İhale No | 2018/639665 |
Sektör | Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti Nakliye ve Lojistik Hizmetleri |
İdare | DEVLET METEOROLOJİ İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Eskişehir Meteoroloji Bölge Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Eskişehir |
İşin İli | Eskişehir |
Yayın Tarihi | 27 Aralık 2018 |
İhale Tarihi | 29 Ocak 2019 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ METEOROLOJİ 3. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ (ESKİŞEHİR)
Personel Taşıma ve Hizmet Aracı Kiralama İşi 2019/2 hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/639665 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Yenidogan Sevinç Cd. Bulus Sk NO:6 26060 ODUNPAZARI/ESKİŞEHİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2222375785 - 2222372908 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | eskisehirbolge@mgm.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 5 (beş) adet minibüs, 1 (bir) adet binek araç, 2 (iki) adet 4x4 Pickup kamyonet, 1 (bir) adet 4x2 Panelvan kamyonet, 1 (bir) adet 4x2 pickup kamyonet Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Eskişehir Meteoroloji 3. Bölge Müdürlüğü Toplantı Salonu |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.03.2019, işin bitiş tarihi 31.12.2019 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Yenidoğan Mah. Sevinç Cd. Buluş Sk. No:6/A Odunpazarı/ESKİŞEHİR |
b) Tarihi ve saati | : | 29.01.2019 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya özel sektörde yapılmış olan her türlü binek ve arazi tipi araç kiralama işleri ile personel servis aracı kiralama işleri |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Meteoroloji Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletme Müdürlüğünün Vakıfbank Keçiören Şubesi nezdindeki TR 070001500158007294059540 nolu hesaba ihale doküman bedeli yatırıldığına dair belge ile Eskişehir Meteoroloji 3. Bölge Müdürlüğü Muhasebe Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 100 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Meteoroloji Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletme Müdürlüğünün Vakıfbank Keçiören Şubesi nezdindeki TR 070001500158007294059540 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eskişehir Meteoroloji 3. Bölge Müdürlüğü Toplantı Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında olduğu tespit edilen isteklilerin teklifleri, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin reddedilecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Bölge Müdürlüğü Merkez Şoförlü, Yakıtı Kurumdan, Binek Hizmet Aracı | 10 | ay |
Bölge Müdürlüğü Merkez Şoförlü, Yakıtı Kurumdan, Hizmet Aracı (4x4 çeker Pick-up Kamyonet) | 10 | ay |
Bölge Müdürlüğü Şoförlü, Yakıtı Kurumdan, Hizmet Aracı (4x2 çeker Panelvan Kamyonet) | 10 | ay |
Bursa Meteoroloji Müdürlüğü Şoförlü, Yakıtı Kurumdan, Hizmet Aracı (4x4 çeker Pick-up Kamyonet) | 10 | ay |
Kütahya Meteoroloji Müdürlüğü Şoförlü, Yakıtı Kurumdan, Hizmet Aracı (4x2 çeker Pick-up Kamyonet) | 10 | ay |
Eskişehir Meydan Meteoroloji Müdürlüğü Şoförlü, Yakıtı Firmadan, Minibüs | 820 | sefer |
Anadolu Meydan Meteoroloji Müdürlüğü Şoförlü, Yakıtı Firmadan, Minibüs | 820 | sefer |
Sivrihisar Meydan Meteoroloji Müdürlüğü Şoförlü, Yakıtı Firmadan, Minibüs | 300 | sefer |
Zafer Havalimanı Meteoroloji Ofisi Şoförlü, Yakıtı Firmadan, Minibüs | 600 | sefer |
Yenişehir Meydan Meteoroloji Müdürlüğü Şoförlü, Yakıtı Firmadan, Minibüs | 820 | sefer |
Konaklamasız (Günübirlik) Şehir Dışı Görev | 180 | adet |
Konaklamalı Şehir Dışı Görev | 60 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)