İhale No | 1647352 |
Sektör | İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri |
İdare | Altındağ Belediye Başkanlığı |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 22 Haziran 2018 |
İhale Tarihi | 10 Temmuz 2018 16:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
AMBALAJ ATIĞIN KAYNAĞINDA AYRI TOPLANMASI, TAŞINMASI VE DEĞERLENDİRMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Altındağ Belediye Başkanlığından:
1 - İhale konusu olan işin niteliği, yeri ve miktarı:
Altındağ İlçesi sınırları içinde ortalama 3 (Üç) yılda 49.457.421 kg karışık ambalaj atığın kaynağında ayrı toplanması, taşınması ve değerlendirmesi işi yapılacaktır.
2 - İhale Dokümanın nereden ve hangi şartlarda alınacağı:
İhale Dokümanı Altındağ Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğünde (Adres: Zübeyde Hanım Mah. Turgut Özal Bulvarı Altındağ Belediyesi Akköprü kampüsü Altındağ/Ankara) bedelsiz olarak görülebilir. Bedelsiz görme dışında şartname almak isteyenler, şartnameyi 200,00 TL karşılığında temin edebilirler.
3 - İhalenin nerede hangi tarih ve saatte ve hangi usulle yapılacağı:
İhale Altındağ Belediye Sarayı Başkanlık binasında Encümen huzurunda yapılacaktır. (Adres: Anafartalar Caddesi üzeri No: 177 Altındağ/ANKARA). İhale 11 Temmuz 2018 Çarşamba günü, Saat 16:00’da, 2886 Sayılı İhale Kanununun 45 inci maddesine göre yapılacak olup, ihaleyi yapıp yapmamakta Belediye Encümen’i tamamen serbesttir.
4 - Tahmin edilen bedel ve geçici teminat miktarı:
Aşağıda listede belirtildiği şekilde olup, geçici teminatın en geç 10 Temmuz 2018 Salı günü saat 16.00 ya kadar idareye yatırılarak ibraz edilmesi şarttır.
5 - İsteklilerde aranılan belgeler:
a - Gerçek kişiler için:
İhale Dokümanın satın alınması ve ihale dokümanında belirtilen şartların sağlanması.
b - Tüzel Kişiler için:
İhale Dokümanın satın alınması ve ihale dokümanında belirtilen şartların sağlanması.
İsteklilerin 10 Temmuz 2018 Salı günü saat 16.00’ya kadar belgeleri Temizlik İşleri Müdürlüğüne vermeleri Şarttır. Belirtilen saatten sonra yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.
S. No | İşin Niteliği | İşin Yapılacağı Yer | Üç Yıllık Muhammen Bedel (TL) | Geçici Teminat (TL) | Sözleşme Süresi |
1 | Ambalaj atıklarının kaynağında ayrı toplanması, taşınması ve değerlendirilmesi işi | Altındağ İlçesi | 1.384.807,79+KDV | 41.545,00 | 3 Yıl |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)