İhale No | 270920 |
Sektör | Yem, Gübre, Canlı Bitki, Hayvan |
İdare | ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 12 Nisan 2013 |
İhale Tarihi | 22 Nisan 2013 17:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Satınalan Birim İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Talep Eden Birim Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Talep Eden Birim
Sorumlusu Faruk GÜLER Tel:0224 2940150
Dosya Numarası 2013/173
Satınalma Usulü Doğrudan Temin
Satınalma Memuru Zehra AYGÜREN Tel : 0224 294 02 94
Fax: 0224 294 02 54
E-mail:zozturk@uludag.edu.tr
Sıra No Mal/Hizmet Cinsi Mal/Hizmet Özellikleri Miktarı
1- Amatör Balıkçılık Topluluğu’nun etkinliklerinde kullanılmak üzere balıkçılık ekipmanları satınalınacaktır. . Teklif mektubu ve şartname kaşelenip imzalanarak tarafımıza gönderilecektir. 7 kalem
2- Tekliflerin asılları gönderilmesi halinde değerlendirmeye alınacaktır.
3-
2013/173 için teklifler 12/04/2013-22/04/2013 tarih ve saat 17:00 ye kadar U.Ü. Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Müdürlüğüne elden teslim edileceği gibi posta yoluyla da gönderilebilir.
1- Teklif mektubu imzalı ve kaşeli olmalıdır.
2- Teklifin hangi tarihe kadar geçerli olduğu belirtilmelidir.
3- Sipariş sonrasında mal/hizmetin kaç günde teslim edileceği belirtilmelidir.
4- Teklif mektubuna dosya numarası yazılmalıdır.
5- Kısmi teklif verilebilir. Teklifler birim fiyatlar üzerinden değerlendirilecektir.
6- Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.
7- Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. (TL cinsinden verilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.)
8- Mal/Hizmet ile ilgili Garanti verilmelidir. (4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında kanun ve ilgili mevzuat gereği)
9- Teklifler sıra numaralarına göre verilecektir.
10- Sipariş edilen mal/hizmetin teklifte belirtilen tarihe kadar teslim edilmesi , belirtilen tarihten sonra teslim edilmek istenilmesi halinde idare tarafından mal/hizmetin kabulü yapılmayacaktır.
11- Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurulup gönderilmesi halinde geçerli sayılacaktır.
12- Faksla gönderilen tekliflerin asıllarının da gönderilmesi gerekmektedir, aksi halde teklif değerlendirmeye alınmayacak ve geçerli sayılmayacaktır.
Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü - İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Görükle Kampusü 16059 Nilüfer / BURSA
Tel : (0224) 294 02 94
Fax : (0224) 294 02 54-52
TEKLİF MEKTUBU
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
(Satınalma Müdürlüğüne)
Tarih: …./…./2013
Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;
Adı ve Soyadı
Firma Adı
Açık Tebligat Adresi
Vergi Dairesi ve Vergi Numarası
Telefon ve Fax Numarası
Elektronik Posta Adresi
Teklife İlişkin Kurum Dosya Numarası:173
Sıra No Mal/Hizmet Cinsi Miktarı Birim Fiyatı Toplam
1- Dört bölmeli malzeme çantası 2 adet
2- 2 parça 366 cm kamış 10 adet
3- Surf makara 10 adet
4- Makaraları ile 3 kamış alabilen çanta 5 adet
5- 0,40 mm 1000mt.*7 misina 7000 mt.
6- 0,35 mm 1000mt.*7 misina 7000 mt.
7- Kepçe 2 adet
8-
9-
10-
KDV’siz Genel Toplam (TL)
1- Yukarıda belirtilen ( …… Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz.
2-Teklifimiz 17/05/2013 tarihine kadar geçerlidir.
3-Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra ……………. takvim günü içerisinde teslim edilecektir.
4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal/hizmet için ……. (gün/ay/yıl) garanti taahhüt ediyorum.
5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan;
¨ Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum.
¨ Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul etmiyorum.
Teklif veren istekli kabul ettiği seçeneği yazacaktır.
Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;
Adı ve Soyadı:
İmzası:
Firma Kaşesi:
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)