İhale No | 2146992 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 19 Kasım 2020 |
İhale Tarihi | 23 Kasım 2020 12:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Vereıı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Nagihan ADIGUZEL (Satmalına Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 44 62 |
Faks |
: 0(224) 366 63 93 - 294 44 76 - sevketvilmazsatinalmafoîsrnail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
| Sayın...............................................................................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
MARKA /UBB/SUT KODU BELİRTİLECEKTİR.
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SURESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal ahmlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet ahmlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma işi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmava Aittir. |
SEVK ADRESİ |
; Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/B URSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 23/11/2020 tarihi, saat 12î00îOO kadar verilmiş Olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Nagihan ADİGÜZEL Satmalına Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
NOT: Teklifi verilen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)" kaydı bulunması zorunludur.
F,23.002.ÛJ
|
|
|
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
.'x . / |
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ |
|
|
TEKNİK ŞARTNAME ANTİ-SARS CoV-2 ANTİKOR TESTİ ALIMI İLE İLGİLİ TEKNİK ŞARTNAME 1. KONU:
Hastanemizde kullanılmak üzere aşağıda cinsi, özellikleri ve miktarları belirtilen bir (1) kalem kit satın alınacaktır.
Sıra No |
Malzemenin Adı |
Miktarı |
1 |
Anti-SARS CoV-2 Antikor Test Kiti |
3000 test |
2.1 Ürünlerin orijinal prospektüslerinden birer adet teklifle birlikte verilecektir.
2.2 Tekliflerin verilmesi ve değerlendirilmesi sırasında ürünlerin laboratuvarımızda denenmesi istenebileceğinden test, kontrol ve muayenelerde kullanılarak sarf edilecek malzeme firma tarafından ücretsiz sağlanacaktır.
2.3 Tüm ürünler üretici firmaya ait orijinal etiketleri taşımalı; etikette üretim tarihi, son kullanma tarihi, saklama koşulları ve lot numarası bulunmalıdır.
2.4 Teklif karara bağlandıktan sonra ürünler orijinal ambalajında ve ambalajı açılmamış şekilde, uygun sıcaklık koşullarında yedi (7) gün içerisinde Hastanemize teslim edecektir.
2.5 Cihazların çalışabilmesi için gerekli olan aplikasyon! ar (kitin cihaza uyarlanması ve kitin cihazla çalışır hale getirilmesi)teklif karara bağlandıktan sonra firma yetkililerince yedi (7) gün içerisinde tamamlanacak ve gereken teknik servis ve aplikasyondesteği sağlanacaktır.
3.1