İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2013/187427 - Araç Kiralama Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2013/187427
Sektör Nakliye ve Lojistik Hizmetleri
İdare Ankara PTT Başmüdürlüğü Malzeme Müdürlüğü
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 30 Aralık 2013
İhale Tarihi 28 Ocak 2014 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) ANKARA PTT BAŞMÜDÜRLÜĞÜ MALZEME MÜDÜRLÜĞÜ

Personel Servisi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/187427

1-İdarenin

a) Adresi : Eşref Bitlis Caddesi No:8 06105 Yenimahalle YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123075166 - 3123271736
c) Elektronik Posta Adresi : ankara_malz@ptt.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Hizmetin miktarı ve türü ekte yer almaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : PTT A.Ş. Genel Müdürlüğü, Parasal Posta İşletme Dairesi Başkanlığı, Eğitim Dairesi Başkanlığı, Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı, Basım İşleri Şube Müdürlüğü, Ankara PTT Başmüdürlüğü, PTT Ana Depo Müdürlüğü, Değerli Kâğıtlar Merkez Müdürlüğü ve Eğitim Merkezi Müdürlüğü personelinin ikamet yerleri ile işyerleri arasında bulunan yerler.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.03.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2015


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara PTT Başmüdürlüğü, 2. Kat İhale Toplantı Salonu, Eşref Bitlis Caddesi No:8 Yenimahalle / ANKARA
b) Tarihi ve saati : 28.01.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamuda veya özel sektörde, sürücülü otobüs, midibas, midibüs, minibüs veya bunun gibi araçlarla personel servis taşımacılığı yapılan işler ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara PTT Başmüdürlüğü, Malzeme Müdürlüğü, 2. Kat, İhale Bürosu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara PTT Başmüdürlüğü, Malzeme Müdürlüğü 2. Kat, İhale Bürosu, Eşref Bitlis Caddesi No:8 Yenimahalle / ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:

a)- İdare, lüzum görüldüğü takdirde, taşıtların günlük yapacağı kilometrelerde 5 kilometreye kadar artırım ve güzergahlarda değişiklik yapabilir. Kilometre artışı ücrete tabi değildir.
b)- Yüklenici önceden idareden izin almak kaydıyla, otobüs yerine şartnameye uygun 2 (iki) araç çalıştırabilir. Ancak, çalıştırılan her bir aracın istiap haddi 18 kişiden az olamaz.
c)-İdare, ihtiyaca göre 3 (Üç) gün önceden haber vererek araç sayısı ve cinsinde (otobüs yerine midibüs, minibüs yerine otobüs gibi) değişiklik yapabilir. Sözleşme birim fiyatlar üzerinden, fiilen işletmede bulunan araç cins ve sayısı nispetinde ödeme yapılır.
d)- Yüklenici tarafından sözleşme imzalanmadan önce çalıştıracağı araçlara ait Malzeme Müdürlüğüne verilen Özel Servis Aracı Çalışma Ruhsat asılları, fotokopileri alındıktan sonra yükleniciye iade edilecektir.
e)- Sabahları servisin gelmemesi ya da geç gelmesi halinde mesai başlangıcında işyerinde olunmasını teminen personelin taksi ile gelmesi durumunda, personelin taksi ücreti yüklenici tarafından ödenecektir.
f)- Yüklenici, Kamu Kurum ve Kuruluşları Personel Servis Hizmet Yönetmeliği'nin 12. Maddesinde belirtilen personel servis araçlarında aranılacak şartların yerine getirilmesi, tahditli plakalı araçların belediye sınırları dışına çıkmaması ve servis taşıtı olarak ihdas edilen taşıtların sürücülerinin 5510 Sayılı Kanun gereğince SGK'ya aktif olarak kayıtlarını yaptırmakla sorumludur.
g)-Bu şartnamenin “İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri” başlıklı 7. maddesi kapsamında sunulacak olan serbest muhasebeci mali müşavir tarafından düzenlenen belgelerin her bir sayfası, 15/11/2002 tarihli ve 24937 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Serbest Muhasebeci ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlerin Kaşe Kullanma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik çerçevesinde , SMMM’ nin adı soyadı belirtilmek ve (TÜRMOB) kaşesi kullanılmak suretiyle onaylanacaktır.
Söz konusu belgelerin Yeminli Mali Müşavirler tarafından düzenlenmesi halinde belgelerin her bir sayfası, 02/01/1990 tarihli ve 20390 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Yeminli Mali Müşavirlik, Tasdik Edecekleri Belgeler, Tasdik Konuları, Tasdike İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik çerçevesinde, YMM’nin adı soyadı belirtilmek ve mühür kullanılmak suretiyle onaylanacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Otobüs (43 Kişilik ve Üzeri) (Teklif edilen birim fiyat sütununa 1 adet otobüsün 1 günlük tutarı yazılacak olup, tutarı sütununa ise miktarı x birim fiyat x 462 işgünü = sonucu bulunan rakam yazılacaktır.) 7 Adet
Midibas (27 Kişilik) (Teklif edilen birim fiyat sütununa 1 adet midibasın 1 günlük tutarı yazılacak olup, tutarı sütununa ise miktarı x birim fiyat x 462 işgünü = sonucu bulunan rakam yazılacaktır.) 17 Adet
Midibüs (18-21 Kişilik) (Teklif edilen birim fiyat sütununa 1 adet midibüsün 1 günlük tutarı yazılacak olup, tutarı sütununa ise miktarı x birim fiyat x 462 işgünü = sonucu bulunan rakam yazılacaktır.) 20 Adet
Minibüs (10-14 Kişilik) (Teklif edilen birim fiyat sütununa 1 adet minibüsün 1 günlük tutarı yazılacak olup, tutarı sütununa ise miktarı x birim fiyat x 462 işgünü = sonucu bulunan rakam yazılacaktır.) 19 Adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)