İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Asansör Periyodik Bakımı

İhale No 2342852
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare Bursa Dr.Ayten Bozkaya Spastik Özürlü Çocuk Hastalıkları Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 16 Kasım 2021
İhale Tarihi 25 Kasım 2021 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 


İSİN TARİFİ: Bursa Dr.A.B.Spastik Çocuklar Hastanesi Ve Rehabilitasyon Merkezi'ne ait 2 adet asansörün (2 Adet 3 duraklı (l’i Hidrolik, l’i Elektrik) sözleşme süresi içerisinde asansörün ayda bir defa olmak üzere periyodik bakım ve onanmlanrm yapılması işinin, aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.

MADDE 1: Aylık bakımlarda idare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller aşağıda belirtilen "Periyodik Bakım Esasları " dâhilinde yapılacaktır.

Koruyucu Bakını: Cihazlarda meydana gelebilecek arızalan önlemek, Cihazlarda herhangi bir arızanm ortaya çıkması ihtimalini azaltmak, cihazın ömrünü uzatmak ve daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla önceden belirlenmiş aralıklarla periyodik olarak yapılan her türlü müdahale ve kontrolleri yapılacaktır.

Arıza Bakım(Düzeltici Bakım): Tanımı yapılan cihazlann teknik prospektüsünde performans ve fonksiyonlarının istendiği şekilde yerine getirilmesi sağlanacaktır.

Belirtilen süre içerisinde arıza giderimi için firma kuruma gelmezse, idare başka bir firmaya cihaz tamirini yaptırın ve faturası anlaşmalı iırma tarafından karşılanır.

TAHRİK SİSTEMİ:

S A.C. tahrik motor yataklarının kontrolü, yağ ikmalinin yapılması.

S A.C. tahrik motor içinin elektrik süpürgesi ile temizlenmesi.

'S Tahrik vc yardımcı kasnakların kontrolü, tahrik makinesi yağının değiştirilmesi.

S Tahrik makinesi karşı yatağının kontrolü ve yağ ikmali.

^ Tako jeneratör kömürlerinin kontrolü ve temizliği.

S Makine dairesinin temizliğinin yapılması.

KEMANDA TABLOSU:

s Tablo içindeki cihazların vc diğer akşamı elektrik süpürgesi ile temizlenmesi.

Tablolarının fitrelerinin temizlenmesi (varsa)

S Termik ve mekanik şalterlerin kontrollerinin yapılması.

KAT KAPILARI:

^ Kat kapılarının her katta çalışma kontrolünün yapılması.

^ Kapıların kilit, kontak, askı makarası ve halatlarının kontrolünün yapılması. ^ Kat kapılarının ray. eşik ve aksesuarlarının genel temizliğinin yapılması.

KABİN VE AKSESl ARLARI:

Kapı makine ve motoru ile kabin üstü aksesuarların temizliği.

Oto. Kapı Mak. Motoru kayış, halat ve kontaklarının kontrolü. Fotoscl detektör ve emniyet çıtasının fonksiyon kontrolü.

Kapı sıkıştırma, paraşüt ve diğer emniyet kontaklarının kontrolü. Kabin paten ve kılavuz tekerleklerinin kontrolü ve ayarı.

Kabin taban kontaklarının kontrolü.

Kabin içi kumanda, aydınlatma, havalandırma sistemlerinin kontrolü. Kabin içi diafon, alarm ve telefon sistemlerinin kontrolleri.

Kal seviye ayarları kontrol edilmelidir.

Kİ i VI.' ftNİTF.LERİ VE RAYLAR:

■S Kuyudaki elek. Nihayet ve kontrol şalterinin kontrolü.

S Kahin ve karşı ağırlık raylarının gaz ile temizlenmesi, gerekiyorsa yağlanması. S Ray, konsol, mesnet ve aksesuarların temizlenmesi. s Kuyu dibinin temizliğinin yapılması.

J Hidrolik tamponlar (varsa) yağ ikmali.

7 Kuyu aydınlatmasının kontrolü.

S Kuyu dibi stop şalterlerinin ve regülatör kontaklarının kontrolü.

S Karşı ağırlık paten veya kılavuz tekerleklerinin kontrolü.

ÇELİK HALATLAR:

S Çelik halat bağlantı noktalarının kontrolünün yapılması.

MS KEMANDA:

7 Dış kumanda fonksiyon kontrolünün yapılması

S Dış kumanda düğmeleri, ok. gonk, sinyal ve dijital panellerinin kontrolü.

HI7. RF.Cıİ L.ÂTÖRl:

Y       Regülâtörlerde kontak, halat ve çalışma kontrollerinin yapılması.

Y       Kabin ve karşı ağırlık hız testinin yapılması.

MADDE 2: Aylık Bakım Ve Onanmlarda Kirmanın l Aması Çcrckcn Kurallar:

 
   

"yükleniciye" verilecek.

2.       "Yüklenici", sözleşme yaptığı süre içerisinde asansörlerin, asgari her ay bir defa olmak üzere bakımını yapmak zorundadır. Bütün bakım ve onaranlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.

3.       Bakım zamanını dışında çıkabilecek muhtemel bir arıza halinde, bu durum "İdarenin” yetkili teknik personeli tarafından derhal "Yüklenici" firmaya bildirilecek, "yüklenici" firma ihban aldıktan sonra en geç 2 saat içerisinde iş yerine gelerek asansörün anzasını giderme çalışmasına başlayacaktır. Asansörün arızasının, "Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş, belli bir nedenden dolayı giderilememesi gibi uzun süreli hallerde "Yüklenici" durumu "idareye" bildirecek ve ek süre talebinde bulunacaktır. "Yüklenicinin" "İdare" tarafından yapılacak arıza ihbarlarına belirtilen sürede, üç kere icap etmemesi halinde "İdare" "Sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

4.      

 
   

Yüklenici anzalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan yedek

 


 

birim sorumlusu)karar verir.

8.      Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle ( Hek, arıza vs. ) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.

9.      Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

10.  Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır.

1 l.TS 2168 ve TS 10922 Standartlarında yer alan Asansör Bakım Kurallarına uygun bakım prosedürü uygulanacaktır.

MADDE 3: Asansörlerin Yeniden Yanılması Vcva Değiştirilmesi Gerekecek Parçalar Hakkında

Aşağıdaki Şekil t vgulanaeaktır.

1.      Değiştirilmesi gerekli parçalar önce "Yüklenici firma tarafından bakım onanm raporu düzenlendikten sonra "Hastane idaresi tarafından satın alma boyutuna getirilir malzemenin alınmasından sonra yüklenici firma tarafından ücretsiz parça değiştirilme işlemi yapılacaktır.

2.      Belirtilen işler yapılırken. "Yüklenici" tarafından yapılan işin cinsini, çalışılan süreyi bildiren 3 (üç) kopyalık iş fişi tanzim edilecek, işin bitiminde imzalı bir kopyası "Hastane idaresine" bırakılacak.2.kopyası satın alma birimine hak ediş yapılabilmesi için bırakılacak. "Hastane idaresi" tarafından imzalanacak olan üçüncü kopya da "Yükleniciye" iade edilecektir.

3.      Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

4.      Asansör bakın faturası, her ay yapılacak olan bakım işinin bitiminde, aylık olarak tanzim edilecektir.

5.      "İdare" "Yüklenicinin" sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde "Sözleşmeyi" tek taraflı olarak feshedebilir. "Yüklenicinin" kesin teminatı gelir kaydedilir ve hu durumda idare başka bir "Yüklenici" ile yeniden sözleşme yapabilir.

6.      Yüklenici firma Asansörlerin arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.

7.      Yüklenici işin verildiği tarihten itibaren ilk on beş gün için de Asansörlerin ilk bakımlarını yapacak ve bakım takvimi düzenleyerek takip eden bakımları ayın hangi günlerinde yapacağını idareye yazılı olarak bildirecektir.

8.      Arızalı parça arın yerinde tamir edilmesi, yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

9.      Asansörlerin bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

10.  Sonradan doldurularak gönderilen bakım çek listeleri kabul edilmeyecektir.

11.  i)Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç iki (2) işgünü içinde yedek parçaları değiştirecektir.

12.  Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

13.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da anzaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

14.  Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

15.  Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parçalar idare tarafından satın alınacaktır.

MADDE 4: "Yüklenici" firmadan istenen belgeler

1.      Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2.      Asansörün her türlü bakımını ve anzasını giderecek taahhütname

3.      

       
     
   
 

S/4ıatfi ve Ticaret Bakanlığımın 20 Aralık 1995 tarihinde ve 22499 s^yıl

yayınlanan “Asansör Yönetmeliği gereklerine dair belgeler (Büro tescil ve satış sonrası hizmet yeterlilik belgeleri)

4.      Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

5.      Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarım sunacaktır.

 

T.C.

BURSA VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Dr. Ayten Bozkaya Spastik Çocuklar Hastanesi vc
Rehabilitasyon Merkezi

 
   

TF.KLİF MEKTUBU

Sayın İLGİLİ

idaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem Asansör Bakım Hizmeti (2 Adet Asansörün 2022 Yılı Aylık Periyodik Bakımı) (Ayda 1 Kez) Alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca alımı yapılacaktır. Bu işin maliyetlerinin hesaplanabilmesi için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 25.11.2021 tarihine kadar bildirilmesini rica ederiz.

Teklif Verme Şartları

1-      Teknik şartnameye uygun olmayan ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2-      İşin süresi malın teslim süresi 10 takvim günüdür.

3-       Sözleşme yapılmayacaktır.

4-       Nakliye yüklenici firmaya a.ttir.

5-       Tekliflerin geçerlilik süresi 30 gündür.

6-       Teklif edilen mal malzeme tıbbi malzeme ise UBB kodu belirtilmelidir. Eğer varsa SUT kodu teklif ile beraber sunulacaktır.

Sıra

No

Malın / İsin ( insi

Miktar

Birimi

Birim Fiyat

t oplam Fiyat

1

Asansör Bakım Hizmeti (2 Adet Asansörün 2022 Yılı Aylık Periyodik Bakımı)

12

ADET

 

 

Toplam

 

 


 

Altınova Malı. Yolgör Sok. Osmangüzi/BURSA

Telefon: : 0224 2160066 117 Faks: 0224 21600 70 Mail: brsspastikcocukhsatinalma@ginail.com

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)