İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Asansör Bakım Onarım

İhale No 2146951
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare KIRŞEHİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Kırşehir
İşin İli Kırşehir
Yayın Tarihi 19 Kasım 2020
İhale Tarihi 20 Kasım 2020 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KIRŞEHİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

Sayı                 : 1291                                                                                                                     18.11.2020

Konu               : Fiyat Teklifi

İşin Adı : ASANSÖR PERİYODİK BAKIM VE ONARIM İŞİ Dosya Id : 273

İLGİLİ FİRMALARA

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 20.11.2020 saat: 14:00'a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda; Gereğini rica ederim.

 

İdari v


iür Yrd.


 

 

Satın Alınacak Malın/ İşin

KDV Hariç Teklif

S.No

Malm/İşin Cinsi

Sut Kodu

UBB

Miktarı

Birimi

Fiyat

Tutar

1

Periyodik Bakım ve Onarım Hizmetleri Asansörleri 12 aylık bakım anza sözleşmesi

 

 

1

Adet

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 

Teklif Eden .../.../2020

Kişi / Oda / Firmanın Adı veya Ticaret Ünvanı - Kaşe/İmza

Ek: Teknik Şartname

Satınalmanın Yapılacağı Birim: Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-      Tekfif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-       Siiinti,                      kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

3-         Numune               İstenildiği takdirde numune en kısa sûrede satınalma birimine gönderilecektir.

4-           UBB/UTS           kapsamında yer alan ürünlerin tek başına U8B/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretid/ithalatçı firma dışında veren firmalar için, üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması

gerekmektedir.

5-              Bakanlığımız TKHK’ nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince, UBB kapsamındaki malzemeler için firmalann • TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir."

6-         lstekliler               listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-     Söz      konusu alımla İlgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhdesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-         ldaremiz               mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakla serbesttir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                   Değertendirmemiz         kalem, ya da işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir. Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-            Malzemeler    Depo teslimidir. Depoya taşınması ile ilgili tûm taşıma v.b. giderler firmaya aittir.

11-      Teklif                       veren firma S.U.T. hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-            AlımlarAöl      ihtiyaçlanmıza yönelik olduğundan, idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı İptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-     Alım  uhdesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin bark od numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunlann SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlannı esas almadığından, hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zarann tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14-     Son    teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul elmiş sayılır.

TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÛRÜNTEKLlF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

Metin Kutusu: İlgili Kişi: Fatih ÖĞÜTÇÜ -İMZA VE KAŞE:

Adres:Kervansaray Mahallesi 2019. Sokak No: 1 Telefon: 03862134515 Faks: 03862133231

E-Posta: kirsehireah.salma(5jsaglik.gov.tr Web: https://kirsehireah.saglik.gov.tr/

KONU: Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesinde kurulu olan AKESAN marka 5 adet sedye asansörü 6 adet insan ve yük asansörü 1 adet monşarj asansörü, Ek poliklinik binasında bulunan Zirve marka 1 adet sedye asansörü ve 1 adet insan asansörü olmak üzere toplam 14 adet asansörün 12 aylık bakım ve arıza sözleşmesini kapsamaktadır.

AMAÇ: Sözleşme süresi dahilinde asansörlerin her ay periyodik bakımlarının düzenli yapılması ve arızalara kısa sürede müdahale edilmesidir.

KAPSAM: Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesinde kurulu olan AKESAN marka 5 adet sedye asansörü 6 adet insan ve yük asansörü 1 adet monşarj asansörü, Ek poliklinik binasında bulunan Zirve marka 1 adet sedye asansörü ve 1 adet insan asansörü olmak üzere toplam 14 adet asansörün aylık periyodik bakımı ve yıl içinde olabilecek her türlü arızasının giderilmesini kapsamaktadır.

GENEL ŞARTLAR:

1-     Asansör arıza durumunda irtibata geçilecek yüklenici firma arıza ekip sorumlusunun telefonu 7 gün 24 saat sürekli açık olacaktır. Acil sedye asansörü ile 1 adet monşarj asansöründe oluşacak arıza durumunda en geç 2 saat içinde diğer asansör arızalarında en geç 3 saat içinde müdahale edilecektir.

2-  Firma arıza anında kendisi ile irtibata geçilmesi için teklif esnasında irtibat telefonu ve e posta bilgisi vermek zorundadır. Firmanın irtibat telefona atılan mesaj ve e mail adresine bildirilecek arıza resmi bildirim olarak kabul edilecektir.

3-    Asansörde insan ve malzeme kalma durumunda hastane teknik personeli tarafından müdahale edilecektir. Kurtarma işleminin yapılamaması durumunda en geç 30 dakika içinde yüklenici firma tarafından müdahale edilecektir.

4-  Yüklenici firma 9 adet sedye asansörüne, 7 adet insan ve yük asansörüne ve 1 adet monşarj asansörüne her ay düzenli bakım yapılacaktır. Asansörlerin aylık periyodik bakımları her ayın 1-10 arası yapılacaktır.

5-  Periyodik bakım asansör makinesi güvenlik sistemleri ve elektrik tesisatı gibi tüm mekanik ve elektrik üniteleri kapsamaktadır.

6-   Periyodik bakım, 06.04.2019 tarih ve 30737 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan "Asansör İşletme ve Bakım Yönetmeliği" ne uygun olarak firmanın tecrübeli teknik elemanlar tarafından ayda bir defa yapılacaktır. Hiçbir şekilde asansör bakımı taşeron firmalara yaptırılmayacaktır,

7-   Her ay bakım sonrası her bir grup asansör için ayrı ayrı olmak üzere bakım tutanağı düzenlenecek ve hastane yetkililerine teslim edilecektir.


 

8-  Asansörde parça değiştirilmesini gerektirecek arıza ve tabii aşınma neticesinde değiştirilmesi gereken parçalar için hastaneye bilgi verilecek ve değişecek yedek parçalar ile ilgili servis raporu düzenlenecektir.

9-  Teknik servis raporunda belirtilen yedek parça Hastane İdaresi tarafından temin edilecektir.

10-  Bakım arıza sözleşmesi süresince İdare tarafından temin edilecek her türlü yedek parça değişimi ve montajı Yüklenici firma tarafından yapılacaktır.

11-  Yüklenici firma tarafından temin edilen yedek parçalar en az 1 (bir) yıl garantili olacaktır.

12-  Garanti kapsamı dışındaki değişen parçaların eskileri idareye teslim edilecek.

13-   Bakım sözleşmesinin yürürlük süresi içerisinde meydana gelebilecek arızaların giderilmesi firmanın taahhüdü içerisindedir.

14-   Yüklenici Firma iş programına göre periyodik bakımını ve onarımını yaptığı asansörlerin bakım esnasında oluşabilecek arızalarından doğrudan sorumlu olacaktır.

15-  Malzeme ve yedek parça fiyatları Türk Lirası olarak belirlenecektir.

16-   Periyodik bakım hizmetlerinin yetersizliğinden kaynaklanacak her türlü zarar ziyandan yüklenici firma sorumludur.

17-  Her bakımda yapılacak işler;

Makine dairesinin ve asansör otomatik kapı raylarının temizlenmesi

* Yağ seviye kontrolü ve gerekirse tamamlanması

Motor invertörlerinin kontrolü ve temizlenmesi

Kontrol tablosunun temizlenmesi(role kontak vs.)

Kapıların fış kontaklarının kontrolü

Kabin üstünün temizlenmesi

Kabin üstü revizyon anahtarlarının temizlenmesi

Kabin ALARM ve DUR düğmelerinin kontrolü

Kabin alt boşluğu ve kabin üstü platformunun temizlenmesi

Göstergelerin ,yön ışıklarının,buton yerlerinin işlerliğinin ve tüm ampullerin kontrolü

Taşıyıcı çelik halatların tüm kuyu boyunca kontrolü

 

Kabin patentlerinin kontrolü ve ayarı

Kabin ve karşı ağırlık yağdanlıkların yağ seviyesinin kontrolü ve gerekirse bunların tamamlanması

Katta durma hassasiyetinin kontrolü ve gerekirse ayarı

Nihai şalterlerin devreyi açıp açmadığının kontrolü ve gerekirse ayarı

Kabin raylarının silinmesi

18-                      Asansör          ün bakımı için gerekli olan yağ, gres ve üstüpü gibi malzemeler yüklenici firma tarafını sağlanacaktır. Bunlar için ilave ücret talebinde bulunulmayacaktır.

19-  Cihazın bakım ve onarımlarınm tekniğe ve standartlara (üretici firmanın belirlediği şartlara; yönetmelik ve kanunlara) uygun olmamasından kaynaklanan her türlü kaza, zarar ve ziyandan dolayı, Yüklenici Firma doğrudan doğruya hastaneye karşı sorumlu olacaktır.

20-  Yüklenici firmanın TSE tarafından verilmiş Hizmet Yeterlilik Belgesi bulunması zorunludur. Bu belge teklif esnasında hastaneye sunulmak zorundadır. Belgesi olmayan firmanın teklif] dikkate alınmayacaktır.

21-  Yüklenici firma, yetkilendirilmiş muayene kuruluşu tarafından her yıl yapılan yıllık periyodik kontrol esnasında refakatlik etmek zorundadır.

22-  Arıza ve bakım için gelecek personel göreve uygun standart kıyafetler ile hizmet verecektir.

23-  Firma bu sözleşmede belirtilen vaatlerden herhangi birisini yine bu sözleşmede yazılı zorlayıcı sebepler olmaksızın kısmen veya tamamen yerine getirmemesi durumunda, hastane tarafından istenmesi durumunda sözleşme tek taraflı olarak feshedilebilecektir.

24-   Hastane, verilen hizmetten memnun olmama durumunda herhangi bir gerekçe göstermeden sözleşmeyi tek taraflı olarak fesh etme yetkisine sahip olacaktır.

25-   Yüklenici firma, yapılacak tüm bakım ve onarım işlerinde, 6331 sayılı kanun gereği her türlü iş sağlığı ve güvenliği önlemini alacak ve bu konudaki tüm sorumluluk yüklenici firmaya ait olacaktır.

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)