İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/56120 - Ağ Sistemi Satın Alınacaktır

İhale No 2015/56120
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare ANKARA ÜNİVERSİTESİ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 13 Mayıs 2015
İhale Tarihi 4 Haziran 2015 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

AĞ SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR

BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Ağ Sistemi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/56120
1-İdarenin
a) Adresi : Emniyet Mahallesi Incitasi Sokak 06100 Beşevler YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122121023 - 3122153465
c) Elektronik Posta Adresi : bim@ankara.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Ağ Sistemi Alt Yapısı için; İki tip dağıtım anahtarı, kabinet, klima ve kesintisiz güç kaynağı olmak üzere beş kalem mal alınacaktır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ankara Üniversitesi Rektörlüğü Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Tandoğan Yerleşkesi Ek Hizmet Binası A Blok Kat :1 Beşevler Ankara
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasını müteakip 90(Doksan) takvim günü içerisinde montajlı olarak teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Üniversitesi Rektörlüğü Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Tandoğan Yerleşkesi Ek Hizmet Binası A Blok Kat :1 Beşevler Ankara
b) Tarihi ve saati : 04.06.2015 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Aday veya İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından  aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,

ç) Aday veya İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,

d) Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İsteklilerin teklif  ettikleri ürüne ait ilgili Bakanlıkça onaylı Garanti Belgesi ile Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik  Belgesinin  İlgili Bakanlığının internet sitesi üzerinden görülebilir olduğuna ilişkin bilgileri,

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

Teklif edilen ürüne/mala ait;

i) TSE Belgesi(Türk Standartlarına Uygunluk Belgesi) veya

ii) Türk Standartları Enstitüsünden alınacak Uygunluk Raporu veya

iii) TSEK Belgesi(Kalite Uygunluk Belgesi) veya

iv) Ürünün Avrupa Standartlarına(EN) veya Uluslararası Standartlara ISO veya IEC) uygunluğunu gösteren Deney Raporu(yurtdışından gelen ürünlerde, Deney Raporunun  yeminli mütercim tarafından yapılmış tercümesi ile düzenleyen laboratuvarın akredite edilmiş olduğunu gösteren ilgili ülkelerdeki T.C. elçilik/konsolosluk tarafından Apostille kaşeli belge) veya

v) Yerli Üretim veya Yurtdışından gelen ürünlerde Üzerinde "CE" veya "E" veya "e" işareti veya işaretlerle ilgili belgeleri,

vereceklerdir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-Teklif ettikleri Aktif Cihazların Marka ve modeli ile ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı kullanım klavuzları(eğer yer alıyorsa ilgili internet sitesi adresi de belirtilmek suretiyle), katalog, fotoğraf vb. tanıtım materyallerini,

-Teknik Şartnameye madde numaraları belirtilmek suretiyle cevap,

vereceklerdir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara Üniversitesi Rektörlüğü Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Tandoğan Yerleşkesi Ek Hizmet Binası A Blok Kat :1 Beşevler Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Üniversitesi Rektörlüğü Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Tandoğan Yerleşkesi Ek Hizmet Binası A Blok Kat :1 Beşevler Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:

İhale dokümanı satın almak için ücretin, Ankara Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının T.C. Ziraat Bankası Bakanlıklar Kamu Girişimci Şubesi nezdindeki IBAN TR52 0001 0025 3207 0384 9250 48 Nolu hesabına ihale adı ve ihale kayıt numarası belirtilmek suretiyle yatırılması gerekmektedir.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Tip-1 Dağıtım Anahtarı 17 adet
Tip-2 Dağıtım Anahtarı 9 adet
Data kabineti 5 adet
Split klima 6 adet
Rack Tipi kesintisisz güç kaynağı 11 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)