. ıT
28. Yüklenici tüm binalarımızda hastane teknik personelinden asansör sayısını dikkate alarak idarenin belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda kurtarma çalışması konusunda en az 2 kez olmak , üzere eğitim verecektir. Verilen eğitim tutanakla kayıt altına alınacaktır! Ayrıca kurtarma çalışmalarını içeren talimatı hazırlayacak, kurtarma çalışmasını yapacakların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edecektir. Yüklenici eğitim alan'kişilerin değişmesi halinde yeni görevlilere eğitim verilmesini sağlayacaktır.
29. Firmanın malzeme ve ekipmanlarını muhafazası için idare yer gösterecek, bu aldıi1 dışında firmaya ait malzeme bırakılmayacaktır. Makine daireleri boş ve temiz tutulacaktır.
MADDE 4: ''Yüklenici'' firmadan istenen belgeler
1. Bakımcı firma olduğuna dair belgeler. *
: 2. Asansörün her türlü bakımını ve anzasını giderecek taahhütname y
3. Sanayi ve Ticaret Bakanlığımın 20 Aralık 1995 tarihinde ve 22499 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan ‘‘Asansör Yönetmeliği gereklerine dair belgeler (Büro tescil ve satış sonrası İiizmet yeterlilik belgeleri)
4. Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgjfi eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. Sözleşme süresinde personel değişikliği olursa idareye yazılı olarak bildirilecektir.
5. Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (B^k, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını
. - yaptığı asansörler için ücret talep edecektir.
6. Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.
7. Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması
sırasında her türlü talep İçin fiyat vermek ve temin etmek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. V
MADDE 5: Asansörlerin Yıllık Kontrolü
1. Asansörlerin “Asansör Bakım ve İşletme Yönetmeliği” uyarınca yıllık kontrollerinin zamanında
yapılması ve Sözleşme başlangıç tarihi itibariyle asansörlerin A tipi muayene kuruluşundan yeşil etiket alması yüklenici sorumluluğundadır. :i
2. Sadece bu sözleşme başlangıcı itibariyle olası yönetmelik değişikliklerinden kaynaklı ihtiyaç
duyulan malzemeler idare tarafından temin edilecek, firma tarafından ücretsiz montaj yapılacaktır. Zamanla arızalanan, işlevselliğini yitiren veya kontrolü yapılmamış parçanın değişimi bu şartname kapsamında madde 3.22’de belirtilen “parça dahil” olarak değerlendirilecektir. Teklif verecek Firmaların asansörleri yerinde keşif yapmaları uygun olacaktır. k.
3. Asansör yıllık kontrol tarihinden önce mevcut Asansör Periyodik Kontrol Yönetmeliği Ek - 5 inde yer alan kontrol listeleri asansör bakım firması tarafından kontrol edilerek asansör yıllık kontrole hazırlanarak yeşil etiket alması sağlanacaktır..
4. Yeşil etiket hariç, Kırmızı veya diğer etiketlerin alınması durumunda bakımcı firma; A tipi muayene kuruluşu tarafından tanınan süre ve sözleşme süresi içerisinde gerekli çalışmaları yaparak asansörü yeşil etikete uygun hale getirmeli ve uygunluk raporu almakla yükümlüdür. ::ı>
5. Söz konusu eksiklerin bakımcı firma tarafından verilen sürede giderilip yeşil etiket affnmadığı
takdirde yükleniciye yazılı olarak eksiklerin giderilmesi için 10 günlük süre verilir; Bu süre içerisinde de eksikliklerin giderilmemesi durumunda (binanın fiziki yapısından kaynaklı olanlar hariç) her bir asansör için eksiklerin giderilmediği gün başına idari sözleşmede belirtrlen oran tutarında ceza kesilecektir. Sözleşme döneminde toplam 3 adet ceza kesildiğinde idare tarafından sözleşmenin feshi mümkün olabilecektir. "
6. Kırmızı etiket alınması durumunda idari şartnamede bulunan cezai müeyyideler uygulanacaktır.
7. A tipi muayene kuruluşuna yaptırılacak yıllık kontrol ücretleri yeşil etiket alınana kadaf (binanın
fiziki yapısından kaynaklı olanlar hariç) firma tarafından ödenecektir. Kontrollerde gecikme vb. uygunsuzluk durumunda, cezaya girilmesi durumunda idaremize kesilecek olan para cezalan firma tarafından ödenecektir. a'
Yusuf ÇALIŞKAN
Makine Mühendisi -
s
|
T.C. |
• • v s 7 ■ |
sağlik bakanliği |
|
■t::77";7777;;>77;.:; bursa valiliği |
|
Sağlık Bilimleri Üniversitesi |
X* * . ■■ |
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ASANSÖR YEDEK PARÇALI BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ |
|
|
- 7 7Madde:l İşin Tanımı ■ T
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesine ait Ana Bina 10 adet, Ana Bina 1 Adet Engelli Asansörü, Kadın Doğum Binası 12 adet, Kalp Merkezi Ek Binası 10 adet, Dörtçelik Akıl ve Ruh Sağlığı Hastanesi 6 adet, Nilüfer Ek Binasına ait 4 adet, Osmangazi Ek Binaya ait 5 Adet, GETAT Binasına ait 2 adet, toplam 50 adet asansörün 01.01.2022-31.12.2022 tarihleri arası ayda bir defa olmak üzere parça dahil periyodik bakım ve onarımlarının yapılması işinin, aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.
Marka |
Sistem/Cihaz |
Miktar |
Dönem |
Otis, Üzbir,Em a,0 m ak, Uçak,Mikel,Alift |
Asansör |
50 |
12 |
|
Madde:2.İsin kapsamı»
;: Aylık bakımlarda idare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller Yıllık periyodik kontrol formunda yer,alan maddelere göre check-list düzenlenip yapılacaktır. Bu sayede kırmızı etiket alınmasının dnüne geçilmiş olunacaktır. C
:■ MADDE 3: Aylık bakım ve onarımiarda firmanın uyması gereken kurallar,
I. İhale süresi, 01.0İ.2022-31.12.2022 tarihleri arasıdır. "İdare" İsterse ihale süresini uzatma,yetkisine
■; 7 YY ■ -f-'- hî^irV-'d^'^
--J 2: Hastanemiz Ana kampüsünde (Ana Bina, Kadın Doğum ve KVC) hafta içi 08:00-17:00 arasında a rızalara r , ,: ; ^' anında müdahale etmek amacı ile sabit bir teknik personel bulunduracaktır. r
3. Bakım ve arıza onarım İşlerinde sabit personelin yetersiz kalması durumunda gerekli personel desteği ' firma tarafından sağlanacaktır.
^ 4. "Yüklenici"/sözleşme yaptığı yıl içerisinde asansörlerin, asgari her ay bir defa olmak üzere bakımını
yapmak zorundadır. Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.
5. Arıza durumunda firma en geç 2 saat içerisinde arıza mahaline gelerek arıza tespiti yapacak,
.v- ■' ‘ parça gerekmeyen arızalarda onarım süresi 6 saati geçmeyecektir. Parça gerektiren
durumlarda yurt içi temin süresi ve devreye alma 7 gün, yurt dışı parça temin süresi ve devreye alma 30 -günü geçmemelidir. Aksi halde idari şartnamede yer alan'cezai müeyyide : uygulanacaktır.
6. Can güvenliğini tehlikeye düşürecek acil durumlarda derhal müdahale edilecektir, ia
r : 7. Belirtilen işler yapılırken, "Yüklenici" tarafından yapılan işin cinsini, çalışılan süreyi bildiren 3 (üç)
kopyalık iş fişi tanzim edilecek, işin bitiminde imzalı bir kopyası "Hastane idaresine" bırakılacak,
2. kopyası muayene kabul birimine hak ediş yapılabilmesi için bırakılacak. "Hastane idaresi" tarafından ;: ,'7 imzalanacak olan üçüncü kopya da "Yükleniciye" iade edilecektir.
! 7 ■ ; 8. Yüklenici arıza onarımı için geldiğinde servis formu düzenleyerek 1 nüshasını teknik servis*yetkilisine
7 7 7 - imzalatarak kuruma teslim edecektir. -u.
9. Tamiri;mümkün olmayan parçalar bîr tutanakla idareye teslim edilecektir. 7 7
i; . ’ 10. .Asansör bakim faturası, her ay yapılacak olan bakım işinin bitiminde, aylık olarak tanzim edilecektir.
II. "İdare" "Yüklenicinin" sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde "Sözleşmeyi" tek taraflı plarak feshedebilir. "Yüklenicinin" kesin teminatı gelir kaydedilir ve bu durumda İdare başka'bîr "Yüklenici" ile yeniden sözleşme yapabilir.
12. Yüklenici ışın verildiği tarihten itibaren ilk on beş gün için de Asansörlerin ilk bakımlarını
Y : yapacak ve idare tarafından verilen bakım planlarına uyacaktır. rc
13. Motor, sürücü ve halat arızalarında onarım söz konusu olması durumunda' yedek parçaların
arıza tespit ve kargo masrafları yüklenici tarafından karşılanacaktır. t:
14. Asansörlerin bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait
! olacaktır. /A
15. Sonradan doldurularak gönderilen bakım check Üsteleri kabul edilmeyecektir.
16. Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.
17. Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Çıkan parçalar idareye teslim edilecek. Sözleşme sonunda İdarenin uygun gördüğü parçaların bertarafr firma'tarafından yapılacaktır.
18. Firmanın düzenleyeceği periyodik bakım formlarında, firmanın yetki belgeli v Makine
Mühendisinin onayı olacaktır. n
19. Aylık periyodik bakımlar, idarenin, hasta, ziyaretçi ve personel trafiğinin yoğun olmadığı, hizmetin en az aksayabileceği saatlerde idare tarafından belirtilen saatlerde yapılacaktır.
20. Herhangi bir parçanın değiştirilmesine, yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm
karârlar hastana idaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır. V;:
21. Orijinal: kullanılmayan yedek parçalardan kaynaklı doğacak tüm maddi ve hukuki sorumluluk
firmaya ait olacaktır. i-
22. Periyodik olarak veya kullanıcıdan kaynaklı olsa bile arızalanan veya deformasyona uğramış tüm parçalar (kabin içi, kabin dışı ve makine dairesindeki tüm parçalar) (halat, motor ve sürücü hariç olmak üzere) firma tarafından temin edilerek ücretsiz olarak değiştirilecektir.
23. Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda İdarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.
24. Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme
sonunda düzenlenecektir. ■ :al
25. Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale
Sözleşmeleri Kânunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir. >c
26. Bakım sırasında asansör kapılarına bakım yapıldığına dair bilgilendirme tabelaları takılacaktır.
27. TS ElSi 13 015+A 1 -ve TS EN 81-20 Standartlarında yer alan Asansör Bakım Kurallarına uygun
bakım prosedürü uygulanacaktır. ıT
28. Yüklenici tüm binalarımızda hastane teknik personelinden asansör sayısını dikkate alarak idarenin belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda kurtarma çalışması konusunda en az 2 kez olmak , üzere eğitim verecektir. Verilen eğitim tutanakla kayıt altına alınacaktır! Ayrıca kurtarma çalışmalarını içeren talimatı hazırlayacak, kurtarma çalışmasını yapacakların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edecektir. Yüklenici eğitim alan'kişilerin değişmesi halinde yeni görevlilere eğitim verilmesini sağlayacaktır.
29. Firmanın malzeme ve ekipmanlarını muhafazası için idare yer gösterecek, bu aldıi1 dışında firmaya ait malzeme bırakılmayacaktır. Makine daireleri boş ve temiz tutulacaktır.
MADDE 4: ''Yüklenici'' firmadan istenen belgeler
1. Bakımcı firma olduğuna dair belgeler. *
: 2. Asansörün her türlü bakımını ve anzasını giderecek taahhütname y
3. Sanayi ve Ticaret Bakanlığımın 20 Aralık 1995 tarihinde ve 22499 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan ‘‘Asansör Yönetmeliği gereklerine dair belgeler (Büro tescil ve satış sonrası İiizmet yeterlilik belgeleri)
4. Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgjfi eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. Sözleşme süresinde personel değişikliği olursa idareye yazılı olarak bildirilecektir.
5. Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (B^k, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını
. - yaptığı asansörler için ücret talep edecektir.
6. Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.
7. Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması
sırasında her türlü talep İçin fiyat vermek ve temin etmek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. V
MADDE 5: Asansörlerin Yıllık Kontrolü
1. Asansörlerin “Asansör Bakım ve İşletme Yönetmeliği” uyarınca yıllık kontrollerinin zamanında
yapılması ve Sözleşme başlangıç tarihi itibariyle asansörlerin A tipi muayene kuruluşundan yeşil etiket alması yüklenici sorumluluğundadır. :i
2. Sadece bu sözleşme başlangıcı itibariyle olası yönetmelik değişikliklerinden kaynaklı ihtiyaç
duyulan malzemeler idare tarafından temin edilecek, firma tarafından ücretsiz montaj yapılacaktır. Zamanla arızalanan, işlevselliğini yitiren veya kontrolü yapılmamış parçanın değişimi bu şartname kapsamında madde 3.22’de belirtilen “parça dahil” olarak değerlendirilecektir. Teklif verecek Firmaların asansörleri yerinde keşif yapmaları uygun olacaktır. k.
3. Asansör yıllık kontrol tarihinden önce mevcut Asansör Periyodik Kontrol Yönetmeliği Ek - 5 inde yer alan kontrol listeleri asansör bakım firması tarafından kontrol edilerek asansör yıllık kontrole hazırlanarak yeşil etiket alması sağlanacaktır..
4. Yeşil etiket hariç, Kırmızı veya diğer etiketlerin alınması durumunda bakımcı firma; A tipi muayene kuruluşu tarafından tanınan süre ve sözleşme süresi içerisinde gerekli çalışmaları yaparak asansörü yeşil etikete uygun hale getirmeli ve uygunluk raporu almakla yükümlüdür. ::ı>
5. Söz konusu eksiklerin bakımcı firma tarafından verilen sürede giderilip yeşil etiket affnmadığı
takdirde yükleniciye yazılı olarak eksiklerin giderilmesi için 10 günlük süre verilir; Bu süre içerisinde de eksikliklerin giderilmemesi durumunda (binanın fiziki yapısından kaynaklı olanlar hariç) her bir asansör için eksiklerin giderilmediği gün başına idari sözleşmede belirtrlen oran tutarında ceza kesilecektir. Sözleşme döneminde toplam 3 adet ceza kesildiğinde idare tarafından sözleşmenin feshi mümkün olabilecektir. "
6. Kırmızı etiket alınması durumunda idari şartnamede bulunan cezai müeyyideler uygulanacaktır.
7. A tipi muayene kuruluşuna yaptırılacak yıllık kontrol ücretleri yeşil etiket alınana kadaf (binanın
fiziki yapısından kaynaklı olanlar hariç) firma tarafından ödenecektir. Kontrollerde gecikme vb. uygunsuzluk durumunda, cezaya girilmesi durumunda idaremize kesilecek olan para cezalan firma tarafından ödenecektir. a'
.ri-
Â
i
Yusuf ÇALIŞKAN
Makine Mühendisi -
s
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)