İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Asansör Yıllık Bakım

İhale No 1971713
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare Bursa Dr.Ayten Bozkaya Spastik Özürlü Çocuk Hastalıkları Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 28 Kasım 2019
İhale Tarihi 6 Aralık 2019 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Dr. Ayten Bozkaya Spastik Çocuklar Hastanesi ve Rehabilitasyon Merkezi

TEKLİF MEKTUBU

191554                                                                                                                                                                                  28.11.2019

Sayın İLGİLİ

İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem ASANSÖRLERİN YILLIK PERİYODİK BAKİM HİZMET ALIMI (AYDA 1 KEZ) alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca alımı yapılacaktır. Bu işin maliyetlerinin hesaplanabilmesi için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 06.12.2019 tarihine kadar bildirilmesini rica ederiz.

Teklif Verme Şartlan

1- Teknik şartnameye uygun olmayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2-  Sözleşme yapılacaktır.

3-  Tekliflerin geçerlilik süresi 30 gündür..

Sıra

No

Malın / İşin Cinsi

Miktar

Birimi

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

ASANSÖRLERİN YILLIK PERİYODİK BAKIM HİZMET ALIMI (AYDA 1 KEZ) 2 adet asansör

12

AY

 

 

Toplam

 

Ek: Teknik Şartname


 

Altınova Mah. Yolgör Sok. Osmangazi/BURSA Osmangazi BURSA

Telefon:: 0224 216 00 66/117 Faks: 0224 216 00 70 Mail:brsspastikcocukhsatinalma@gmail.com

ı/ı

<â)

T,C.

îürfcijift Kiö'îîfj

BURSA DR.A.B.SPASTİK ÇOCUKLAR HASTANESİ VE REHABİLİTASYON MERKEZİ ASANSÖR BAKIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ

Doküman Kodu

Yayın Tarihi

Revizyon Numarası

Revizyon tarihi

Sayfa No

GNL.YD.02

07.02.2014

0

 

1

 

İSİN TARİFİ: Bursa Dr.A.B.Spastik Çocuklar Hastanesi Ve Rehabilitasyon Merkezi’ne ait 2 adet asansörün sözleşme süresi içerisinde asansörün ayda bir defa olmak üzere periyodik bakım ve onanmlannın yapılması işinin, aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.

MADDE 1: Aylık bakımlarda idare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller aşağıda belirtilen "Periyodik Bakım Esasları" dâhilinde yapılacaktır.

Koruyucu Bakım: Cihazlarda meydana gelebilecek arızalan önlemek, Cihazlarda herhangi bir arızanın ortaya çıkması ihtimalini azaltmak, cihazın ömrünü uzatmak ve daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla önceden belirlenmiş aralıklarla periyodik olarak yapılan her türlü müdahale ve kontrolleri yapılacaktır.

Arıza Bakım(Düzeltici Bakım):Tanımı yapılan cihazların teknik prospektüsünde performans ve fonksiyonlarının istendiği şekilde yerine getirilmesi sağlanacaktır.

Belirtilen süre içerisinde arıza giderimi için firma kuruma gelmezse, idare başka bir firmaya cihaz tamirini yaptırın ve faturası anlaşmalı firma tarafından karşılanır.

TAHRİK SİSTEMİ:

■S A.C. tahrik motor yataklarının kontrolü, yağ ikmalinin yapılması.

S A.C. tahrik motor içinin elektrik süpürgesi ile temizlenmesi.

S Tahrik ve yardımcı kasnakların kontrolü, tahrik makinesi yağının değiştirilmesi.

S Tahrik makinesi karşı yatağının kontrolü ve yağ ikmali.

Tako j eneratör kömürlerinin kontrolü ve temizliği.

■S Makine dairesinin temizliğinin yapılması.

KUMANDA TABLOSU:

S Tablo içindeki cihazların ve diğer akşamı elektrik süpürgesi ile temizlenmesi.

Tablolarının filtrelerinin temizlenmesi (varsa)

■S Termik ve mekanik şalterlerin kontrollerinin yapılması.

KAT KAPILARI:

S Kat kapılarının her katta çalışma kontrolünün yapılması.

•S Kapıların kilit, kontak, askı makarası ve halatlarının kontrolünün yapılması.

S Kat kapılarının ray, eşik ve aksesuarlarının genel temizliğinin yapılması.

KABİN VE AKSESUARLARI:

■S Kapı makine ve motoru ile kabin üstü aksesuarların temizliği.

S Oto. Kapı Mak. Motoru kayış, halat ve kontaklarının kontrolü.

■S Fotosel detektör ve emniyet çıtasının fonksiyon kontrolü.

■S Kapı sıkıştırma, paraşüt ve diğer emniyet kontaklarının kontrolü.

■/ Kabin paten ve kılavuz tekerleklerinin kontrolü ve ayarı.

S Kabin taban kontaklarının kontrolü.

■S Kabin içi kumanda, aydınlatma, havalandırma sistemlerinin kontrolü.

•S Kabin içi diafon, alarm ve telefon sistemlerinin kontrolleri.

S Kat seviye ayarları kontrol edilmelidir.

S Aşırı yük kontrolü yapılmalıdır.          :— ^

AZ a

KUYU ÜNİTELERİ VE RAYLAR:

S    Kuyudaki elek. Nihayet ve kontrol şalterinin kontrolü.

S    Kabin ve karşı ağırlık raylarının gaz ile temizlenmesi, gerekiyorsa yağlanması.

■S   Ray, konsol, mesnet ve aksesuarların temizlenmesi.

•S    Kuyu dibinin temizliğinin yapılması.

S    Hidrolik tamponlar (varsa) yağ ikmali.

S    Kuyu aydınlatmasının kontrolü.

•S    Kuyu dibi stop şalterlerinin ve regülatör kontaklarının kontrolü.

■S   Karşı ağırlık paten veya kılavuz tekerleklerinin kontrolü.

ÇELİK HALATLAR:

•S Çelik halat bağlantı noktalarının kontrolünün yapılması.

PİS KUMANDA:

•S Dış kumanda fonksiyon kontrolünün yapılması

S Dış kumanda düğmeleri, ok, gonk, sinyal ve dijital panellerinin kontrolü.

HIZ REGÜLÂTÖRÜ:

•S Regülâtörlerde kontak, halat ve çalışma kontrollerinin yapılması.

S Kabin ve karşı ağırlık hız testinin yapılması.

MADDE 2: Aylık Bakım Ve Onanmlarda Firmanın Uyması Gereken Kurallar:

1.      Asansörlerin bakımları; ayda bir defa olmak üzere, her ayın ilk haftası "İdarenin" teknik personeli nezaretinde "Yüklenici" firma tarafından yapılacak. "Bakım Çizelgeleri" iki nüsha olarak hazırlanacak ve "İdare" personeli ile "yüklenici" firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacak. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası "İdareye" verilecek, diğer nüshası da "yükleniciye" verilecek.

2.       "Yüklenici", sözleşme yaptığı süre içerisinde asansörlerin, asgari her ay bir defa olmak üzere bakımım yapmak zorundadır. Bütün bakım ve onanmlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.

3.      Bakım zamanını dışında çıkabilecek muhtemel bir arıza halinde, bu durum "İdarenin" yetkili teknik personeli tarafından derhal "Yüklenici" firmaya bildirilecek, "yüklenici" firma ihbarı aldıktan sonra en geç 2 saat içerisinde iş yerine gelerek asansörün anzasını giderme çalışmasına başlayacaktır. Asansörün arızasının, "Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş, belli bir nedenden dolayı giderilememesi gibi uzun süreli hallerde "Yüklenici" durumu "idareye" bildirecek ve ek süre talebinde bulunacaktır. "Yüklenicinin" "İdare" tarafından yapılacak arıza ihbarlarına belirtilen sürede, üç kere icap etmemesi halinde "İdare" "Sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

4.       Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan yedek parçalar hastane tarafından temin edilmek üzere hastane idaresine bildirilecektir.

5.      Parça değiştirilmesine ihtiyaç göstermeyen normal anzalann giderilmesi bakım ücretine dâhil olup, "Yüklenici" ayrıca bir ücret talebinde bulunmayacaktır.

6.       Malzemenin hastane tarafından temininin yapılması sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir.

7.      Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi iki (2) saat il dışı ise on iki /12) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. İklim ve yol

dorumunun uygun olmadığı durumlarda anzaya 24 saat içerisinde müdahale etmek z               (teknik servis sorumlusu, cihazı kullanıcı


 

 

 

birim sorumiusu)karar verir.

8.      Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle ( Hek, arıza vs. ) cihazlardan bir veya birkaçım bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.

9.      Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

10.  Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır.

11.  TS 2168 ve TS 10922 Standartlarında yer alan Asansör Bakım Kurallarına uygun bakım prosedürü uygulanacaktır.

MADDE 3: Asansörlerin Yeniden Yapılması Veya Değiştirilmesi Gerekecek Parçalar Hakkında Aşağıdaki Sekil Uygulanacaktır.

1.      Değiştirilmesi gerekli parçalar önce "Yüklenici firma tarafından bakım onarım raporu düzenlendikten sonra "Hastane idaresi tarafından satm alma boyutuna getirilir malzemenin alınmasından sonra yüklenici firma tarafından ücretsiz parça değiştirilme işlemi yapılacaktır.

2.      Belirtilen işler yapılırken, "Yüklenici" taralından yapılan işin cinsini, çalışılan süreyi bildiren 3 (üç) kopyalık iş fişi tanzim edilecek, işin bitiminde imzalı bir kopyası "Hastane idaresine" bırakılacak,2.kopyası satın alma birimine hak ediş yapılabilmesi için bırakılacak. "Hastane idaresi" tarafından imzalanacak olan üçüncü kopya da "Yükleniciye" iade edilecektir.

3.      Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

4.      Asansör bakım faturası, her ay yapılacak olan bakım işinin bitiminde, aylık olarak tanzim edilecektir.

5.      "İdare" "Yüklenicinin" sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde "Sözleşmeyi" tek taraflı olarak feshedebilir. "Yüklenicinin" kesin teminatı gelir kaydedilir ve bu durumda idare başka bir "Yüklenici" ile yeniden sözleşme yapabilir.

6.      Yüklenici firma Asansörlerin arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.

7.      Yüklenici işin verildiği tarihten itibaren ilk on beş gün için de Asansörlerin ilk bakımlarını yapacak ve bakım takvimi düzenleyerek takip eden bakımları ayın hangi günlerinde yapacağını idareye yazılı olarak bildirecektir.

8.      Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi, yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

9.      Asansörlerin bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

10.  Sonradan doldurularak gönderilen bakım çek listeleri kabul edilmeyecektir.

11.  i)Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç iki (2) işgünü içinde yedek parçaları değiştirecektir.

12.  Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

13.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

14.  Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

15.  Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parçalar idare tarafından satın alınacaktır.

MADDE 4: "Yüklenici" firmadan istenen belgeler

1.      Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2.      Asansörün her türlü bakımını ve anzasını giderecek taahhütname

3.      Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’oifi^^ffy^^l 995 tarihinde ve 22499 sayılı Resmi Gazetede

Metin Kutusu: Hastanesi ve Re MüdürDr. Aytfer ûozkafa Çpastik Çocuklar                                   /?/£>///C

[;iasyon Merkezi kmiısı

yayınlanan “Asansör Yönetmeliği gereklerine dair belgeler (Büro tescil ve satış sonrası hizmet yeterlilik belgeleri)

4.      Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

5.      Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

MADDE 5: Bursa Dr.A.B.Spastik Çocuklar Hastanesi Ve Rehabilitasyon Merkezi ne ait asansör sayısı ve bölümler; 2 Adet 3 durak (1 ’i Hidrolik, l’i Elektrik)

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)