İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/969129 - Alarm İhbar Sistemi Kurulumu Ve İşletilmesi

İhale No 2024/969129
Sektör Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
İdare TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM A Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TEİAŞ Merkez
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 29 Temmuz 2024
İhale Tarihi 27 Ağustos 2024 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ALARM İHBAR SİSTEMİ KURULUMU VE İŞLETİLMESİ HİZMETİ ALINACAKTIR

TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (TEİAŞ) MERKEZ

Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/969129
1-İdarenin
a) Adı : TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (TEİAŞ) MERKEZ
b) Adresi : Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2 Kat:15 06520 Balgat ÇANKAYA/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : (312) 203 85 02 - 203 85 01 - 203 85 16 - (312) 203 82 88
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi
b) Niteliği, türü ve miktarı : TEİAŞ Genel Müdürlüğü ve Taşra Teşkilatına bağlı 841 Görev Alanında 36 ay süreli Alarm İhbar Sisteminin Kurulumu ve İşletilmesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Teknik Şartnamenin ekinde adresleri yer alan, TEİAŞ Genel Müdürlüğü ve Taşra Teşkilatına bağlı 5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanun kapsamına alınmış görev alanları
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.12.2024, işin bitiş tarihi 30.11.2027
d) İşe başlama tarihi : 01.12.2024


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 27.08.2024 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğü Ticaret Dairesi Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2 Kat:15 Oda No: 15089 Balgat Çankaya/ANKARA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler, Alarm İzleme Merkezi Kurma ve İşletme Yeterlilik Belgesi

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
ISO27001
ISO9001

Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. İsteklilerden bu bilgilerin tevsik edilmesinin istenilmesi halinde, söz konusu belgelerin, bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarından birinin istenilen belgeye ilişkin bilgiyi belirtmesi yeterlidir.
4.3.4. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Hizmet Yeterlilik Belgesi
İsteklilerin Merkez Bölge Müdürlüğü ve servis noktalarına ait iletişim bilgilerine ilişkin belge
İsteklilerin teklif ettiği ürünlere ait kataloglar
İsteklilerin Üretici firma veya Türkiye distribütöründen onaylı teklif edecekleri sistemde kullanılacak cihazları satmaya, kurulumlarını gerçekleştirmeye, satış sonrası teknik servis hizmetlerini vermeye yetkili olduklarını gösteren belge/belgeler
ÖGNET Sistemine kayıtlı minimum 7500 aktif abone sayısını gösterir belge
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel sektörde, yürürlükte bulunan mevzuata uygun olarak gerçekleştirilen her türlü Alarm İhbar Sistemi İşletilmesi ve/veya Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
1. Bölge Müdürlüğü (Davutpaşa/İSTANBUL) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (44TM*36 Ay) 1.584 adet x ay
2. Bölge Müdürlüğü (BURSA) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (56TM*36 Ay) 2.016 adet x ay
3. Bölge Müdürlüğü (İZMİR) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (66TM*36 Ay) 2.376 adet x ay
4. Bölge Müdürlüğü (Ümraniye/İSTANBUL) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (27TM*36 Ay) 972 adet x ay
5. Bölge Müdürlüğü (SAKARYA) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (44TM*36 Ay) 1.584 adet x ay
6. Bölge Müdürlüğü (KÜTAHYA) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (29 TM*36 Ay) 1.044 adet x ay
7. Bölge Müdürlüğü (ISPARTA) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (21TM*36 Ay) 756 adet x ay
8. Bölge Müdürlüğü (ANKARA) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (38TM*36 Ay) 1.368 adet x ay
9. Bölge Müdürlüğü (KONYA) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (39TM*36 Ay) 1,404 adet x ay
10. Bölge Müdürlüğü (SAMSUN) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (41 TM*36 Ay) 1.476 adet x ay
11. Bölge Müdürlüğü (KAYSERİ) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (48 TM*36 Ay) 1,728 adet x ay
12. Bölge Müdürlüğü (GAZİANTEP) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (51TM*36 Ay) 1,836 adet x ay
13. Bölge Müdürlüğü (ELAZIĞ) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (34 TM*36 Ay) 1.224 adet x ay
14. Bölge Müdürlüğü (TRABZON) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (37 TM*36 Ay) 1.332 adet x ay
15. Bölge Müdürlüğü (ERZURUM) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (29TM*36 Ay) 1.044 adet x ay
16. Bölge Müdürlüğü (BATMAN) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (30 TM*36 Ay) 1.080 adet x ay
17. Bölge Müdürlüğü (VAN) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (25 TM*36 Ay) 900 adet x ay
18. Bölge Müdürlüğü (ADANA) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (61 TM*36 Ay) 2.196 adet x ay
19. Bölge Müdürlüğü (ANTALYA) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (29 TM*36 Ay) 1.044 adet x ay
20. Bölge Müdürlüğü (EDİRNE) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (27TM*36 Ay) 972 adet x ay
21. Bölge Müdürlüğü (DENİZLİ) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (34 TM*36 Ay) 1.224 adet x ay
22. Bölge Müdürlüğü (KASTAMONU) Alarm İhbar Sistemi Kurulumu ve İşletilmesi (22 TM*36 Ay) 792 adet x ay
Gölbaşı Sosyal Tesisleri İşletme Müdürlüğü (Gölbaşı/ANKARA) (6 Ünite*36 Ay) 216 adet x ay
Soma Elektrik Teknolojileri Geliştirme ve Eğitim Tesisleri İşletme Müdürlüğü (Soma/MANİSA) (1 Ünite*36 Ay) 36 adet x ay
TEİAŞ Genel Müdürlüğü T Blok (ANKARA) (2 Ünite*36 Ay) 72 adet x ay

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)