İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Araç Kiralama(toplum Gönüllüleri Topluluğunun 14-21-28 Nisan 2013 Tarihlerinde K.ö.y Projesi İçin Nilüfer-güngören Köyüne Gidiş Ve Dönüş) . 45 Kişilik Otobüs(6 Sefer)

İhale No 270934
Sektör Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
İdare ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 12 Nisan 2013
İhale Tarihi 10 Ekim 2013 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 
Satınalan Birim İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
Talep Eden Birim SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Talep Eden Birim 
Sorumlusu SEVGÜL ÜSTÜN TEL.294 07 08
Dosya Numarası 2013-168
Satınalma Usulü DOĞRUDAN TEMİN
Satınalma Memuru MERCAN SARIBAL 0224 294 02 86
0224 294 02 52-53
 
 
Sıra No Mal/Hizmet Cinsi Mal/Hizmet Özellikleri Miktarı
1- ARAÇ KİRALAMA(Toplum Gönüllüleri Topluluğunun 14-21-28 NİSAN  2013 tarihlerinde K.Ö.Y Projesi için Nilüfer-Güngören köyüne gidiş ve dönüş) . 45 kişilik otobüs(6 sefer)
2 ARAÇ KİRALAMA(Toplum Gönüllüleri Topluluğunun 14 NİSAN 2013 tarihlerinde K.Ö.Y Projesi için Keles-Alpagut’a gidiş ve dönüş) . 27 Kişilik(2 sefer)
 
 
 
 
 
…2013/168  dosya numarası için teklifler 10/10/2013 tarih ve  saat  17:00   kadar U.Ü. Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Müdürlüğüne elden teslim edileceği gibi posta yoluyla da gönderilebilir. (Not: Fax ile gönderilen teklifler geçerli sayılmayacaktır.)
1- Teklif mektubu imzalı ve kaşeli olmalıdır.
2- Teklifin hangi tarihe kadar geçerli olduğu belirtilmelidir.
3- Sipariş sonrasında mal/hizmetin kaç günde teslim edileceği belirtilmelidir.
4- Teklif mektubuna dosya numarası yazılmalıdır.
5- Kısmi teklif verilmeyecektir. (Kısmi teklif verilmesi halinde teklif değerlendirilmeye alınmayacaktır.)
6- Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.
7- Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. (TL cinsinden verilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.)
8- Mal/Hizmet ile ilgili Garanti verilmelidir. (4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında kanun ve ilgili mevzuat gereği)
9- Teklifler sıra numaralarına göre verilecektir.
10- Sipariş edilen mal/hizmetin teklifte  belirtilen tarihe kadar teslim edilmesi , belirtilen tarihten  sonra  teslim edilmek istenilmesi  halinde idare tarafından mal/hizmetin kabulü yapılmayacaktır.
11- Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurulup gönderilmesi halinde geçerli sayılacaktır.
 
 
 
Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü - İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Görükle Kampusü 16059 Nilüfer / BURSA
      Tel     :  (0224) 294 02 86
                  Fax    : (0224) 294 02 52
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TEKLİF MEKTUBU
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
(Satınalma Müdürlüğüne)
 
         Tarih: …./…./2013
 
Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;
Adı ve Soyadı
Firma Adı
Açık Tebligat Adresi
Vergi Dairesi ve Vergi Numarası
Telefon ve Fax Numarası
Elektronik Posta Adresi
 
Teklife İlişkin Kurum Dosya Numarası:
Sıra No Mal/Hizmet Cinsi Miktarı Birim Fiyatı Toplam
1- ARAÇ KİRALAMA(Toplum Gönüllüleri Topluluğunun 14-21-28 NİSAN  2013 tarihlerinde K.Ö.Y Projesi için Nilüfer-Güngören köyüne gidiş ve dönüş) 45 kişilik otobüs(6 sefer)
2 ARAÇ KİRALAMA(Toplum Gönüllüleri Topluluğunun 14 NİSAN 2013 tarihlerinde K.Ö.Y Projesi için Keles-Alpagut’a gidiş ve dönüş) 27 Kişilik(2 sefer)
 
 
 
 
 
 
 
KDV’siz Genel Toplam (TL)
 
1- Yukarıda belirtilen ( …… Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz. 
2-Teklifimiz  …./…./2013  tarihine  kadar geçerlidir.
3-Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra ……………. takvim günü içerisinde teslim edilecektir.
4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal/hizmet için ……. (gün/ay/yıl) garanti taahhüt ediyorum.
5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; 
¨  Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum.
¨  Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul etmiyorum.
    Teklif veren istekli kabul ettiği seçeneği yazacaktır.
 
 Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;
 Adı ve Soyadı:
 İmzası:
 Firma Kaşesi: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)