İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/432876 - Araç Kiralama Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2018/432876
Sektör Nakliye ve Lojistik Hizmetleri
İdare ELEKTRİK ÜRETİM A Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EÜAŞ Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Daire Başkanlığı İç Satın Alma Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 25 Eylül 2018
İhale Tarihi 31 Ekim 2018 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(EÜAŞ) SATIN ALMA VE MALZEME YÖNETİMİ DAİRE BAŞKANLIĞI - İÇ SATIN ALMA MÜDÜRLÜĞÜ

Atatürk HES İşletme Müdürlüğü ihtiyacı toplam 15 adet araç ile 2 yıl süreli Personel ve Aile Bireylerinin 2019-2021 dönemi taşıtılması hizmet alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/432876

1-İdarenin

a) Adresi : Nasuh Akar Mah. Türkocağı Cad. No:2 Kat:13 06490 Bahçelievler Çankaya/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 03122126900/2684 - 3122121748
c) Elektronik Posta Adresi : basinhalk@euas.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 15 adet araç ile 2 yıllık takribi 9.888 seferli personel taşıma hizmet alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Atatürk HES İşletme Müdürlüğü Bozova/ŞANLIURFA merkez olmak üzere teknik şartnamede belritilen güzergahlarda taşıma hizmeti gerçekleştirilecektir.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 11.01.2019, işin bitiş tarihi 10.01.2021


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Dairesi Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2 Zemin Kat A Blok İhale Komisyonu Toplantı Salonu Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 31.10.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İstekliler Kendi adlarına tanzim edilmiş olan D2 veya D4 yetki belgesini teklif ekinde sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu Kurum ve Kuruluşları veya özel sektörde yapılan her türlü personel, yolcu veya öğrenci taşıma işleri veya sürücülü, sürücüsüz araç veya iş makinesi kiralama işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 118 TRY (Türk Lirası) karşılığı EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Dairesi Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2 Kat:13 Oda No:26 Bahçelievler Çankaya/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Dairesi Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2 Zemin Kat F Blok Batı Cephesi Oda No:C-1 Çankaya/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Vardiya Servisi-1 adet 2013 veya üzeri model en az 27 kişilik araç ile site-santral arasında haftanın 7 günü gidiş-dönüş 16 km yol yapılacak olup, (Teknik Şartnamede belirtilen güzergah ve saatlerde) günde 3 tam sefer, haftada 21 tam sefer yapılacaktır. 2.184 sefer
Santral Bakım Servisi- 1 adet 2006 veya üzeri model en az 45 kişilik araç ile site-santral arasında hafta içi 5 gün gidiş-dönüş 16 km yol yapılacak olup, (Teknik Şartnamede belirtilen güzergah ve saatlerde) günde 2 tam sefer, haftada 10 tam sefer yapılaca 1.040 sefer
Şanlıurfa Sosyal Servisi-1 adet 2006 veya üzeri model en az 45 kişilik araç ile Şanlıurfa-Site arasında haftanın 6 günü (Pazar günü hariç) gidiş-dönüş 135 km yol yapılacak olup, (Teknik Şartnamede belirtilen güzergah ve saatlerde) günde 1 tam sefer, hafta 624 sefer
Adıyaman Sosyal Servisi- 1 adet 2006 veya üzeri model en az 45 kişilik araç ile Adıyaman-Site arasında haftanın 3 günü (Salı-Perşembe-Cumartesi) gidiş-dönüş 115 km yol yapılacak olup, (Teknik Şartnamede belirtilen güzergah ve saatlerde) günde 1 tam sefer, 312 sefer
Santral Memur Servisi- 1 adet 2006 veya üzeri model en az 45 kişilik araç ile site-santral arasında hafta içi 5 gün gidiş-dönüş 16 km yol yapılacak olup, (Teknik Şartnamede belirtilen güzergah ve saatlerde) günde 2 tam sefer, haftada 10 tam sefer yapılaca 1.040 sefer
Bozova Sosyal Servisi- 1 adet 2016 veya üzeri model en az 17 kişilik araç ile site-Bozova arasında hafta içi 5 gün gidiş-dönüş 70 km yol yapılacak olup, (Teknik Şartnamede belirtilen güzergah ve saatlerde) günde 1 tam sefer, haftada 5 tam sefer yapılacakt 520 sefer
Şanlıurfa Öğrenci Servisleri- 3 adet 2016 veya üzeri model en az 17 kişilik araç ile site-Şanlıurfa arasında haftanın 7 günü gidiş-dönüş 170 km yol yapılacak olup(Teknik Şartnamede belirtilen güzergah ve saatlerde) araçlarla günde 1 tam sefer ,haftada top 1.224 sefer
Adıyaman Öğrenci Servisleri- 2 adet 2016 veya üzeri model en az 17 kişilik araç ile Site-Adıyaman arasında haftanın 7 günü gidiş-dönüş 160 km yol yapılacak olup(Teknik Şartnamede belirtilen güzergah ve saatlerde) araçlarla günde 1 tam sefer ,haftada topla 864 sefer
Şanlıurfa Bakım Personel Servisi- 1 adet 2016 veya üzeri model en az 17 kişilik araç ile Şanlıurfa-Site-İşletme arasında hafta içi 5 gün gidiş-dönüş 170 km yol yapılacak olup,(Teknik Şartnamede belirtilen güzergah ve saatlerde) günde 1 tam sefer, haftada 520 sefer
Şanlıurfa Memur Servisi- 1 adet 2016 veya üzeri model en az 17 kişilik araç ile Şanlıurfa-Site-İşletme arasında hafta içi 5 gün gidiş-dönüş 170 km yol yapılacak olup,(Teknik Şartnamede belirtilen güzergah ve saatlerde) günde 1 tam sefer, haftada 5 tam sef 520 sefer
Adıyaman Memur Servisi- 1 adet 2016 veya üzeri model en az 17 kişilik araç ile Adıyaman-Site-İşletme arasında hafta içi 5 gün gidiş-dönüş 150 km yol yapılacak olup,(Teknik Şartnamede belirtilen güzergah ve saatlerde) günde 1 tam sefer, haftada 5 tam sefer 520 sefer
Adıyaman Bakım Personel Servisi- 1 adet 2016 veya üzeri model en az 17 kişilik araç ile Adıyaman-Site-İşletme arasında hafta içi 5 gün gidiş-dönüş 150 km yol yapılacak olup,(Teknik Şartnamede belirtilen güzergah ve saatlerde) günde 1 tam sefer, haftada 5 520 sefer

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)