İhale No | 1381400 |
Sektör | Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı |
İdare | Mudanya Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 18 Temmuz 2017 |
İhale Tarihi | 21 Temmuz 2017 17:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
MUDANYA DEVLET HASTANESİ ASANSÖR BAKIM ve ONARIMI ÖZEL TEKNİK ŞARTNAMESİ
KONU-KAPSAM:
Söz konusu iş, Mudanya Devlet Hastanesinde (Aşağıda “idare” olarak anılacaktır) bulunan Löher marka asansörlerin yedek parça hariç koruyucu bakımı ve meydana gelebilecek arızaların giderilmesi konularında anlaşmaya varılan firma (aşağıda “yüklenici” olarak anılacaktır) tarafından karşılanması ve asansörlerin sürekli çalışır durumda olması işidir. Teklif verenler; tüm açıklama, belge, proje ve dokümanları, dikkatle tetkik etmelidir Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder. Bakım anlaşması sayesinde ekipmanın daha verimli çalışması, olası arızalarının önlenmesi, ömrünün uzaması, enerji kayıplarının minimum seviyeye çekilmesi, asansörlerin sağlıklı çalışması, hasta ve çalışan mağduriyeti yaşanmaması ve bununla beraber işletme maliyetlerinin minimum seviyede tutulması hedeflenmektedir.
BAKIM SÜRESİ:
Sözleşme imzalanma tarihinden itibaren sözleşme bitimine kadar 24 ay süresince geçerli olacaktır.
BAKIMIN YAPILACAĞI DÖNEMLER :
Asansörlerde meydana gelebilecek arızalan önlemek ve asansörlerin performansını arttırmak, arıza olasılığını azaltmak asansörlerin ömrünü uzatmak, etkin çalışmasını sağlamak amacıyla yüklenici tarafından asansörlerin yapısına uygun olarak temizleyici, koruyucu ve düzeltici nitelikte ve gerektiğinde idarenin onayını alarak parça değiştirmeyi (monte etmeyi), güncel olarak yönetmelik değişikliklerini takip etmeyi de kapsayan her türlü girişim ve onarım yüklenici tarafından zaruri haller dışında sözleşme süresince ayda 1 (bir) kere yıllık 12(oniki) ve toplamda 24 defa yapılacaktır. Firma asansörlerin her türlü sorumluluğunu alarak, yaptığı her bakım için rapor tutacak ve bu raporun 1 nüshası idarece yetkili kılınan teknik birim sorumlusuna teslim edilecektir.
ARIZALARIN BİLDİRİLMESİ:
Arıza oluşması durumunda idare durumu derhal e-mail, telefon, fax, vb. yollarla günün 24 saatinde firmaya bildirimde bulunabilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Yüklenici, idarenin arıza bildirimlerini rahatlıkla yapılabilmesi için, e-mail, çağrı merkezi, telefon ve faks numaraları gibi bilgileri yazı ile Mudanya Devlet Hastanesi teknik hizmetler birimine bildirecektir.
ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ:
Firma; arıza bildirim saatinden geçerli olmak koşulu ile en geç 4 (dört) saat içerisinde arızalı cihaza müdahale etmeyi, parça değişimi gerekmeyen arızalarda takip eden 6 (altı) saat içersinde arızayı giderip cihazı çalışır konuma getirmeyi; parça değişmesi gereken arızalarda ise yedek parçanın temininden sonraki 24 (yirmi dört) saat içersinde cihazı çalışır konuma getirmeyi kabul eder. Yüklenici, bu şartnamede belirtilen süre zarfında arızaya müdahale etmediği taktirde hastanece tutulacak rapor içeriğini kabullenmiş sayılır. Hastanenin uğrayacağı zararı tazmin etmekten sorumludur.
BAKIM YAPILACAK SİSTEM VE DONANIMLAR:
Sıra No Asansör Kapasitesi Kullanım Amacı Miktar/ Birimi
1 Tam otomatik kapılı 630 kg kapasiteli 4 (dört) duraklı, dubleks kumandalı, frekans hız kontrollü, sesli anonslu. Yük / İnsan Asansörü 1 Adet
2 Tam otomatik kapılı 320 kg kapasiteli 4 (dört) duraklı, dubleks kumandalı, frekans hız kontrollü, sesli anonslu. Yük / İnsan Asansörü 2 Adet
3 Tam otomatik kapılı 1600 kg kapasiteli 4 (dört) duraklı, dubleks kumandalı, frekans hız kontrollü, sesli anonslu. Yük / İnsan Asansörü 5 Adet
1/5
1. Yüklenici cihaz başına fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (HEK, kullanılamaz hale gelme vb.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.
2. Yüklenici, mevzuata uygun olarak her yıl asansörlerin, hükümet tarafından yetkilendirilen Makine Mühendisleri Odası gibi kuruluşlar tarafından çelik halat, kasnak ve fren v.s. gibi gerekli görülen kısımlarının mukavemet testlerini yaptırarak, işletme uygunluk belgesi alacak ve bu işlemlerin ücreti Yüklenici tarafından karşılacacak, alınan rapor ve belgelerin nüshalarını hastane idaresine teslim edecektir.
3. Yüklenici, asansörlerin her türlü kontrol, bakım ve onarımı ile onarımı mümkün olmayan ve değişmesi gereken parçaları değiştirerek, teknik şartnamede olmasa da mevzuatta mevcut olan şartların tümünü yerine getirecektir.
4. Yüklenici, asansörlerin bakım ve onarım işini alt yükleniciye veya taşerona kesinlikle devredemez.
5. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve sözleşme süresince değiştirilmesi gereken yedek parça fiyatlandırmaları bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır. Fiyatlar sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır. (Yurtdışı endeksli parçaların fiyatları firmanın gerekçe raporlarına göre, merkez bankası döviz kuru baz alınarak hesaplanacaktır.)
6. Yukarıda istenen bakım ve onarımlarda parça değişimlerine esas olmak üzere, yönetmelikler ve tüzüklerde istendiği gibi TSE uygunluk belgesi, ISO veya CE belgesi ve malzeme üzerinde ISO veya CE işareti olacak, yönetmelikler ve tüzüklerde istendiği gibi TSE’ye uygunluk belgesi ile ISO ve CE belgeleri ile işareti olmayan malzeme kabul edilmeyecektir.
7. Bakım ve onarıma; 7 gün/24 saat/365 gün ve resmi tatiller dahildir.
8. Firma tarafından temin edilen ve montajı yapılan yedek parçalar kullanım hataları haricinde firma tarafından en az 1 yıllık garanti altında olacaktır. Değiştirilen parça garanti kapsamında iken 2. (ikinci) kez değiştirilmesi durumunda yüklenici firma parça bedeli hastaneden talep etmeyecektir.
9. Yüklenici; Asansör yönetmeliği (95/16/AT), 18/11/2008 Tarih ve 27508 Sayılı (Değişik: RG-05.11.2011-28106) Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren “Asansör Bakım ve İşletme Yönetmeliği” nde belirlenen kurallara riayet edilecek, asansör Yönetmeliği (95/16/AT) gereğince yapımı zorunlu olan Asansör kontrollerini, A Tipi Muayene kuruluşuna yaptırarak hastane idaresine sunacaktır.
BAKIM İŞLEMLERİ
ÖZEL TALİMATLAR:
1. Bakım Sırasında imalatçının işletme ve bakım talimatını inceleyip özel talimatı varsa uygulayınız.
2. Sisteme ait cihazlarda kullanılan yazılımlarda meydana gelen hataların düzeltilmesi için öncelikle asıl yazılım yüklenecek, bunun mümkün olmaması durumunda idarenin onayı ile üst sürüm yazılım yüklenecektir. Yüklemeler sonunda sistemde eksik fonksiyon kalmayacaktır. Lisanslama işlemlerinin sorumluluğu yükleniciye aittir. (Yazılım şifreleri ve kodları hastane idaresine verilecektir.)
3. Mekanik bakım sırasında bakıma başlamadan önce işletici personel nezdinde elektrik girişini keserek sistemi devre dışı bırakınız Bakım bitinceye kadar sistemi kimsenin çalıştırmamasını sağlayıcı tedbirleri alınız.
4. Bakım sırasında sağlığınıza (el, göz ve ciğerler)zararlı olabilecek maddelere karşı gerekli tedbirleri alınız. Eldiven gözlük ve gerekiyorsa solunum cihazı kullanınız.
5. Bakım sırasında çevreye zararlı olabilecek yağ, yakıt, asitkostik, kirlenmiş sıvı ve zararlı gazlar gibi atılacak maddelerin imhası (yok edilmesi) için gerekli tedbirleri alınız.
6. Bakım çevrenize gerekli emniyet tedbirleri alınız.
7. Sistemin bakımını, bağlantılı olduğu diğer ünitelerin bakımı ile müşterek olacak şekilde planlama yapınız.
PERİYODİK BAKIM:
TS2168 ve TS10922 standartlarında yer alan Asansör Bakım Kurallarına uygun bakım prosedürü uygulanacaktır,
1. Bakım Sırasında imalatçının işletme ve bakım talimatını inceleyip özel talimatı varsa uygulayınız.
2. Sisteme ait cihazlarda kullanılan yazılımlarda meydana gelen hataların düzeltilmesi için öncelikle asıl yazılım yüklenecek, bunun mümkün olmaması durumunda idarenin onayı ile üst sürüm yazılım
2/5
yüklenecektir. Yüklemeler sonunda sistemde eksik fonksiyon kalmayacaktır. Lisanslama işlemlerinin sorumluluğu yükleniciye aittir.
3. Asansörlerin Makine Motor grubunun yağ seviyeleri kontrol edilecek, eksik ise tamamlanacak frenlerin ayarları kontrol edilecek, bozuk olanlar yeniden ayarlanacaktır.
4. Kumanda tablosu elektrik akşamı kontrol edilecek. Kontaktörler ve klemensler kontrol edilecek, gevşek olanlar sıkılacaktır.
5. Paraşüt, regülatör halatı, bağlantı noktaları ve kesici füzeleri kontrol edilecektir.
6. Nihai kesici şalter kesme mesafeleri kontrol edilecektir.
7. Kabin ve ağırlık kılavuz rayları kontrol edilecek, yağları tamamlanıp patenleri kontrol edilecek aşınmalar var ise değiştirilecektir.
8. Kabin ve ağırlık halat bağlantı şişeleri, klemensleri kontrol edilecek, gevşek olanlar sıkılacaktır. Kabin halatlarında aşınma olup olmadığı kontrol edilecektir.
9. Kabin revizyon kumanda kutusu revizyon butonları, stop kontaklarının çalışıp çalışmadığı kontrol edilecek, arızalı olanlar değiştirilecektir.
10.Kat kapıları kontrol edilerek kilitlerin, fiş kontakların, diktatörlerin ayarı bozuk olanların ayarları yapılacak, kapıların normal çalışması sağlanacaktır. Kapı emniyet gereçleri kontrol edilerek standartlara uygun çalışıp çalışmadığı kontrol edilecektir. Arızalı kilit ve fiş kontakları değiştirilerek asansör çalıştırmalıdır. Kesinlikle kapı emniyet tertibatı iptal edilerek çalıştırılmamalıdır.
11.Asansörün duruş seviyeleri kontrol edilerek, bozuk olanlar ayarlanacaktır.
12.Kat gösterge elemanları ve butonları kontrol edilerek, buton ve göstergeler üzerindeki yanmayan lambalar yüklenici firmanın vermiş olduğu rapor doğrultusunda değiştirilecektir.
13.Asansör kuyu dipleri temizlenecektir. Asansörün bakımı bittikten sonra kumanda tablasındaki soğutucu fanlar, kontaktörler vb. temizliği, asansör kabin üzerinin temizliği, kuyu temizliği yapılacaktır. Asansör rayları gaz ile silinip yeniden yağlanıp, kat kapılarının kanal temizlikleri, makine grubunun fan motorunun temizliği ve şanzımandan dışarı akan yağların temizliği makine dairelerinin temizliği ve halat temizlikleri vb. tüm temizlikler yüklenici firma tarafından her aylık bakımda yapılacaktır. Temizlik yapılmadığı takdirde temizlikten doğabilecek parça arızalarından yüklenici firma sorumlu olacaktır.
14.Asansör bakım işi bitirildikten sonra asansör bir süre kontrol çalışmasına alınarak anormal bir durum olup olmadığı kontrol edilecektir.
15.Asansörlerin bakımı sırasında tabi aşınmadan, malzeme yorulmasından, rutubetten ve benzeri nedenlerden dolayı meydana gelen arızalarda değişmesi gereken parça değişecek, arızalı olan parçaların ilk önce tamiri yoluna gidilecek, tamiri mümkün olmadığı takdirde takılacak yedek parçalar aslına uygun olmak üzere yerine takılacak (idare kontrollü). Bütün arızalar firmaca giderilecek, sökülen parçalar temizlenerek Kurum teknik personeline tutanakla teslim edilecektir.
16.Periyodik olarak bakım ve onarımları yapılacak olan tüm asansörlerin arıza yaptığında değişmesi gerekebilecek tüm parçalarının (mekanik-elektrik) tek tek parça fiyatlarını yüklenici firma ihale teklifleriyle verecektir. Asansörün değişmesi gereken yedek parça, malzeme veya cihazı Yüklenici, hastane Yönetimine rapor edecek, hastane yönetimi malzemeyi acilen temin edecektir. Montaj ve asansörün çalışır duruma getirilmesi yükleniciye ait olup ek bir ücret talep edemez.
17.Yüklenici Firma, periyodik bakım ve onarımlar sonucu yapılmış işleri rapor ederek, idare tarafından yetkili kılınan teknik işlerden sorumlu kişinin imzası altına aldıracaktır.
18.Söz konusu iş kapsamında idarece firma tarafından yapılmasına karar verilen makine ve teçhizatta yapılacak tadilat, yenileme gibi değişiklikler, firmanın ihale dosyasında verecek olduğu parça fiyatları listesinde belirtilen fiyatların üzeri olmayacaktır. Diğer bakım onarım dışındaki diğer boyama, inşaat ve benzeri gibi işler idare tarafından giderilecektir.
19.Sistemin çalıştırılması ve diğer konularda Kurum teknik elemanlarına firma tarafından teorik bilgi ve eğitim verilecektir.
20.Asansörlerdeki tüm cihazlarla ilgili çalışma prensibi, bakım ve onarım talimatnameleri, asansör güvenliği ile ilgili tüm tabela vb. levhalar firma tarafından hazırlanacak ve uygun yerlere asılacaktır.
21.Kurum dilediği asansörü bakım kapsamından çıkarabilir, bakım kapsamından çıkarılan asansör için yüklenici firmaya hiç bir şekilde aylık periyodik bakım/onarım kapsamında hak ediş yapılmaz.
22.Periyodik bakım işleri her ayın 1'i ile 15'i arasında 30'ar günlük periyotlarla idarenin belirleyeceği saatlerde yapılacak, kabin, vinç, taşıyıcı halatlar, elektrik tesisatı, kumanda tablosu ve diğer akşamı devamlı emniyet içinde işler durumda bulunacaktır.
23.Bakım işleri esnasında kullanılması gereken her türlü temizlik malzemesi ve araçların
emini firma
tarafından bedelsiz olarak karşılanacaktır. Makine ve motor gruplarının yağları yılda 2(iki) kez değiştirilecek ve bu değişim ayrıca yüklenici firma tarafından bakım formlarında belirtilecektir. Yağ değişiminde kullanılacak makina/motor yağları kullanıldığı miktar baz alınarak teknik servis formuna işlenecek ve ayrıca ücret talep etmeyecektir.
24.Yükleniciden kaynaklı nedenlerle asansörlerin çalışmaması halinde, hastanemizin teknik servis personeli tarafından tutulacak bir tutanakla bu durum tespit edilecektir. Yükleniciden kaynaklanan nedenlerle çalışmayan her bir asansör için aylık hak edişlerden kesinti yapılacaktır.
25.Yüklenici firma asansörleri işletirken; periyodik bakım hizmetlerinde olsun, arıza giderilmesi aşamasında olsun mevcut asansörlerin;
a. Makina motor akşamlarının ve raylarının temizlenmesi,
b. Tüm güvenlik sisteminin kontrolü,
c. Elektrik-Elektronik, sinyalizasyon ve aydınlatma donanımlarının kontrolü,
d. panoların kontrolü ve temizliği,
e. Asansör ile ilgili tüm akşamların gözetim altında tutulması, işlerini eksiksiz bir şekilde yapmakla mükelleftir. Asansörlerin bakımı gerçekleştirilirken yürülülükte bulunan bakım ile ilgili standartlar dikkate alınacaktır.
26.Yapılacak olan peryodik bakım/onarımlar Sanayi Ve Ticaret Bakanlığı'nın asansör işletme yönetmeliğine göre yapılacak olup, aşağıdaki kapsam ve şekillerde uygulanacaktır:
a. Yağlama - temizleme,
b. Kontroller,
c. Kurtarma çalışmaları,
d. Ayarlama işlemleri.
Can ve mal güvenliğinin devamını sağlamak için; asansörün ve tüm akşamlarının bakımı, bakım ve işletme klavuzlarında yer alan talimatlara göre yapılmalıdır.
27.Yüklenici firma, emniyet tedbirlerindeki yetersizlik, standartlara uygunsuzluk veya parça bekleyen arızalar sebebiyle hastane idaresine bilgi vermek suretiyle asansörleri işletmeye kapatabilecek olup; olumsuzluklar düzeltildiğinde tekrar işletmeye açabilecektir. Yüklenici firma tanımlanan tüm bu görevleri ile bahsedilen tüm asansörlerin işletme sorumluluğunu üstlenmiş olur.
28.Yüklenici firma her bakım periyodunda Asansör Makina Dairelerinde bulunan UPS Cihazlarının, Akülerin ve panoların fonksiyon testleri ve genel temizliklerini yapacaktır. Yüklenici yılda 1 (bir) kez olmak üzere sisteme gelen toprak hattını kontrol edecek ve ölçüm sonucunu teknik servis raporunda belirtecektir.
29.Yüklenici firma Asansörlerin sahip olduğu tüm fonksiyonların testlerini her bakım periyodunda hastane teknik personeli nezaretinde yapacak ve servis formuna işleyecektir.
İŞİN KONTROLÜ:
1. Asansörlerin yüklenici tarafından yapılan tüm aylık bakım-onarım ve değişecek tüm parçalarının kontrolü idarece yetkili kılınan teknik birim sorumlusu tarafından yapılıp, firma tarafından müşterek tutulacak olan rapor ile belirtilecektir.
2. Yüklenici firma yaptığı bakım ve onarım esnasında kullandığı malzemenin hatalı, yanlış seçimi, standartlara uygunsuzluğu, kullanıcı hatası v.s. nedenlerle meydana gelebilecek her türlü zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur.
3. Firma tarafından temini gerçekleştirilen yedek parçalar için İşçilik nakliye ve montaj firma tarafından ücretsiz gerçekleştirilir.
4. Bakım için görevli gelen yetkili teknisyen, hizmetleri hastane teknik birimi ve onun görevlendireceği teknisyen nezaretinde yürütecektir.
5. Yüklenici firma, bakım sözleşmesinin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren 7(yedi) gün içerisinde asansörlerin genel kontrolünü ve muayenesini yapacak, Asansör kullanım talimatları olmayan Asansörlere talimatlar asılacak, asansörler emniyet tedbirleri ve kullanım standartları bakımından uygun ise firma tarafından işletmeye alınacaktır. Bu durumlarla ilgili oluşturacağı teknik raporu hastane idaresine teslim edecektir. Bu işlemden dolayı yüklenici firma herhangi bir bedel talep etmeyecektir.
6. Bakım ekibi, asansörlerin bakımının yapılması esnasında ileriye dönük alınması gereken tedbirleri aylık peryodik bakım tutanağına yazarak imza altına alacak ve teknik işlerden sorumlu idare yetkililerine bildirecektir.
7. Arıza için gelen personel mutlak surette firma elemanı olduğunu belirten firma kimliğini taşıyacaktır. Firma bakım elemanları personel listesini hastanede bulunan teknik işlerden sorumlu ekibe verecektir. Bu listede ismi bulunmayan personelin Asansörlere müdahale etmesine kesinlikle müsaade edilmeyecek ve bundan kaynaklanan gecikmeler için ilgili cezai müeyyideler işletilecektir.
8. Hastane isterse yüklenici firma tarafından kullanılacak yedek parçaları, ihale kanunu yönetmeliği hükümleri dahilinde diğer firmalardan teklif usulu ile temin etmekte serbesttir. Yüklenici firma bu husuta itirazda bulunamaz. Temin edilen parçaların montajı yüklenici firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.
9. Gerek periyodik bakım, gerekse herhangi bir arızaya müdahale sonrasında cihazın mevcut işlevlerinde zayıflama, işlevlerin ortadan kalkması veya fonksiyon kayıpları gibi bir durumla karşı karşıya kalınırsa bu durum yüklenici firma sorumluluğunda olup herhangi bir bedel talep edilmeden ivedi olarak düzeltilecektir.
10.Yüklenici firma, sözleşmenin bitim tarihinden 5(beş) gün önce bakım işlemini 1 (bir) defalığına tekrarlıyacak ve asansörlerle ilgili kapsamlı bir rapor oluşturup teknik işlerle ilgili sorumlusuna teslim edecektir.
FİRMANIN SORUMLU OLMAYACAĞI KONULAR:
Deprem, yangın, sel gibi mücbir sebeplerden dolayı meydana gelecek arızalardan firma sorumlu olmayacaktır.
ALINACAK EMNİYET TEDBİRLERİ:
Bakım işlemleri sırasında olması muhtemel kazaya karşı ikaz ve emniyet tedbirleri firma tarafından alınacak ve emniyeti gerektiren uyarı ve talimatları istemlerin görünür yerlerine asılacaktır. Aksi takdirde doğabilecek her türlü kaza ve elektrik akşamından çıkacak zarar ve hasarlardan firma sorumlu olacaktır.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ:
Çalıştırılacak bütün firma elemanlarının can güvenliği gerek iş mahallinde ve gerekse ulaşım esnasında firmaya aittir. Firma, bünyesinde çalıştırdığı personelin sosyal güvenlik sigortalarını yaptırmak zorunda olup, idaremiz bu konuda sorumlu değildir. Bu işte sigortasız eleman kesinlikle çalıştırmayacak olup, İdarenin, sigortasız işçi çalıştırılması durumunda SGK’ya şikâyet etme ve sözleşmeyi feshetme v.s. gibi mevzuat hükümleri saklıdır. Firma iş mahallinde iş güvenliği tedbirlerini almak zorundadır. Yüklenici hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmadan gerekli emniyet tedbirlerini zamanında alma ve kazalardan korunma yöntemlerini işçilerine öğretmekle yükümlüdür. Bu itibarla hizmetin ifasında, gerek ihmal, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten ve gerekse ehliyetsiz işçiler çalıştırmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek kazalardan yüklenici sorumludur.
YÜKLENİCİ FİRMADAN İSTENEN BELGELER
1. 24 saat ulaşılabilir telefon, faks, mail, vb. iletişim adresi.
2. Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.
3. Yüklenici Firma, teknik şartnameye uyacağına ve asansörlerin her türlü bakımı ve arızasını giderebileceğine dair taahhütnameyi idareye verecektir.
4. Yüklenici, hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.
5. Yapılacak iş konusunda en az 2 yıldır faaliyet gösterildiğine dair belge.
6. Sanayi ve Ticaret Bakanlığının 20.12.1995 Tarih ve 22499 Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Asansör Yönetmeliği11 gereklerine dair belgeler (Büro tescil ve satış sonrası hizmet yeterlilik).
7. Sanayi ve Ticaret Bakanlığından veya Bakanlığın yetkili kıldığı merciden alınan "yetkili servis” sertifikası
8. Yedek parça bedellerini içeren fiyat listesi (Sözleşme süresince geçerli olacak).
SORUMLULUK
İşbu teknik şartnamede, aşağıdaki mevzuat idari ve adli konularda bağlayıcı olup İdari Şartname ile de olsa çelişki halinde, kamunun menfaati esas olduğundan, güncel mevzuatlar (Kanun, KHK, yönetmelik, tüzük, tebliğ v.s.) geçerlidir;
a) Asansör yönetmeliği (95/16/AT),
b) Asansör Bakım ve İşletme Yönetmeliği,
c) Tel Halatların, Zincirlerin ve Kancaların Belgelendirilmesi ve İşaretlenmesi İle İlgili Yönetmelik,
d) İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu,
e) Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik,
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)