İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/770012 - Arşiv Dosyalarının Sayısallaştırması Ve Arşiv Yazılım

İhale No 2021/770012
Sektör Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare ISPARTA BELEDİYESİ İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Isparta
İşin İli Isparta
Yayın Tarihi 29 Kasım 2021
İhale Tarihi 27 Aralık 2021 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

YAZILIM VE DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR

ISPARTA BELEDİYESİ İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ

ARŞİV DOSYALARININ SAYISALLAŞTIRMASI ve ARŞİV YAZILIM hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/770012

1-İdarenin

a) Adresi : KUTLUBEY MAH. MİMAR SİNAN CAD. 1 32100 ISPARTA MERKEZ/ISPARTA
b) Telefon ve faks numarası : 2462116000 - 2462120869
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@isparta.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 5.000.000 ad. tarama -tasnif , 450.000 mt tarama-tasnif, , 7.000.000 ad indeksleme , 55.000 ad etiketleme ,20.000 ad arşiv proje kutusu , 30.000 ad dosya ve arşiv otomasyon yazılımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Isparta Belediyesi Encümen Odası
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 350(ÜçyüzElli) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Isparta Belediye Encümen Odası
b) Tarihi ve saati : 27.12.2021 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
İhale Dokümanı ekinde bulunan 'Fiyat Dışı Unsurları kapsayan Bilgi formu EK-1''doldurulacak ve o formda istenilen kanıtlayıcı belgelerin aslı yada noter onaylı sureti teklif zarfı içerisinde birlikte sunulacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamuda veya özel sektörde tek sözleşme kapsamında gerçekleştirilen, dosyaların, arşivcilik standartlarına uygun olarak ayıklama ve imha işlemlerinin yapılması ve uygun teknoloji ürünleriyle standartlara göre taranarak bilgisayar ortamına aktarılması, arşiv yazılımı alımı, niteleme bilgilerinin bilgisayar ortamına kayıt edilmesi, dosyaların etiketlenmesi ve fiziksel olarak adreslenmesi ile bu evrak ve dosyaların hizmete sunuma hazır hale getirilmesiyle birlikte, arşivin dijital arşive dönüştürülmesi ve idare bünyesindeki otomasyonlar ile entegrasyon temini işleri bir arada benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.

Tekliflerin Değerlendirilmesi

Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, teklif edilen fiyatın % 45 ı ile Firma Teknik EK-1 puan toplamından oluşan teknik değerlendirme puanının % 55 ı alınarak belirlenecektir.
Değerlendirme sonunda puanı aynı olan birden fazla istekli olması halinde teknik değerlendirme puanı en yüksek olan, burada da eşitlik olması halinde ise istekliler arasında düşük teklif veren avantajlı teklif olacaktır.
Teklif değerlendirme puanlarının hesaplanmasında kullanılmak üzere, istekliler gerekli belgeleri Puanlama tablosundaki sıralamaya göre indekslenmiş olarak teklif ekinde sunacaktır. 
İsteklilerin teklifleri Toplam puan hesaplama formülüne göre değerlendirilerek puanlanacaktır. Değerlendirme ağırlıkları Teklif fiyatı % 45, Teknik değerlendirme puanı % 55 ı olarak belirlenmiştir.
İsteklinin Toplam Puanının hesaplamada kullanılacak formül

Teklif Fiyat Puanı:45
Fiyat Dışı Unsur (FDU) Puanı:55

Toplam Puan=Teklif Fiyatı Puanı + Fiyat Dışı Unsur Puanı

Toplam Puan = ( (En Düşük Teklif Fiyatı / İsteklinin Teklif Fiyatı) X İdarece girilen Teklif Fiyat Puanı ) + Fiyat Dışı Unsur Puanı

Fiyat Dışı Unsur (FDU) Puanı : (İsteklinin Teknik değerlendirme puanı / Maksimum teknik değerlendirme puan ) x İdarece girilen Fiyat Dışı Unsur Puanı ( teknik değerlendirme puan )

S=(F min/ F)x (% 45)+(TDP/TMax)x(% 55)

      S  : Toplam Puan

      F  : Teklif Fiyatı

      F min  : Teklifler içindeki geçerli en düşük teklif

      TMax  : Maksimum teknik puan

      TDP    : Teknik değerlendirme puanı (TDP)  EK-1 Tabloda detaylandırılmış olup, toplam 55 puan  üzerinden puanlanacaktır.

İş ortaklığı ile teklif verilmesi halinde Puanlama tablosunda Pilot ortağın belgeleri dikkate alınarak  değerlendirme  yapılacaktır.

 

ARŞİV DOSYALARININ SAYISALLAŞTIRMASI ve ARŞİV YAZILIM HİZMETİ

Teknik Değerlendirme Puan Tablosu EK:1

DEĞERLENDİRME UNSURU KRİTER

MAX PUAN

KANITLAYICI BELGE
Toplam İş Bitirme Kapasitesi

Son beş yılda toplamda kamu veya özel sektörde yapılan dijital arşiv sayısallaştırma projesi ( tasnif ve tarama dahil ) benzer iş büyüklüğü tecrübesi

*1.000.000 Evrak Dijitalleştirme 5 Puan

*1.000.001-5.000.000 Evrak Dijitalleştirme 10 Puan

*5.000.001-8.000.000 Evrak Dijitalleştirme 15 Puan

*8.000.001-12.000.000 Evrak Dijitalleştirme 20 Puan

*12.000.001 ve üzeri Evrak Dijitalleştirme 25 Puan

25 puan Son 5 yıl içinde bitirmiş olduğu benzer iş kapsamında İş Bitirme Belgeleri

İsteklinin kalite standart belgelerine sahip olması

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi  ( 5 puan )ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı Belgesi (5 puan )

10 puan İstekli Adına İhale Tarihi İtibariyle Geçerli Kalite Standartları Belgesi
Uzman Personel Durumu

İstekli bünyesinde en az 2 yıl sürede çalışan Üniversitelerin Belge Bilgi Yönetimi, Arşivcilik, Kütüphanecilik, Dokümantasyon ve Enformasyon ya da Mühendislik bölümlerinin birinden mezun proje yöneticisi bulunması.

1 Personel 5 Puan

2 Personel 10 Puan

Proje kapsamında görevlendirilecek Proje Yöneticisinin daha önce yönettiği benzer iş proje sayısı

3 Proje: 5 puan

5 Proje: 10 puan

20 puan Diploma/ SGK işe giriş bildirgesi/ Kurum ve kuruluşlardan alınan proje yönettiğine dair resmi belge

                                                                  TOPLAM PUAN : 55



6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Isparta Belediye Başkanlığı Gelen Evrak Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Bilgisayar Sistemlerine Yönelik Hizmetler/0,83
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
A3, A4 ve tüm ebat dökümanların içerik kontrolü yapılması, envanter çalışmasının, tasnif işlemlerinin yapılması ve minimum 300 DPİ çözünürlükte taranması 5.000.000 sayfa
A0 ve daha büyük belge boyutlu belgelerin 300 DPI çözünürlükte tarama ve tasnif işlemlerinin yapılması 450.000 metre
Dosya ve Belgelerin İndekslenmesi 7.000.000 adet
Raf/Kutu/Dosya/Klasör Etiketleme (Tekn. Şartname 15. Maddenin tamamı) 55.000 adet
Arşiv proje kutusu. (Tekn. Şartname 13. Maddenin tamamı) 20.000 adet
24x32 cm. ebadında Dosya (Tekn. Şartname 13. Maddenin tamamı) 30.000 adet
Arşiv Otomasyon Yazılımı Sınırsız Birim ve Sınırsız Kullanıcı) - Belediye otomasyon (MIS) ve GIS yazılım entegrasyonları (Tekn. Şartname 5.1.5) 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)