İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Asansör Revizyonu

İhale No 1142699
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare Bursa Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
İhale Tipi Yapım İşleri
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 3 Ağustos 2016
İhale Tarihi 3 Ağustos 2016 13:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 SAĞLIK BAKANLIĞI ' TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU BURS A İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ BURSA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ

Konu : Teklif Mektubu                                     01.08.2016

Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d (Doğrudan Temin) Götürü Bedel yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz Satın Alma Komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

Sıra

Kodu

Kalem Adı

Miktarı

Ölçü Birimi

Birim Fiyat

Tutar

 

 

ASANSÖR REVİZYONU

%

Adet

 

 

Toplum:

 

Kdv %      :

 

Genel Toplam :

 

 

Ek: Teknik Şartname

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI

1-                     Teklif  edilen fiyat KDV HARİÇ TL olarak belirtilecektir.

2-                          Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.

3-                                        Kalemlerin    tesliminde, teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle kalemleri teslim etmeye yeltenenlerin kalemleri kabul edilmeyecektir.

4-                      Teklif  veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.

5-             Bu   teklife davet mektubuna olumlu yada olumsuz mutlaka 03/08/2016 tarihinde saat 13:00' a kadar kurumun faksına veya elden satın alma birimine cevap verilecektir.

kaşe-imza

BURSA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ

Adres :Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. No: 13 BURSA /Yıldırım

Gökdere Vergi Dairesi / 1910574143

TelefonrO (224) 366 85 60 / 65 Fax:0 (224) 366 81 39

E-Posta:bursaadsmmerkezisatinalma@gmail.com

 

BURSA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ ASANSÖR REVİZYONU İŞİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

Yapılacak olan iş, 2 (iki) adet asansör için Türk Standartlan Enstitüsü (TSE) tarafından yapılan kontrol sonucu tespit edilen eksikliklerin ve/veya uygunsuzlukların (mavi, sarı ve kırmızı etiket) giderilmesi işini, aylık periyodik bakımlarını ve bu 2 (iki) adet asansör içinde yer alan 1 (bir) adet 480 kg’lık asansör için engelli bireylerin kullanımına yönelik olarak;

•         Kabin içinde ve dışında asansörlerin çağrıldığını, kata geldiğini ve kaçıncı katta olduğunu belirten sesli ve görsel uyarı sistemini,

® Mevcut tutunma barlarının kabin içinde yerden 85 cm - 90 cm yükseklikte olacak şekilde demontaj ve montajını,

Hastane personelince gerekçe içeren teknik raporda belirtilen;

•         Kat dış kapılarının duman sızdırmak kapılar ile değiştirilmesi,

•         Asansör kabin içi kapısının değiştirilmesi,

•         Kumanda panosunun değiştirilmesi* acil kurtarma tertibatının eklenmesi, deprem sensörünün eklenmesi ve asansörün yangın algılama sistemine entegre edilmesi işini, :

ve teknik şartnamede belirtilen diğer hususların yapılması işlerini kapsar.

İş kapsamında yüklenici yaptığı işleri tekrar ilgili kurama kontrol ettirip asansör için yeşil etiket altnakla yükümlüdür. İş; raporlarda belirtilen eksiklikler ile engelli bireylerin kullanımına yönelik düzenlemelerin, teknik şartnamede belirtilen diğer hususların yapılıp, ilgili kurum tarafından yeşil etiket ve uygunluk raporu verilmesine istinaden yapılacak geçici kabul işlemi ile bitmiş sayılacaktır.

•         Yapılacak revizyon işi için işin süresi 30 (otuz) gün, ücretli periyodik bakım için ise süre 3 (üç) aydır.

•         Verilecek aylık periyodik bakım hizmeti sözleşme İmzalanmasına müteakip başlayacak olup, revizyon süresi sonunda yapılacak geçici kabul sonrasında 3 (üç) aylık üeretli periyodik bakım hizmeti başlayacaktır.

•         Yapılacak revizyon işlemi 24 /06/ 2015 tarih ve 29396 sayılı ASANSÖR İŞLETME, BAKIM VE PERİYODİK KONTROL YÖNETMELİĞİ’ ne uygun olacaktır

•         İşin yapılacağı mahal ve çevresi görüldükten sonra teklif verilecektir. İstekliler teklif verdiklerinde işin yapılacağı yeri, yapılacak işi görmüş kabul edilecek ve daha sonra bu konuda itiraz edemeyeceklerdir.

•         Metin Kutusu: Yttjgg*-OKUMUŞ
Bektrı|2uj ^onikivlylıarıcîsSt wısi Sekreteri^
Mevcut besleme kablolarının Fel80 halojen free olmaması durumunda, asansörün ana elektrik beslemesi bina ana besleme panosundan ayrı bir TMŞ ile en az 10 ram çapında kablo kullanılarak alınacak biçimde FelSO halojen free kablo ile

Ma^ne

Buisâ KHB

değiştirilecektir. Bu işle ilgili gerekli her türlü malzeme yüklenici tarafından tedarik edilecek olup, montaj ve işçilik yüklenici tarafından yapılacaktır.

•         Raporlarda belirtilen diğer elektrik tesisatları ile ilgili kahlolamalarda kullanılacak kablolar halojen free olacak ve uygun kesitte kablo ile tahsis edilecektir.

•         İşin kontrolü ve iş yeri teslimi idarenin göreviendireceği personel tarafından yapılacaktır. Yüklenici imalat sırasında İdare tarafından görevlendirilecek yapı denetini görevlisinin vereceği talimatlaı*a uymak zorundadır. Hiçbir uygulama İdarenin görevlendireceği yapı denetim görevlisinin yazılı onayı alınmadan yapılmayacaktır.

•         Yapılacak, imalatlar kullanıma hazır halde teslim edilecektir.

•         4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve ilgili mevzuatlarda yapılan tanımlar bu teknik şartname içinde geçerli olacaktır.

•         Kullanılacak cihaz, malzemeler ve teçhizat üzerinde kırık, çatlak ve deformasyon gibi imalat hataları bulunmayacak olup, yeni ve hiç kullanılmamış olacaktır.

•         Yüklenici işe başlamadan önce mahal, teknik şartnameyi ve yıllık kontrol raporlarını tetkik edecek, varsa hata ve çelişkileri işe başlamadan önce İdareye bildirecektir. Yapısal sorun 1 arın/problemlerin çözülmesi ile ilgili olarak risk analizi yapılması gerektiği durumlarda, yüklenici risk analizini dc yaptırmakla yükümlü olacaktır.

•         Bütün imalatlar; bu şartnamedeki tanımlara, Bakanlığımızın işin yapıldığı tarihte yürürlükte; olan teknik şartnamelerine. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı birim fiyat tariflerine, feıı ve mühendislik kaidesine uygun kalite ve nitelikte yapılacaktır.

•         İmalatta kullanılacak her türlü'malzeme ve cihaz piyasada tanınmış ve geçerliliği olan (3) marka arasından yapı denetim görevlileri tarafından seçilecektir.

•         Kullanılacak cihazİar/rnalzemeler TSE ve CE belgelerine haiz olacaktır.

•         İmalatı yapılan tesisatlar, malzemeler vc cihazlar asgari 2 (iki) yıl garantili olacaktır. Garanti süresi muayene-kabul tarihi itibari ile başlayacaktır.

® Hiçbir malzeme, imalat ve iş kalemi için saha içi ve dışı nakliye; yükleme, boşaltma, yükseklik fcedelleri ve fiyat farkı ödenmeyecektir.

•         Yükleniciye ait iş makinalarının çalışma süresi içi ve dışındaki güvenliği yükleniciye ■■ aittir. '

•         İmalatlarda kullanılmak üzere sahaya getirilen her türlü malzemenin dış etkenlere (yağmur, don, darbeler vs.) ve çalınmalara karşı korunması yükleniciye ait olup, olası olumsuzluklarda yüklenici herhangi bir hak talebinde bulunamaz.

•         Çalışma saatleri; her gün (cumartesi-pazar ve tatil günleri de dâhil olmak üzere) 24 (yirmi dört) saattir. İdare çalışma günlerinin veya saatlerinin düzenlenmesi veya iptalinde yetkili olup, yüklenici bu şartı kabul etmek zorundadır, 08:00 - 17:00 mesai saatleri dışında çalışılacak zamanlarda yüklenici idareden izin alacaktır.

•         Gece çalışılması zaruret olursa, yüklenici gece çalışabilecek şekilde gerekli ekip ve ekipmanını hazır bulunduracaktır.

•         İşin yapılacağı mahal, ve çevresinde gerekli İş Sağlığı ve Güvenliği Tedbirleri, 20/06/ 2012 tarihli ve 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ve ilgili mevzuat hükümleri doğrultusunda yüklenici tarafından alınır.

•         Yüklenicinin TSE Hizmet Yeri Yeterlilik ve CE belgelerine haiz olması gerekmektedir.

Metin Kutusu: Yılmış-PKÜMÜŞ
î-onik'Mühendisi
•.sul ÇALIŞKAN

Mühendisi ^          fj

Yüklenicinin yetkili servis biriminde; bir servis teknik sorumlusu, en az iki teknik bakım personeli ve en az bir idari personel bulunmalıdır. Servis teknik sorumlusunun, makina veya elektrik veya elektrik-eîektronik veya mekatronik alalılarında mühendislik/teknoloji fakültelerinin birinden, mezun olması gerekir. Mezuniyet belgeleri ve servis organizasyon şeması sözleşme imzalanmadan önce idareye sunulacaktır.

Demontajı yapılacak malzemeler/cihazlar tutanak karşılığı İdareye teslim edilecek olup, revizyon için işin süresi de 30 (otuz) gündür.

Ek: 2 (iki) asansör için TSE tarafından verilen yıllık kontrol raporu (2 sayfa)


 

E-3-]

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)