İhale No | 2012/128742 |
Sektör | Savunma ve Güvenlik Ürünleri ve Hizmetleri |
İdare | YUMURTALIK BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Adana |
İşin İli | Adana |
Yayın Tarihi | 20 Eylül 2012 |
İhale Tarihi | 4 Ekim 2012 14:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ARAÇ SATIN ALINACAKTIR
Yu murt a lı k B elediy e si F en İ şleri M üdürlüğ ü
Yumurtalik Belediyesi 24 Mt Hidrolik Merdivenli Itfaiye Araci Satin Alinmasi Işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/128742
1-İda re nin
a) Adresi : Ayas Mahallesi Atatürk Bulvari No :5 Yumurtalik/Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3226712017 - 3226712113
c) Elektronik Posta Adresi : yumurtalikbelediyesi@yumurtalik.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yumurtalik Belediyesi
c) Teslim tarihi : Sözleşme Imzalandiktan Sonra 60 Gün
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Belediye Başkanliği Makam Odasi
b) Tarihi ve saati : 04.10.2012 - 14:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
:a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiyede serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İmalat yeterlilik belgesi
Faaliyet belgesi
Teklifçi firmanın bünyesinde EN 287/1 sertifikalı en az 6 adet kaynakçı bulunmalıdır ve bunu teklif dosyasında idareye sunmalıdır.
TE EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesini verecektir.
TS EN ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistem Belgesi
TS EN 1846-1 23+A1
İtfaiye aracı ürününe ait CE belgesi
TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi
Yerli malı Belgesi
Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi ve Servis İstasyonları Listesi Sanayi
Bakanlığından Onaylı 2 Yıllık Garanti Belgesi
Kapasite Raporu , (Firmanın kendi bünyesinde kumlama ünitesi olacaktır ve bunu kapasite raporunda
belgeleyecektir. )
Sanayi Sicil Belgesi
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Teklifçi birimi ve parçalarının tümünün kabul tarihinden itibaren 2 yıl (Takvim günü) süre ile hatalı malzeme ve işçiliğe karşı garanti edecektir. Bunu Sanayi Bakanlığı ndan aldığı Garanti Belgesi ile belgeleyip bu belgeyi teklif dosyasında sunacaktır.
Teklifçi firma teslim edecekleri birimlerin tümünü kapsayacak şekilde Garanti Belgeleri ni teklif
dosyaısnda idareye sunacaktır.
Garanti, garanti süresi içerisinde eksik veya hatalı olduğu ortaya çıkan veya arıza yapan Yumurtalık Belediyesi nde hiçbir ücret talep etmeksizin yerine takılıp kamyonun çalışır hale getirilmesini kapsayacaktır. Garanti süresi içinde olabilecek arızalara en geç 24 (yirmidört) saat içinde müdahale edilecektir. Aksi bir durumda idare tarafından yapılan veya yaptırılan onarım bedelini firma karşılayacaktır.
Garanti süresince yılda 2 defa ücretsiz bakım yapılacaktır. Bakım ve onarım işlemleri yüklenicinin firmasında yapılacak ve bu bakım ve onarım için görevlendirilen İdarenin şoför ve yetkililerinin tüm masrafları (yol, kalacak yer ve iaşe) firmaya aittir.
Firma ekipmanlara en az 10 (on) yıl yedek parça temini ve onarımı işini üstleneceğini yazılı olarak garanti
edecektir.
Garanti mekanizmasının işleme şekli Yumurtalık Belediyesi nce takip edilecektir. Herhangi bir anlaşmazlık durumu Mahkemelere havale edilecek ve mahkemeler anlaşmazlığı halletmeye yetkili olacaktır.
Teklifçi firmanın bünyesinde en az 2 tane TSE den iç tetkikçi belgesine haiz eleman bulunmalıdır. Bunu
belgelemelidir.
4.3.3. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler:
İş tesliminde TSE den onaylı Araç Projesi Verilecektir. Araçla beraber kullanım kitapçığı verilecektir.
4.3.4. Kapasite raporuna ilişkin belgeler:
Kapasite Raporu , (Firmanın kendi bünyesinde kumlama ünitesi olacaktır ve bunu kapasite raporunda belgeleyecektir. )söz konusu belgeyi teklif dosyasında sunacaktır.
4.3.5. Alım konusu ile ilgili imalat yeterlik belgesi:
-. İtfaiye aracı ürününe ait CE belgesi
-. TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi
-. Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi ve Servis İstasyonları Listesi Bunu satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi servis istasyonları listesinde belgeleyecektir.
-. Sanayi Bakanlığından Onaylı 2 Yıllık Garanti Belgesi
-. Kapasite Raporu , (Firmanın kendi bünyesinde kumlama ünitesi olacaktır ve bunu kapasite raporunda
belgeleyecektir. )
-. Sanayi Sicil Belgesi
4.3.6. Hizmet yeterlilik belgesi:
- Sanayi Bakanlığından Onaylı 2 Yıllık Garanti Belgesi
- Kapasite Raporu , (Firmanın kendi bünyesinde kumlama ünitesi olacaktır ve bunu kapasite raporunda
belgeleyecektir. )
- Sanayi Sicil Belgesi
- Yerli malı belgesi
- Teklifçiler kuruluş gazetesinde belirtilen kuruluş tarihinden ihale tarihine kadar ihale yasaklısı olmadıklarına dair bir belge sunacaklardır. Bu belge teklif dosyasında idareye sunulacaktır. Herhangi bir sebeple daha önce ihale yasaklısı olan isteklilerin teklifleri kabul edilmeyecektir.
- İmalat yeterlilik belgesi
- Faaliyet belgesi
- Teklifçi firmanın bünyesinde EN 287/1 sertifikalı en az 6 adet kaynakçı bulunmalıdır ve bunu teklif dosyasında idareye sunmalıdır.
4.3.7.
4.3.7.1. Kaliteye ilişkin belgeler:
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan
alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.3.7.2. Standarda ilişkin belgeler:
İtfaiye aracı ürününe ait CE belgesi
TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi
4.3.7.3. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklifçi araç için aşağıda belirtilen katalogları temin edecektir. Bu kataloglar birimin tamamını kapsayacak şekilde olacaktır.
- Kullanma bakım katalogu ( Toplam 2 adet Türkçe)
- Atölye & Tamir & Servis Katalogu (Toplam 2 adet Türkçe)
- Yedek Parça Katalogu (Toplam 2 adet Türkçe)
Araç tanıtımını, kullanma ve bakımını gösteren cd i hazırlanarak teslimatta verilecektir
Birimler yeni ve hali hazırda imal edilen en son ve geliştirilmiş model olacak ve şartname hükümlerini yerine getirmek üzere yapılacak uygun değişiklikler üzerinde bulundurulacaktır.
Dizayn, malzeme ve işçilik ileri Mühendislik ve imalat uygulamalarıyla belirlenen kalite ve standartlardan aşağı olmayacaktır. Bu şartname hükümlerine uygun ve çalışmaya hazır her birim için gerekli her türlü
parça ve aksesuarlar burada özellikle bahsedilsin veya bahsedilmesin kazanan teklifçi tarafından en
mükemmel ticari uygulamalar içinde sağlanacaktır. Teklifçiler birden fazla firmanın evraklarını vermezler. İhaleye giren firmanın evrakları sade ihaleye giren firmanın olmalıdır. Birden fazla firma ile teklif veren firma ihale dışı kalır. İmalatçının standart üretimi yerine seçmeli veya standart ile çelişen malzeme teklifçinin açıkça belirttiği haller dışında ilan ve reklâm edilen standart malzeme mutlaka sağlanacaktır.
Birimler üzerinde denk parça ve aksesuarlar yapım, model ve katalog parça numaraları bakımından özdeş olacaktır.
Birimler üzerinde bulunması gereken ve operatörlerin kullanacağı tüm ikaz ve talimat plakaları vb. Türkçe basımlı olacaktır.
Tanımlar konusunda bir anlaşmazlık olması durunda Türkçe metinler esas alınacaktır.
Tüm üniteleri kapsayan işçi sağlığı ve iş güvenliğine ilişkin en az 10 yıllık bir işletme belgesi olacaktır.
4.3.7.4. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Aracın imalatı, TS EN 1846-1 23+A1, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, TS EN ISO
14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi şartlarını kapsayan firma tarafından imal edilmelidir. Teklifçi bu
belgelerini teklif dosyasında sunacaktır
4.3.8. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklifçi araç için aşağıda belirtilen katalogları temin edecektir. Bu kataloglar birimin tamamını kapsayacak şekilde olacaktır.
- Kullanma bakım katalogu ( Toplam 2 adet Türkçe)
- Atölye & Tamir & Servis Katalogu (Toplam 2 adet Türkçe)
- Yedek Parça Katalogu (Toplam 2 adet Türkçe)
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yumurtalik Belediyesi
Fen Işleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yumurtalik Belediyesi Fen Işleri Müdürlüğü adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)