İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/111952 - Analog Cctv Kamera Sistemi Alımı Ve Kurulumu

İhale No 2012/111952
Sektör Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
İdare ANKARA ÜNİVERSİTESİ İlahiyat Fakültesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 31 Ekim 2012
İhale Tarihi 8 Kasım 2012 15:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


ANALOG CCTV KAMERA SİSTEMİ ALIMI VE KURULUMU
An ka ra Üniv er sit esi İla hiy a t F a külte s i
Analog Cctv Kamera Sistemi Alimi Ve Kurulumu alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/111952
1-İda re nin
Ankara Üniversitesi İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L-
a) Adresi : Blok Kat:3 Merkez Satınalma 06100 Samanpazarı / Ankara
Altindağ/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3125082315 - 3123103829
c) Elektronik Posta Adresi : dssatinalma@ankara.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ankara Üniversitesi Ilahiyat Fakültesi 06500 Beşevler/Ankara
c) Teslim tarihi : 45 (kırkbeş) takvim günü içerisinde teslim edilmelidir.
3- İha lenin
Ankara Üniversitesi Döner Sermaye Işletme Müdürlüğü - Ibn-I Sina
a) Yapılacağı yer : Hastanesi Akademik Yerleşke L-Blok Kat:3 Merkez Satinalma
06100 Samanpazari/Ankara
b) Tarihi ve saati : 08.11.2012 - 15:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
Malzeme listesindeki 1., 2., 3., ve 5. kalemler için;
Yüklenici üretici ise kendi ürününe ait, yetkili satıcı ise Üretici firma /firmaların ürün/ürünlerine ait
i)TSE Belgesi (Türk Standartlarına Uygunluk Belgesi) veya
ii)Türk Standartları Enstitüsünden alınacak Uygunluk Raporu veya iii)TSEK Belgesi (Kalite Uygunluk Belgesi) veya
iv)Ürünün Avrupa Standartlarına (EN) , veya Uluslararası Standartlara (ISO veya IEC) Uygunluğunu Gösteren Deney Raporu (yurtdışından geln ürünlerde ,Deney Raporunun yeminli mütercim tarafından yapılmış olan tercümesi ile düzenleyen laboratuarın akredite edilmiş olduğunu gösteren ilgili ülkelerdeki T.C. elçilik/konsolosluk tarafından onaylı Apostile kaşeli belge) veya
v)Yerli Üretim veya Yurtdışından gelen ürünler üzerinde "CE" veya E" veya "e" işaretli veya işaretler ile ilgili
belgeleri ,vereceklerdir.
Bu belge veya sertifikaların; Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Formunu Karşılıklı Tanıma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Formu karşılıklı Tanıma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir.Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir.Bu (belgenin/belgelerin) ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler,
a)Malzeme listesindeki 1., 2., 3. ve 5. kalemler için; teklif ettikleri cihazların marka modelleri ile teknik
bilgilerin yer aldığı kullanım kılavuzları , katalog vb. tanıtım materyallerini vereceklerdir. b)Teknik şartnameye madde numaraları belirtmek suretiyle cevap vereceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara Üniversitesi Döner
Sermaye Işletme Müdürlüğü Ibn-I Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L-Blok Kat:3 Merkez Satinalma 06100
Samanpazari/Ankara adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 40 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 50 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankasi Tandoğan Şubesi TR020001001282070641015001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale
dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Üniversitesi Döner Sermaye Işletme Müdürlüğü - Ibn-I Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L-Blok Kat:3 Merkez Satinalma 06100 Samanpazari/Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 50 (elli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
DIŞ MEKAN KAMERA (TİP-1 KAMERA) 13 ADET
İÇ MEKAN KAMERA (TİP-2 KAMERA) 33 ADET
DIŞ MEKAN HAREKETLİ KAMERA (TİP-3 KAMERA) 1 ADET
KONTROL KLAVYESİ 2 ADET
DİJİTAL KAYIT CİHAZI (4TB) 3 ADET
MONİTÖR 24" 3 ADET
RACK KABİNET 1 ADET
SAHA KUTUSU 48 ADET
KAMERA DİREĞİ 5 ADET
GÖRÜNTÜ KABLO (RG67U6) 15.000 METRE
ENERJİ KABLOSU (3X2,5MM NYY) 1.000 METRE
ENERJİ KABLOSU (3X1,5MM TTR) 500 METRE
KABLO KANALI 25X25 400 METRE
KABLO KANALI 40X60 200 METRE
KABLO KANALI PG16 ÇELİK 250 METRE
SİSTEM KURULUMU (MONTAJ, DEVREYE ALMA, EĞİTİM) 1 ADET

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)