İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Anket Hizmeti Satın Alınacaktır. Ouap(i)-2016/7 Doç.dr.mehmet Çınar

İhale No 1147879
Sektör Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İdare Uludağ Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi ( Uludağ Üniversitesi BAP )
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 11 Ağustos 2016
İhale Tarihi 18 Ağustos 2016 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

Anket hizmeti satın alınacaktır. OUAP(İ)-2016/7 Doç.Dr.Mehmet ÇINAR
Son Geçerlilik Tarihi 18-08-2016 Ekleyen Mehmet ÇAVUNDUR
Son Geçerlilik Saati 17:00 Tarih 10-08-2016
Duyuru Detayı

Anket hizmeti satın alınacaktır. OUAP(İ)-2016/7 Doç.Dr.Mehmet ÇINAR

DOĞRU LOGO 2

Satınalan Birimi

Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü

Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi

Talep Eden Birim

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Proje Numarası

OUAP(İ)-2016/7

0224 294 11 08

Proje Yürütücüsü

Doç.Dr.Mehmet ÇINAR

Satınalma Usulü

Doğrudan Temin

Satınalma Memuru

Sibel IŞIK

Tel  : 0224 294 02 72

Faks: 0224 294 02 55

E-mail: bilimar5@uludag.edu.tr

         

 

Sıra No

Mal/Hizmet Cinsi

Mal/Hizmet Özellikleri

Miktarı

1

Hizmet Alımı

 

1 kalem

 

OUAP(İ)-2016/7 no.lu araştırma projesinin ihtiyacı olan mal ve malzemeler aşağıda belirtilen şartlar dahilinde alımı yapılacaktır.

 

1-   Teklifler 18/08/2016 tarih ve saat 17:00 ye kadar U.Ü. Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi Satın alma Bölümüne elden teslim edileceği gibi posta yoluyla da gönderilebilir. Teklifin fax veya elektronik posta adresine gönderilmesi halinde; teklif mektubunun kaşeli ve ıslak imzalı aslı da kapalı zarf ile gönderilecektir.

2-   Teklif mektubuna ve zarfının üzerine proje numarası yazılmalıdır.

3-   Kısmi teklif verilebilir. Alternatif teklif verilmeyecektir.

4-   Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.

5-   Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. KDV oranları ilgili yere yazılmalıdır.

6-   Mal/Hizmet ile ilgili Garanti verilmelidir. (4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında kanun ve ilgili mevzuat gereği)

7-   Teklifler sıra numaralarına göre verilecektir. Teklif verilmeyen ürünlerin karşılığına “Teklif veremiyoruz” ibaresi yazılacaktır.

8-   Teklif edilen malın istenilen şartlarla uygunluğunu teyit etmek amacıyla, ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı katalog ve idarece hazırlanan teknik şartnamenin tüm maddelerin karşısına teknik şartnameye cevaplar. (Teklif edilen malın markası, modeli ve menşei ülkesi ayrıntılı olarak yazılacaktır.)

9-   Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurularak verilmesi gerekmektedir.    

 

 

Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü – Bilimsel araştırma Projeleri Birimi

 Görükle Kampusü 16059 Nilüfer / BURSA

     

        Tel     :  (0224) 294 02 72                   Faks   : (0224) 294 02 55

 

 

 

 

 

TEKLİF MEKTUBU

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ BİRİMİNE

 

                                                                                                                             Tarih: …./…./2016

 

Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

Adı ve Soyadı

 

Firma Adı

 

Açık Tebligat Adresi

 

Vergi Dairesi ve Vergi Numarası

 

Telefon ve Faks Numarası

 

Elektronik Posta Adresi                             

 

 

Teklife İlişkin Proje Numarası:

OUAP(İ)-2016/7

 

Proje Yürütücüsünün Adı, Soyadı:

Doç.Dr.Mehmet ÇINAR

OUAP(İ)-2016/7

 

Sıra No

Mal/Hizmet Cinsi

Miktarı

Birim Fiyatı

Toplam

KDV Oranı

1-

Anket Hizmeti (53 sorudan oluşan)

2000 Adet

 

 

%......

2-

 

 

 

 

%......

3-

 

 

 

 

%......

4-

 

 

 

 

%......

5-

 

 

 

 

%......

6-

 

 

 

 

%......

 

KDV’siz Genel Toplam (TL)

 

 

1- Yukarıda belirtilen ( …… Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz.

2-Teklifimiz  …./…./2016  tarihine  kadar geçerlidir.

3-Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra ……………. takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal ve malzemelerin garanti kapsamında olduğunu taahhüt ediyorum.

5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını:

 

¨  Kabul ediyorum.

¨  Kabul etmiyorum.

 Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

 Adı ve Soyadı:

 İmzası           :

 

 

TEKNİK ŞARTNAME VE VERİLEN CEVABI

(ANKET UYGULAMASI*)

İSTENİLEN VAZGEÇİLMEZ ÖZELLİKLER

(İDARE)*

TEKLİF EDİLEN ÖZELLİKLER

(FİRMA)**

 

 

 

 

 

Amaç

 

 

 

Madde 1- Araştırmanın temel amacı, sektörler bazında “Bursa Sanayisinde Sektörel Ücret Tahmini ve Verimlilik” olarak tasarlanmıştır.

 

 

 

Kapsam

 

 

 

Madde 2- Bu şartname; yukarıda 1 inci maddede belirtilen konuları içerecek şekilde, “Bursa Sanayisinde Sektörel Ücret Tahmini ve Verimlilik” ilişkin araştırmanın kapsamını, hangi teknik esaslar çerçevesinde yürütüleceği ve sonuçlandırılacağı ile ilgili Teknik Şartları kapsamaktadır.

 

 

 

Araştırmanın Uygulanmasına Dair Kurallar

 

 

 

Madde 3- “Bursa Sanayisinde Sektörel Ücret Tahmini ve Verimlilik” adlı saha araştırması yüklenici tarafından Bursa ilinin merkezinde yapılacaktır. Araştırmada Bursa geneli yaş, cinsiyet ve sosyo-ekonomik statü dağılımları gözetilecek uyulmaması durumunda çalışmanın tekrarı istenecektir.  Ankette toplamda 53 soru yer almaktadır.

 

 

 

Hizmet Satın Alınacak Kurum ve Kuruluşlar

Madde 4- Teklif verecek aşağıdaki kurum/kuruluşlardan hizmet satın alınır.

a) Araştırma Şirketleri

İsteklilerde Aranan Özellikler

Madde 5- Teklif verecek hizmet sağlayıcıların

a)      Hizmet sağlayacak firmanın alan araştırmaları konusunda deneyimli olması, görev alan veya alacak araştırma ekibinin (koordinatör, proje sorumlusu, eğitim danışmanı, proje yürütücüsü, yardımcı araştırmacı, istatistikçi, anketörler vs.) ulusal ve uluslararası proje ve araştırmalarda çeşitli düzeylerde görev yapmış olması, görev almış veya görev alacak personele ait CV leri sunmaları gerekmektedir.

b)      Hizmet sağlayacak firmanın en az 5 yıllık deneyime sahip olması gerekmektedir.

c)      Araştırmayı koordine edecek uzmanın en az 5 yıllık ulusal ve uluslararası proje deneyimi olması gerekmektedir.

d)     Hizmet sağlayacak firma, anket uygulaması süresince en az üç farklı zamanda rastsal olarak anketörleri denetleme olanağını sunmalıdır.

 

 

 

Ortaklık ve Ortakların Uygunluğu

Madde 6- Söz konusu iş için konsorsiyumlar teklif veremez.

 

 

 

Araştırmanın Teknik Esasları

Madde 7-

a) Anket uygulamasının planlanması

b) Anket uygulamasının yapılması, analizi, rapor edilmesi

c) Araştırma sonuçlarının bilimsel yöntemlerle analiz çalışması,

 

 

 

Çalışma Kapsamında Uyulması Gereken Esaslar:

Madde 8-

a) Alan araştırmasının planlanması ve gerçekleştirilmesi kapsamında uygulanacak veri toplama araçları ve örneklem Uludağ Üniversitesi İİBF Fakültesi Ekonometri Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Mehmet ÇINAR’ın görüşü alınarak hizmet sağlayıcı tarafından belirlenecektir.

b) Araştırma örneklemi, Bursa’da faaliyet gösteren firmalarda çalışan bireylerin özellikle ücretleri ve diğer önemli bilgilerin genel durumunu sağlıklı ve güvenilir biçimde ortaya koyacak bilimsel ve güncel yöntemlerle belirlenecektir.

c) Araştırma kapsamında çalışmaya uygun veri toplama yöntemlerinden hangisinin veya hangilerinin en uygun olduğu (mevcut veri analizi, anket, yüz yüze görüşme, odak grup vb.) Uludağ Üniversitesi İİBF Fakültesi Ekonometri Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Mehmet ÇINAR’ın da görüşü alınarak hizmet sağlayıcı tarafından belirlenecektir.

d) Araştırma kapsamında 2000 Sanayi Firması Uludağ Üniversitesi İİBF Fakültesi Ekonometri Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Mehmet ÇINAR’ın belirlemiş olduğu Bursa merkez ilçeleri, cinsiyet, eğitim düzeyi, işyerindeki statü ve sektörel dağılımları gözetilerek seçilerek örneklem için veri toplanacaktır.

 

 

 

Süre ve İzleme

Madde 9- Alan araştırmasının planlanması, araştırmanın yapılması, sonuçlarının yorumlanması ve raporlanması proje planında belirtilen süre içinde tamamlanması esastır.

Araştırma aşamalarının seyri konusunda ara rapor verilmesi (birinci ara rapor pilot araştırma sonucunda sunulacaktır), çalışmanın planlanan iş ve zaman planına uygun olarak yapılıp yapılmadığı Uludağ Üniversitesi İİBF Fakültesi Ekonometri Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Mehmet ÇINAR tarafından izlenecektir.

 

 

 

İşin Teslimi

Madde 10- Yüklenici tarafından aşağıda belirlenen hususlar yerine getirildiğinde iş teslim edilmiş sayılacaktır.

a) Araştırma sonucunda elde edilen datanın hazırlanması,

b) Veri toplama sırasında kullanılan anket formları, görüşme kayıtları (CD, Kaset vs.), elde edilen her türlü veri ve bulguların yer aldığı CD, Flaş Bellek veya disketlerin Kuruma teslim edilmesi gerekmektedir.

c) Çıkacak sonuçlar itibariyle araştırma raporunun hazırlanması ve teslimi,

d) İhaleyi kazanacak firmanın maksimum 2 ay içinde verileri toplayıp teslim etmesi gerekmektedir,

e) İşletmelerden topladığı verilerin en az 2000 anket olması gerekmektedir,

 

 

 

Proje Yürütücüsünün

Adı-Soyadı ve Unvanı:

Doç. Dr. Mehmet ÇINAR

İmzası            :

   

Teklif edilen Cihazın

Marka – Modeli ve Menşei

                  

 

 

         

                                                                                                                           

                                                                                                 Firma kaşesi ve

                                                                                                Yetkilisinin adı soyadı İmzası

 

*   Proje yürütücüsü tarafında doldurulacak

** Teklif veren firma tarafında doldurulacak

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)