İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Applear Onarım Ve Bakım İşi

İhale No 2236538
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 14 Haziran 2021
İhale Tarihi 16 Haziran 2021 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

HHriH

 

Tarih

: 14/06/2021

TEKLİF İSTEME FORMU

Teklif No

t

 

 

 

 

 


 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Nagiban ADIGÜZEL (Satmalma Memuru )

Telefon                                       i

0(224) 294 44 62

Faks

0(224) 366 63 93 - 294 44 76- sevketyiîmazsatiııalma/mgmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta         ;

 

Yetkili Adı Soyadı                       ]

 

 


 

Sayın...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları İle İlgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

MARKA/UBB/SUT KODU BELİRTELİM

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fivat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

APPLEAR ONARIM VE BAKÎM İŞİ

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 


 


 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Fatura!ar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alıntılarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet a Omlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ                                           I : Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 16/06/2021 tâTİllİ, SHHt lOîOOîOO kadar verilmiş

olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT                                                           j :

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 


 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza/Kaşe}

Nagihan ADIGÜZEL

Satmalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacakla*)

Uygun

Uygun Değil

 


 

F. 23.002. öl

 
  Metin Kutusu: / 	T.C.
Lyj	SAĞLIK BAKANLIĞI
	Bursa (i Sağlık Müdürlüğü
ra Sağlık Sakar&ğ*	S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

APPLEAR ONARIM VE BAKIM
TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Onarım yapacak firma aletin anzasını bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.

2.      Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onanmı yapılan alet ile birlikte Hastane Klinik Mühendislik birimine teslim edilmelidir.

3.      Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodlan parça üzerine etiketlenmelidir.

4.      Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.      Servis raporunuzda anzalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak anzalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.      Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki anzalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.

7.      Arıza onanmı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.      Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.

9.      Onanmı yapılamayan aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaralan belirtilerek yazılacaktır.

10.  Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onanmı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.

11.  Metin Kutusu: m BursaOnarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.

Metin Kutusu: BursaSBÜ Bursa Yüksek ihtisas E.A.H.

Murat TAMAÇ

Sicil No: MM6§tJ32—

 

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

Km*

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 


 

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az ”2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine u3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

 

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1.07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete” de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TÎTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün 'Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

 

2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

 

3-Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

 

4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

 

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

Onarım

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 


 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)