Açıklama |
ARDAHAN PTT BAŞMÜDÜRLÜĞÜNDEN
Hizmet alımı suretiyle Ardahan- Çıldır-Hanak-Damal-Posof posta hattında münhasıran posta taşıma işi yaptırılacaktır.
İhale Kayıt Numarası: 2020/124349
- Adres: Ardahan PTT Başmüdürlüğü, Kaptan paşa Mah Kongre Cad.No:1 Telefon: 0 (478) 2113314 Faks: 0 (478.) 2114956 KEP Adresi:… ptt.ardahanbasmudurlugu@hs01.kep.tr
- İşin Adı: Hizmet alımı suretiyle Ardahan- Çıldır-Hanak-Damal-Posof posta hattında münhasıran posta taşıma işi.
- İhale konusu iş uzatma süresi hariç 01/04/2020 - 30/06/2023 tarihleri arasında 39 Ay süreyle yaptırılacaktır.
- İhaleye çıkarılan posta hattında; Ardahan- Çıldır-Hanak-Damal-Posof PTT işyerleri arasında posta taşıttırılacaktır.
- İhale 09/03/2020 tarihinde saat 10:30 'da Başmüdürlüğümüz İdari ve Mali Birimler Müdür Odasın) 'da yapılacak olup, ihaleye katılabilme şartları ile istenilen belgeler Posta Taşıma Hizmetine ait sözleşme ve şartnamede gösterilmiştir.
- İstekliler; ihaleye ilişkin teklif mektuplarını ve Sözleşme ve Şartnamenin 7. maddesinde yazılı belgelerin tamamını 09/03/2020 günü saat 10:30 'a kadar Ardahan PTT Başmüdürlüğü İdari ve Mali Birimler Müdürlüğüne elden verebilecekleri gibi alma haberli olarak kayıtlı gönderi şeklinde gönderebilecektir. Ancak, postadaki muhtemel gecikmelerden Şirketimiz sorumlu değildir.
- İhaleye ilişkin Sözleşme ve Şartname Ardahan PTT Başmüdürlüğü Veznesinden KDV dahil 50,00 TL (elli TL) bedel ile makbuz karşılığında temin edilebilir. Sözleşme ve Şartnamenin satın alındığına dair makbuz istenilen belgeler arasında sayılacaktır.
- Tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır. Bu süreden daha kısa süreli geçerli olduğu belirtilen teklif mektupları değerlendirmeye alınmayacaktır.
- Geçici teminatı tutarı, istekli tarafından teklif edilecek (KDV hariç) aylık bedel ile 39 aylık taahhüt süresinin çarpımı sonucunda bulunacak tutarının % 3'ünden (yüzde üç) az olmamak üzere isteklilerce belirlenecektir. Geçici teminatın teminat mektubu olarak verilmesi halinde, ihale tarihinden itibaren en az 90 günlük süreyi kapsaması gerekmektedir. Teminatın Tedavüldeki Türk Parası veya Devlet İç Borçlanma Senedi olması halinde ihale saatine kadar Ardahan PTT Başmüdürlüğü Veznesine yatırılması gerekmektedir.
- Posta taşıma işi için, hizmet alımı ihalesi yapılacaktır. İlk teklifin kapalı yazılı olarak alınması sonrası 3 (üç) tur şeklinde yazılı açık eksiltme ve en son kapalı yazılı teklif alınması şeklinde yapılacaktır.
- İsteklilerin vermiş olduğu belgelerin sahte olduğunun tespiti halinde, teminatı İdareye gelir kaydedilecek ve haklarında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır.
- İhale saatinden önce veya sözleşme imzalanıncaya kadar her aşamada, tüm katılımcılara bildirilmek şartıyla ihalenin ertelenmesi, tekliflerin reddedilmesi ve ihalenin iptal edilmesinde PTT serbest olup, isteklilerce PTT'den herhangi bir hak talebinde bulunulamayacaktır.
Posta hattına ilişkin özel şartlar:
- Ardahan-Çıldır-Hanak-Damal-Posof işyerlerimizde posta taşıma işi haftada 6 (Altı) seferli (gidiş-dönüş) olarak yapılacaktır. İşyerlerimiz arasında hangi saatlerde posta taşınacağı (sefer tarifesi) hakkında Ardahan Başmüdürlüğü İşletme Müdürlüğünden/Servisinden bilgi alınabilir. Başmüdürlüğümüz sefer tarifesinde her zaman değişiklik yapmaya yetkilidir.
- Posta taşıma işi 1 (Bir) adet taşıt ile yapılacak olup aracın istiap haddi, (net yük taşıma kapasitesi) asgari 1.500 kg ve asgari hacim 13 m3 olacaktır. İstiap haddi olarak taşıt ruhsatındaki azami yüklü ağırlık ile net ağırlık arasındaki fark esas alınacaktır. Taşıtlar istekli adına kayıtlı olacak ve taşıt modeli asgari 2015 model olacaktır. Kiralık taşıtlarla yada sonradan taşıt temin etmeye yönelik taahüütname ile ihaleye iştirak edilemez, edilmiş ise değerlendirme dışı bırakılır. Posta taşıma işinde çalıştırılacak taşıtların kapı/ kapıları plastik emniyet kilidi takılmaya uygun olacak aksi taktirde yüklenici taşıtlarına buna uygun aparat takacaktır.
- Posta taşıma işi münhasıran taşıma şartlı olup, postalarla birlikte hiçbir şekilde yük ve yolcu taşınmayacak ve postaların yükleme ve boşaltmasında en az 1 (Bir) mutemet/şoför çalıştırılacaktır.
- Sözleşme ve Şartnamenin 31. maddesi gereği PTT Konseptine uygun şekilde yapılacak taşıt giydirme işlemleri yükleniciler tarafından yaptırılacak ve giderleri kendilerine ait olacaktır. Taşıt giydirme örnekleri Başmüdürlüğümüzden temin edilecektir.
- İsteklinin, Karayolu Taşıma Kanunu kapsamında “K1 türü Yetki Belgesi" (Yıldızlı K1 Dahil) sahibi olması ve taşıma işinde kullanılacak aracın K1 yetki belgesine kayıtlı olduğunu gösterir "Taşıt Kartı"nın bulunması gerekmektedir.
- Yükleniciler, Karayolları Trafik Yönetmeliği'nin 98. maddesinde sayılan hususlara uyacaklardır.
- Sözleşme ve Şartnamenin 57. maddesi gereği aylık asgari ücretin işverene maliyet tutarının değişim oranı ve yakıt türüne göre akaryakıt fiyat değişim oranından (LPG'li araçlar hariç) kaynaklı aylık fiyat farkı ödenecektir.
|