İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Asansör Bakım Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 2368213
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 10 Ocak 2022
İhale Tarihi 11 Ocak 2022 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Erdinç ADIYAMAN (Satmalma Memuru)

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 


 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

ASANSÖRLERİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (1 AYLIK 12 DÖNEM)

2

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT:

 

 

 


 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

■.Ödemeler Hizmet ahmlannda ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldınm/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 11/01/2022 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 


 

Teklif İsteyen Görevli (İ$im,İmza,Ka$e)

Tedarikçi Firma Onayı (İsimjmzaJKaşc)

Erdinç ADIYAMAN

Satmalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 


 

F.23.002.01

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI
BURSA Valiliği
Sağlık Bilimleri Üniversitesi
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
ASANSÖR YEDEK PARÇALI BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Madde:l İsin Tanımı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesine ait Ovaakça Amatem Ek Binasında bulunan 2 adet (Akdora marka 400 kg ve 1600 kg kapasiteli) asansörün genel kontrollerinin yapılması, A tipi muayene kuruluşundan yeşil etiket alınması ve 01.02.2022-31.12.2022 tarihleri arası ayda bir defa olmak üzere parça dahil periyodik bakım ve onarımlarının yapılması işinin, aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

Akdora

Asansör

2

11

 


 

Madde:2.İ$in kapsamı.

Teklif verecek firmalar asansörleri yerinde keşif yapmalıdır.

Periyodik kontrol öncesi kontrolde istenen maddeler ile ilgili ve asansörlerin faal olarak çalışması için gerekli tüm çalışmalar sözleşme tarihinden itibaren 12 iş günü içerisinde yapılacaktır. 3.20 maddede belirtilen istisnalar dışındaki gerekli tüm yedek parçalar yüklenici tarafından karşılanacaktır. İlgili çalışmalar bittikten sonra Şubat ayı içerisinde A tipi muayene kuruluşundan "Yeşil Etiket" alınmalı ve asansörler güvenli olarak tescillenmelidir.( A tipi muayene kuruşunun muayene raporlarında sadece binanın fiziki yapısından dolayı çözülemeyecek maddeler olabilir.)

Aylık bakımlarda idare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller Yıllık periyodik kontrol formunda yer alan maddelere göre check-list düzenlenip yapılacaktır. Bu sayede kırmızı etiket alınmasının önüne geçilmiş olunacaktır.

MADDE 3: Aylık bakım ve onarımlarda firmanın uyması gereken kurallar.

1.       İhale süresi, 01.02.2022-31.12.2022 tarihleri arasıdır. "İdare" isterse ihale süresini uzatma yetkisine sahiptir.

2.       "Yüklenici", sözleşme yaptığı yıl içerisinde asansörlerin, asgari her ay bir defa olmak üzere bakımını yapmak zorundadır. Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.

3.       Arıza durumunda firma en geç 2 saat içerisinde arıza mahaline gelerek arıza tespiti yapacak, parça gerekmeyen arızalarda onarım süresi 6 saati geçmeyecektir. Parça gerektiren durumlarda yurt içi temin süresi ve devreye alma 7 gün, yurt dışı parça temin süresi ve devreye alma 30 günü geçmemelidir. Aksi halde idari şartnamede yer alan cezai müeyyide uygulanacaktır.

4.       Can güvenliğini tehlikeye düşürecek acil durumlarda derhal müdahale edilecektir.

5.       Belirtilen işler yapılırken, "Yüklenici" tarafından yapılan işin cinsini, çalışılan süreyi bildiren 3 (üç) kopyalık iş fişi tanzim edilecek, işin bitiminde imzalı bir kopyası "Hastane idaresine" bırakılacak,

2.       kopyası muayene kabul birimine hak ediş yapılabilmesi için bırakılacak. "Hastane idaresi" tarafından imzalanacak olan üçüncü kopya da "Yükleniciye" iade edilecektir.

6.       Yüklenici arıza onarımı için geldiğinde servis formu düzenleyerek 1 nüshasını teknik servis yetkilisine imzalatarak kuruma teslim edecektir.

7.       Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

8.       Asansör bakım faturası, her ay yapılacak olan bakım işinin bitiminde, aylık olarak tanzim edilecektir.

9.       "İdare" "Yüklenicinin" sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde "Sözleşmeyi" tek taraflı olarak feshedebilir. "Yüklenicinin" kesin teminatı gelir kaydedilir ve bu durumda idare başka bir "Yüklenici" ile yeniden sözleşme yapabilir.

10.   Yüklenici işin verildiği tarihten itibaren ilk on beş gün için de Asansörlerin ilk bakımlarını yapacak ve idare tarafından verilen bakım planlarına uyacaktır.

11.    

 
   

Motor, sürücü ve halat arızalarında onarım söz konusu olması 1                                  ' dek parçaların

 


 

arıza tespit ve kargo masrafları yüklenici tarafından karşılanacaktır.

12.   Asansörlerin bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

13.   Sonradan doldurularak gönderilen bakım check listeleri kabul edilmeyecektir.

14.   Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

15.   Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Çıkan parçalar idareye teslim edilecek. Sözleşme sonunda idarenin uygun gördüğü parçaların bertaraf) firma tarafından yapılacaktır.

16.   Firmanın düzenleyeceği periyodik bakım formlarında, firmanın yetki belgeli Makine Mühendisinin onayı olacaktır.

17.   Aylık periyodik bakımlar, idarenin, hasta, ziyaretçi ve personel trafiğinin yoğun olmadığı, hizmetin en az aksayabileceği saatlerde idare tarafından belirtilen saatlerde yapılacaktır.

18.   Herhangi bir parçanın değiştirilmesine, yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm kararlar hastana idaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır.

19.   Orijinal kullanılmayan yedek parçalardan kaynaklı doğacak tüm maddi ve hukuki sorumluluk firmaya ait olacaktır.

20.   Periyodik olarak veya kullanıcıdan kaynaklı olsa bile arızalanan veya deformasyona uğramış tüm parçalar (kabin içi, kabin dışı ve makine dairesindeki tüm parçalar) (halat, motor ve sürücü hariç olmak üzere) firma tarafından temin edilerek ücretsiz olarak değiştirilecektir.

21.   Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

22.   Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

23.   Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

24.   Bakım sırasında asansör kapılarına bakım yapıldığına dair bilgilendirme tabelaları takılacaktır.

25.   TS EN 13015+A1 ve TS EN 81-20 Standartlarında yer alan Asansör Bakım Kurallarına uygun bakım prosedürü uygulanacaktır.

26.   Yüklenici tüm binalarımızda hastane teknik personelinden asansör sayısını dikkate alarak idarenin belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda kurtarma çalışması konusunda en az 2 kez olmak üzere eğitim verecektir. Verilen eğitim tutanakla kayıt altına alınacaktır. Ayrıca kurtarma çalışmalarını içeren talimatı hazırlayacak, kurtarma çalışmasını yapacakların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edecektir. Yüklenici eğitim alan kişilerin değişmesi halinde yeni görevlilere eğitim verilmesini sağlayacaktır.

27.   Firmanın malzeme ve ekipmanlarını muhafazası İçin İdare yer gösterecek, bu alan dışında firmaya ait malzeme bırakılmayacaktır. Makine daireleri boş ve temiz tutulacaktır.

MADDE 4: "Yüklenici" firmadan istenen belgeler

1.      Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2.      Asansörün her türlü bakımını ve anzasını giderecek taahhütname

3.      Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın 20 Aralık 1995 tarihinde ve 22499 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Asansör Yönetmeliği gereklerine dair belgeler (Büro tescil ve satış sonrası hizmet yeterlilik belgeleri)

4.      Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. Sözleşme süresinde personel değişikliği olursa idareye yazılı olarak bildirilecektir.

5.      Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle ( Hek, arıza vs. ) cihazlardan bir veya birkaçım bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımım yaptığı asansörler için ücret talep edecektir.

6.      Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

7.      Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için fiyat vermek ve temin etmek

A-

/

/

edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

8.      Yedek parça fiyat listesi (2022 yılı için)

MADDE 5: Asansörlerin Yıllık Kontrolü

1.      Asansörlerin “Asansör Bakım ve İşletme Yönetmeliği” uyarınca yıllık kontrollerinin zamanında yapılması ve Sözleşme başlangıç tarihi itibariyle asansörlerin A tipi muayene kuruluşundan yeşil etiket alması yüklenici sorumluluğundadır.

2.      Sadece bu sözleşme başlangıcı itibariyle olası yönetmelik değişikliklerinden kaynaklı ihtiyaç duyulan malzemeler idare tarafından temin edilecek, firma tarafından ücretsiz montaj yapılacaktır. Zamanla arızalanan, işlevselliğini yitiren veya kontrolü yapılmamış parçanın değişimi bu şartname kapsamında madde 3.20’de belirtilen “parça dahil” olarak değerlendirilecektir. Teklif verecek Firmaların asansörleri yerinde keşif yapmaları uygun olacaktır.

3.      Asansör yıllık kontrol tarihinden önce mevcut Asansör Periyodik Kontrol Yönetmeliği Ek - 5 inde yer alan kontrol listeleri asansör bakım firması tarafından kontrol edilerek asansör yıllık kontrole hazırlanarak yeşil etiket alması sağlanacaktır.

4.      Yeşil etiket hariç, Kırmızı veya diğer etiketlerin alınması durumunda bakımcı firma; A tipi muayene kuruluşu tarafından tanınan süre ve sözleşme süresi içerisinde gerekli çalışmaları yaparak asansörü yeşil etikete uygun hale getirmeli ve uygunluk raporu almakla yükümlüdür.

5.      Söz konusu eksiklerin bakımcı firma tarafından verilen sürede giderilip yeşil etiket alınmadığı takdirde yükleniciye yazılı olarak eksiklerin giderilmesi için 10 günlük süre verilir. Bu süre içerisinde de eksikliklerin giderilmemesi durumunda (binanın fiziki yapısından kaynaklı olanlar hariç) her bir asansör için eksiklerin giderilmediği gün başına idari sözleşmede belirtilen oran tutarında ceza kesilecektir. Sözleşme döneminde toplam 3 adet ceza kesildiğinde idare tarafından sözleşmenin feshi mümkün olabilecektir.

6.      Kırmızı etiket alınması durumunda idari şartnamede bulunan cezai müeyyideler uygulanacaktır.

7.      A tipi muayene kuruluşuna yaptırılacak yıllık kontrol ücretleri yeşil etiket alınana kadar (binanın fiziki yapısından kaynaklı olanlar hariç) firma tarafından ödenecektir. Kontrollerde gecikme vb. uygunsuzluk durumunda, cezaya girilmesi durumunda idaremize kesilecek olan para cezaları firma tarafından ödenecektir.

 


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)