İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/1052368 - Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı 2023 Yılı Malzemeli Yemek Hazırlama Ve Dağıtım İşi

İhale No 2022/1052368
Sektör Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
İdare Ankara Vergi Dairesi İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 20 Ekim 2022
İhale Tarihi 21 Kasım 2022 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI ANKARA VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ VE MALİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ

Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı 2023 Yılı malzemeli yemek hazırlama ve dağıtım işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2022/1052368
1-İdarenin
a) Adı : HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI ANKARA VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ VE MALİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : GAYRET MAHALLESİ AHMET HAMDİ CADDESİ NO:48 YENİMAHALLE/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3125091046 - 3123124058
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı 2023 Yılı malzemeli yemek hazırlama ve dağıtım işi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 301200 öğün yemek
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : A)- Üretim Mutfakları ve yemekhaneleri: Gelir İdaresi Başkanlığı Yemekhanesi : 25 Mart İstiklal Cad. No:7 O.E.C.D. Hizmet Binası Y.Mahalle/ ANKARA (Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı Yemekhanesi : Gayret Mahallesi, Ahmet Hamdi Cad. No: 48 Yenimahalle/ ANKARA ) Yemek üretimi tek mutfaktan yapılacak olup, O.E.C.D. Hizmet Binasındaki mutfakta herhangi bir nedenle yemek üretilememesi veya idarenin uygun görmesi halinde Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı Yemekhanesinde üretim yapılacaktır. B)-YEMEKHANELER : 1) Gelir İdaresi Başkanlığı Yemekhanesi : 25 Mart İstiklal Cad. No: 7 O.E.C.D. Hizmet Binası Yenimahalle/ ANKARA 2-) a) Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı : Gayret Mahallesi, Ahmet Hamdi Cad. No: 48 Yenimahalle/ ANKARA ( -2. Kat) b) Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı : Gayret Mahallesi, Ahmet Hamdi Cad. No: 48 Yenimahalle/ ANKARA. (5. Kat) 3)- Mithatpaşa V.D. Yemekhanesi :Mithatpaşa Cad.No : 15 Kızılay-ANKARA 4)- Hitit V.D.Yemekhanesi :Hatay Sokak No.11 Kızılay-ANKARA 5)- Ostim V.D.Yemekhanesi :Ahievran Caddesi No:1 Ostim-ANKARA 6)- Çankaya V.D.Yemekhanesi :Selanik Caddesi No:21 Kızılay-ANKARA 7)- Maltepe V.D.Yemekhanesi :GMK Bulvarı No:77 Maltepe-ANKARA 8)- Başkent V.D.Yemekhanesi : Atatürk Bulvarı No:181 K.Dere-ANKARA 9)- Muhammed Karagüzel V.D. Yemekhanesi : Sırma Sokak No:61 Siteler-ANKARA 10)- Dikimevi V.D. Yemekhanesi : Dirim Sokak No:14 Cebeci-ANKARA 11)- Gölbaşı V.D.Yemekhanesi : B.Evler Mah. 152. Sokak No:4 Gölbaşı- ANKARA 12)- Keçiören V.D.Yemekhanesi : Fatih Caddesi No:124 K.ören-ANKARA 13)- Etimesgut V.D.Yemekhanesi : Or Sokak No:11 Etimesgut-ANKARA 14)- Sincan V.D. Yemekhanesi : Hükümet Binası Yanı Sincan-ANKARA 15)- Dışkapı V.D. Yemekhanesi : Denizciler Cad. No : 5 Ulus-ANKARA 16)- Çubuk V.D. Yemekhanesi : Hükümet Binası Yanı-Çubuk-ANKARA 17)- Veraset ve İntikal V. D. Yemekhanesi : Balgat, Hacı İsmail Mahallesi Türk Ocağı Cad. 1401. Sokak No:5 Çankaya /ANKARA 18) -Kahramankazan V.D. Yemekhanesi : Atatürk Mah. Fevzi Çakmak Cad.No:44 Kahramankazan /ANKARA 19) -Kahramankazan Malmüdürlüğü Yemekhanesi : Ankara Cad. Kaymakamlık Binası Kahramankazan /ANKARA 20)-Ankara Defterdarlığı Ana Hizmet Binası : Sağlık Mah. Mithatpaşa Cad. No: 9 Yemekhanesi Yenişehir/ANKARA 21)- Ankara Defterdarlığı :Bahriye Üçok Bulvarı No:13 22)-Muhakemat Müd. Hiz. Binası Yemekhanesi Bahçelievler/ANKARA Hizmet binalarının taşınması veya yeni ve ek hizmet binası açılması halinde yürütülen hizmet bu binalarda da devam ettirilir.
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.01.2023, işin bitiş tarihi 31.12.2023
d) İşe başlama tarihi : 01.01.2023


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 21.11.2022 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü Gayret Mahallesi Ahmet Hamdi Caddesi No:48 D Blok 1. Kat Müdür Odası Yenimahalle/Ankara


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Gıda Üretim İzin Belgesi veya 5996 sayılı Kanun kapsamında çıkarılmış İşletme Kayıt belgesi


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgelere ilişkin bilgiler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamuya veya özel sektöre verilen her türlü, yemek hazırlama ve dağıtım hizmetleri


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Malzemeli Yemek/0,79
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşçilik maliyetlerindeki değişiklik 31.08.2013 tarih 28751 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren "4734 Sayılı Kamu İhale Kanununa Göre İhale Edilen Hizmet Alımlarında Uygulanacak Fiyat Farkına İlişkin Esaslar" ın 6. Maddesine göre işçilik maliyetlerindeki değişiklikten kaynaklanan fark tam zamanlı olarak çalışacak 21 personel için ödenecek veya kesilecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Başkanlığımız, Gelir İdaresi Başkanlığı (O.E.C.D. Hizmet Binası Y.Mahalle/ ANKARA adresindeki personel) ve diğer birimlerde görevli 1200 personel için 01/01/2023-31/12/2023 tarihleri arasında 251 (İkiyüzellibir) gün üzerinden, İdaremiz mutfaklarında yemek 301.200 öğün
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)