İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Alçı Tavan Tamir Hizmeti

İhale No 1395792
Sektör İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
İdare Mudanya Devlet Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 7 Ağustos 2017
İhale Tarihi 11 Ağustos 2017 18:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

  TEKLİF İSTEME FORMU Tarih : 07/08/2017

Teklif No :
 
Siparişi Veren MUDANYA DEVLET HASTANESİ
Yetkili Adı Soyadı Çiğdem KARAKUŞ SAPER (Tıbbi Sekreter )
Telefon 0224 280 17 37 -36
Faks - Email 0224 280 16 95 - mudanyahastane@gmail.com
Tedarikçi Firma
Firma Tel & Faks & E Posta
Yetkili Adı Soyadı
 
Sayın...............................................................................................................................
 
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra Marka  Model Malzemenin Adı Miktar Birim Birim  Fiyat Toplam  Fiyat Teslim  Tarihi
1 ALÇI TAVAN TAMİR HİZMETİ 1 ADET
TOPLAM FİYAT :
 
teklifin geçerlilik suresi
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) : Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Bursa Kamu Hastaneler Birliği Döner Sermaye Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır.
NAKLİYE : Üretici Firmaya Aittir.
AMBALAJ ŞEKLİ : Üretici Firmaya Aittir.
SEVK ADRESİ : Aydınpınar Mevki Sarı Cd. No: 1/2 Mudanya/BURSA
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR : Teklifler 11/08/2017 tarihi, saat kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!
MAL TESLİM TARİHİ
NOT
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM  DÜZENLEMEYİNİZ!
 
Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)
Çiğdem kA|<AI< TıbbkSet  V cJşSAPER  freter
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satılmalına Servisi tarafından doldurulacaktır) Uygun Uygun Değil
 
F.23.002.01
ALÇIPAN TAVAN TAMİRİ TEKNİK ŞARTNAME
FTR Ünitesi kliniklerini su basması nedeniyle zarar gören alçı tavanın tamir edilmesi gerekmektedir.
 
a) Alçıpan tamiri için gerek saten/kartonpiyer/sıva alçısı askı profil ve parçaları gibi ilgili materyali yüklenici tedarik edecektir.
 
b) Saten alçı kuruduktan sonra zımparayla rutuşu yapılarak yoklama alçısı çekilecek zımparayla rütuşu yapılacak prizolan astar vurulduktan sonra tavan boyasıyla boyanmalı(Tavan boyasını yüklenici tedarik edecektir).
 
c) Yapılan demontaj, montaj ve tadilat işlemleri sonrasında revize edilen bölgenin boyanması işi yüklenici uhdesindedir. Yüklenici bu bölgeleri aslının aynı ya da dengi renkte boya temin ederek boyamakla yükümlüdür.
 
d) Aslına uygun veya dengi renk ile en az iki kat boya yapılmalıdır.
 
e) toplam 20 m2 alan tamiri yapılacaktır.
 
f) Sıvaaİti tavan armatür yöntemiyle aydınlatma sağlanacak olup, elektrik tesisat ve armatür temini hastanemiz uhdesindedir. Bu konuda hastanemiz teknik sorumlusu ile birlikte çalışılmalı, mevcut armatür yerleri korunmalıdır
 
g) Tadilat esnasında oluşan moloz ve pisliklerin atılması yüklenici firmaya aittir.
 
GENEL ŞARTLAR
 
a) Alınacak her türlü iş güvenliği tedbir ve sorumluluğu yüklenici uhdesindir.
 
b) Yapılması istenen işle ilgili hastanemiz teknik servis sorumlusundan randevu alınarak bilgi alınabilir.
 
c) İşin yapımında her türlü alet, edevat ve iskele kurulması için gerekli ekipman yüklenici firma tarafından sağlanacaktır.
 
d) İş süresince çıkan moloz ve pisliklerin kaldırılması ve hastane dışında bertaraf edilmesi yüklenici uhdesindedir.
 
e) Her türlü sarf malzeme yükleniciye ait olup, teklif verenler, yapacakları çalışmalar ve masraflarla ilgili olarak hiçbir tazminat, ek ödeme talebinde bulunamazlar.
 
f) Hastanemiz dahilinde yapılacak çalışmalar; idare tarafından belirlenen kurum işleyişini etkilemeyen, hasta ve çalışan menfaatlerini gözeten tarih ve saatlerde yapılacaktır.
 
g) Alıcı gelen teklifleri değerlendirirken, gerekli gördüğü durumlarda teklif sahibi ya da temsilcisini açıklama ve görüşme için çağırabilir.
 
h) İş ve uygulamalar esnasında zarar ve ziyan meydana gelmesi durumunda tazmin sorumluluğu yüklenici uhdesindedir.
 
i) İş ve işlemlerin yürütülmesi sırasındaki hertürlü gıda, ulaşım ve iletişim giderleri Yüklenici'ye ait olacaktır.
 
j) Yüklenici, vereceği teklif öncesi mutlaka aşağıda belirtilen alanları, mahalinde incelemiş olmalıdır.
 
k) Teklifin varilmiş olması; teklif verenlerin her turlu inceleme ve araştırmağı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder.
 
I) İşin kendinde kalması halinde yüklenici, 7 takvim günü içerisinde istenenjşi tam olarak teslim etmelidir. I
7/
 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)