İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Asansör Bakım Onarımı

İhale No 1740956
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare Bursa Duaçınarı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 14 Kasım 2018
İhale Tarihi 16 Kasım 2018 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

MADDE 1-TANIMLAR:

İdare: Bursa Duaçınarı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi bu Teknik Şartnamede idare olarak anılacaktır.

Yüklenici: İhaleye katılan ve sözleşme imzalanan firma bu Teknik Şartnamede yüklenici olarak anılacaktır.

 

MADDE 2-HİZMETİN TANIMI:

2.1. Bu Teknik Şartname Bursa Duaçınarı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinde bulunan 1 (Bir) adet 2 duraklı 630 Kg Hidrolik sistem tam otomatik Engelli asansörde meydana gelebilecek arızaları önlemek, herhangi bir hatanın ortaya çıkması ihtimalini azaltmak, ömrünü uzatmak ve daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla her ayın ilk haftası içersinde periyodik olarak yapılan Asansör Üretici Firması ve Kullanma Talimatı, yine bunlarla uyumlu hazırlanmış Hastanemiz Asansör Bakım ve kullanma Talimatında belirtilen  bakım ve servis hizmetini kapsamaktadır.

 

 

 MADDE 3-  TEKNİK ŞARTNAME GENEL HÜKÜMLERİ

3.1- Koruyucu Bakım

 

3.1.1. Bakım hizmetleri periyodik olarak 2019 yılı içerisinde 1’er aylık dönemlerde yılda 12 bakımdır.

 

3.2. Çalışma Günleri ve Saatleri:

 

3.2.1.Arıza halinde ve talep edildiğinde 7 (yedi) gün 24 (yirmi dört) saat hizmet verilecektir. Asansörler ile ilgili koruyucu bakım hizmetleri ise hizmet aksamaması için gün içersinde 16:00 ile 20:00 saatleri arasında olacaktır.

 

3.3. Servis Hizmetleri:

 

3.3.1. Yukarıdaki maddelerde belirtilen koruyucu, düzeltici bakım işleri belirtilen zamanlarda Hastane Teknik Elemanları gözetiminde yapılacaktır. Bakımı, onarımı yapılan asansör ile ilgili düzenlenecek olan 3 nüshalı Formun 1 nüshası Teknik Servis biriminde bırakılacak, 1 nüshası Firma kendisine alacak, diğer nüshası ise fatura ekinde satın alma birimine bırakılacaktır.

 

3.3.2. Servis sonrası düzenlenecek olan TEKNİK SERVİS RAPORUNUN Hastane Teknik Elemanlarınca onaylanması sağlanacaktır.

 

3.3.3.Asansörlerde Bu kontroller sırasında tespit edilen değişmesi gerekli parça olduğu takdirde bu durum yüklenici firma teknik servis raporuyla hastane idaresine bildirilecektir. Değişmesi gereken parça hastane teknik servisi bilgisi ve onayı ile yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. Parça gereken durumlarda gerekli parça ilgili yüklenici firma tarafından temin edilerek, sonrasında arızaya müdahale maddesindeki süreler dâhilinde parça değişimi yapılacaktır.

 

 

 

3.4. Arızaya müdahale:

3.4.1.Asansörler için Bakım Sözleşmesi yapılacak olan Firma İdare tarafından kendisine çağrı gelir gelmez en geç 2 (iki) saat içerisinde söz konusu arızaya müdahale edecektir. Parça gerekmemesi durumunda arıza en geç 8 ( sekiz ) saat içerisinde giderilecektir. Parça gereken durumlarda ise en geç 24 saat içersinde arıza giderilecektir. İthal malzeme gerektiği durumlarda en geç 2 ay içersinde yüklenici söz konusu parçayı temin ederek parça değişimi yapılacaktır.

 

 

3.5. Yedek Parça ve Aksamı:

3.5.1. Arızalanan ve kullanım ömrü biten parçalar işçilik ücreti alınmadan firma tarafından değişecek malzemelerin fiyatı idareye bildirilmiş olan liste üzerinden ödenecektir. Sökülen arızalı parça İdareye teslim edilecektir. Eğer verilen fiyat idare tarafından uygun görülmez ise parça alımını hastane yaparak firmaya teslim edecek, ilgili arızanın parçasının veya sistemin değişimi yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Yapılan işlemler için işçilik ya da servis adı altında herhangi bir ücret talep etmeyecektir.

 

MADDE 4- DİĞER HÜKÜMLER

 

 4.1.Asansör Firması kendi bünyesinde Elektrik-Elektronik ve Makine Mühendisi çalıştıracak ve aşağıdaki belgeleri almış olacaktır.

 

4.2.Sanayi ve Ticaret Bakanlığından veya Bakanlığın yetkili kıldığı merciden Asansör Bakım Firması Belgesi

 

4.3.Çalıştırdıkları Mühendisler için kendi firmaları adına çıkarılmış  “Serbest Mühendislik ve Müşavirlik Belgesi”  ile  “Büro Tescil Belgesi”. 

 

4.4. Yetkili Firmanın bünyesindeki mevcut teknik elemanların eğitim durumlarını (Diploma, Sertifika vb.) gösterir belgeleri olacaktır.

 

4.5.Yıl içinde yapılacak olan asansörler ile ilgili bakım faturası ilgili ayın 30’u ile takip eden ayın 10 u arasında kesilecektir.

 

4.6.- Asansörün yıllık olarak TSE tarafından yapılan periyodik kontrolünde kontrol sırasında firma yetkilileri hazır olacak. Yüklenici firma TSE tarafından yapılan yıllık kontrollerde çalışabilir yeşil etiket alınmasından sorumludur.  

 

4.7.  Asansör aylık kontrollerinde TSE periyodik kontrol formu ile ilgili tüm maddeler tek tek olacak ve bu doğrultuda aylık kontroller yapılacaktır.

 

4.8. Firma bakım onarımını yaptığı cihazın güncel yedek parça fiyat listesini teklif ile beraber idareye verecek, sözleşme devam ettiği sürece kullanılan yedek parçalar bu listenin dışına çıkamayacaktır. Firma bu kontroller sırasında tespit edilen değişmesi gerekli parça olduğu takdirde yüklenici firma teknik servis raporuyla hastane idaresine bildirecektir. Değişmesi gereken parça hastane teknik servisi bilgisi ve onayı ile yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. Yüklenici yapacağı arızalı parca değişimlerinde, yedek parça fiyat listesi üzerinden fatura edecektir.  Yapılan işlemler için işçilik yada servis adı altında herhangi bir ücret talep etmeyecektir.

 

4.9.-İkmali yüklenici tarafından yapılan ve yeni takılmış olan yedek parçalar imalat montaj ve fabrikasyon hatasına karşı sözleşme süresince yüklenicinin yedek parça garantisi altındadır.

 

4.10.-Yüklenici periyodik bakımları düzenli bir şekilde zamanında yapacaktır. Her hangi bir periyodik bakımın zamanında yapılmaması ve unutulması durumunda, ünitelerde oluşacak aksaklık ve arızaların sorumluluğu tamamen yükleniciye ait olup, yapılmayan bakım ücreti ödenmeyecektir. Ayrıca periyodik bakımın zamanında yapılmaması veya unutulması durumunda periyodik bakım yapılması gereken ayı izleyen günden itibaren her iş günü için 200,00-TL (ikiYüz Türk Lirası) gecikme zammı uygulanacaktır.

4.11.-Yüklenici periyodik bakımları bulunan hizmet binamızdan sorumlu teknisyen nezaretinde yapılacaktır. Teknisyen periyodik bakımın sözleşme esasları dâhilinde yapılmasını kontrol ederek imzalayacaktır.

4.12.- Asansör en az yıllık % 95 uptime (cihazın aktif çalışma süresi) olacak şekilde çalışması istenmektedir. Ulaşılamayan her süre için garanti ve bakım zamanına iki kat süre eklenmektedir. ‘Firmalar yıllık %95 uptime garantisi vereceklerdir. Arızalı süre %5 downtime süresini geçerse, geçen her süre için garanti ve bakım süresine iki kat süre eklenecektir. (Cihaz aktif faaliyet süresi 365 gün üzerinden hesaplanır.)’ hükmü yer almaktadır

4.13.-Yüklenici periyodik bakım hizmeti yapılmadan fatura düzenlenmeyecektir.

4.14. İlgili firma asansörün yeşil etiketli olabilmesi için hastane yönetimi ve teknik servisle işbirliği içinde olmalıdır.

 

 

 

 

 TEKLİF İSTEM FORMU
Kodu: YÖN.FR.35 Yayın Tarihi:05.03.2015 Revizyon Tarihi: Revizyon No:0 Sayfa No: 1/ 1
               
İdarenin Adı : DUAÇINARI AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Yetkili Adı Soyadı :  Celal ARİ  (Satın Alma Memuru)
Telefon : 0224 360 52 52 / 112
Faks : 0224 360 35 38 
E Posta : duacinariadsm@hotmail.com
Tedarikçi Firma  
Firma Tel & Faks & E Posta  
Yetkili Adı Soyadı  
               
Sayın ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Duaçınarı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi  adına çıkarılacak olan ''Merkezimiz 2019 Asansör Bakım ve Onarım Hizmeti " ne ait teklifiniz.
               
Sıra Malzemenin Adı Miktar Birim Birim Fiyat Toplam Fiyat
1 2019 Yılı Asansör Bakım ve Onarım Hizmeti 12 Aylık    
TOPLAM FİYAT    
               
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ : 15 Gündür.
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) : İlgili Birim Tarafından Ödeme Yapılacaktır.
NAKLİYE : Üretici Firmaya Aittir.
AMBALAJ ŞEKLİ : Üretici Firmaya Aittir.
SEVK ADRESİ : Şükraniye Mah.Hastane Sok.No:11 Yıldırım/ BURSA
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR TEKNİK ŞARTNAME (İŞ LİSTESİ)
MAL TESLİM TARİHİ
NOT :
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!
 
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!
             
Teklif İsteyen Görevli (İsim, İmza, Kaşe) Tedarikçi Firma Onayı (İsim, İmza, Kaşe)
Sevilay TIKIZ
V.H.K.İ.
 
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)  Uygun
 Uygun Değil

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)